Σχεδιασμός Αεροδρομίων (2021-22)

Συντονιστής: University Editors

Σχεδιασμός Αεροδρομίων (2021-22)

Δημοσίευσηαπό jimys » Πέμ, 06 Ιαν 2022 7:24 pm

Μπορεί κάποιος να δώσει αν δεν έχει κάνει το θέμα; Αν ναι με τι ταβάνι στη βαθμολογία; 7; Επίσης έχει νόημα να το προσπαθήσω αυτό ή είναι ουτοπία να περαστεί έτσι το μάθημα;

Σημείωση, Δεν είχα σκοπό να το δώσω γι αυτό και δεν έκανα το θέμα αλλά μου έκατσε πολύ καλά στο πρόγραμμα και είπα μήπως. :crazy:
Αν ο Θεός Δημιουργεί, ο άνθρωπος κατασκευάζει..
Άβαταρ μέλους
jimys
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιουν 2016 5:40 pm
Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Σχεδιασμός Αεροδρομίων (2021-22)

Δημοσίευσηαπό Αργύρης » Τρί, 18 Ιαν 2022 1:47 pm

Συμπληρωματικά με τα όσα είπε ο συνάδελφος, υπάρχει κάτι σος για την εξέταση;
Άβαταρ μέλους
Αργύρης
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Τετ, 18 Οκτ 2017 7:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Σχεδιασμός Αεροδρομίων (2021-22)

Δημοσίευσηαπό Αργύρης » Τετ, 19 Ιαν 2022 1:20 pm

Επίσης υπάρχουν λύσεις των περσινών θεμάτων;
Άβαταρ μέλους
Αργύρης
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Τετ, 18 Οκτ 2017 7:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Σχεδιασμός Αεροδρομίων (2021-22)

Δημοσίευσηαπό Baklavas » Πέμ, 29 Σεπ 2022 11:42 pm

Περιγραφή θεμάτων επαναληπτικής 2021-2022
1) Άσκηση σχεδιασμού πεδίου ελιγμών σε ελληνικό νησί. Δίνονταν ανεμολογικά δεδομένα, όπως και ετήσιες κινήσεις επιβατών.
2) Δύο παράλληλοι διάδρομοι μήκους 1.5Km έχουν συγκεκριμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά (δίνονταν αξονική απόσταση, πλάτος). Τι συμπεράσματα μπορούν να εξαχθούν; Υπό ποιες συνθήκες θα μπορούσε να υπάρχει διάδρομος μήκους 5,5km;
3)α. Συγκεκριμένο α/φ χρησιμοποιεί συγκεκριμένο διάδρομο αεροδρομίου. Μεταβάλλεται το μήκος προσγείωσης/απογείωσης σε κάθε χρήση;
β. Το ποσοστό μετεπιβιβαζόμενων επιβατών επηρεάζει τον σχεδιασμό αεροδρομίου;
4)α. Το βάρος α/φ επηρεάζει την χωρητικότητα;
β. Διαφορά στατικής-δυναμικής χωρητικότητας
γ. Τί είναι η πολιτική συμφόρησης
δ. Τί συμβαίνει όταν ζήτηση>χωρητικότητα; Να σχεδιαστεί διάγραμμα
5) Τί είναι η επιφάνεια προσγείωσης και με ποιες άλλες επιφάνειες έρχεται σε επαφή
6) Άσκηση με επιτρεπόμενα ύψη
Άβαταρ μέλους
Baklavas
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ, 02 Δεκ 2017 11:14 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Σχεδιασμός Αεροδρομίων (2021-22)

Δημοσίευσηαπό rossi46 » Παρ, 30 Σεπ 2022 9:39 am

Ευχαριστούμε :clap: .
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having me a buddy to be with to tell me where we's going to, coming from, or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world..every day. There's too much of it. It's like pieces of glass in my head..all the time. Can you understand?
rossi46
 
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ, 09 Σεπ 2010 11:06 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Σχεδιασμός Αεροδρομίων (2021-22)

Δημοσίευσηαπό ok12345 » Παρ, 30 Σεπ 2022 8:57 pm

Για να παρακολουθήσεις το μάθημα χρειάζεσαι γνώσεις από προηγούμενα μαθήματα;
ok12345
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Σάβ, 26 Ιαν 2019 2:21 am
Έτος εισαγωγής: 2015

Re: Σχεδιασμός Αεροδρομίων (2021-22)

Δημοσίευσηαπό Baklavas » Σάβ, 01 Οκτ 2022 2:01 pm

Δεν χρειάζονται προηγούμενες γνώσεις. Βέβαια προσωπική άποψη είναι, ότι είναι πολύ βοηθητικές γνώσεις στερεομετρίας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι απαραίτητες.
Άβαταρ μέλους
Baklavas
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ, 02 Δεκ 2017 11:14 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Σχεδιασμός Αεροδρομίων (2021-22)

Δημοσίευσηαπό Herschel » Παρ, 03 Φεβ 2023 9:08 pm

Το μάθημα μπορείς να το περάσεις χωρίς να παραδώσεις το θέμα εξαμήνου;
Herschel
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Σάβ, 02 Φεβ 2019 1:09 am
Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Σχεδιασμός Αεροδρομίων (2021-22)

Δημοσίευσηαπό jimys » Σάβ, 04 Φεβ 2023 1:12 am

Herschel έγραψε:Το μάθημα μπορείς να το περάσεις χωρίς να παραδώσεις το θέμα εξαμήνου;


Ναι εγώ έτσι το πέρασα! 5ράκι μου λαμπρό..
Αν ο Θεός Δημιουργεί, ο άνθρωπος κατασκευάζει..
Άβαταρ μέλους
jimys
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιουν 2016 5:40 pm
Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Σχεδιασμός Αεροδρομίων (2021-22)

Δημοσίευσηαπό magic » Τρί, 07 Φεβ 2023 8:34 pm

Περιγραφή Θεμάτων Κανονικής 2022-23

1. α) Ποιες είναι οι θετικές και οι αρνητικές συνέπειες της απελευθέρωσης της αερομεταφοράς; (σελ.96-97,111)
β) Πως επηρεάζει το απελευθερωμένο περιβάλλον τη δουλειά του συγκοινωνιολόγου; (σελ.113)

2. α) "Η χωρητικότητα του διαδρόμου δεν είναι σταθερά, αλλά μια μεταβαλλόμενη ποσότητα ως προς το χρόνο". Αιτιολογήστε την παραπάνω φράση. (σελ. 364-365+από μάθημα)
β) Τι συμβαίνει όταν η ζήτηση πλησιάζει τη χωρητικότητα; Αναπαραστήστε το φαινόμενο μέσω διαγράμματος (σελ. 435-436)

3. α) Ποια είναι η διάταξη του κτιρίου επιβατών του αεροδορμίου της Αθήνας; (Γραμμικό με τη μια πλευρά στην εναέρια υποδομή και υπόγεια σύνδεση με κτίριο δορυφόρος).
β) Ποια διάταξη κτιρίου επιβατών θα χρησιμοποιούσατε σε ένα κομβικό αεροδρόμιο; (σελ. 116,120)
γ) Θέμα 4, Κανονική 2016-17

4. Άσκηση με περιβάλλουσα χωρητικότητας.

5. Ποιος ο λόγος ύπαρξης της κολουρωνικής επιφάνειας, πως εφαρμόζεται στις ελληνικές συνθήκες; Δώστε σκαρίφημα.

6. Ποιο είναι το επιτροπόμενο υψόμετρο επιβατικού κτιρίου που βρίσκεται 340m πάνω από το διάδρομο; Ο διάδρομος απέχει από το έδαφος 2m.

7. Δίνεται ένα διάδρομος και 2 τροχόδρομοι παράλληλοι στο διάδρομο προς την ίδια πλευρά. Ν σχεδιάσετε 7 εξόδους σύνδεσης του διαδρόμου με τον τροχόδρομο και να ενώσετε τους δύο τροχοδρόμους καταλλήλως.

8. Άσκηση επιτρεπόμενων υψών.

Να κάνετε το θέμα εξαμήνου παράλληλα με το μάθημα και να μην το αφήσετε τελευταία στιγμή και να τρέχετε. Λύστε τα παλιά θέματα με βάση το βιβλίο της κ. Ψαράκη και είστε έτοιμοι.
magic
Γενικός Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: Κυρ, 31 Μαρ 2019 6:37 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Επόμενο

Επιστροφή στο 5ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης