pirlo έγραψε:neaoktana έγραψε:Τα σχόλια αποτελούν ένα μικρό αλλά χρήσιμο δείγμα έρευνας γνώμης "των πελατών".
Προφανώς δεν προτίθεμαι - δεν έχει νόημα να απαντώ. Τα λάμβάνω υπόψη μου ως άνω.
Με την ευκαιρία, και οι δύο "υπερασπιστές του τίτλου (10)" της <Μ.τ.Ρ.> έχουν 7/7 στις Ασκήσεις.
Προφανώς,όμως,σε αυτή την περίπτωση δεν ισχύει αυτό που λένε
"Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο"...και να έχει,ποιος ξέρει αν θα το βρει...
1. Αυτό που λένε "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" ως
απόλυτη αρχή, έχει καταργηθεί στο Μανατζμεντ εδώ και πολλά χρόνια.
Άλλωστε περί υποκριτικής συμπεριφοράς όσων το προέβαλαν επρόκειτο!
2. Έχει ορθώς αντικατασταθεί (στο Μάνατζμεντ Ποιότητας) από το "προσήλωση στις προσμονές του πελάτη", βλ. και avatar του γράφοντος...
3. Άλλο βεβαίως θέμα είναι η "Διαχείριση Παραπόνων του πελάτη".
<Εδώ> καλύπτεται από τη θεσμοθετημένη και οργανωμένη προβολή των γραπτών και
αναγνώριση οιασδήποτε αδικίας.