Είχα επιλέξει το μάθημα αυτό το 2008, οπότε όπως καταλαβαίνετε ότι λεω
δεν είναι ισχύει κατ' ανάγκη και σήμερα.
Η συνολική είκονα πάντως είναι ενός πολύ ενδιαφέροντος μαθήματος.
Τότε συντονιστής ήταν ο κύριος Τζουβαδάκης, φέτος απ'ότι είδα στο πρόγραμμα η κυρία Παναγιωτάτου, οπότε μπορεί αρκετά να έχουν αλλάξει. Ο κύριος Τζουβαδάκης και ο κύριος Ρόκος είναι πάντως και τώρα όπως και τότε στην ομάδα διδασκόντων του μαθήματος.
Στην πράξη δεν χρειάζεται πουθενά κάτι από την Πολεοδομία των προηγούμενων εξαμήνων, ούτε τυπικά φαντάζομαι να απαιτείται. Τότε η οργάνωση του μαθήματος είχε ως εξής:
Υπήρχαν εξ' αρχής κάποια (γύρω στα 9) θέματα εργασιών. Στα πρώτα 1 με 2 μαθήματα έγινε παρουσίαση και εξήγηση των θεμάτων αυτών και προσπάθεια συγκρότησης ομάδων. Ως προς τον αριθμό των μελών της ομάδας υπήρχε ελαστικότητα και κυμαίνονταν από 1 εως και 5.
Μετά την επιλογή θέματος και ομάδας δεν υπήρχε κατ' ανάγκη συνάντηση καθηγητή - ομάδας κάθε εβδομάδα, αλλά όποτε υπήρχε κάτι καινούργιο να παρουσιαστεί ή ερωτήσεις/απορίες/δυσκολίες.
Τα θέματα κάλυπταν ένα ευρύ φάσμα και ανάμεσα στα άλλα ήταν: σχεδιασμόςς δικτύου ποδηλατοδρόμων σε ένα δημο, σχεδιασμός πεζοδρόμων σε ένα δήμο, χρήσεις γης κατα μήκος μιας γραμμής τραμ κ.α.
Στα συν (κατ' εμέ) του μαθήματος είναι:
Ευχάριστη εργασία που κάνει κανείς σε όλη τη διάρκεια του εξαμήνου χωρίς πίεση (το να το αφήσει κανείς για το τέλος δεν έχει νόημα ούτε αποτέλεσμα)
Ο κάθε διδάσκων αναλαμβάνει 2 το πολύ 3 ομάδες, οπότε υπάρχει πολύ καλή συνεργασία και αρκετός χρόνος για κάθε ομάδα.
Ποικιλία θεμάτων για επιλογή
Υλικό για την εργασία είναι ότι βρίσκει κανείς μόνος του και η προσωπική εμπειρία του επιβλέποντα - ευκαιρεία να ψάξει και να μάθει κανείς για θέματα που γενικά δεν χαίρουν ιδιαίτερης προσοχής στη σχολή μας
Συνεργάσιμοι καθηγητές - καλό κλίμα γενικότερα
Υ.Γ. 1
τότε οι συμμετέχοντες ήταν αρκετά περισσότεροι από τους ελάχιστους απαιτούμενουςΥ.Γ. 2 ο βαθμός του μαθήματος είναι αυτός της εργασίας (δηλ. δεν υπάρχει εξέταση στο τέλος, αλλά αυτό το άφησα για το τέλος και καλύτερα ας μην είναι αυτός ο λόγος που θα επιλέξει το μάθημα κάποιος. Για ένα καλό βαθμό χρείαζεται μια συστηματική προσπάθει όλο το εξάμηνο, αλλά χωρίς πίεση όπως έγραψα και πιο πάνω)