
Σήμερα θα μιλήσουμε για μυθοπλασία....
Με την φαντασία μας θα μεταφερθούμε σε ένα παράλληλο σύμπαν σε έναν απροσδιόριστο χρόνο...σε έναν μακρυνό γαλαξία...σε έναν πλανήτη που μοιάζει
με την γή.
Σε ένα σημείο αυτού του κόσμου βρίσκεται ένα ξακουστό πολυ-σχολείο . Σε αυτό το πολύ-σχολείο υπάρχουν επιμέρους σχολεία . Σε κάθε ένα απο αυτά διδάσκουν
σπουδαίοι και σοβαροί δάσκαλοι που με αξιομνημόνευτο ζήλο προσπαθούν να
μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις τους στους γεμάτους δίψα για μάθηση μαθητές τους.
Αλλά και οι μαθητές αυτού του πολυ-σχολείου ήταν γνωστοί για την αξιοσύνη τους.
Άλλωστε για να γίνει κάποιος δεκτός σε ένα απο τα σχολεία του πολυ-σχολείου
έπρεπε να περάσει απο πολύ δύσκολες εξετάσεις . Έτσι λοιπόν σε αυτά τα σχολεία
έμπαινε η αφρόκρεμα των μαθητών .
Την μεγαλύτερη φήμη απο όλα τα σχολεία την είχε η σχολή ‘Υπερ-Μηχανικών’.
Μάλιστα αυτή η σχολή είχε την φήμη μιας απο τις καλύτερες σχολές ‘Υπερ-Μηχανικών’ του πλανήτη. Σε αυτήν την σχολή ήταν γνωστό ότι οι καθηγητές
ήταν ιδιαιτέρως απαιτητικοί απο τους μαθητές τους και άτεγκτοι .
Στην φανταστική ιστορία που θα περιγράψουμε εμπλέκονται ενεργά τα παρακάτω
πρόσωπα :
1. Γάϊος Κλαύδιος Τζένιος Φημησμένος-Φωτισμένος Δάσκαλος της στερεοποίησης του αιθέρως . Παθιασμένος με την διδασκαλία απαιτητικός
και αμείλικτος στα διαγωνισματά του . Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι αυτό το κάνει απο αγάπη για τους μαθητές προκειμένου να τους προφυλλάξει στο μέλλον απο φασαρίες δικαστικής φύσεως , διότι κατά την αποψή του οι επαγγελματίες υπερ-μηχανικοί δεν φημήζονται για την αλλυλεγγύη μεταξύ τους. Ήταν σχεδόν ξεκάθαρο ότι δεν θα έδινε προσβάσιμο βαθμό ποτέ
σε κάποιον αν ήταν ανεπαρκής στο μάθημα της στερεοποιήσεως του αιθέρα
ακόμα και αν αυτό ήταν το τελευταίο μάθημα πριν το δίπλωμα.
2. Γεράσιμος Μάλλης γόνος γνώστης πολιτικής οικογένειας . Προγονός του ύπήρξε ηγεμόνας της χώρας που έχει έδρα το πολύ-σχολείο. Αφελής , καλομαθημένος, βαθύτατα ανεπαρκής και άνευ προσόντων .Οι γονείς του αρχικά των έστειλαν να σπουδάσει στο εξωτερικό όπου θα ήταν ίσως ευκολοτερο να πάρει το διπλωμά του . Χωρίς αποτέλεσμα . Η εισαγωγή του στην σχολή υπερ-μηχανικων ήταν καθαρά θέμα διαπλοκής . Υπήρξε συχνά το επίκεντρο της προσοχής ανάμεσα στους συμφοιτητές του λόγω της πνευματικής του ανεπάρκειας , προκαλώντας είτε συγκαταβατικά χαμόγελα είτε και καμιά φορά αστεία εις βάρος του . Ήταν ξεκάθαρο μεταξύ των συμφοιτητών του ότι αυτός βρισκόταν εκεί λόγω διαπλοκής αφού όλοι συμφωνούσαν ότι έπασχε απο κάποιου είδους νοητική υστέρηση.
Ο Γεράσιμος μετά την επιστροφή του απο το εξωτερικό και την εισαγωγή στην Σχολή Υπέρ-Μηχανικών συνέχισε να δραστηριοποιείτε ως φοιτητής με απογοητευτικά αποτελέσματα . Στα δύσκολα μαθήματα της σχολής αποτύγχανε παταγωδώς και επανειλημένα . Δεν ήταν ασυνήθιστο για αυτόν να εξεταστεί έξι και εφτά φορές προκειμένου να περάσει ενα μάθημα . Όχι βέβαια πως το περνούσε με την αξία του . Απλά οι καθηγητές είχαν βαρεθεί να τον βλέπουν και του έδιναν προσβάσιμο βαθμό ύστερα απο παρακάλια των δικών του και του ιδίου καθώς και τηλεφωνικών παραινέσεων από τρίτους. Κάποια στιγμή ο Γεράσιμος προκειμένου να τελειώνει με την σχολή έπρεπε να εξεταστεί στο μάθημα στερεοποιήσεως του αιθέρα . Είχε και στο παρελθόν εξεταστεί στο συγκεκριμένο μάθημα και είχε γίνει γνωστό ότι είχε γράψει σωστά μόνο το ονομά του .
Έπρεπε όμως αυτή την φορά να πετύχει . Ήδη είχε κλείσει το τριακοστό όγδοο έτος
της ηλικίας του και έπρεπε να τελειώνει με το βάσανο που λέγεται Σχολή Υπερ-Μηχανικών.
Η μέρα της εξέτασης του μαθήματος στερεοποίησης του αιθέρα έφτασε σχετικά
σύντομα . Όλοι οι φοιτητές μπήκαν στις αίθουσες και περίμεναν με αγωνία τα
θέματα που επιμελήθηκε ο Γάϊος Κλαύδιος Τζένιος . Οι δυσάρεστες προσδοκίες
των περισσοτέρων επαληθεύθηκαν . Τα ζητήματα της εξέτασης ήταν , όπως άλλωστε αναμενόταν , γεμάτα παγίδες . Ήταν μια κοπιαστική και επίπονη τρίωρη
εξέταση . Μετά το διαγώνσιμα αρκετοί μαθητές μαζεύτηκαν στο κυλικείο προκειμένου να συζητήσουν σχετικά με τα ζητήματα που τέθηκαν . Ο Γεράσιμος κατάφερε να γίνει σύντομα το επίκεντρο της προσοχής περιγράφοντας της ασυνάρτητες ανοησίες που έγραψε , προκαλώντας το γέλιο και τα συγκαταβατικά σχόλια.
Οι μέρες πέρασαν γρήγορα . Ήρθε η ώρα της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων.
Εδώ συνέβει το εξής παράδοξο . Ο Γεράσιμός αυτή την φορά πέρασε το μάθημα.
Όχι βέβαια πως πήρε κάποιο σπουδαίο βαθμό , πως θα μπορούσε άλλωστε αφου
ο ίδιος ήταν ένα γνήσιο τούβλο .
Αυτό όμως προκάλεσε την οργή όσων κόπηκαν στο μάθημα . Άλλωστε δεν ήταν
και δύσκολο να πληροφορηθούν τι έγινε . Στον επίσημο φορέα της σχολής με το
όνομα ‘ Τα υπερ-μαθηματά μου ‘ παρά το ότι δεν αναγράφονταν τα ονοματεπώνυμα των φοιτητών που συμμετείχαν στην εξέταση αλλά τα μητρώα τους , εντούτοις ήταν πολύ εύκολο να γίνει η διασταύρωση και εξακρίβωση των στοιχείων . Μάλλιστα κάποιοι απο αυτούς φύλλαξαν αυτά τα στοιχεία .
‘Ηταν πλέον ξεκάθαρο τι είχε γίνει . Δικαίως όσοι κόπηκαν στο μάθημα διατύπωσαν διάφορα ερωτήματα :
1. Πείτε μας κ.Τζένιο γιατί πέρασατε στο μαθημά σας έναν άνθρωπο που ήταν σαφές σε όποιον τον συναστρεφόταν ότι είχε νοητικό πρόβλημα ;
2. Είναι ξεκάθαρο ότι αυτός ο άνθρωπος δεν υπήρχε περίπτωση ποτέ να επιτύχει στην γραπτή εξέταση του μαθήματος στερεοποίησεως του αιθέρα. Στο κυλικείο της σχολής ο κόσμος γελούσε με της ανοησίες που έγραψε . Εκείνη την ώρα έξω απο το κυλικείο περνούσε ένας πατέρας με το παιδί του και το παιδάκι ρώτησε ‘ γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελάει πατέρα;’ Που πήγαν λοιπόν εκείνα τα παχιά λόγια περί δικαστηρίων κ.Τζένιο ;
3. Πόσο έντιμος είστε κ.Τζένιο ; Απο ότι φαίνεται έχετε δύο μέτρα και δύο σταθμά . Πόσες άλλες τέτοιες χάρες έχετε κάνει στο παρελθόν , ενώ άλλους
που δεν έχουν σχέση με τέως πρωθυπουργούς τους κόβεται τρείς τέσσερεις και πέντε φορές ;
4. Ποιό ήταν το αντικείμενο της συναλλαγής ; Σε αυτή την ερώτηση βέβαια δεν περιμένουμε κάποια απάντηση γιατί έχει καθαρά ρητορικό χαρακτήρα .
Ας υποθέσουμε όμως ότι δεν υπήρξε αντικείμενο συναλλαγής αλλά πράξατε έτσι απο μεγαλοψυχία . Γιατι τότε η μεγαλοψυχία σας περιορίστηκε μόνο στον συγκεκριμένο μαθητή ;
Αυτά ήταν μερικά απο τα ερωτήματα που έθεσαν οι φοιτητές της φανταστικής αυτής σχολή ...στον φανταστικό καθηγητή τους...
Αλλωστε εδώ γίνεται λόγος για μυθοπλασία ..... Η μήπως όχι ;