
Όπως γνωρίζετε στα βενζινάδικα εδώ και καιρό έχει μπει το σύστημα εισροών-εκροών, το οποίο συνδέεται άμεσα με το φορολογικό μηχανισμό του κράτους. Εδώ και λίγο καιρό έχει προκύψει το εξής πρόβλημα. Θα το περιγράφω όσο καλύτερα μπορώ και ελπίζω σε κάποια βοήθεια.
Έχουμε μία δεξαμενή κυλινδρική 15000 λίτρων η οποία έχει μέσα ας υποθέσουμε 5000 λίτρα βενζίνη, η οποία αυτή την εποχή με αυτές τις θερμοκρασίες έχει ειδικό βάρος 0,74 περίπου. Θέλουμε να προσθέσουμε άλλα 5000 λίτρα. Η παροχή με την οποία το βυτίο θα γεμίσει τη δεξαμενή είναι σταθερή και περίπου ίση με 1000 λίτρα το λεπτό. Στη δεξαμενή έχουν εισαχθεί ηλεκτρονικές ογκομετρικές βέργες πολύ υψηλής ακρίβειας και γενικά υπερευαίσθητες σε κάθε μεταβολή όγκου. Μετά την ολοκλήρωση της παραλαβής (και αφού έχουμε κλείσει τη δεξαμενή), η οποία εισάγεται ταυτόχρονα και στην κονσόλα με το πρόγραμμα που υποστηρίζει το σύστημα εισροών εκροών, το πρόγραμμα κάνει αντίστροφη μέτρηση 6 λεπτών. Με το πέρας αυτού του χρόνου εξάγονται κάποιες πληροφορίες σχετικά με τους όγκους πριν και μετά την παραλαβή, οι οποίοι πρέπει να είναι στα όρια τα επιτρεπτά από το κράτος. Όλη αυτή την ώρα το κατάστημα παραμένει φυσικά κλειστό και οι αντλίες δεν μπορούν να δώσουν καύσιμο. Το αποδεικτικό βγαίνει σωστό και κάπου εδώ αρχίζει το πρόβλημα.
Κοιτώντας στην κονσόλα τη δεξαμενή της βενζίνης, παρακολουθώ κατά τη διάρκεια της αντίστροφης μέτρησης τις μεταβολές του όγκου του καυσίμου. Στην αρχή έχει μία μεγάλη απόκλιση και όσο περνάει η ώρα αυτή μειώνεται έως ότου να σταθεροποιηθεί στον λογιστικό όγκο. Αυτό όμως δεν γίνεται αρκετές φορές και μετά το πέρας του εξαλέπτου ο όγκος αυτός ακόμα μεταβάλλεται. Ας πούμε για την οικονομία της κουβέντας ότι αυτός παίζει από 9990 λίτρα έως 1010(δεν είναι πραγματικός τόσος κυματισμός, έγκεται στην ευαισθησία της βέργας). Το σύστημα θεωρεί ότι ξαναγίνεται παραλαβή από τη δεξαμενή και ξαναρχίζει η διαδικασία του εξαλέπτου όπως την περιέγραψα. Ταυτόχρονα με την παραλαβή βενζίνης γίνεται και παραλαβή πετρελαίου, είτε απλού είτε ενισχυμένου, του οποίου αυτή την εποχή το ειδικό βάρος είναι 0,825. Κατά την διάρκεια του εξαλέπτου η ένδειξη στη βέργα σταθεροποιείται μέσα στον επιτρεπόμενο χρόνο και συνήθως εντός τριλέπτου. Σημειώνω ότι η παραλαβή πρέπει να γίνεται γρήγορα και σωστά έτσι ώστε το κατάστημα να μπαίνει αμέσως μετά τη λήξη της κατ' ευθείαν σε λειτουργία. Τι μπορώ να κάνω έτσι ώστε η στάθμη της βενζίνης στη δεξαμενή να "κάθεται" σε μια συγκεκριμένη τιμή σε λιγότερο χρόνο για να δουλεύει το κατάστημα άμεσα;
Υ.Γ. Παλαιότερα το 6λεπτο ήταν τρίλεπτο, αλλά οι ογκομετρικές βέργες δεν ήταν τόσο ευαίσθητες. Το πρόβλημα εμφανιζόταν αλλά σε καμία περίπτωση με αυτή τη συχνότητα. Ευπρόσδεκτες όλες οι παρατηρήσεις σας. ΄
Υ.Γ.2 Ελπίζω το ΕΜΠ να κάνει τα πάντα έτσι ώστε να αποκατασταθεί το ιστορικό γεφύρι της Πλάκας, η Ακρόπολη των Τζουμέρκων, ορόσημο της διαδρομής από τα Γιάννενα ή την Άρτα στα Τζουμερκοχώρια, που κατασκευάστηκε με τον ιδρώτα των Τζουμερκιωτών πριν από 150 χρόνια από Πραμαντιώτη πρωτομάστορα.