Εκδήλωση-Συζήτηση Φ.Σ.: ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΙ;

Εδώ ανακοινώνονται οι διεργασίες των θεσμικών οργάνων της σχολής και σχολιάζεται η δραστηριότητα και το αποτέλεσμά τους.

Re: Εκδήλωση-Συζήτηση Φ.Σ.: ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΙ;

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Πέμ, 16 Μαρ 2017 10:31 pm

free έγραψε:Φίλε dionikkwna

Θα κάτσω λοιπόν να εξηγήσω, γιατί μάλλον κάποιοι δεν καταλαβαίνουν.

1) το παλιό πασοκ είναι αριστερά(εξαιρώ λίγα στελέχη). Και όσο για αυτούς που την πατήσαν (και καλά) με τον Τσίπρα και μετά πήγαν ΛΑΕ, θα μας πουν τον Κουρουμπλή , την Τζάκρη και τον Κατρούγκαλο δεν τους είδαν ; Πασόκοι μέχρι το κόκκαλο είναι αυτοί !

2) Διευκρινίζω ότι στη ζημιά που έκανε η αριστερά περιλαμβάνονται όλες οι μεταρρυθμίσεις που πάντα απέτρεπε (ιδιωτικοποιήσεις, παιδεία, κ.α) και μάλιστα δια της βίας. Όταν κλείνεις το λιμάνι π.χ. κάνεις ζημιά εκατομμυρίων, όχι μόνο σε μια εταιρεία, αλλά και στην κοινωνία.

3) Υπάρχει βίντεο που ο Καστανίδης(πασοκ) , ο Λαφαζάνης και άλλοι, ρίχνουν τα κάγκελα στον ΟΛΘ . Φωνάζαν για να μην πουληθεί το λιμάνι επί Καραμανλή και τώρα ο Τσίπρας το δίνει 20 φορές κάτω.

4) Η τελευταία εικόνα κάνει μια σκόπιμη συνένωση Σαμαρά-Παπανδρέου. Ο Σαμαράς ανέλαβε το 2012 με -6% ανάπτυξη και παρέδωσε +1,6%. Ο πολιτικός κρίνεται εκ του αποτελέσματος. Τι παρέδωσε, σε σχέση ΠΑΝΤΑ με τη παρέλαβε. Και το 2010 χρεωκοπήσαμε να θυμίσω.

5) Το ότι αυξανόταν συνεχώς το δημόσιο χρέος οφειλόταν και στο γεγονός της αύξησης των δημοσίων δαπανών. Οι αύξηση για παράδειγμα των δημοσίων υπαλλήλων , ένα πάγιο αίτημα της αριστεράς, ήταν και αυτή μέρος του προβλήματος.

6) Το PSI ήταν το μεγαλύτερο κούρεμα χρέους στην ιστορία των δυτικών κρατών. Δεν είχε καταστροφικές συνέπειες, απεναντίας ήταν αναγκαίο! Οι όποιες συνέπειες οφείλονται στην χρεωκοπία του 2010.

7) Έφταιξε η δεξιά; Προφανώς! Όμως σίγουρα πολύ λιγότερο από την αριστερά στο σύνολο της. Όντας πάντοτε φοβική στην αριστερά, δεν έπαιρνε τις αποφάσεις για μεταρρυθμίσεις γρήγορα και έτσι προχωρούσε η ζημιά. Το χρέος μεγάλωσε, χρεωκοπήσαμε και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, φτάσαμε (ακούγοντας βλακείες για δραχμή και λεφτά από Ρωσία και Κίνα) να κυβερνάει ο καταληψίας.

8) Εκεί που λέει δημόσιοι φορείς είναι λάθος. Είναι ΚΑΙ κάποιοι δημόσιοι φορείς που είχαν ομόλογα………..του δημοσίου.

9) Τα 5χρονα αυτά δεν τα ξέρουν.

10) Οι αριστεροί δεν μπορούν να τα καταλάβουν. (λόγο ιδεοληψίας)


Tavern economics from your neighborhood
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Εκδήλωση-Συζήτηση Φ.Σ.: ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΙ;

Δημοσίευσηαπό sofian6 » Πέμ, 16 Μαρ 2017 10:32 pm

Η εκδήλωση-συζήτηση καλό είναι να γίνεται. Για να γίνει συζήτηση βέβαια θα έπρεπε να είχατε καλέσει ομιλητές και από άλλους πολιτικούς χώρους για να ακούγονταν επιχειρήματα από διάφορους πολιτικούς χώρους. Και φυσικά να γίνεται σε ένα ανοιχτό Πολυτεχνείο.
Σκέψου το αντίθετο ως θεωρητική άσκηση: να έκανε κατάληψη η ΔΑΠ (με τα τρένα της) με ένα αίτημα που μπορεί να συμφωνείτε όλοι όπως υποχρηματοδότηση ή δωρεάν συγγράματα και να έκανε εκδήλωση την ώρα της κατάληψης με θέμα τις εργασιακές σχέσεις και την σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας με καλεσμένους επιχειρηματίες!Το συντονιστικό κατάληψης της ΔΑΠ θα αποφάσιζε αυτό και φυσικά όλοι θα το δεχόσασταν! Φυσικά μετά την εκδήλωση θα ακολουθούσε γλέντι στο Ακάνθους με είσοδο και τα χρήματα θα πήγαιναν για δημιουργία νέων σταρτ άπ! Φαντάζομαι σε αυτή τη θεωρητική καθαρά περίπτωση δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα!
sofian6
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: Παρ, 26 Ιουν 2009 12:26 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Εκδήλωση-Συζήτηση Φ.Σ.: ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΙ;

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Πέμ, 16 Μαρ 2017 10:36 pm

dirtyharry έγραψε:@Oxydo η ηθικολογία βασισμένη στο ιδεολογικό πρόσημο ειναι η καλύτερη επιβεβαιωση για τις παρωπιδες που προανέφερα.Η τιμιοτητα,το θάρρος ή οποια άλλη αρετη θες δεν ειναι πλεονέκτημα κανενος πολιτικου χωρου.Παρολαυτα λατρευω την γραφικοτητα που χαρακτηριζει την οπτική σας.Συνεχίστε.

@Nikostt αγαπητε αφηστε αυτα τα δύσκολα και ενημερωστε μας αν θα χτυπησει κανα σεντερ μπακ η Πανάθα που πισω μπάζει.


Καημένε, απεργώ σημαίνει κινδυνεύω υλικά. Σημαίνει χάνω από τα λίγα λεφτά που παίρνω, κινδυνεύω να απολυθώ και να μείνω άνεργος σε μία αγορά που μάλλον δεν θα ξαναβρω δουλειά. Σημαίνει παίζω το φαί και την στέγη μου να στο πω λιανά. Που την είδες την ηθικολογία με βάση το ιδεολογικό πρόσημο? Τα χεις χάσει τελείως? Έλα να μου πεις λίγο για ηθικολογία που ρίχνεις λάσπη στην ανωνυμία. Έλα λίγο. Πες και για τον παναθηναικό. Μπορείς
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Εκδήλωση-Συζήτηση Φ.Σ.: ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΙ;

Δημοσίευσηαπό sofian6 » Πέμ, 16 Μαρ 2017 10:39 pm

Απεργώ σημαίνει όλα αυτά συμφωνώ. Καταλαμβάνω μια σχολή και απαγορεύω όλη την ερευνητική και διαχειριστική λειτουργία της σχολής δεν σημαίνει τπτ από αυτα!
sofian6
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: Παρ, 26 Ιουν 2009 12:26 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Εκδήλωση-Συζήτηση Φ.Σ.: ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΙ;

Δημοσίευσηαπό free » Πέμ, 16 Μαρ 2017 10:45 pm

xvantsik θα απαντήσεις με κανένα επιχείρημα ή θα λες όλο αστειάκια;
Άβαταρ μέλους
free
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Δευτ, 22 Φεβ 2016 12:39 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εκδήλωση-Συζήτηση Φ.Σ.: ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΙ;

Δημοσίευσηαπό dionikkwna » Πέμ, 16 Μαρ 2017 10:59 pm

Φίλε free

1) Tο παλιό πασοκ ποτέ δεν ήταν αριστερά, με την έννοια που κάθε μαρξιστής αντιλαμβάνεται τουλάχιστον. Για τον Τσίπρα δεν συζητώ καν - γελάνε και οι πέτρες. Δε στο δίνω όμως το επιχείρημα, όσοι φύγανε για ΛΑΕ φωνάζαν από πριν για τους πασόκους του κόμματος.

2) Ναι, έκαναν ζημιές στις μπίζνες των ιδιωτών - κοράκων. Βλέπε και 3.

3) Ντροπή σε όσους ξεπουλάνε τη δημόσια περιούσια , όσο και αν είναι το αντίτοιμο. Ποιος την έφτιαξε; Ποιος την πήρωσε από τους φόρους του; Γιατί να τα αγοράζουν ιδιώτες και να κονομάνε;

4) Η εικόνα είναι μεγαλύτερη και δεν χωράει. Κρίμα γιατί δείχνει και άλλους φωστήρες. Ο Σαμαράς ανέλαβε το 2012 με -6% ανάπτυξη και παρέδωσε +1,6% αφού φτύσαμε αίμα στους φόρους και αφού δεν έκανε δημόσιες δαπάνες, επιστροφές ΦΠΑ σε επιχειρήσεις που κλείνανε, άφησε τα νοσοκομεία να ρημάξουνε κτλ κτλ κτλ και έδωσε και ένα δωράκι στους ένστολους όπως έφευγε. (του πατέρα μου δεν έχει επιστροφή ακόμα από τότε και παραμένει υπό εκκαθάριση με όπτι βλαβερές συνέπεις έχει αυτό φορολογικά και ασφαλιστικά)

5) Υπάρχει χώρα με ανάπτυξη στη Δύση που δεν αύξησε δημόσιες δαπάνες; Πως το κατάφερε; Αυτό που οι δεξιοί βολεύονται στο δημόσιο και μετά φωνάζουν για την κατάργηση του ποτέ δεν το κατάλαβα.

6) Το PSI ήταν η ταφόπλακα του ασφαλιστικού συστήματος.

7) Το χρέος μεγάλωσε, χρεωκοπήσαμε, κάποιοι συγκεκριμένοι κυβέρνησαν ... Μόνος σου τα λες. Ποις ήταν φοβικός στην αριστερά; Μίλα με επιχειρήματα.

8) Ξάχνω ένα video στο youtube όπου ΝεοΔημοκράτης λέει στο Παπαδάκη ξεδιάντροπα ότι μόνο οι μικροί ομολογιούχοι και τα ταμεία έχασαν τα λεφτά τους γαιτί οι μεγάλοι επενδυτές δεν γίνεται να χάσουν-στηρίζουν τη χώρα... Ήταν καια περήφανος για αυτό. :clap: :lol: :D Όταν το βρω θα το ποστάρω.

9) Κι όμως, θα εκπλαγείς.

10) ????
Τελευταία επεξεργασία από dionikkwna και Πέμ, 16 Μαρ 2017 11:03 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
dionikkwna
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Κυρ, 10 Φεβ 2013 1:08 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Εκδήλωση-Συζήτηση Φ.Σ.: ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΙ;

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Πέμ, 16 Μαρ 2017 11:00 pm

sofian6 έγραψε:Απεργώ σημαίνει όλα αυτά συμφωνώ. Καταλαμβάνω μια σχολή και απαγορεύω όλη την ερευνητική και διαχειριστική λειτουργία της σχολής δεν σημαίνει τπτ από αυτα!


Ερευνητική εργασία δεν κάνουν μόνο οι διδακτορικοί ή οι καθηγητές. Μπορεί να κάνουν και οι φοιτητές. Σαφώς οι πρώτοι έχουν το μεγάλο μερίδιο. Αυτοί οι φοιτητές λοιπόν που κάνουν έρευνα την ιεραρχούν πιο κάτω αυτή την στιγμή από το να περάσει το πρόγραμμα σπουδών. Επίσης και η κατάληψη έχει υλική φθορά (πχ νοίκια). Ακόμα αυτή δεν ήταν η πρώτη λύση. Ήταν η τελευταία. Και σε αυτό οφείλεται η αδιαλλαξία της διοίκησης. Μην ψάχνεις στους φοιτητές τον αντίπαλο. Είναι αλλού. Μακάρι και οι διδάκτορες συνάδελφοι να μας στήριζαν και να μας βοηθούσαν ουσιαστικά στον αγώνα μας, όχι μόνο για μην περάσει η παρούσα πρόταση αλλά και για να καταρτίσουμε μία νέα καλύτερη στις γραμμές που έχει θέσει ο φοιτητικός σύλλογος.
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Εκδήλωση-Συζήτηση Φ.Σ.: ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΙ;

Δημοσίευσηαπό sofian6 » Πέμ, 16 Μαρ 2017 11:17 pm

1. Αν δεχτώ ότι ήταν η τελευταία λύση τόσος καιρός που γίνεται συζήτηση για το πρόγραμμα ποιες θέσεις μεταφέρατε ως σύλλογος στους καθηγητές και απορρίψαν? Αυτές?:
Spoiler: show
Αντιπροτάσσουμε τις δικές μας κατευθύνσεις για ένα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ!
- Μόρφωση για όλους! Όλη η γνώση στο πτυχίο, όχι στο σύστημα της διαρκούς επανακάταρτισης. Μόρφωση σύμφωνα με τις κλίσεις και τις δεξιότητες μας, που επιβάλλουν οι σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες. Ενιαίο και αδιάσπαστο πτυχίο με όλα τα δικαιώματα σε αυτό.
- Εργασία για όλους! Οι σπουδές πρέπει να είναι διαβατήριο στην δουλειά και όχι στον μεσαίωνα της ανεργίας. Απέναντι στο τεράστιο κύμα μετανάστευσης, τις απλήρωτες πρακτικές, τις δουλιές με μπλοκάκι και την τραγική κατάσταση στον κλάδο μας, θέλουμε οι σπουδές να μπορούν να μας εξασφαλίζουν όλα τα εφόδια για την εργασία, για μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα.
- Ανθρώπινοι ρυθμοί σπουδών! Δυνατότητα του καθενός και της καθεμιάς να σπουδάζει, απέναντι στους ταξικούς φραγμούς. Προαιρετικά όλα τα εργαστήρια/θέματα/παρακολούθησεις, να σταματήσουν τα μαζικά κοψίματα χωρίς όριο στα μαθήματα. Διαθέσιμο πλήρες υλικό/πρότυπα θέματα σε όλα τα μαθήματα για το διάβασμα και για την εξέταση από την σχολή, και όχι από την πελατεία και τα «φροντηστήρια».
- Συνολική εποπτεία του αντικειμένου, ενιαία πανεπιστημιακή εκπαίδευση! Μπορούμε να έχουμε επίγνωση των διαφόρων πτυχών του ενιαίου γνωστικού αντικειμένου, και όχι αυτό να καταμερίζεται και να διασπάται. Ενιαιότητα της θεωρητικής μάθησης με την πρακτική διαδικασία μέσα από την διαδικασία των σπουδών. Ένα πτυχίο ανά γνωστικό αντικείμενο ενάντια στην διάκριση σε ΑΕΙ-ΤΕΙ-ΙΕΚ-Σχολές κατάρτισης.
- Γνώση και έρευνα για τις λαϊκές ανάγκες! Η ανάπτυξη της έρευνας να σχεδιάζεται με κριτήριο που επιβάλλουν οι σύγχρονες λαϊκές ανάγκες και όχι τα συμφέροντα των επιχειρήσεων, των πολυεθνικών, των κρατών και της ΕΕ όπως γίνεται σήμερα. Κανένα εμπόδιο στην ανάπτυξη της επιστήμης για την ωφέλεια της κοινωνίας.

2. Δεν μπορείς να καταλαμβάνεις δημόσια κτήρια ακόμα και ως τελευταία λύση ακόμα κι αν το ψηφίσει το 99,9% του ΦΣ. Σκέψου να γίνονταν κατάληψη σε ένα οποιοδήποτε νοσοκομείο και να χρειαζόταν να νοσηλευτείς...
3. Τη στήριξή μας καλό θα ήταν να μας τη ζητήσετε με ανοιχτή σχολή. Όταν επιβάλλετε κάτι δεν μπορείτε να ζητάτε και στήριξη μετά! (Η πλειονότητα των ΥΔ ανοιχτή σχολή θέλει νομίζω αλλά μπορεί να κάνω και λάθος)
4. Για τη "συζήτηση" που διοργανώνετε έχει ψηφίσει ο σύλλογος να έχετε τέτοιο δικαίωμα? Φαντάζομαι αίθουσα θα ζητήσατε να σας παραχωρηθεί από τη σχολή και να μην τη καταλάβατε και αυτή με το έτσι θέλω.
sofian6
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: Παρ, 26 Ιουν 2009 12:26 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Εκδήλωση-Συζήτηση Φ.Σ.: ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΙ;

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Πέμ, 16 Μαρ 2017 11:35 pm

1. Αυτές οι οποίες εξειδικεύθηκαν πολλάκις και με βάση τις οποίες αποδομείται η πρόταση για αλλαγή του ΠΣ. Επίσης όλες οι ερωτήσεις του ΦΣ αλλά και φοιτητών έτυχαν ειρωνείας και στην καλύτερη έμειναν αναπάντητες. Για παράδειγμα όταν ερωτήθηκαν ο κοσμήτορας και ο πρόεδρος της επιτροπής πως τεκμηριώνεται η επιλογή των 54 μαθημάτων? Η απάντηση ήταν έχουμε πείρα, ξέρουμε. Όταν ερωτήθηκαν πως τεκμηριώνεται ότι η παρούσα πρόταση υπακούει επάνω στις γενικές αρχές που ψήφισε η σχολή? Η απάντηση ήταν διάβασε τις ύλες των 117 μαθημάτων. Όταν ειπώθηκε ότι έχω διαβάσει τις 50 κάτι ύλες των μαθημάτων κορμού και λέω ότι δεν τεκμηριώνεται τηρήθηκε σιγή ιχθύος. Επίσης μπορείς να καταλάβεις το επίπεδο διαλόγου από τις απαντήσεις που έδωσε στους συναδέλφους καθηγητές τις οποίες θα βρεις εδώ http://www.civil.ntua.gr/media/attachme ... Sxolia.pdf αλλά και από την στάση στην τελευταία συνέλευση τμήματος που αρνήθηκε το λόγο όχι μόνο σε φοιτητές αλλά και σε καθηγητές.

2. Νομίζω αντιλαμβανόμαστε ότι ο σύλλογος δεν έχει θέσει την ζωή κανενός σε κίνδυνο.

3. Νομίζω ότι οι συνάδελφοι διδάκτορες μπορούν να πάρουν θέση με τα δικά τους συλλογικά όργανα.

4. Η συζήτηση είναι συζήτηση σκέτο χωρίς εισαγωγικά. Αυτή αποφασίστηκε από την συντονιστική επιτροπή κατάληψης η οποία συνεδρίασε την τρίτη σύμφωνα με την τελευταία απόφαση του ΦΣ
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Εκδήλωση-Συζήτηση Φ.Σ.: ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΙ;

Δημοσίευσηαπό dirtyharry » Πέμ, 16 Μαρ 2017 11:49 pm

xvantsik έγραψε:
dirtyharry έγραψε:@Oxydo η ηθικολογία βασισμένη στο ιδεολογικό πρόσημο ειναι η καλύτερη επιβεβαιωση για τις παρωπιδες που προανέφερα.Η τιμιοτητα,το θάρρος ή οποια άλλη αρετη θες δεν ειναι πλεονέκτημα κανενος πολιτικου χωρου.Παρολαυτα λατρευω την γραφικοτητα που χαρακτηριζει την οπτική σας.Συνεχίστε.

@Nikostt αγαπητε αφηστε αυτα τα δύσκολα και ενημερωστε μας αν θα χτυπησει κανα σεντερ μπακ η Πανάθα που πισω μπάζει.


Καημένε, απεργώ σημαίνει κινδυνεύω υλικά. Σημαίνει χάνω από τα λίγα λεφτά που παίρνω, κινδυνεύω να απολυθώ και να μείνω άνεργος σε μία αγορά που μάλλον δεν θα ξαναβρω δουλειά. Σημαίνει παίζω το φαί και την στέγη μου να στο πω λιανά. Που την είδες την ηθικολογία με βάση το ιδεολογικό πρόσημο? Τα χεις χάσει τελείως? Έλα να μου πεις λίγο για ηθικολογία που ρίχνεις λάσπη στην ανωνυμία. Έλα λίγο. Πες και για τον παναθηναικό. Μπορείς


Αγαπητέ λοβοτομημένε προφανώς και δεν καυτηρίασα το δικαίωμα στην απεργία αλλα την ακόλουθη φράση του Oxydo:

" Όσο για τον Γιάννο, σου γράφει "Μέλος του Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών". Τι περίμενες να είναι; Δεξιός; Καμιά κοτούλα που γλείφει τα αρχιδάκια του αφεντικού; Προφανώς και είναι αριστερός".

Παρακαλω μην αναγκάζομαι να γράφω τα αυτονόητα συνεχώς.
dirtyharry
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τρί, 29 Μαρ 2016 2:10 am
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Φοιτητικός Σύλλογος Πολ. Μηχ.

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες