Aντιθέσεις

Συζητήστε θέματα παντός ενδιαφέροντος.

Re: αντιθέσεις

Δημοσίευσηαπό fosia89 » Κυρ, 13 Ιούλ 2008 12:55 pm

μπορεί να πείτε ότι είμαι αφελής, αλλά δεν πιστεύω ότι όλα έχουν ισοπεδωθεί...
δε λέω ότι είναι όλα ρόδινα και εύκολα απλά δεν είναι και όλα σκ@τ@...
αν κάποιος θέλει να τα καταφέρει με το σωστό τρόπο, μπορεί
απλά θα είναι πολύ πιο κουραστικό και χρονοβόρο, αλλά όταν στο μέλλον θα σκέφτεται τη ζωή του δε θα μετανιώνει τίποτα και θα είναι ήσυχος με τη συνείδησή του
είναι θέμα προσωπικών επιλογών ;)
"συνάδελφοι" είμαστε όλοι στην τρέλα...
fosia89 Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 5:07 pm
Τοποθεσία: 38 03 31.43N, 23 45 50.34E
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: αντιθέσεις

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Κυρ, 13 Ιούλ 2008 4:39 pm

εργολάβοι ρε συ κονσερβα, όχι υπεργολάβοι (το οποίο βγαίνει από το υπό και εργολάβος).εκτός αν εννοούσες ΣΟΥΠΕΡεργολάβοι, οπότε πάω πάσο.lol


Γράψε μεγαλοεργολάβοι για να μη μπερδευόμαστε φανταράκι. Εξάλλου υπεργολάβοι, εργολάβοι, ανάδοχοι, νονοί, αν πρόκειται να το πας στην κλεψιά όλα ίδια είναι. :lol:

Και η fosia89 έχει δίκιο. Τα περισσότερα είναι θέμα προσωπικών επιλογών είναι...
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: αντιθέσεις

Δημοσίευσηαπό Gerber » Κυρ, 13 Ιούλ 2008 9:38 pm

Επίσης αντιθέσεις υπάρχουν και σε θέματα που αφορούν το επίπεδο των σπουδών και στο αν τελικά οι γνώσεις που παίρνουμε είναι ή όχι της προκοπής!Τη μια ακούω καθηγητές να λένε για το υψηλό κύρος του Ε.Μ.Π και το οτι το τμήμα μας είναι απο τα καλύτερα στην ευρώπη (αν και δεν εχει γίνει ποτέ αξιολόγηση)και την άλλη ακούω καθηγητες (βλ Γιααννόπουλο) να λενε οτι είμαστε για το ......μη πω τι...Γενικά οι απ`έξω νομίζουν οτι το Ε.Μ.Π είναι κατι πρωτοκλασάτο και καλλιεργούν αυτό το μύθο και μόλις μπεις βλέπεις αυτό που βλέπεις...Τελικά οι ξένοι πόσο ψηλα ή χαμηλά να μας έχουν άραγε :?:
η ζωή είναι ταξίδι και όχι προορισμός...
Άβαταρ μέλους
Gerber Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 5:47 pm
Τοποθεσία: χαμένος μέσα σε κάποιον ευρωκώδικα....
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: αντιθέσεις

Δημοσίευσηαπό gandalf » Δευτ, 14 Ιούλ 2008 12:39 am

Επίσης αντιθέσεις υπάρχουν και σε θέματα που αφορούν το επίπεδο των σπουδών και στο αν τελικά οι γνώσεις που παίρνουμε είναι ή όχι της προκοπής

Δεν νομίζω πως τίθεται θέμα αν οι γνώσεις που παίρνουμε είναι "της προκοπής", το ΕΜΠ παρέχει γνώση και μάλιστα υψηλού επιπέδου, το προβλημα περισσότερο εντοπίζεται στη σύνδεση των θεωρητικών - τεχνικών γνώσεων που λαμβάνουμε με την πρακτική εφαρμογή τους. (γιαυτό και είναι αναγκαία τα εργαστήρια, οι εκπαιδευτικές εκδρομές, οι πρακτικές εφαρμογές κτλ). Όσο για τη σύγκριση με το εξωτερικό, νομίζω το ΕΜΠ μπορεί να συναγωνιστεί σε επίπεδο τα καλύτερα ξένα Πολυτεχνειά, έχοντας βέβαια και τις ιδιομορφίες και τα μειονεκτήματα του. Και αυτό φαίνεται απο το πως αντιμετωπίζονται ας πούμε οι φοιτητές του ΕΜΠ που πανε για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό. Βέβαια το ΕΜΠ υστερεί κυρίως στο κομμάτι της υποδομής, στην οργάνωση και στις μεθόδους διδασκαλίας (απο το πόσοι φοιτητές είναι μέσα σε ένα αμφιθέατρο μέχρι τις εργασίες που γίνονται και τη χρηση Η/Υ).

Παραθέτω και ενα κομμάτι της Ευρευνας του Ομότιμου Καθηγητή Θ. Τάσιου σε συνεργασία με το ΤΕΕ σχετικά με τη σύγκριση του ΕΜΠ και ξένα Πανεπιστήμια:

ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΟΥ Θ.Π. ΤΑΣΙΟΥ
"ΠΕΡΙ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΙΤΛΩΝ" ΔΙΠΛ. ΜΗΧ/ΚΟΥ ΕΜΠ ΚΑΙ MASTER IN ENGINEERING

• Στις πανεπιστημιακές σπουδές Μηχανικού στο Η.Β. διαπιστώθηκε η τάση για εγκατάλειψη του παραδοσιακού αγγλοσαξονικού συστήματος 3+1 (με χωριστούς τίτλους σπουδών BSc και MSc). Υιοθετείται σταδιακά το σχήμα 4 ετών αδιάπτωτης πανεπιστημιακής σπουδής, η οποία οδηγεί σε έναν και μόνο τίτλο, το Master in Engineering (M.Eng), κυρίως από τα υψηλότερης στάθμης Βρετανικά Πανεπιστήμια (3 έως 5 RAE). Το Cambridge και της Oxford κατάργησαν τελείως τον 3ετή ενδιάμεσο τίτλο BSc in Engineering.
• Συγκριτικά με τα εξετασθέντα υψηλότερης στάθμης βρετανικά πανεπιστήμια στη στάθμη Master in Engineering 4ετούς φοιτήσεως - σύμφωνα με τον οργανισμό Research Assessment Exercise (R.A.E.) - διαπιστώνεται ότι :
• Η συνολική διάρκεια διδασκαλίας στο ΕΜΠ είναι ουσιωδώς μεγαλύτερη από ό,τι στα υψηλής στάθμης βρετανικά Πανεπιστήμια. Το δίπλωμα ΕΜΠ είναι εμφανώς ανώτερο των 4ετούς διάρκειας σπουδών που οδηγούν σε MSc σ'αυτά τα Πανεπιστήμια
• Ο ενιαίος τίτλος Master in Engineering στο Η.Β. έχει στενότερο και πρακτικότερο αντικείμενο από το ΕΜΠ.Το ΕΜΠ παρέχει τον πληρέστερο κύκλο σπουδών. Η εμβάθυνση στη θεωρία είναι μεγαλύτερη, ενώ οι σπουδές που παρέχει είναι σχεδιασμένες, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς.
• Τα Πανεπιστήμια της αλλοδαπής υπερτερούν σε διδακτικές μεθόδους και σε παροχές προς τους φοιτητές, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνουν καλύτερη και ταχύτερη απορρόφηση της γνώσης.Είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την αγορά εργασίας, κάτι το οποίο δεν ισχύει για τα Πολυτεχνεία και τις Πολυτεχνικές Σχολές της χώρας μας.
• Η φιλοσοφία των αλλοδαπών πανεπιστημίων είναι να περιλαμβάνουν στα προγράμματα σπουδών τους τα απαραίτητα ανά ειδικότητα. Είναι αμεσότερα προσανατολισμένα προς τις ανάγκες των αποφοίτων τους στην εργασία. Οι φοιτητές καλούνται συχνά να εκπονήσουν εργασίες σε συνεργασία με εταιρίες, ενώ ενθαρρύνεται και η καλοκαιρινή εργασία. Είναι προφανές ότι απορροφούνται εύκολα στην αγορά εργασίας, η οποία στη χώρα τους απαιτεί εξειδικευμένο προσωπικό. Το ΕΜΠ προσφέρει περισσότερες θεωρητικές γνώσεις, αντίθετα με τα ξένα πανεπιστήμια, που επικεντρώνονται στα απολύτως αναγκαία ανά ειδικότητα. Στην Ελλάδα, ο διπλωματούχος μηχανικός έχοντας αποκτήσει μόνο κάποια εξειδίκευση, θα αναγκαστεί, ενδεχομένως, να έρθει αντιμέτωπος με την ανεργία και να στραφεί στην ετεροαπασχόληση.
• Όμως, η ελληνική νομοθεσία επιτρέπει - για παράδειγμα -στον Π.Μ. να υπογράφει για έργα που αφορούν όχι μόνο τον τομέα ειδίκευσής του, αλλά όλους τους τομείς. Κατά συνέπεια, ο απόφοιτος του πανεπιστημίου της αλλοδαπής απολαμβάνει του δικαιώματος να υπογράφει ακόμα και για έργα για τα οποία δεν διδάχτηκε ποτέ τίποτα. Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί το γεγονός ότι, για την κατεύθυνση του Δομοστατικού, οι απόφοιτοι των πανεπιστημίων της αλλοδαπής δεν διδάσκονται αρκετές, απολύτως απαραίτητες, έννοιες στην περιοχή της Δομοστατικής (π.χ. αντισεισμικά)

Το ΕΜΠ προσφέρει περισσότερες γνώσεις γύρω από την επιστήμη του Π.Μ., αλλά υστερεί σε μεθόδους διδασκαλίας και οργάνωση. Το πρόγραμμά του εξασφαλίζει τη διακλαδικότητα των αποφοίτων, στοιχείο απαραίτητο σε πολλές εφαρμογές (π.χ. Γεφυροποιία). Ο μεγάλος αριθμός φοιτητών στο ΕΜΠ καθιστά δύσκολη την εφαρμογή σύγχρονων και αμφίδρομων μεθόδων διδασκαλίας.
"Στου Μακρυγιάννη πριν προλάβεις να μιλήσεις,
Εγγλέζου βόλι σε γονάτισε,
μας κοίταζες με βλέμμα μελαγχολικό,
να σκεφτόσουνα -θαρρείς- πόσο λίγο η μέρα κράτησε..."
Άβαταρ μέλους
gandalf
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1108
Εγγραφή: Σάβ, 17 Μάιος 2008 6:27 pm
Τοποθεσία: Γοργοπόταμος
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: αντιθέσεις

Δημοσίευσηαπό Wh0cares » Δευτ, 14 Ιούλ 2008 3:49 am

gandalf έγραψε:
Ο μεγάλος αριθμός φοιτητών στο ΕΜΠ καθιστά δύσκολη την εφαρμογή σύγχρονων και αμφίδρομων μεθόδων διδασκαλίας.


Να το προβλημα... :mrgreen:
Wh0cares
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Τρί, 10 Ιουν 2008 9:24 pm
Τοποθεσία: Ζωγραφου
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: αντιθέσεις

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Δευτ, 14 Ιούλ 2008 7:49 pm

καλά, είναι και αυτό πρόβλημα, αλλά συνδιασμένο με το ότι μερικοί έχουν καβαλήσει το καλάμι και αρνούνται να κάνουν μάθημα σοβαρό, αν δεν είναι επιπέδου μεταπτυχιακού, γιατί εκεί είναι λίγοι και καλοί(όπως λένε...).Λες και στα περισσότερα μαθήματα του κανονικού πτυχίου , παρακολουθούν περισσότεροι.Αλλά βέβαια αυτό είναι θέμα άλλης συζήτησης...

και δεν ξέρω κατά πόσο σε μια τέτοια περίοδο θα παρακολουθήσει κανείς την συζήτηση αν την ανοίξω...εγώ πάντως αν μπορούσα θα την είχα κάνει ήδη από εδώ μέσα
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες