Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Συντονιστής: University Editors

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό elle » Τετ, 04 Μαρ 2009 7:48 pm

Έχετε κάνει λάθος στα ποσοστά επί τοις % του Σ* και επί τοις % του Σ', βγάζουν άθροισμα πάνω από 100..
elle
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ, 09 Οκτ 2008 4:12 pm

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό amfisvitias » Τετ, 04 Μαρ 2009 7:53 pm

Αν κατάλαβα καλά, τα ποσοστά είναι ανά εξάμηνο, άρα δεν πρέπει να αθροίζεις τα ποσοστά διαφορετικών εξαμήνων.
Perception dictates reality.
amfisvitias
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Τετ, 26 Νοέμ 2008 1:44 pm

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 04 Μαρ 2009 8:40 pm

Είναι δυνατόν η elle να έχει δίκαιο, ίσως όχι...
Η "ποιοτική" εικόνα την οποία προσπαθώ να περάσω δεν αλλάζει !
(Μεταξύ άλλων : "παρακολουθείς το Μάθημα και το περνάς στην ώρα του", το επόμενο έτος "οι ελπίδες είναι μικρές" κλπ.)
Είναι πολύ ενδιαφέρον ο (μή καταφραφόμενος) συσχετισμός της ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ "αλυσσίδας" : Μηχανική των Ρευστών - Εφαρμοσμένη Υδραυλική (+ ολίγον από Τεχνική Υδρολογία ) - Αστικά Υδραυλικά Έργα... (παρότι αλλάζουν οι Διδάσκοντες).
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό redy » Τετ, 04 Μαρ 2009 9:33 pm

παντως δεν παρακολουθησα ολη τη συζητηση αλλα το 50% να περασει το μαθημα ειναι κατι που δεν θα επρεπε να το πολυ λετε εκτος αν ειναι αυτοκριτικη... Γιατι ενας φοιτητης ξερει οτι αν δεν διαβασει και δεν παρακολουθησει ειναι σιγουρο οτι με θαυμα θα περασει με τη πρωτη αλλα ενας διδασκων να ξερει οτι η μεταδοτικοτητα του ειναι εμβελειας 60% του αμφιθεατρου ειναι σοκαριστικο.
η να λετε οτι αν παρακολουθεις ολη τη χρονια λυπαμε αλλα εχεις ιδιες πιθανοτητες με αυτον που κοιμαται στο σπιτι του να περασεις

επισης οταν δεν παρακολουθεις τουλαχιστον οταν το κανω εγω, παω στο πρωτο μαθημα, αρα κατι φταιει και δεν συνεχιζω!
redy Οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Κυρ, 07 Σεπ 2008 7:18 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Τετ, 04 Μαρ 2009 9:56 pm

παντως δεν παρακολουθησα ολη τη συζητηση αλλα το 50% να περασει το μαθημα ειναι κατι που δεν θα επρεπε να το πολυ λετε εκτος αν ειναι αυτοκριτικη... Γιατι ενας φοιτητης ξερει οτι αν δεν διαβασει και δεν παρακολουθησει ειναι σιγουρο οτι με θαυμα θα περασει με τη πρωτη αλλα ενας διδασκων να ξερει οτι η μεταδοτικοτητα του ειναι εμβελειας 60% του αμφιθεατρου ειναι σοκαριστικο.
η να λετε οτι αν παρακολουθεις ολη τη χρονια λυπαμε αλλα εχεις ιδιες πιθανοτητες με αυτον που κοιμαται στο σπιτι του να περασεις


Δεν έχεις δει καλά τα στατιστικά οπότε η γενίκευσή σου είναι άτοπη. Το λάθος σου είναι το εξής: Δυστυχώς η πλειοψηφία των εγγεγραμμένων στο μάθημα ΔΕΝ παρακολουθεί τακτικά το μάθημα, οπότε ΔΕΝ μετράει στο ποσό αυτό η μεταδοτικότητα του καθηγητή, αφού οι περισσότεροι δεν τον έχουν πολυακούσει να μιλάει. Συνεπώς αυτό το ποσοστό, που φύσει νοιάζεται λιγότερο για το μάθημα, θα έχει και χειρότερες επιδόσεις.
Από το ποσοστό των φοιτητών που παρακολούθησε τακτικά, οι στατιστικές δείχνουν ότι δεν περνάει το 50% όπως λες, αλλά το 90% (όπως φαίνεται στο post με τα στατιστικά). Συνεπώς, αν παρακολουθήσεις, περνάς 9/10 περιπτώσεις. Ο αριθμός του 90% ισχύει για το 5ο εξάμηνο, αλλά φαντάζομαι μπορεί να γίνει σχετική γενίκευση και για τους μεγαλύτερους που παρακολούθησαν.

Εγώ έχω να πω ότι είμαι 7ο εξάμηνο, παρακολούθησα συστηματικά το μάθημα, και με βοήθησε ιδιαίτερα η διαδικασία αυτή, στο να κατανοήσεις το περιεχόμενο και τις έννοιες. Στο 5ο εξάμηνο δεν παρακολούθησα, και όταν προσπάθησα να διαβάσω στο τέλος, τα βρήκα κινέζικα. :wtf:
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό redy » Τετ, 04 Μαρ 2009 10:05 pm

sorry το καταλαβα ηθελα να το σβησω αλλα δεν προλαβα! παντως γενικα στα πρωτα εξαμηνα πας σε μαθηματα που σε κεντριζουν, στα επομενα πας μονο για να περασεις!
redy Οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 211
Εγγραφή: Κυρ, 07 Σεπ 2008 7:18 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 04 Μαρ 2009 11:05 pm

Έγραψα ένα σχόλιο και ξέχασα να πατήσω την "υποβολή" , εν τω μεταξύ διευκρινίστηκε.
1. Να προσθέσω ότι το κριτήριο "προβαβίβασιμος βαθμός προόδου = παρακολούθηση" είναι αυθαίρετο, αλλά το μόνο μετρήσιμο... Ειδικώς για μεγαλύτερα εξάμηνα... Εάν συνυπολόγισθεί η "ημιπαρακολούθηση - επαφή", τα ποσοστά είναι συντριπτικά.
2. Σημασία έχει η κατανόηση και όχι το χυδαίο "προβιβάσθηκαν", αυτή βοηθάει ακόμη και στο επόμενο χυδαίο "προβιβάσθηκαν" στα υπόλοιπα μαθήματα της "υδραυλικής αλυσσίδας" και όχι μόνο σε αυτά !
3. Η μεγάλη μου αγωνία παραμένει : Γιατί το ποσοστό παρακολούθησης στο 5ο (το οποίο ξεκινάει από το 4ο, όπου δεν υπάρχουν τόσα οφειλόμενα) είναι τόσο χαμηλό ?
Οι μετρήσεις - ερωτηματολόγια του ΕΜΠ είναι (επιεικώς) άστοχες. Στα τελευταία μαθήματα ερευνάται η γνώμη των "ταλεβάν", οι οποίοι παρακολουθούν ακόμη !.. Τι να την κάνω τη γνώμη τους ?.. Έχουν εκφράσει τη δέσμευση και εμπιστοσύνη τους και ότι προτάσεις βελτίωσης έχουν ρητές ή άρρητες, τις έχω ήδη ανιχνεύσει...
Παρακολουθεί όμως μόνο το 1/5 από τους εγγεγραμμένους του 5ου ! (αντιστοίχως του 4ου, απ'όπου ξεκινάει η ζημιά)
Πείτε μου γνώμες για να προσελκύσω αυτούς !

Υ.Γ. Υπάρχουν καλά και κακά νέα... (όπως το πάρει κανείς). Στο επόμενο 7ο εξάμηνο "υδραυλικής κατεύθυνσης", η συνέχεια της "Ροής με Ελεύθερη Επιφάνεια" = "Υδραυλική ανοιχτών αγωγών και ποταμών" - μετά από πολλά χρόνια απουσίας - μαζί...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό ili@ » Τετ, 04 Μαρ 2009 11:43 pm

Κύριε Κατσαρέλη,
είχαμε ξεκινήσει αυτή τη συζήτηση και μέσα στο μάθημα της ΕΥ πριν λίγο καιρό. Φαίνεται να σας προβληματίζει πραγματικά το θέμα (αν και υπόσχομαι περισσότερα σχόλια αφού δω ότι πέρασα το μάθημά σας!).
Δοκιμάσατε τα πάντα για να αλλάξετε αυτή την κατάσταση? Για να δούμε λοιπόν... Τα βιβλία άλλαξαν, ευτυχώς προς το καλύτερο. Οι φοιτητές αλλάζουν κάθε χρόνο, οπότε για τη μάλλον αποτυχημένη πορεία των μαθημάτων στη συνείδηση των φοιτητών δε γίνεται να φταίνε σε τόσο μεγάλο βαθμό αυτοί.
Με τους καθηγητές τι γίνεται? Μήπως φταίτε κι εσείς? Και εξηγώ: όταν κάποιος θέλει να διδάξει κάτι σε καποιον άλλο, πρέπει να είναι ικανός να μπορεί να εξηγήσει το ίδιο πράγμα με 1000 διαφορετικούς τρόπους μέχρι να το καταλάβει ο μαθητής. Θέλω να τονίσω το "διαφορετικούς"! Δεν αμφισβητώ τις γνώσεις των καθηγητών μας, αλλά την ικανότητά τους να μεταδόσουν αυτές τις γνώσεις σε άλλους. Ξέρω αρκετούς τέτοιους καθηγητές στη σχολή μας, έχω δουλέψει μάλιστα με έναν από αυτούς. Δεν υπάρχει τίποτα (εξετάσεις, διαπιστεύσεις...) που να καθορίζει ότι όντως μπορείτε να διδάξετε. Και λυπάμαι που το λέω αλλά ο μικρός αριθμός φοιτητών που επιλέγει την κατεύθυνση των υδραυλικών δεν σας τιμά ως δασκάλους. Δείχνει (και) την αδυναμία σας να δείξετε τη γοητεία των μαθημάτων αυτών. Το πρώτο μάθημα των "νερών" στην πορεία του φοιτητή στη σχολή είναι μια μεγάλη απογοήτευση. Μεγάλη! Και τους αποτρέπει να συνεχίσουν την παρακολούθηση όχι μόνο αυτού του μαθήματος αλλά και αυτών που έπονται. Κοιτάξτε επομένως το αρχικό μάθημα. Μήπως η ύλη είναι μεγάλη για την κατανόησή της σε ένα εξάμηνο, από άτομα μάλιστα που δεν έχουν ξανακούσει τίποτα παρόμοιο? Μήπως πρέπει να βρείτε ΝΕΟΥΣ τρόπους να το διδάξετε? Και δεν εννοώ να βγάζετε σε διαφάνειες τις σελίδες του βιβλίου και να τις διαβάζετε μέσα στην αίθουσα...
Αυτά είναι κάποια πρώτα σχόλια. Αν σας ενδιαφέρουν (και νομίζετε ότι δεν ξεπέρασα τα όρια), μπορώ να τα αναλύσω περαιτέρω.
I have the simplest tastes. I am always satisfied with the best. Oscar Wilde
ili@ Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 481
Εγγραφή: Δευτ, 29 Σεπ 2008 2:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Πέμ, 05 Μαρ 2009 12:06 am

Παρακολουθεί όμως μόνο το 1/5 από τους εγγεγραμμένους του 5ου ! (αντιστοίχως του 4ου, απ'όπου ξεκινάει η ζημιά)
Πείτε μου γνώμες για να προσελκύσω αυτούς !


Απλά να αναφέρω στον κύριο Κατσαρέλη ότι κάνει (αυστηρή) αυτοκριτική για τον κύκλο των μαθημάτων στα οποία εμπλέκεται αλλά ξεχνάει να προσθέσει στην "εξίσωση" δύο σφαιρικότερους παράγοντες αλληλεπίδρασης:
Ο πρώτος αφορά στη θεωρήση της συνολικής προσπάθειας του επιτελείου καθηγητών που απαρτίζουν τους διδάσκοντες του μαθήματος (από άποψη τρόπου&μέσων διδασκαλίας/μεταδοτικότητας/συνθηκών), διότι ως γνωστόν, παρά τις ατομικές προσπάθειες, το σύνολο διαμορφώνει την ποιότητα του μαθήματος. Ο δεύτερος παράγοντας αφορά στην αλληλεπίδραση του μαθήματος με τα άλλα μαθήματα του εξαμήνου στο οποίο βρίσκεται.

Θεωρώ ότι ο πρώτος παράγοντας είναι σημαντικός και ίσως εκεί βρίσκεται η εξήγηση για τις επιδόσεις και την παρακολούθηση, κυρίως στη Μηχανική Ρευστών. Δεν θέλω ωστόσο να επεκταθώ πιο πολύ. Εξάλλου η ili@ το ανέπτυξε στο παραπάνω post.

Ο δεύτερος παράγοντας αφορά κυρίως στο μάθημα της Εφαρμοσμένης Υδραυλικής. Από το 5ο εξάμηνο και μετά, και καθ'όλη τη διάρκεια του τρίτου έτους, αρχίζει μια ιδιότυπη "εντατικοποίηση" του προγράμματος σπουδών, με την εισαγωγή πιο δύσκολων μαθημάτων, όπως η Στατική ΙΙ και τα Εδάφη. Η εντατικοποίηση γίνεται φανερή και από το γεγονός ότι ο αριθμός των μαθημάτων ανά εξάμηνο στη σχολή μας είναι ΠΟΛΥ υψηλότερος από αυτόν άλλων σχολών. Με 7-8 μαθήματα ανά εξάμηνο, και την παράλληλη εισαγωγή δύσκολων μαθημάτων, γίνεται πολύ σκληρό για ένα φοιτητή να παρακολουθεί τακτικά όλα τα μαθήματα. Συνήθως οι περισσότεροι επιλέγουν να παρακολουθούν ανελλιπώς τα πιο "βαρβάτα", όπως τα Εδάφη και η Στατική, και να αφήσουν την παρακολούθηση κάποιων άλλων μαθημάτων. Δυστυχώς ή ευτυχώς, η εφαρμοσμένη υδραυλική έχει τη ρετσινιά του μαθήματος που περνιέται εύκολα και για αυτό αφήνεται, ανεξαρτήτα από το υπολογιστικό βάρος και την ευρύτητα της ύλης της.
Τελευταία επεξεργασία από merde_conserve και Πέμ, 05 Μαρ 2009 1:34 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Μπέρδεψα το φύλο της ili@ :P
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό ili@ » Πέμ, 05 Μαρ 2009 12:43 am

Πολύ σωστό το σχόλιό σου m_c για τις "συνθήκες εργασίας" των φοιτητών μέσα στο εξάμηνο. Νομίζω όμως ότι η υδραυλική χάνει ακροατές όχι γιατί θεωρείται ευκολοπέραστο (μήπως είναι αδόκιμος ο όρος?) μάθημα, αλλά επειδή οι περισσότεροι έχουν ακούσει ότι είναι σαν τα ρευστά σε ποιότητα και δυσκολία, δηλαδή "άστα να πάνε". Τουλάχιστον κάτι τέτοιο ίσχυε πριν μερικά χρόνια, όταν ήμουν εγώ φοιτήτρια στο αντίστοιχο εξάμηνο, όμως δε νομίζω να έχει αλλάξει κάτι στις "διαδόσεις" της σχολής. Θέλω να προσθέσω και άλλον ένα παράγοντα που μπορεί να φανεί γελοίος σε κάποιους αλλά παίζει ρόλο κατ' εμέ. Αυτός είναι η ώρα διδασκαλίας του μαθήματος. Ναι, μη γελάτε! Όλοι ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να βρίσκεται κάποιος στις 8μισή το πρωί στη σχολή και όλοι έχουμε αφήσει μαθήματα επειδή είναι πολύ πρωινά. Στο 9ο εξάμηνο των συγκοινωνιολόγων έχουν αποφασίσει τα μαθήματα να ξεκινούν στις 9μιση. Δεν θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο για όλα τα εξάμηνα?

Ένα μικρό σχόλιο στα λεγόμενα του Τ.Κ.: Οι φοιτητές που παρακολουθούν μέχρι τελικής πτώσεως ένα μάθημα με κάποιον καθηγητή ΔΕΝ σημαίνει απαραίτητα ότι δηλώνουν την εμπιστοσύνη τους. Μπορεί απλά να μην έχουν κάποια καλύτερη επιλογή. Ο μονόφθαλμος οδηγεί τους τυφλούς, δε λένε? Όσο για τις παρατηρήσεις τους, λάβετέ τες πραγματικά υπόψη γιατί αυτοί είναι που μπορούν να σχολιάσουν καλύτερα και εγκυρότερα το μάθημα και τους διδάσκοντες.
I have the simplest tastes. I am always satisfied with the best. Oscar Wilde
ili@ Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 481
Εγγραφή: Δευτ, 29 Σεπ 2008 2:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 3ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης