Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2011-12)

Συντονιστής: University Editors

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2011-12)

Δημοσίευσηαπό REM » Πέμ, 30 Αύγ 2012 7:06 pm

Παιδιά ξέρει κανείς τη λύση του θέματος με το πίνακα συντελεστών συσχέτισης και το ενδεχόμενο σφάλμα στο μοντέλο? πχ. θέμα 3, 2011-2012 κανονική. Ρωτάω γιατί μπαίνει συχνά!
REM
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Δευτ, 14 Σεπ 2009 8:24 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2011-12)

Δημοσίευσηαπό av » Πέμ, 30 Αύγ 2012 10:09 pm

Μπορεί κάποιος που εξετάστηκε προφορικά στο θέμα να αναφέρει κάποιες ερωτήσεις που του τέθηκαν (σε τι έδωσαν βάση, καμιά περίεργη ερώτηση κλπ...) για να μπω λίγο στο κλίμα της προφορικής εξέτασης; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
av
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Κυρ, 20 Σεπ 2009 7:06 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2011-12)

Δημοσίευσηαπό civil_emp » Πέμ, 30 Αύγ 2012 11:00 pm

γινεται ξανα προφορικη?
civil_emp
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: Πέμ, 23 Ιούλ 2009 7:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2011-12)

Δημοσίευσηαπό av » Παρ, 31 Αύγ 2012 12:05 am

Ναι. Αλλά ο κάθε φοιτητής πάει και συνεννοείται προσωπικά με τον καθηγητή και ορίζουν ραντεβού για την προφορική εξέταση.
av
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Κυρ, 20 Σεπ 2009 7:06 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2011-12)

Δημοσίευσηαπό sessilia » Παρ, 31 Αύγ 2012 12:02 pm

REM έγραψε:Παιδιά ξέρει κανείς τη λύση του θέματος με το πίνακα συντελεστών συσχέτισης και το ενδεχόμενο σφάλμα στο μοντέλο? πχ. θέμα 3, 2011-2012 κανονική. Ρωτάω γιατί μπαίνει συχνά!

βασικά είχα δει σε παλιότερο τόπικ ότι δεν πρέπει οι τιμές των συντελεστών να είναι πάνω από 0,7.στο θέμα που λες π.χ οι χ1-χ4 έχουν συντελεστή 0.93 άρα δεν είναι αξιόπιστο πρότυπο.εγώ αυτό έγραψα ...
sessilia
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: Πέμ, 02 Ιούλ 2009 2:38 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2011-12)

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Παρ, 31 Αύγ 2012 2:21 pm

Συμφωνώ με τον/την sessilia. Οι ανεξάρτητες μεταβλητές Χ1, Χ2, Χ3 πρέπει να είναι ασυσχέτιστες (συντελεστής<0,7) και η εξαρτημένη μεταβλητή Υ πρέπει να έχει μεγάλο συντελεστή συσχέτισης με κάθε μία από τις ανεξάρτητες (>0,7). Αυτό προκύπτει από τον ορισμό των πιθανοτήτων ότι για να είναι δυο μεταβλητές ανεξάρτητες πρέπει να είναι και ασυσχέτιστες.
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6361
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2011-12)

Δημοσίευσηαπό REM » Παρ, 31 Αύγ 2012 7:17 pm

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
REM
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Δευτ, 14 Σεπ 2009 8:24 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2011-12)

Δημοσίευσηαπό asimenia@ » Σάβ, 01 Σεπ 2012 12:44 pm

μηπως γινεται να παραδοσουμε θεμα οσοι δεν ειχαμε παραδωσει και να παμε για προφορικη??
asimenia@
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Πέμ, 17 Ιουν 2010 12:25 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2011-12)

Δημοσίευσηαπό av » Σάβ, 01 Σεπ 2012 11:23 pm

Δε γίνεται.
av
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Κυρ, 20 Σεπ 2009 7:06 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2011-12)

Δημοσίευσηαπό asimenia@ » Κυρ, 02 Σεπ 2012 12:25 pm

στη σελιδα 121 του βιβλιου το διαγραμμα πι8ανοτητας επιλογης μεσου μηπως ειναι αναποδα??δλδ οταβ η τιμη του αυτοκινητου ειναι μεγαλυτερη να εχει μικροτερη πιθανοτητα επιλογης??
asimenia@
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Πέμ, 17 Ιουν 2010 12:25 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 3ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες