
Η Ελλάδα είναι εγγυήτρια δύναμη του Ελληνικού πολιτισμού και της Ορθοδοξίας. Όταν αυτά απειλούνται, οφείλει να επεμβαίνει με όλες τις δυνάμεις
Η συγκεκριμένη νομοτέλεια δεν ξέρω από που προκύπτει και όσο και να προσπαθώ δεν μπορώ να βρω με ποία συλλογιστική διαδικασία παράγεται. Διαφωνώ οριακά και με το περιεχόμενο της λέξης πολιτισμός όπως χρησιμοποιείτε εδώ, μιας και δεν αποτελεί προιόν παρθενογέννησης ή κάτι παρόμοιο ώστε μια έννοια όπως ''η Ελλάδα'' να είναι εγγυήτρια του

που ακόμα στις εκεί κοινωνίες έχει έρθει ο ανθρώπινος πολιτισμός να αναγνωρίσει την ύπαρξη ζωωδών ενστίκτων και να τα κατευνάσει, να τα εξανθρωπίσει καταντώντας ανάλογα προτάγματα ακόμα και το ίδιο το Κοράνι παράταιρο. Η Ορθοδοξία δε χρησιμοποιεί πολλάκις την αλληγορία με τον Ιουδαίου που γυρίζει και το άλλο μάγουλο.......οφείλει να επεμβαίνει με όλες τις δυνάμεις
έχει ήδη συγκλονίσει η γενοκτονία των Χριστιανών που συντελείται στην χώρα εδώ και μήνες με απροκάλυπτη πρόθεση εξαφάνισης κάθε θρησκευτικής μειονότητας στην χώρα, με το πρόσχημα της πτώσης του καθεστώτος Άσαντ.
Η χρήση της συγκεκριμένης λέξης είναι ιστορικά και κοινωνικά απαράδεχτη. Δεν ξέρω από που αντλούνται τα εν λόγω στοιχεία μα γενοκτονία είναι το Ολοκαύτωμα του ναζιστή κυρίου με το μουστάκι το 35-45 στα περίφημα στρατόπεδα εργασίας εις βάρος των Εβραίων μα και άλλων λαών που αντιστέκονταν , είναι ο μεγάλος λιμός στην Ουκρανία, είναι η περίπτωση των Αρμενίων ή η Μικρασιατική καταστροφή. Η εν λόγω περίπτωση δεν χρήζει αναλόγων χαρακτηρισμών, ακόμα και ως σεβασμό προς την μνήμη όλων αυτών που δολοφονήθηκαν απο αυτά τα ιστορικά εγκλήματα.
Ακολούθως η ανάλυση περι πρόθεσης εξαφάνισης θρησκευτικών μειονοτήτων με πρόσχημα την πτώση Άσαντ θεωρώ πως στόχο έχει απλώς να κατασκευάσει ένα προπαγανδιστικό κλίμα αιτιών και αφορμών παίζοντας το ρόλο βαρύγδουπης έκφρασης μιας και οι οικονομικές και πολιτικές σκοπιμότητες στην εκεί περιοχή είναι πολύ πιο πεπλεγμένες και ανάλογες απλοποιητικές-δογματικές εκφάνσεις είναι το λιγότερο άστοχες και επικίνδυνες.
Με την Ελλάδα απλό θεατή, εγκλωβισμένο σε "σύμφωνα" και "συμμαχίες" που πάντα λειτουργούν εις βάρος της.
Ο όρος Ελλάδα χρησιμοποιείται εκ νέου εντελώς ανούσια και άσκοπα. Αντί να ξεκαθαρίζει τα πράγματα περιπλέκει και απλώς δημιουργεί εντυπώσεις και συνειδήσεις με ένα παραπάνω λογοτεχνικό άγγιγμα ας πούμε. Η Ελλάδα είναι απλοποιητικά και με αρκετές παραδοχές χάριν συντομίας ο λαός, οι κοινωνικές ζυμώσεις, οι διαπολιτισμικές διαμάχες, οι ανθρώπινες σχέσεις, οι κοινωνικές δομές αλληλεγγύης κτλ κτλ. Αυτή η Ελλάδα δεν είναι πουθενά εγγυήτρια, δεν οφείλει τίποτα και σε κανέναν. Η νομοτέλεια του
είναι εκ νέου άστοχη και απαιτεί ιδιαίτερη ιστορική ανάλυση και ερμηνεία των κοινωνικών συσχετισμών. Αντ'αυτού ο γράφων προτιμά την ημι-μάθεια κρύβεται πίσω απο τσιτάτα-εκφράσεις και προσπαθεί να συνοψίσει συνειδήσεις κατευθύνοντας δράσεις με τρόπο προπαγανδιστικό, με τρόπο που δεν εμπνέει την γνώση, το διάλογο, το ψάξιμο. Πίστευε και μη ερεύνα και στην προκειμένη περίπτωση πράξε κιόλας ''καταρτισμένος'' θεωρητικά με μια λειψή ενστικτώδη έκφραση που αρμόζει σε ζώα παρά σε σκεπτόμενους ανθρώπους.πάντα λειτουργούν εις βάρος της.
Πως είναι δυνατόν μία χώρα να στέλνει τα παιδιά της στην άλλη άκρη του πλανήτη για να προστατεύσουν καλλιέργειες του οπίου ή στυγνούς εγκληματίες; Πως είναι δυνατόν να στέλνουμε στρατιωτικές δυνάμεις στο Αφγανιστάν και να μην μπορούμε να παρέμβουμε στην εκρίζωση της ίδιας της εθνικής μας υπόστασης;
Και εκ νέου ο όρος εθνική υπόσταση χρησιμοποιείτε λανθασμένα, παρερμηνευμένα με στόχο να πολώσει και να πολώσει και να προκαλέσει. Δεν βλέπω και θεωρώ δογματική την ανάλυση κατά την οποία όλα αυτά που περιγράφει αποτελούν την εθνική μας υπόσταση. Η ιστορία και η κοινωνιολογία, ακόμα και η οικονομία η ψυχολογία κτλ κτλ διευκρινίζουν άκρως εκλαικευτικά ανάλογα θέματα και παρά τις όποις αποκλίσεις η πανανθρώπινη γνώση και επιστήμη έχει συγκλίνει σε αποδοχές και ορισμούς που καθιστούν την εν λόγω χρήση της λέξης άστοχη, απαράδεκτη, απειλητική σε σημείο να βγάζουμε συμπέρασμα πως ο γράφων τη χρησιμοποιεί σκοπίμως για να απευθυνθεί σε συγκεκριμένο κοινό δημιουργώντας διαστρεβλωμένες ποδηγετούμενες συνειδήσεις.
Το ύφος του κειμένου ακολούθως αποκτάει πιο άμεσο και ευθύ τόνο στηριζόμενο όμως εκ νέου σε δογματικές παραδοχές και νομοτελειακές αναλύσεις που παραπέμπουν σε σκοταδιστικά μυαλά χωρίς γνώμονα, χωρίς κρίση και κριτική. Θεωρώ πως αγνοεί σκοπίμως την ιστορική έρευνα και χρησιμοποιεί εκφράσεις και λέξεις με στόχο να δημιουργήσει εντυπώσεις, να βομβαρδίσει με βαρύγδουπες εκφράσεις το δέκτη εντυπωσιάζοντας το τροπον τινά, να κατασκευάσει ένα προπαγανδιστικό κλίμα ώστε οι προτροπές του να στηρίζονται κάπου. Τα σαθρά επιχειρήματα του δεν έχουν καμία ανάλυση, εκφράζουν μια μονομέρεια και έναν υποκειμενισμό ακραίο και δεν προωθούν ούτε την ενημέρωση ούτε την γνώση. Ανάλογες δημοσιεύσεις στον ιντερνετικό τύπο θεωρώ πως εκπροσωπούν φανερά πολιτικά συμφέροντα και εξυπηρετούν συγκεκριμένες ιδεολογίες, αφορούν την πίστη σε μια ανώτερη ιδέα και αυτή ακριβώς επιχειρούν να εδραιώσουν. Μιας και μιλάμε για πίστη τα φαινόμενα σκοταδισμού και έλλειψης ανάλυσης και κρίσης είναι λογικά απότοκα. Είναι ''ελεύθερος'' ο καθένας να πιστεύει ότι επιθυμεί και εγώ νιώθω ''ελεύθερος'' να θίξω και να αναπτύξω μια κριτική ενός κειμένου που κατα τη γνώμη μου προσβάλλει τον ιστορικά καταρτισμένο άνθρωπο, τον ενημερωμένο πολίτη, τον σοβαρό επιστήμονα πείτε το όπως θέλετε.