
mamassis έγραψε:Το να γίνει ένα πρωϊ μάθημα και το απόγευμα στις 6 να δώσουμε στα νέα κτήρια το μάθημα δε νομίζω οτι θα προκαλέσει κάποια αναστάτωση στην εκπαιδευτική διαδικασία
Μέγαλη αναστάτωση. Πέρισυ που έγινε ακριβώς το ίδιο στο πρώτο μάθημα Υδραυλικά Έργα πήγαν 15 φοιτητές γιατί οι άλλοι διάβαζαν Υδρολογία. Σημειώνω ότι το μάθημα αυτό έχει κανονικά πολύ μεγάλη συμμετοχή
Ωραια...
Σιγουρα αμα ψαξουμε λιγο ακομα, θα βρουμε άλλα 100 θετικα και 100 αρνητικα για καθε περιπτωση. Οποτεδηποτε και να δοθει το μαθημα, με λιγη σκεψη ο καθενας μπορει να γραψει ενα γραμμα ειτε παραπονων, ειτε ευχαριστηριο. Η αναβολη της εξετασης εγινε προς διευκολυνση των εξεταζομενων εξαιτιας της δυσκολης προσβασης τους στο χωρο εξετασης. Πιθανως να μην ηταν ανεφικτη, αλλα ηταν ομολογουμενως δυσκολη. Η λεξη διευκολυνση δεν ειναι κακη, ειδικα την εποχη που ζουμε. Δεν νομιζω οτι συντρεχει τοσο μεγαλο ζητημα.
Εν πάση περιπτώσει, αν η ανακοινωση ειχε βγει απο την προηγουμενη μερα και οχι την τελευταια στιγμη, θα ειχε αποφευχθει η ταλαιπωρια 10-20 ατομων που βρεθηκαν εκεινη την ημερα στο Γκινη. Ο νεος ορισμος της ημερομηνιας εξετασης του μαθηματος ειναι ατυχης. Και σ' αυτο το θεμα οι διδασκοντες με λιγη καλη θεληση -και αν ανοιγαν και ενα αρχειακι .pdf και εριχναν μια ματια στο προγραμμα- νομιζω οτι θα μπορουσαν να βρουν μια λιγο καλυτερη λυση. Λυπαμαι που το λεω, αλλά τα "παντα ολα", νομιζω οτι εχουν σχεση με τη λεξη "θεληση". Τιποτα πιο δυσκολο. Το ιδιο πιθανως να μπορουσε να κανει και η γραμματεια, αλλα απο σιτιστες οδικων πτηνων, δεν εχεις ιδιες απαιτησεις με αυτες που εχεις απο διδασκοντες-καθηγητες-δασκαλους. Για ακομα μια φορα λοιπον θα πω αυτο που νιωθω: "Κριμαςςςς..."
Φιλικα,