Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Εδώ ανακοινώνονται οι διεργασίες των θεσμικών οργάνων της σχολής και σχολιάζεται η δραστηριότητα και το αποτέλεσμά τους.

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό ScepticEngineer » Πέμ, 04 Φεβ 2016 3:39 am

Περα απο ολους τα επιχειρηματα που εχουν κατατεθει εναντιον του οριου των 10 (η εσχατως 12) μαθηματων, διαβαζοντας την ανακοινωση Κουτσουγιαννη για μενα προκυπτει και ενα αλλα πρακτικο ζητημα:

OxYdO έγραψε:Σε κάθε εκπαιδευτικό εξάμηνο, κάθε φοιτητής εγγράφεται μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος εγγραφών σε αριθμό μαθημάτων που δεν μπορεί να υπερβεί τον αριθμό Α= 1.60 x ΜΑΜ, όπου ΜΑΜ ο Μέσος Αριθμός Μαθημάτων του κανονικού προγράμματος ανά εξάμηνο, με στρογγύλευση προς τα πάνω (στο σημερινό πρόγραμμα Α = 12). Κατά την επαναληπτική περίοδο του Σεπτεμβρίου, κάθε φοιτητής μπορεί να εξετασθεί στα μαθήματα που εγγράφηκε κατά το χειμερινό και εαρινό εξάμηνο.


Δηλαδη θα συμβαινει το εξης. Εστω οτι ενας φοιτητης περναει 8/10 των δηλωθεντων μαθηματων κατα το χειμερινο και παλι 8/10 των δηλωθεντων κατα το εαρινο. Με βαση τα παραπανω, θα ειναι υποχρεωμενος να εξεταστει το Σεπτεμβρη σε μολις 4 μαθηματα το πολυ. Νομιζω ειναι προφανες το προβλημα, ειδικα για οσους χρωστανε...
“I’m sowing the seeds,
I’m sowing the seeds I’ve taken,
I’m sowing the seeds I’ve taken for granted

This thorn in my side
This thorn in my side is from the tree
This thorn in my side is from the tree I’ve planted

Ohh it tears me and I bleed…”
Άβαταρ μέλους
ScepticEngineer
 
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιαν 2012 11:31 pm
Τοποθεσία: Κάπου στα 80's
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό RaR-RiP » Παρ, 05 Φεβ 2016 12:45 am

Μία ενημέρωση για το τι έγινε χθες (3/2) :
Μετά απο το κάλεσμα για Γενική Συνέλευση η οποία δεν πραγματοποιήθηκε επειδή δεν υπήρχε η απαρτία, πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρίας στο γραφείο του κοσμήτορα σχετικά με το οριο δήλωσης μαθημάτων, απο ένα κομμάτι φοιτητών και φοιτητριών που είχε μαζευτεί, με συμμετοχή και του σχηματός μας. Η τοποθέτηση μας, όπως και στην πρόσφατη ΓΣΤ, ηταν ότι ένα τετοιο μέτρο μετατρέπει ξεκάθαρα την σχολή σε ένα εξεταστικό κέντρο που ελάχιστα περιθώρια θα αφήνει για ελεύθερο χρόνο, εντατικοποιεί περαιτερω το φοτητή και τη φοιτήτρια που απο τη στιγμη που μπαίνουν στη σχολή προσπαθούν να τελειώσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται, αλλά και κάνει τις σπουδές ακόμα δυσκολότερες για εκείνο το κομματι που μπορεί να εργάζεται ή να έχει χίλιες δυο άλλες υποχρεώσεις (αν κανείς συνυπολογίσει την όλη κατάσταση την οποία βιώνουμε). Ο κ.Κουτσογίαννης ωστόσο επικαλούμενος το ένα αβάσιμο επιχείρημα μετα απ΄το άλλο υπερασπιζόμενος το μέτρο αυτό (βλ. δηλώσεις του στη Καθημερινή) , έκανε επιπλέον σα να μη καταλαβαίνει για τι πράγμα παραπονιόμαστε αφού "οι φοιτητές δεν έχουν εκφράσει καμία δυσαρέσκεια στο μπλογκ της σχολης". Και αφού μας έκανε ξεκάθαρο πως δεν λαμβάνει καθόλου υπόψει τις ανάγκες των φοιτητών, οι οποιες προφανώς εκφράζονται με τις αποφάσεις τους και με τα κεκτημένα του φοιτητικου κινήματος, και όχι με το τι πιστεύει ο καθε καθηγητής (που όπως εχει φανεί αρκετες φορές, λιγη επαφή έχουν με την πραγματικότητα), μας απέφυγε και βιάστηκε να φύγει για να συναντηθεί με τον πρύτανη.
Ωστόσο, οι περίπου 40 φοιτητές και φοιτήτριες έσπευσαν στην πρυτανεία όπου έθεσαν το ζήτημα, παρουσία και του αντιπρύτανη κ.Παπαντώνη. Εκεί οι δύο ακαδημαϊκοί μίλησαν για οικονομικούς περιορισμούς και κομμένους προυπολογισμούς (τους οποίους είχαν αποδεχτεί δίχως να βγάλουν άχνα), παίζοντας ουσιαστικά με το πόνο μας αφού κάθε φοιτητής που έχει δει δημόσιες και δωρεάν παροχές όπως τα σχεδιαστικα, να γίνονται παρελθόν, ξέρει πολύ καλύτερα τι σημαίνει υποχρηματοδότηση. Επιπλέον, ο κ.Κουτσογιάννης δεν έκρυψε πως θα καταφύγει σε ηλεκτρονικές ψηφοφορίες και ότι δεν θα λάβει υπόψει τις αποφάσεις του συλλογου.
Για εμάς, τέτοιες τοποθετήσεις αλλά και το γεγονός ότι η διοίκηση προσπαθεί να περάσει αυτό το μέτρο κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου συνιστά αιτία πολέμου! Κανένας φοιτητής και καμία φοιτήτρια δεν θα πρέπει να ανεχτεί αυτές τις πραξικοματικές ενέργειες. Καμία άλλη διαδικασία πέρα απο τις Γενικές μας Συνελεύσεις δεν μπορούν να ορίζουν τους όρους με τους οποίους θα σπουδάζουμε! Θεωρούμε αναγκαίο να συνεδριάσει ο σύλλογος για το παρόν ζήτημα (όπως και για τα άλλα σημαντικοτατα τρέχοντα ζητήματα που απασχολούν τη γενιά μας).
ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ! ΟΛΗ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ

ΑΝεξάρτητη ΑΡιστερή ΠΑρέμβαση - Ε.Α.Α.Κ
RaR-RiP
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Δευτ, 16 Φεβ 2015 3:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Κυρ, 07 Φεβ 2016 2:24 pm

Το όριο δήλωσης μαθημάτων πέρασε με ηλεκτρονική ψηφοφορία την παρασκευή

http://www.civil.ntua.gr/civilgs/?p=252#comment-56
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό Yuko » Κυρ, 07 Φεβ 2016 2:44 pm

Ποιοι ηταν οι 58 που "ειχαν δικαιωμα να ψηφισουν";
Yuko
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Κυρ, 05 Οκτ 2014 10:52 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Κυρ, 07 Φεβ 2016 2:46 pm

Καθηγητές
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό elokarta » Κυρ, 07 Φεβ 2016 3:53 pm

οποτε αυτον τον σεπτεμβρη τι θα γινει ?
θα δωσουμε ολα τα μαθηματα χειμερινου και μονο 12 εαρινου ?
elokarta
 
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Τετ, 29 Ιαν 2014 10:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Κυρ, 07 Φεβ 2016 4:06 pm

Λογικά ναι
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Κυρ, 07 Φεβ 2016 4:10 pm

Εικόνα
Συνταρακτικές Αλλαγές στη Σχολή! Γινόμαστε επιτέλους Ευρώπη!!!
Παραθέτω εδώ το μέιλ που μου ήρθε με θέμα: "Μεταρρυθμίσεις" :think:
(οι υπογραμμίσεις δικές μου)


Αγαπητοί συνάδελφοι,

Υποθέτω έχετε ενημερωθεί ότι η κοινή μας πρόταση αλλαγής του συστήματος εγγραφών, όπως τροποποιήθηκε μετά τον διάλογο στο φόρουμ (http://www.civil.ntua.gr/civilgs/?p=252#comment-56 ), έτυχε της ομόφωνης αποδοχής των ψηφισάντων (τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας αναγράφονται στο τέλος του πιο πάνω συνδέσμου).

Αυτά ως προς το τυπικό μέρος. Ο στόχος μας βεβαίως δεν εξαντλείται στο τυπικό μέρος των εγγραφών, πολύ δε περισσότερο ο στόχος μας δεν είναι να δυσκολέψουμε τη ζωή οποιουδήποτε φοιτητή, είτε συνειδητού είτε αδιάφορου. Όπως έγραψα στο μπλογκ, η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να υποβοηθούμε τον κάθε φοιτητή, να ενσκύπτουμε στα προβλήματά του και να προτείνουμε λύσεις για να τον βοηθήσουμε.

Υποθέτω ότι θα υπάρξουν αιτήσεις υπέρβασης του ορίου από κάποιους (εκτιμώ λίγους) φοιτητές, τις οποίες θα πρέπει να μελετήσουμε προσεκτικά, με κατανόηση και διάθεση ουσιαστικής βοήθειας (όχι αδιαφορία, ούτε εκ προοιμίου άρνηση). Μόλις συγκεντρωθούν αυτές οι αιτήσεις (με τη λήξη της προθεσμίας εγγραφής στο εγγραφολόγιο) σκέφτομαι να σας ζητήσω να συναντηθούμε, μαζί και με την Επιτροπή Σπουδαστικών Θεμάτων αυτή τη φορά, για να σκεφτούμε κριτήρια αποδοχής τέτοιων αιτήσεων.

Προσωπικά βλέπω το τυπικό όριο που έχουμε εισαγάγει ως ένα κίνητρο προς τον φοιτητή για ενίσχυση της συνεργασίας του με τους καθηγητές και της σχέσης του με τη Σχολή (σε αντίθεση με το παλιό σύστημα όπου αυτόματα και αδιάφορα εγκρινόταν η δήλωση έως και και του συνόλου των μαθημάτων για λήψη πτυχίου, ήτοι 67 ή 68, σε μια εξεταστική περίοδο).

Προχωρώντας αυτή τη σκέψη, θα πρότεινα να ενισχύσουμε το ρόλο του Συμβούλου Καθηγητή, που υπάρχει μεν στη Σχολή αλλά σπάνια έχει λειτουργήσει. Θέτω για προβληματισμό σας τις ακόλουθες σκέψεις μου για αλλαγή της διαδικασίας:

1. Κάθε φοιτητής έχει δικαίωμα να επιλέγει ένα μέλος ΔΕΠ ως σύμβουλο, με την προϋπόθεση ότι και το μέλος ΔΕΠ αποδέχεται (εδώ η αλλαγή είναι ότι ο φοιτητής διαλέγει --όπως γίνεται και στην ανάθεση διπλωματικών-- και όχι η Σχολή ορίζει).

2. Κάθε αίτημα φοιτητή προς τη Γραμματεία συζητιέται με τον σύμβουλό του, ο οποίος προσυπογράφει ότι έλαβε γνώση και εισηγείται για το αίτημα στη ΓΣ (ως τώρα η εισήγηση γινόταν από τον κοσμήτορα αρχικώς και, από πέρσι, από την ΕΣΘ).

3. Για φοιτητές που δεν επιθυμούν να διαλέξουν έναν σύμβουλο, το ρόλο του συμβούλου θα έχει η ΕΣΘ (default λύση, για φοιτητές που έχουν θέμα με το να διαλέξουν σύμβουλο).

4. Η ΕΣΘ φροντίζει για την ομοιομορφία και την δίκαιη (ισόνομη) αντιμετώπιση των αιτήσεων των φοιτητών, συντονίζοντας τους συμβούλους καθηγητές (βέβαια επιβαρύνεται με παραπάνω δουλειά η ΕΣΘ, αλλά πιστεύω αξίζει τον κόπο).

Παρακαλώ για τις σκέψεις σας επ' αυτών. Ιδιαίτερα θα με ενδιέφερε η γνώμη των φοιτητών-μελών των δύο επιτροπών.

Ειλικρινώς,

Δημήτρης Κουτσογιάννης
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1644
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό cn_nk » Δευτ, 08 Φεβ 2016 3:46 am

Προχωρώντας αυτή τη σκέψη, θα πρότεινα να ενισχύσουμε το ρόλο του Συμβούλου Καθηγητή, που υπάρχει μεν στη Σχολή αλλά σπάνια έχει λειτουργήσει. Θέτω για προβληματισμό σας τις ακόλουθες σκέψεις μου για αλλαγή της διαδικασίας:
...


κατσε δηλαδη πρεπει ο καθενας μας να διαλεξει ενα καθηγητη για συμβουλο και αν θελουμε να δηλωσουμε παραπανω μαθηματα να το συζηταμε μαζι του;

1. Κάθε φοιτητής έχει δικαίωμα να επιλέγει ένα μέλος ΔΕΠ ως σύμβουλο, με την προϋπόθεση ότι και το μέλος ΔΕΠ αποδέχεται (εδώ η αλλαγή είναι ότι ο φοιτητής διαλέγει


πως ξερουμε οτι οι καθηγητες θα κατσουν να ασχοληθουν με τον καθενα μας ξεχωριστα και θα μας αποδεκτουν; με ποιο κριτηριο θα μας απορριπτουν δηλαδη; και αν δε βρουμε κανενα καθηγητη να μας δεχτει γιατι να αποφασιζει η ΕΣΘ; αυτο το μετρο δεν θα δημιουργησει ανισοτητες και εντασεις; (τυπου..εγω δινω 13 μαθηματα γιατι με αφησε ο συμβουλος μου ενω ο αλλος 10 γιατι δεν τον αφησε...)
Χαμογελάστε...το αύριο θα είναι χειρότερο... ;)
Άβαταρ μέλους
cn_nk Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: Δευτ, 06 Ιαν 2014 5:22 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Ρήτρα στην Δήλωση Μαθημάτων

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Δευτ, 08 Φεβ 2016 10:15 am

Για αυτο τον λογω υπαρχει και ο συνηγορος του φοιτητη !!
Spoiler: show
και δεν ειναι τρολια :lol: :D
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Φοιτητικός Σύλλογος Πολ. Μηχ.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες