Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Εδώ ανακοινώνονται οι διεργασίες των θεσμικών οργάνων της σχολής και σχολιάζεται η δραστηριότητα και το αποτέλεσμά τους.

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό giorikas » Τρί, 09 Φεβ 2016 6:04 pm

σαν ατομο που δεν πληττεται απο αυτη το μετρο σε καμμια περιπτωση αλλα και μη εχοντας περασει ποτε πανω απο 8 μαθηματα το εξαμηνο, θα σου πω που μ ενοχλει η ρητρα και γιατι θεωρω την διαμαρτυρια αιτιολογημενη.... μ ενοχλει που ανεκυψε ενα θεμα απο το πουθενα και παρθηκαν αποφασεις χωρις διαλογο με τους φοιτητες, μ ενοχλει το οτι για να χουν πατημα να το περασουν αυτο το μετρο , εβγαλαν προγραμμα εαρινης εξεταστικης στα μισα της χειμερινης(!!!!!) ενω ολα τ αλλα χρονια το βγαζαν 3 βδομαδες πριν γιατι ταχα μου δηθεν δεν προλαβαιναν (πραγμα που εκλαμβανω ως εμπαιγμο πλεον), μ ενοχλει που προταθηκε σαν αντισταθμισμα του μετρου αυτου η ενισχυση του ρολου του συμβουλου καθηγητη (προταση που ειναι υποκριτικη καθως δεν μπορει να θεωρηθει μετρο καθως εξαρταται μοναχα απο την καλη θεληση του καθηγητη να σε βοηθησει, δεν μπορει η σχολη να τον εξαναγκασει)
με αλλα λογια μ ενοχλει η υποκρισια που συνοδευει αυτην την αποφαση πιο πολυ απο την ιδια την αποφαση και μου προκαλει ανησυχια για το τι μπορει να επακολουθησει
(επισης οσον αφορα το περιεχομενο της αποφασης λαβε υποψιν σου οτι δεν ειναι ακριβως 24 γενικα μαθηματα που επιλεγεις να περασεις, καθως το ποια μαθηματα θα δωσεις στην επαναληπτικη περιοριζεται απο τα 24 που δηλωσες στα προηγουμενα εξαμηνα, με αλλα λογια αν εχεις κανει κακη επιλογη μαθηματων κ το μετανιωσες κ λες ας δωσω κατι αλλο στην επαναληπτικη...κριμαααα)
giorikas
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Σάβ, 18 Ιουν 2011 10:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό giorikas » Τρί, 09 Φεβ 2016 6:22 pm

επισης οσον αφορα τα βιβλια, περα απο το προφανες, περι της γνωσης που προσφερουν και το οτι ασχετως αν πολλα απο αυτα εχουν το αδιαβαστο, ειναι αναγκαια για εναν επιστημονα και προσπερνωντας το επιχειρημα του γιατι ο ταδε να πληρωνει τις σπουδες του δεινα (γιατι ο ταδε δεν πληρωνει τις σπουδες του δεινα μοναχα αλλα και ο δεινα πληρωνει το νοσοκομειο του ταδε αν το παμε ετσι και αυτη η λογικη ειναι ακρως διχαστικη και ανοητη... ετσι λειτουργει η κοινωνια), θα παω σε ενα πρακτικο επιχειρημα... το βιβλιο σαν κατασκευη και πωληση, δεν κοστιζει πολυ (καθε κυριακη δες ποσες εφημεριδες δινουν δωρο ενα βιβλιο και ποσο πουλανε τα βιβλια στα μπαζααρ) ...το βιβλιο κοστιζει λογω πνευματικων δικαιωματων και λογω τιραζ.... αν δεν εξασφαλισει το πανεπιστημιο για τους φοιτητες του τα επιστημονικα βιβλια σε μια συμφορη για το ιδιο τιμη, τοτε το τιραζ θα ναι μικρο, ο εκδοτης δεν θα χει εσοδα, ο συγγραφεας δεν θα χει εσοδα, η τιμη λιανικης του θα εκτιναχθει στα υψη και εσυ (η εγω η οποιοσδηποτε μην το παρεις προσωπικα) απλα δεν θα το αγορασεις
giorikas
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Σάβ, 18 Ιουν 2011 10:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό Shi » Τρί, 09 Φεβ 2016 9:48 pm

Κάποιες προσωπικές απόψεις - η ανακοίνωση ήταν του που ανήκω- θέλωντας να απαντήσω και σε κάποια από αυτά που γράφτηκαν.

Περί (τριτοβάθμιας) εκπαίδευσης:

Η συζήτηση για τη διαδικασία της εκπαίδευσης, τις ικανότητες του μηχανικού κλπ, είναι εντελώς στον αέρα και μετέωρη αν δεν ξεκινήσει από την απάντηση στην ερώτηση του ποιο σκοπό έχει. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση, το πανεπιστήμιο, το ΕΜΠ, η σχολή Πολ.Μηχ. έχουν άμεση σύνδεση με την παραγωγική διαδικασία, παράγουν έρευνα και καινοτομίες, παράγουν εξειδικευμένους εργαζόμενους στα διάφορα γνωστικά αντικείμενα. Το θέμα είναι ότι στο παρόν σύστημα, αυτό γίνεται για τις ανάγκες που δεν ορίζονται από την κοινωνία, από εμάς τους ίδιους αν θέλετε, αλλά από συγκεκριμένους κατασκευαστικούς στην περίπτωση μας ομίλους, που ορίζουν την διαδικασία της παραγωγής. Έτσι πιστεύω κάθε συνάδελφος στη σχολή μας, αλλά και αλλού, καταλαβαίνει μερικώς ή πλήρως πως η γνώση η οποία λαμβάνει, παρά τον αντικειμενικό πυρήνα της, είναι άσχετη από "αυτόν" από τις δεξιότητες που θέλει και μπορεί να αναπτύξει, ότι η ανάπτυξη, η διάδοση, η εφαρμογή της δεν έχουν άξονα το κοινωνικό συμφέρον(άρα και το ίδιο του συμφέρον). Από μια τετοια παραδοχή, ξεκινάνε τα συμπεράσματα που βγάζω περι του γιατί βρισκόμαστε εδώ, ότι η σχολή δεν είναι εδώ για να "διευρύνει τους ορίζοντες μας" αλλά να μας (ανα)παράγει σαν αυριανούς εργαζόμενους, και άρα ως τέτοιοι πρέπει να σκεφτόμαστε. Αυτό δεν σημαίνει άρνηση της γνώσης, σημαίνει ερώτηση για το περιεχόμενο αυτής, θέλουμε μόρφωση και γνώση με πραγματική σφαιρική (διανοητική και χειρωνακτική) αντίληψη γύρω από το γνωστικό αντικείμενο, μόρφωση και γνώση που δημιουργεί ενιαία, σφαιρική, αντίληψη γύρω από την επιστήμη και την κοινωνία. Ταυτόχρονα αυτό σημαίνει, ότι σκεφτόμαστε σαν εργαζόμενοι, όχι σαν "σχολή", σκεφτόμαστε ότι το συμφέρον μας δεν καθορίζεται από το πόσο πολύ θα εξειδικευτούμε - αυτό είναι φαινομενικό και χρησιμοποιείται για να δημιουργούμε μια διαμάχη μεταξύ μας - αλλά από το πόσο "πουλάμε τον εαυτό μας" στην αγορά. Και αυτό ανοίγει κουβέντα για όλες τις μειώσεις στους μισθούς που έχουν γίνει, το ασφαλιστικό που φέρνουν, αλλά και τους ίδιους τους όρους που καθορίζουν ποιός και πως μπορεί να σπουδάζει!

Για τα συγγράματα, παροχές κτλπ

Εδώ τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Μιλώντας για το ποιός και το πως μπορεί να σπουδάζει, κοιτώντας λίγο την πραγματικότητα η εικόνα είναι ξεκάθαρη. Η θα μιλήσουμε για πανεπιστήμιο για λίγους και εκλεκτούς και μετά διαβαθμίσεις σε ΤΕΙ/ΙΕΚ/ΚΕΚ/ΣΕΚ ανάλογα πόσα αντέχει το πορτοφόλι της οικογένειας για φροντιστήρια, συγγράματα, σχεδιαστικά, σίτηση/στεγαση κλπ ή μιλάμε για δημόσια δωρεάν παιδεία χωρίς ταξικούς φραγμούς και διαβαθμίσεις, με παροχές ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Ωραίες οι απόψεις περί κόστους, επιστροφής, μη χρησιμότητας κλπ των συγγραμάτων του φίλου μετενσάρκωση του Milton Freedman αλλά τουλάχιστον θα ήταν συνεπές ο φίλος να εξηγεί από που εκινούν και που καταλήγουν αυτές οι απόψεις δηλάδη από την θεώρηση : ΤΑΞΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ

Για το ίδιο το όριο δήλωσης

Επαναφέροντας το ποιός-πως που είπα πρίν. Συνάδελφοι, όταν δουλέυεις με τον μπαμπούλα πάνω από το κεφάλι δουλεύεις πιο γρήγορα και αυτό θα το δεχτούμε όλοι. Το θέμα εδώ είναι αν θα γίνουμε, όχι μη ρεαλιστές, αλλά ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ συχνά με τον ίδιο μας τον εαυτό για να αποδεχτούμε ένα όριο που πραγματικά την πλειοψηφία μας, μας περιορίζει, αν θα δεχτούμε ότι τα 5-6-7-15 χρόνια που είμαστε στη σχολή μας ενδιαφέρει να σπουδάσουμε αυτό που μας λένε και μόνο και όχι να αναπτύξουμε την προσωπικότητα μας, να έρθουμε σε επαφή με τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, την πολιτική, την κοινωνία, να ζησούμε απλά πιο ελεύθερα. Ή αν θα κάνουμε το βήμα και θα πούμε ότι όχι μόνο είναι παράλογη αυτή η κατάσταση, υποκριτική από πλευράς καθηγητών ( και εδώ σημειώνω την αηδία μου απέναντι στο "συμπληρωματικό μέτρο του σύμβουλου καθηγητή" οπού ο φοιτητής που δεν χωράει στο όριο θα πρέπει να παρακαλάει ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ έναν καθηγητή, θυμίζοντας τη χειρότερη ΠΕΛΑΤΕΙΑ με "νομότυπες διαδικασίες"), αλλά ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΙΟΛΑΣ, μπορούμε τις ανάγκες μας να τις ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΜΕ απέναντι σε κάθε Κυβέρνηση-επιτελείο-σχολή που διαλέγει να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΜΑΣ. Αυτό δείξαν πέρσυ οι συνάδελφοι στους Ηλεκτρολόγους Πάτρας που με συνεχόμενες συνελεύσεις, καταλήψεις, κινητοποιήσεις πήραν το μέτρο πίσω, αυτό θέλω να πιστεύω ότι θα δείξουμε και εμείς.
«Απ’ τα τσακάλια δεν γλιτώνεις, με ευχές και παρακάλια»
«Κι (…) Αν είν’ ο λάκκος σου, πολύ βαθής, χρέος με τα χέρια σου, να σηκωθείς».
Άβαταρ μέλους
Shi
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Παρ, 21 Δεκ 2012 6:11 am
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Τρί, 09 Φεβ 2016 9:49 pm

Spoiler: show
Οκ, πιθανοτατα δεν θα το κανω ποτε, και φανταζομαι οτι ελαχιστοι θα το εκαναν, αλλα γιατι να μας στερησουν αυτο το δικαιωμα?
Μα δεν στο στερουνε, γινεται να τα υπερβεις και οι περιπτωσεις που θα ψαξουν να τα υπερβουν, μπορουν να διαχειριστουν ξεχωριστα αφου θα ειναι λιγες.

γιατι ο ταδε δεν πληρωνει τις σπουδες του δεινα μοναχα αλλα και ο δεινα πληρωνει το νοσοκομειο του ταδε αν το παμε ετσι και αυτη η λογικη ειναι ακρως διχαστικη και ανοητη... ετσι λειτουργει η κοινωνια


Πληρωνοντας το νοσοκομειο μεσω φορων, καποια στιγμη θα αρρωστησεις και θα το χρειαστεις. Οποιος ομως δεν σπουδασει νεος, οι πιθανοτητες του να σπουδασει καθως θα μεγαλωνει μειωνονται δραματικα, δηλαδη πληρωνει για κατι που δεν θα χρησιμοποιησει ποτε του. Τον ρωτησες ποτε αν ενδιαφερεται να πληρωνει για να παρεις εσυ τον Ρασσια με 70 ευρω και να τον κοιτας σκονισμενο; Εκτος αν σκοπευεις οταν γινεις μηχανικος, να λυνεις τα φορτια με γενικευμενα ολοκληρωματα, οποτε σορρυ θα σου ειναι χρησιμος!

εγω που δεν εχω μια, και παρ'ολα αυτα θελω να γινω (και εχω καθε δικαιωμα να γινω) μηχανικος πως θα προμηθευτω τα απαραιτητα βιβλια, αν δεν μου παρεχονται απο τη σχολη? Αριστερος μπορει να μην ειμαι, αλλα δεν νομιζω οτι χρειαζεται να εισαι αριστερος για να κατανοησεις οτι οτι η γνωση δεν ειναι μονο για τους "εχοντες"


Μα η σχολη θα σου δινει τα βιβλια! Απλα οταν τελειωσεις τις σπουδες σου, θα τα επιστρεφεις, με εξαιρεση αν θες τα βιβλια των ανωτερων εξαμηνων που ειναι εργαλεια δουλειας. Αμα εσυ οταν βγεις βρεις δουλεια και σου χρειαστει για καποιο λογο καποιο βιβλιο (π.χ. του Τσαμασφυρου λεω εγω, γιατι εχεις να σχεδιασεις ενα οβαλ δοκαρι), με τον μισθο σου θα πας να το αγορασεις ή ακομα καλυτερα θα ψαχτεις μεσω ιντερνετ αρχικα μπας και γλιτωσεις τα τσαμπα εξοδα. Αν παλι δεν εχες δουλεια, δεν σου χρειαζεται οποτε δεν θα χρειαστει να το αγορασεις, μεχρι να βρεις.

Θυμησου, οταν βγεις απο εδω μεσα, τα βιβλια που λες και ο ιδιος οτι θα σου χρειαζονται, θα ειναι τα εργαλεια της δουλειας σου.. Εγω δεν εχω δει κανενα σουβλατζη να ζηταει απο τον λαο να του πληρωνει την ψησταρια ή τα μαχαιρια μεσω φορων, παρολο που του χρειαζεται η ψησταρια για την δουλεια του και εχει καθε δικαιωμα και αυτος να γινει σουβλατζης. Επισης, και η κοινωνια (και δη η ελληνικη) χρειαζεται σουβλατζηδες.. Ειναι ξεκαθαρα μια πολιτικη που δεν συμπεριφερεται σε ολοκληρη την κοινωνια ισαξια.
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Τρί, 09 Φεβ 2016 10:08 pm

Spoiler: show
. Η θα μιλήσουμε για πανεπιστήμιο για λίγους και εκλεκτούς και μετά διαβαθμίσεις σε ΤΕΙ/ΙΕΚ/ΚΕΚ/ΣΕΚ ανάλογα πόσα αντέχει το πορτοφόλι της οικογένειας για φροντιστήρια, συγγράματα, σχεδιαστικά, σίτηση/στεγαση κλπ ή μιλάμε για δημόσια δωρεάν παιδεία χωρίς ταξικούς φραγμούς και διαβαθμίσεις, με παροχές ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Ωραίες οι απόψεις περί κόστους, επιστροφής, μη χρησιμότητας κλπ των συγγραμάτων του φίλου μετενσάρκωση του Milton Freedman αλλά τουλάχιστον θα ήταν συνεπές ο φίλος να εξηγεί από που εκινούν και που καταλήγουν αυτές οι απόψεις δηλάδη από την θεώρηση : ΤΑΞΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ


Δηλαδη η σημερινη κατασταση της παιδειας δεν ειναι για λιγους και εκλεκτους; Τι, επειδη τυχαινει να μπαινουν και ατομα απο τα κατωτατα στρωματα, αυτο σημαινει πως η τριτοβαθμια εκπαιδευση ειναι για ολους;

Ποιος αμφιβαλει οτι το πανω 50% του πλυθυσμου (οικονομικα) εχει δυσαναλογη εκπροσωπηση στη σχολη μας; Δηλαδη, ποιος αμφιβαλει οτι οι περισσοτεροι συμφοιτητες μας ειναι απο σχετικα ευρωστες οικονομικα οικογενειες;

Η σχολη μας (οταν περναγα εγω τουλαχιστον) ειχε βαση ανω των 19000 μοριων. Αυτο πρακτικα σημαινει πως ενα παιδι εργατικης οικογενειας, δυσκολα να περναγε, αφου απο μικρη ηλικια οι γονεις του δεν μπορουν να το βοηθησουν, δεν εχει καθηγηταδες και ιδιαιτερατζηδες. Προφανως περασανε και τετοια ατομα, αλλα ειναι πολυ λιγοι σε σχεση με τους υπολοιπους που ειχαμε ολα τα εφοδια. Οποτε αν νομιζετε πως η τωρινη κατασταση ειναι παιδεια για ολους, το αμφισβητω.

Οσο για το αν εγω εχω καποια θεωρηση τετοιου ειδους, για οποιον ενδιαφερεται, ουτε πλουσιος ουτε καν ευπορος δεν ειμαι. Απλα οπως εξηγησα και πριν, δεν βλεπω καποιον οδηγο ταξι να ζηταει απο το κρατος να του πληρωνει τα λαστιχα, γιατι ο μηχανικος να ζηταει να του πληρωνουν τα βιβλια;
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό Shi » Τρί, 09 Φεβ 2016 10:14 pm

GiannisRad έγραψε:
Δηλαδη η σημερινη κατασταση της παιδειας δεν ειναι για λιγους και εκλεκτους; Τι, επειδη τυχαινει να μπαινουν και ατομα απο τα κατωτατα στρωματα, αυτο σημαινει πως η τριτοβαθμια εκπαιδευση ειναι για ολους;
[...]
Οποτε αν νομιζετε πως η τωρινη κατασταση ειναι παιδεια για ολους, το αμφισβητω.


Τουλάχιστον είσαι ντόμπρος και βροντοφωνάζεις ότι θέλεις ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ, γράφτο και έτσι λοιπόν.
Ποτέ δεν υποστήριξα ότι το σημερινό πανεπιστήμιο είναι παιδεία για όλους, ούτε δημόσια, άμα διάβαζες κιόλας καλύτερα τα κείμενα μας θα το καταλάβαινες.

Το θέμα είναι ενώ αυτό το αντιλαμβάνεται και η κουτσή μαρία, ότι υπάρχουν κάποιοι είτε ΠΛΟΥΣΙΟΙ και δεν τους νοιάζει είτε ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ που λένε καλά κάνει και είναι έτσι και φτύνουν τον διπλανό τους, το παιδί της οικογένειας εργαζομένων, και κάποιοι που αναγνωρίζουν το πρόβλημα, βλέπουν τη λύση στην δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλους. Και όταν το βλέπουμε αυτό βλέπουμε και ότι η παιδεία αυτή όποτε υπήρξε με αγώνες κατακτήθηκε και τώρα με αγώνες θα την ξαναπάρουμε!
«Απ’ τα τσακάλια δεν γλιτώνεις, με ευχές και παρακάλια»
«Κι (…) Αν είν’ ο λάκκος σου, πολύ βαθής, χρέος με τα χέρια σου, να σηκωθείς».
Άβαταρ μέλους
Shi
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Παρ, 21 Δεκ 2012 6:11 am
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Τρί, 09 Φεβ 2016 11:24 pm

Καλα εχουμε ξεφυγει, ειπα εγω οτι θελω παιδεια για λιγους και εκλεκτους; Επειδη αμφισβητω οτι το σημερινο συστημα ειναι δικαιο; Με δουλευεις;
Spoiler: show
Εγω ειπα οτι αυτα που υπερασπιζεστε σημερα, δημοσια παιδεια δηλαδη, δεν βοηθανε την εργατικη ταξη. Ξερεις που παει το παιδι της εργατικης ταξης; Στο τει ή σε καποια σχολη που δεν το ενδιαφερει, αφου δεν εχει τα λεφτα να παει εξωτερικο. Οποτε πως βοηθας αυτο το παιδι με την δημοσια τριτοβαθμια ρε φιλε; Δεν το βοηθας.

Τι κανεις για να το βοηθησεις;

Κανεις ιδιωτικα πανεπιστημια. Επειτα, χρησιμοποιεις το αμερικανικο συστημα και δινεις αδεια υπογραφης μονο επειτα απο Χ χρονια και μονο σε οσους περασουν επιτυχως εξετασεις, αποφοιτους ΤΕΙ/ΑΕΙ. Ετσι, οποιος περναει με sms της ΔΑΠ ή οποιος διαβασε πολυ, οποιος ειχε φραγκα και οποιος δεν ειχε, ειτε στο τει ειτε στο ιδιωτικο ειτε στο ΕΜΠ, εχει την ευκαιρια να αποδειξει οτι ξερει, μπορει και αξιζει.

Τωρα, αν εσυ δεν καταλαβαινεις για ποιο λογο οτι λεω βγαζει νοημα, δεν μπορω εγω να κανω κατι αλλο, περα απο το να αναφερω για τελευταια φορα οτι στις περιζητητες σχολες δεν περνανε φτωχοι και πλουσιοι ομοια. Και εσυ τι κανεις; Δεν δινεις αλλο δρομο περα απο το ΕΜΠ σε παιδια που μπορει να μην τα καταφεραν λογω ανισοτητων οικονομικων. Τους κλεινεις τη πορτα στη μαπα, ενω μπορεις μεσω ιδιωτικων μη κερδοσκοπικων ιδρυματων και φοιτικων δανειων να τους δωσεις αλλη μια ευκαιρια να πετυχουν.

Τωρα, ποιο σκεπτικο ωφελει τους φτωχους περισσοτερο, το αφηνω σε εσενα να το σκεφτεις. Εγω αληθεια πιστευω οτι αυτα που λεω βοηθανε τους μη εχοντες. Ουτε Εφιαλτης των φτωχων ειμαι, ουτε θελω ο γειτονας μου να πειναει και ο Κιφησιωτης να πλουτιζει σε βαρος του...


Απλα πολλες φορες, ο κοσμος κανει το λαθος να κρινει καποια πραγματα απο τις προθεσεις τους και οχι απο τα αποτελεσματα τους, δυο πραγματα που συνηθως δεν συμβαδιζουν.
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Τρί, 09 Φεβ 2016 11:39 pm

Γιατί το αμερικανικό σύστημα είναι τόσο πολύ επιτυχημένο :crazy2: :crazy2: :crazy2:
https://www.youtube.com/watch?v=P8pjd1QEA0c
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Τρί, 09 Φεβ 2016 11:40 pm

Μόνο για την ιστορία (επειδή τυγχάνει να έχω φίλους στη σχολή):
Στους ηλεκτρολόγους της Πάτρας δεν πάρθηκε πίσω το μέτρο. Ισχύει, απλά εκκινώντας από τους φετινούς εισερχόμενους στη σχολή.

Off topic:
Το ωραίο, δε, είναι, ότι η Σχολή αυτή είναι το κλασικό παράδειγμα παραλογισμού, που, συν τοις άλλοις, οι φοιτητές αναγκάζονται να διαλέγουν (στην περίπτωση που δεν διαλέξεις, υπάρχουν κάποιες ρήτρες ως προς τον χρόνο αποφοίτησής σου) διπλωματική από το 4ο έτος (ναι, σωστά, χωρίς να έχεις αντικρύσει το σύνολο του αντικειμένου).
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό Aionios13 » Τετ, 10 Φεβ 2016 8:36 pm

amelie_a έγραψε:
ki.mara mar.aki έγραψε:Νομίζω ότι δεν έχουμε καταλάβει πόσο σοβαρό είναι αυτό το θέμα. 10 μαθήματα το εξάμηνο σημαίνει ότι δεν θα μπορεί κάποιος να περάσει πάνω από 20 μαθήματα το χρόνο! Κι αυτό για ποιο λόγο να γίνει; Επειδή δεν μπορούν οι καθηγητές να διορθώσουν;;; Αφού δεν συμβαίνει σε καμία άλλη σχολή...


Πραγματικά θα ήθελα να μάθω αν στη ιστορία της σχολής έχει υπάρξει άνθρωπος που να έχει περάσει πάνω από 7 μαθήματα την εξεταστική (3χ7=21). Αν μάλιστα είναι πολλοί αυτοί που το έχουν καταφέρει θα ήθελα να ήξερα για τι ποσοστό μιλάμε γιατί πάνω απ' όλα μηχανικοί είμαστε (και αν μπορούσαμε να τους βρούμε να μας πουν με ποιο τρόπο το έχουν καταφέρει αυτό).


Προσωπικα εχω περασει 21 μαθηματα σε 2 εξεταστικες και προσφατα ενα μελος του mqn σε σχετικο ποστ που εκανε περασε 16 μαθηματα στην εξεταστικη του Σεπτεμβρη και τυχαινει να ειναι και γνωστος μου και το επιβεβαιωνω. Κουμαντο στο ποτε και ποσο εχει θεληση ενας φοιτητης να ασχοληθει δεν σου επιτρεπω να κανεις. Δεν στοιχιζει σε κανεναν τιποτα οποτε δεν καταλαβαινω εναντιωνονται ειδικα συμφοιτητες μας.
Aionios13
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τρί, 09 Σεπ 2014 7:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Φοιτητικός Σύλλογος Πολ. Μηχ.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες