Προσωπικά δεν είμαι κατά της κατάληψης, θεωρώ κι εγώ όμως ότι έχει εκφυλιστεί ως μέσο αγώνα.
Αυτό το καταλαβαίνει κανείς από το αντίκτυπο που έχει στην κοινωνία.
Παλαιότερα, νομίζω ότι ο φοιτητής είχε περισσότερη υπόληψη στην κοινωνία, οπότε μια κατάληψη περνούσε σε μεγάλη μερίδα του λαού ως: "Πω πωω, φαντάσου ότι κάνανε κατάληψη οι φοιτητές...". Όπως και τώρα λέμε:"Πω πωω, φαντάσου ότι διαμαρτύρονται και οι Άγγλοι φοιτητές..." Σημαίνει ότι κάτι πραγματικά συμβαίνει...
Τώρα αν και όσο πάει σοβαρεύουν τα πράγματα, ο κόσμος ακούγοντας για καταλήψεις λέει: "Πάλι μάθημα χάνουν..."
Παρεπιπτόντως, ενδιαφέρον μου προκάλεσε το παρακάτω δημοσίευμα που αφορά τα σχολεία της πόλης μου...
http://www.goodnet.gr/index.php?id=5,43439,0,0,1,0Εκτός από τα αιτήματα των μαθητών, ενδιαφέρουσα είναι και η τοποθέτηση ενός αξιόλογου κατά τη γνώμη μου ανθρώπου, του κ. Καρουζάκη:
...Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου κ. Ευθύμης Καρουζάκης μιλώντας στην Κρητική Επιθεώρηση σημείωσε πως «οι κινητοποιήσεις θα πρέπει να γίνονται μετά από σοβαρές διαδικασίες και με σοβαρά αιτήματα» υπογραμμίζοντας πως δεν πρέπει να χάνεται ούτε μια διδακτική ώρα.
«Αυτό δεν απαλλάσσει την κυβέρνηση από τις ευθύνες της σε σχέση με τα κενά, τις περικοπές, τους διορισμούς, τη διακοπή της παροχής ενισχυτικής διδασκαλίας και τα κτηριακά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία του Ρεθύμνου» πρόσθεσε ο ίδιος. Τέλος ο κ. Καρουζάκης τόνισε πως «οι μαθητές πρέπει να βρουν κοινό βηματισμό με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς για να παλέψουν και να λύσουν τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης».
Και πριν βιαστείτε να βάλετε λάθος ταμπέλα στον άνθρωπο, θα σας διευκολύνω
http://www.syriza.gr/ypopsifioi-2009/ka ... y-nikolaoy