Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Θέματα που αφορούν στην επιστήμη και στο επάγγελμά μας. Ανακοινώσεις συνεδρίων, σχετικά άρθρα εφημερίδων, επαγγελματικά θέματα μπορούν να γραφτούν εδώ.

Re: Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Δευτ, 24 Μάιος 2010 3:13 pm

merde_conserve η αλήθεια είναι ότι Πολιτικός Μηχανικός ήθελα να γίνω, αλλά τελικά κατάλαβα ότι δεν είναι η γη της Επαγγελίας η σχολή αυτή. Θα μου πεις αν η σχολή του 19300 δεν είναι το καλύτερο φαντάσου τι είναι οι άλλες. Η μόνη αλήθεια είναι ότι ο Πολιτικός Μηχανικός και ουχί η Επιστήμη του Πολιτικού Μηχανικού είναι κάτι πολυσυλλεκτικό. ( Παρόλο που οι διδάσκοντες είναι πολύ καλοί θεωρείς ότι είσαι ολοκληρωμένος σε ικανοποιητικό επίπεδο σε αυτά που διδάχθηκες; Επιμένω ότι είναι πασαλειμένα- Και έρχεται η ΔΑΠάρα να σου κάνει σεμινάρια Οικοδομικών Αδειών...). Άλλο αναγνώριση στην κοινωνία και άλλο εξίσου υψηλές αμοιβές, τι να την κάνω την αναγνώριση αν παίρνω μισθό λιγότερο απ ότι οι καθαρίστριες στις ΔΕΚΟ..., χρήσιμα είναι βέβαια όλα τα επαγγέλματα αλλά έτσι να βρισκόμαστε σε κουβέντα.
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Δημοσίευσηαπό stalin » Δευτ, 24 Μάιος 2010 7:27 pm

Σε μία συζήτηση ο ομότιμος καθηγητής Καρύδης έλεγε πως την εποχή που βγήκε αυτός από το πολυτεχνείο μεγάλα κτήρια έφτιαχναν μόνο οι παλιοί καταξιωμένοι μηχανικοί. Μετά την έκδοση του αντισεισμικού οι νέοι απόφοιτοι τον χρησιμοποιούσαν ως πανάκια και έτσι για κάποιες δεκαετίες φτιάχτηκαν τα πιο επικίνδυνα κτήρια, πολύ χειρότερα από τα παλαιότερα!!!!!
Αυτό που θέλω να πώ είναι πως το πολυτεχνείο δεν βγάζει επαγγελματίες και θα ήταν μεγάλο λάθος αν το έκανε. Εδώ θα πάρεις μια στέρεα βάση, είναι δικιά σου δουλειά τι θα χτίσεις πάνω σε αυτή. Την τέχνη του μηχανικού θα την μάθεις όπως ο ειδικευόμενος γιατρός, όπως ακόμη και ο τσαγκάρης, δίπλα σε παλιούς τεχνίτες. Επί αιώνες έτσι γίνεται και έτσι πρέπει να γίνεται.
Είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε για τα ιδανικά μας, αλλά, δόξα τω Θεό, δεν πιστεύουμε πια σε τίποτα.
stalin
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ, 28 Φεβ 2009 5:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 24 Μάιος 2010 8:29 pm

Με τον <3> συνεννοηθήκαμε να τα πούμε από κοντά, μερικές γενικές σκέψεις:
1. Να δεχθώ ότι η παρούσα πρόταση είναι απαράδεκτη. Είναι αδύνατο να συμφωνήσουμε επί της αρχής, να αναγνωρίσουμε (ή όχι) την αναγκαιότητα κάποιας ρύθμισης και να υποβάλλουμε τη δική μας πρόταση;
2. Η πρόταση για "αξιολόγηση" των ΑΕΙ ήταν όντως απαράδεκτη, (δεν θα το αναλύσω εδώ). Ήταν αδύνατο να συμφωνήσουμε επί της αρχής, να αναγνωρίσουμε (ή όχι) την αναγκαιότητα κάποιου μοντέλου και να υποβάλλουμε τη δική μας πρόταση;
3. Με αυτά και αυτά απορρίπτονται ή "παγώνουν" οι δράσεις (απαράδεκτες ή όχι) σε υπαρκτά - ζέοντα (καυτά) προβλήματα και τίποτα δεν βελτιώνεται. Αντιθέτως επικρατεί στρουθοκαμηλικό τέλμα και βεβαίως άδικοι ή "δίκαιοι" (του στείρου "όχι" ή /και του "άσε και θα δούμε") λούζονται το κάθε "ΔΝΤ".
4. Δεν εξαιρώ τον εαυτό μου από την ευθύνη...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Δημοσίευσηαπό airetikos » Δευτ, 24 Μάιος 2010 8:50 pm

Εγώ με το φτωχό μου το μυαλό δεν ενοοώ γιατί πρέπει να θεωρείται κακή η αξιολόγηση στα ΑΕΙ. Εγώ απλά θεωρώ λάθος το πώς γίνεται και εκεί συζητείται πολύ. Εγώ θα πρότεινα π.χ. να υπάρχει καθιερωμένη ώρα που θα δαπανείται για συζήτηση με τους φοιτητές για το τί θέλει η κάθε πλευρά να δει στο μάθημα και να υπάρχει επίσημη αναφορά του τί ζητείται από την κάθε πλευρά ώστε στο τέλος να αξιολογείται ο καθηγητής αν ανταποκρίνεται και να κατατίθεται επίσημα στο φάκελό του. Ντάξει μπορεί να ναι ανεφάρμοστο αλλά με καλή θέληση.... αν έχει κάποιος κάτι καλύτερο ας πει.
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 24 Μάιος 2010 10:05 pm

Αναφερόμουνα στη συνολική αξιολόγηση της λειτουργίας του ΕΜΠ, μικρό (σημαντικό) μέρος της οποίας αποτελεί η διαδικασία αξιολόγησης των διδασκόντων ή μαθημάτων.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Δημοσίευσηαπό stalin » Δευτ, 24 Μάιος 2010 10:11 pm

Η αξιολόγηση δεν έχει νόημα όταν υπάρχει μονιμότητα. Φυσικά δεν προτείνω για ψίλου πήδημα να απολύεται κάποιος, αλλά σε πολλά ιδρύματα υπάρχουν άνθρωποι σχιζοφρενείς που ταλαιπωρούν χιλιάδες φοιτητές. Τι νόημα έχει αν αξιολογείς μια κατάσταση που δεν μπορείς να αλλάξεις?
Είμαστε έτοιμοι να πεθάνουμε για τα ιδανικά μας, αλλά, δόξα τω Θεό, δεν πιστεύουμε πια σε τίποτα.
stalin
 
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ, 28 Φεβ 2009 5:15 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Δευτ, 24 Μάιος 2010 10:21 pm

σωστός.και δεν είναι μονο το οτι κοβουν αβέρτα...έχεις να κανεις και με χρηματοδοτήσεις, επιτροπές κλπ
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 24 Μάιος 2010 10:22 pm

Οιαδήποτε κατάσταση είναι δυνατό να αλλάξει και βελτιωθεί.
Επειδή μάλλον διαφορετικά πράγματα αντιλαμβανόμεθα ως αξιολόγηση δεσμεύομαι να αναρτήσω (σειράν) άρθρων εις νέο μίτο.
Δυστυχώς, τα μοντέλα αξιολόγησης και αριστείας οργανισμών (κερδοσκοπικών ή όχι) δεν διδάσκονται καν εις το "Ίδρυμα"... Αλλά και κάποιος σχιζοφρενής :lol: να το πρότεινε θα εισέπρατε την απάντηση: <αυτά δεν είναι για Μηχανικούς, είναι για το ΟΠΑ>. Δυστυχώς από τη συντριπτική πλειοψηφία όλων των συνιστωσών της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Εδώ δεν διδάσκεται το ISO 14000 για το Περιβάλλον... (εις τη Σχολή ΠΜ). Τι χρείαν έχομεν της επαφής με τα πρότυπα...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Ποιότητα σπουδών και συνεχιζόμενη κατάρτιση

Δημοσίευσηαπό 3 » Τρί, 25 Μάιος 2010 4:05 am

@ΒullsEye: Δεν υπαρχουν πελατειακες σχεσεις στην πολιτικη μου οπτικη. Πολιτικες σχεσεις εγκαθιδρυω.. και ειναι φανερο! Οταν διαβλεπεις οτι ειναι ενα καλως εδραιωμενο φαινομενο αυτο της καθηγητικης αυθαιρεσιας (ηθελημενης και μη, εμπροθετης ή οχι) που αρχιζει απο το επιπεδο του "πειραματισμου" και φτανει ως το επιπεδο της εκδυσκολευσης, ε τοτε ειναι πολιτικη και οχι πελατειακη σχεση το να το σπας εμπρακτα και να εγκαλεις και τον κοσμο να το πραξει μαζι σου! Το οτι βεβαια ανταμοιβεσαι και κερδιζεις κατι και απο τις 2 ενεργειες ειναι φανερο, αλλα αυτο δεν αλλαζει την διαφορα στην ποιοτητα τους. Και μη μου πεις οτι καπηλευομαι προτασεις ολοκληρου ετους, οταν οχι απλα ηταν παρον το 2ο ετος μπροστα στον καθηγητη για να δεσμευτει να αλλαξει τον τροπο βαθμολογιας του (να κραταει το θεμα 2 χρονια κλπ), ηταν μεχρι και το 1ο ετος! Ε μη μου λες οτι αυτο ειναι λογικη της αναθεσης και των πελατειακων σχεσεων! Στην ενεργοποιηση του κοσμου προσβλεπω αλλωστε. Κι αμα ηθελα να το κανω αυτο ρε boy θα το εκανα εντος του γραφειου του καθηγητη οπου με παρακαλουσε να κανουμε την κουβεντα "εν κρυπτω" και αργοτερα θα το επαιζα ο σωτηρας ολων! Αλλα δεν λεει να το κανεις αυτο, γιατι δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ αριστερο. Και αμα γουσταρα πελατειακες σχεσεις, θα προεβαλλα ως δικο μου το αιτημα του να δωθουν τα νεα βιβλια των Υπογειων Νερων σε φοιτητες που το χρωστανε και εχουν το παλιο και θα σας το επαιζα μουρη (κατι που οχι μονο δεν το εκανα, αλλα κατα βαση ηταν αιτημα του merde και δεν σκεφτηκα καν να το οικειοποιηθω, οσο και αν μπορουσα). Και ενα τελευταιο γιατι δεν υπαρχει πλεον κατι να εξαντλησουμε αλλο στη συζητηση

3 έγραψε:Το μονο που θυμαμαι να ειπα ειναι "ψηφιστε εκεινους οι οποιοι αντιπαλευουν μια αθλια κατασταση στην φοιτητικη σας καθημερινοτητα και πετυχαινουν υλικες νικες οπως εκεινη των βαθμων της Αρχιτεκτονικης".

3 έγραψε:Και εν τελει ο 1 βαθμος πανω που πηρατε τον δικαιουσασταν, δεν τον δωσαμε εμεις. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΤΕ.


Ε οχι δεν ειναι αντιθετικα ντε! Αυτο που λενε τα παραπανω ειναι να παρετε τον βαθμο οπου δικαιουσασταν επι της αρχης! Εμεις δεν σας τον δωσαμε, δεν σας "βαθμολογησαμε"! Σας βοηθησαμε να τον ανακτησετε πισω! Δεν ειμαστε και κανενα κυκλωμα που συνδιαλεγεται με καθηγητες βλεπεις και ουτε θελουμε να γινουμε τετοιο..

Και επειδη ξερω οτι βαρεθηκες και συ αυτην την κουβεντα, δεν νομιζω να απαντησω σε επομενο ερωτημα επι του θεματος. Μας ξερεις αρκετα καλα, οπως ο καθενας, για να βγαλει τα συμπερασματα του μονος του..

Τα υπολοιπα για ΕΠΕΠ, αλλη φορα!
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Επιστημονικά-Επαγγελματικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες