Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Συντονιστής: University Editors

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Πέμ, 12 Φεβ 2009 6:10 pm

προτεινω στους διορθωτες τη γνωστη διαδικασια της κανονικοποιησης , η οποια εφαρμοζεται απο πολλους καθηγητες στη σχολη ηλεκτρολογων , κατα την οποια οι βαθμοι οριζονται απο τη κανονικη κατανομη ...


Σοφό, εφαρμόζεται και σε πολλές ξένες σχολές αλλά δεν ήξερα ότι υπήρχε και στο ΕΜΠ σαν πρόταση. :shock:
Σοφό, διότι υπάρχει μεταβολή της δυσκολίας των θεμάτων από χρόνο σε χρόνο και η διατήρηση "σταθερού" βαθμολογικού συστήματος δεν ανταποκρίνεται πραγματικά στον κόπο των φοιτητών. Φερ'ειπείν, το Σεπτέμβρη πήγαν πολλοί και πέρασαν...νύχτα, μη σου πω πήραν διάφοροι και βαθμό που δεν είχαν και πολλή σχέση με το μάθημα, παρά μόνο μέσω της...Ματίνας. Η αναγωγή των βαθμών στην επίδοση του συνόλου κάθε φορά είναι καλή λύση.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό amfisvitias » Πέμ, 12 Φεβ 2009 6:23 pm

Όμως κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι κάθε χρονιά μένουν οι μισοί σε κάθε μαθημα (θεωρώντας πως η μέση τιμή της κατανομής είναι στη μέση δηλαδή στο 5); Ίσως να βοηθάει σε κάτι χρονιές όπως φέτος που από ότι κατάλαβα από τα σχόλια ήταν δύσκολα τα θέματα και να εφαρμόζεται σε τέτοιες ακραίες περιπτώσεις, αλλά δεν ξέρω πόσο σοφό θα ήταν να εφαρμόζεται συνεχώς. Θεωρώ ως ένα πλεονέκτημα των εξετάσεων του πανεπιστημίου έναντι των πανελληνίων, είναι που ανταγωνιζόμαστε τον ευατό μας για να επιτύχουμε ένα συγκεκριμένο σκοπό, και όχι τους φίλους μας (που στις πανελλήνιες τουλάχιστον ήθελαν και διαφορετικές σχολές, ενώ εδώ θα είναι ο θάνατός σου η ζωή μου).
Perception dictates reality.
amfisvitias
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Τετ, 26 Νοέμ 2008 1:44 pm

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό gg88 » Πέμ, 12 Φεβ 2009 6:44 pm

Στην ερώτηση 4 της θεωρίας γιατί η απάντηση είναι το β?(αυτό βγαίνει από τον τύπο για τις απώλειες δεν είναι?) Αν πάρουμε τον τύπο που δίνει το f
1/f^0.5=-2*log(0,27*Ks/D+2,51/(Re*f^0,5)), αφού είναι f, Ks και D ίδια προκύπτει ότι θα είναι και ο αριθμός Reynolds ίδιος,άρα και οι παροχές είναι ίδιες (αφού Re=4*Q/(π*D*ν)) .Κάπου βέβαια κάνω λάθος, απλά δεν μπορώ να καταλάβω που!
gg88
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ, 25 Σεπ 2008 11:38 pm

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Πέμ, 12 Φεβ 2009 6:56 pm

Πολύ σύντομες απαντήσεις :
1. Στις λύσεις (όπως πχ. επισημάνθηκε για το 1ο θέμα ) υπάρχουν λαθάκια και άσχημα σχήματα. Είναι η πρόχειρη version μου, όταν συζητούσαμε τα θέματα. Έκρινα σκόπιμο να την ανεβάσω για "νά έχετε μία ιδέα", θα επαναληφθεί ως τελική (ήδη κάποια είχαν επισημανθεί από τους άλλους διδάσκοντες).
2. Ένα είδος "με το μάτι" κατανομής εφαρμόζουμε - ατύπως - από χρόνια (λαμβάνοντας υπόψη πχ. τους μεγαλύτερους βαθμούς. Πάντοτε διορθώνω πρώτα ένα δείγμα, από αυτούς που αναμένω να γράψουν καλά).
Δεν έχουμε κανένα "όριο" για το ποσοστό που θα περάσει, μακάρι να ήταν και 90%...
3. Είμαι κατηγορηματικός ο χρόνος ΕΦΘΑΝΕ και ΠΕΡΙΣΣΕΥΕ :
τέσσερα (4) Θεμελιώδη στους "κλειστούς...
τέσσερα (4), πιθανότερο πέντε (5) προβλήματα με δοκιμές στους "ανοιχτούς".
4. Το πρόβλημα της αρνητικής βαθμολογίας στη θεωρία και οι επιπτώσεις του θα μας απασχολήσει στην ώρα του. Πρόχειρη άποψή μου (βασισμένη σε παλαιότερες στατιστικές μετρήσεις) είναι : Σπανιώτατα (έως ποτέ...) κάποιος είχε περάσει με ~ μηδέν (0) στη "θεωρία". Όχι από δικό μας "φραγμό", αλλά διότι το προηγούμενο αντανακλάται νομοτελειακώς και στις "ασκήσεις". Άρα ελάχιστες και οριακές περιπτώσεις προεκτιμώ ότι θα υπάρξουν.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό john » Πέμ, 12 Φεβ 2009 7:04 pm

κύριε κατσαρελη το γεγονος οτι δεν εφτανε ο χρονος ειναι κατι που συζητιόταν αρκετά παντως.Οσον αφορά το οτι καποιος με μηδέν στη θεωρία δεν έχει γράψει και ασκήσεις,εγώ με μηδέν θεωρία(ελέω και αρνητικής βαθμολογίας),έλυσα την πρώτη άσκηση και προσπάθησα να ξεκινήσω την δεύτερη αλλά δε μου έφτασε ο χρόνος,Αυτό σημαίνει ότι έχω κοπεί σίγουρα?
john
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 10:52 pm

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό Antigoni » Πέμ, 12 Φεβ 2009 7:07 pm

Συμφωνώ και εγώ με το gg88 αφού ο Re δεν αλλαζει .. Αλλαζουν οι απώλειες αρα η παροχή ειναι σταθερή....
Antigoni
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Σάβ, 05 Ιούλ 2008 9:04 pm

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Πέμ, 12 Φεβ 2009 7:12 pm

Όπως αντιλαμβάνεσθε δεν είναι δυνατό να απαντώ σε ατομικές και "ασαφο-υποθετικές" περιπτώσεις.
Για την 4η ερώτηση θα την βρώ πρώτα και θα γνωματεύσω...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ : το β) Με f και D ίδια (το Ks δεν παίζει ρόλο) απομένει το L ως (αντίστροφο) κριτήριο στη σχέση Darcy-Weiissbach
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό gg88 » Πέμ, 12 Φεβ 2009 9:05 pm

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.Απλά είχα μπερδευτεί γιατί από τη σχέση Colebrooke-White με ίδια Ks και D και διαφορετικές παροχές, βγαίνουν διαφορετικές τιμές του f. (πως γίνεται;)
gg88
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ, 25 Σεπ 2008 11:38 pm

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό a posse ad esse » Πέμ, 12 Φεβ 2009 9:54 pm

Στην αρνητική βαθμολογία θα περίμενα οι λανθασμένες απαντήσεις να έχουν αρνητική αξία μικρότερη του 0.3 . Με -0,3 στην ουσία αν κάνεις λάθος χάνεις 0,6 μονάδες ενώ αν το γράψεις σωστά παίρνεις 0,3 . Αν κάποιος δηλαδή έχει γράψει τέλεια τις ασκήσεις αλλά λάθος θεωρία μένει? (οριακή περίπτωση αλλά θα υπάρχουν περιπτώσεις με κάποια λάθη στις ασκήσεις και κάποια στη θεωρία που θα κινδυνέψουν να μείνουν λόγω αρνητικής βαθμολογίας, ενώ εαν δεν υπήρχε θα περνούσαν -ίσως και με πάνω από το οριακό 5). Επιπλέον θα περίμενα να ζητείται κάποιου είδους δικαιολόγηση ώστε να μπορεί να γίνει διάκριση ανάμεσα σε αυτόν που διάβασε και έψαξε για να βρει την απάντηση από αυτόν που απλά την αντέγραψε... Ας μην κοροϊδευόμαστε, τουλάχιστον στο δικό μου αμφιθέτρο έπεσε πολλή αντιγραφή και απορώ κατα πόσο είναι δίκαιο αυτό.
a posse ad esse
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Δευτ, 16 Ιουν 2008 1:52 pm

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2008-09)

Δημοσίευσηαπό - » Πέμ, 12 Φεβ 2009 10:21 pm

Πραγματικα και γω δεν καταλαβαινω ποιο το νοημα να χρειαζονται τοσες πολλες αριθμητικες δοκιμες για θεματα εξετασεων.Μακαρι η αντιγραφη να περιοριζοταν στα σφυριγματα των πολ.επιλ. στη θεωρια.Μιας και παρακολουθει και καθηγητης τη κουβεντα θα ηθελα να ξερω πως αισθανεται και οχι μονο αυτος που υπηρχαν λυμενα φετινα θεματα μεσα και περνανε ατομα που δε ξερουν χριστο.Κατα τα αλλα πολεματε τα βοηθηματα που τα προτιμουν καποιοι επειδη ειναι κατανοητα αντιθετα με τις ασκησεις σας.Η παραπαιδεια ομως υπαρχει μεσα σε χειροτερο βαθμο.Αν θελετε μπορειτε να την καταπολεμισετε ουσιαστικα
-
 
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Δευτ, 22 Δεκ 2008 1:15 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 3ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες