Διαχείριση Κυκλοφορίας και Οδική Ασφάλεια (2022-23)

Συντονιστής: University Editors

Διαχείριση Κυκλοφορίας και Οδική Ασφάλεια (2022-23)

Δημοσίευσηαπό jimys » Κυρ, 12 Φεβ 2023 2:01 am

'Έχει λύσει κανείς τα θέματα της κανονικής του 11-12; Στην άσκηση 2 θα πάρουμε αθροιστικά τον αριθμό ατυχημάτων και για τις 2 περιόδους στα ερωτήματα α και β;
Αν ο Θεός Δημιουργεί, ο άνθρωπος κατασκευάζει..
Άβαταρ μέλους
jimys
 
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιουν 2016 5:40 pm
Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Διαχείριση Κυκλοφορίας και Οδική Ασφάλεια (2022-23)

Δημοσίευσηαπό magic » Τρί, 14 Φεβ 2023 11:25 am

Κανονική 2022-23

ΘΕΩΡΙΑ (1 ώρα)
ΘΕΜΑ 1
α. Ποια είναι τα στάδια ενεργειών που απαιτούνται για την εξάλειψη των επίκνδυνων θέσεων;
β. Ποια είναι η διαφορά της μεθόδου αριθμού ατυχημάτων, του δείκτης επικινδυνότητας και του δείκτη σοβαρότητας. Δώστε παραδείγματα.

ΘΕΜΑ 2
Να σχεδιαστούν τα διαγράμματα ΕΜΗΚ με δείκτη ατυχημάτων ενός οχήματος, παραπάνω από ένα οχήματα, και συνόλου των οχημάτων και να δοθεί αιτιολόγηση.

ΘΕΜΑ 3
α. Κάτι με ενέργειες για βιώσιμη κινητικότητα.
β. Ποιες είναι οι ωφέλειες της τιμολόγησης συμφόρησης στο αστικό δίκτυο.

ΘΕΜΑ 4
α. Πως επηρεάζεται η στάθμη εξυπηρέτησης από: την ύπαρξη εμποδίων στο πεζοδρόμιο, την κίνηση των πεζών σε ομάδες, την κατανομή ανά κατεύθυνση της ροής των πεζών, τον σκοπό μετακίνησης.
β. Δεν θυμάμαι

ΘΕΜΑ 5
Να σχεδιαστεί ενδεικτικό διάγραμμα και να εξηγηθεί η σχέση μεταξύ ταχύτητας και καταλαμβανόμενη επιφάνειας για διάφορες κατηγορίες πεζών.

ΑΣΚΗΣΕΙΣ (2 ώρες)
ΑΣΚΗΣΗ 1
Σαν άσκηση κανονικής 2011-12, αλλά χωρίς πεζοδρόμιο. Με δύο διαβάσεις. Χωρίς διέλευση πεζών με κόκκινη σηματοδότηση.

ΑΣΚΗΣΗ 2
Ίδια με άσκηση 2 κανονικής 2011-12.
magic
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: Κυρ, 31 Μαρ 2019 6:37 pm
Έτος εισαγωγής: 0


Επιστροφή στο 5ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες