Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Συζητήστε θέματα παντός ενδιαφέροντος.

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Σάβ, 13 Νοέμ 2010 11:06 pm

Ας γίνουμε επιτέλους καινοτόμοι. Είμαι τόσο σίγουρος για αυτά που γράφω, που είναι σαν να τα έχω δοκιμάσει χρόνια σε πολλούς σεισμούς.

Άλλωστε Ο συσχετισμός των ποσοτήτων (αν μπορούμε να το δούμε έτσι) "αδρανειακές εντάσεις - δυνάμεις απόσβεσης - ελαστικές δυνάμεις - δυναμικά χαρακτηριστικά κατασκευής - αλληλεπίδραση εδάφους κατασκευής - επιβαλλομενη κίνηση εδάφους" δεν είναι ούτε γραμμικός ούτε και με προφανές αποτέλεσμα από τον Ευρωκώδικα και τον ΕΑΚ.
Οι μελέτες πάνω στις άνω επιρροές δυνάμεων στο δομικό έργω, είναι ανελλιπείς.


Αν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια ενός σεισμού τόσο η διέγερση όσο και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του Κτηρίου μεταβάλλονται δεν είναι τίποτα πια προφανές και ευθύ, από την Θεωρία της εν λόγο ευρεσιτεχνία.

Και αυτό διότι όλα αυτά που ανέφερα στην πάνω παράγραφο, καταργούνται με την μέθοδο που έχω, και τον ελκυστήρα.
Δεν υφίστανται καν, για να μελετηθούν.

Ένα προτεταμένο στοιχείο με το έδαφος και με την κατάλληλη διατομή κάτοψις γίνετε ένα με το έδαφος, σαν να είναι προέκταση του εδάφους.

Αν ένας σκελετός πέφτει σε ένα σεισμό, αυτό οφείλετε στο ότι έχει κατασκευαστεί για να αντέχει κάθετες στατικές δυνάμεις, ενώ ο σεισμός του εφαρμόζει οριζόντιες.

Επόμενο είναι ο σκελετός να εμφανίσει οριζόντιες διατμητικές δυνάμεις στα ανελαστικά σημεία των βάσεων, και να υπάρχει ροπή σε κάθε κόμβο.

Η μέθοδος που λέω, καταργεί όλες τις παραπάνω δυνάμεις, διότι μετατρέπει την οριζόντια επιτάχυνση ( δύναμη ) του σεισμού, σε κάθετη δύναμη εφαρμοζόμενη στα στοιχεία ( τοιχία )

Και αυτή την δύναμη την αντέχουν, διότι οι διατμητικές δυνάμεις δημιουργούνται κάθετα, και όχι οριζόντια όπως στον ΕΑΚ.

Και η κάθετη διατομή του στοιχείου,είναι μεγαλύτερη από την διατομή κάτοψις.

Αυτό συνεπάγεται στο ότι, μεγαλύτερη διατομή, μεγαλύτερη αντοχή στις διατμητικές τάσεις.

Αρκεί η διατομή κάτοψις των στοιχείων να έχει την ανάλογη διαστασιολόγιση ώστε να αποτρέπουμε την κάμψη.


Πάρτε μία κολόνα και τραβήξτε την με ένα φορτωτή. Αν αυτή αντέξει 1000 κιλά πλάγια έλξη, πόσο θα αντέξει μία κολόνα προτεταμένη με το έδαφος?


__________________
Έρευνα είναι η επεξεργασία του σωστού και του λάθους. :ellinofreneia:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Τετ, 17 Νοέμ 2010 6:50 am

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ D’ ALAMBER

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΛΟΝΙ.
Σ’ ένα λεωφορείο, ένα παιδάκι που στέκεται όρθιο, κρατάει ένα μικρό μπαλόνι γεμάτο με ήλιο, από αυτά που αν τα αφήσουμε ελεύθερα ανεβαίνουν προς τα πάνω. Το λεωφορείο πατάει ξαφνικά φρένο. Το παιδάκι όπως και όλοι οι επιβάτες, λόγω της αδράνειας, εκτινάσσονται προς τα μπρος. Μόνο το μπαλόνι, σαν να αψήφησε το νόμο της αδράνειας κινήθηκε προς τα πίσω. Γιατί άραγε;.

Όταν τέθηκε το πρόβλημα πολλοί αμφισβήτησαν το αποτέλεσμα. Η πραγματοποίηση βέβαια του πειράματος εκείνη τη στιγμή ήταν αδύνατη. Που να βρεις μπαλόνι από ήλιο ή γκάζι. Ευτυχώς ως από μηχανής Θεός την κατάλληλη στιγμή ήλθε η έμπνευση. Βρήκαμε ένα απλό πείραμα που αναπαράγει το παραπάνω. Γεμίσαμε ένα μπουκάλι διαφανές από νερό ή από κόκα-κόλα με νερό. Στη συνέχεια με μια βελόνα τρυπήσαμε το καπάκι, περάσαμε μια κλώστη που στην άκρη της συνδέσαμε ένα μικρό φελλό. Μετά βιδώσαμε το καπάκι και γυρίσαμε ανάποδα το μπουκάλι. Είχαμε φτιάξει ένα μπαλόνι από ήλιο, αφού ο φελλός λόγω της άνωσης πάει προς τα πάνω και κρατιέται από τη κλωστή. Κινήσαμε με το χέρι μας το μπουκάλι και το σταματήσαμε απότομα. Ο φελλός κινήθηκε προς τα πίσω σε σχέση με το μπουκάλι. Αν επιταχύνουμε απότομα το μπουκάλι, θα παρατηρήσουμε το φελλό να κινείται προς τα μπρος!
Η ερμηνεία του φαινομένου είναι αρκετά εύκολη αν πάρουμε σύστημα αναφοράς το λεωφορείο. Ας ψάξουμε τη νέα θέση ισορροπίας. Στο μπαλόνι ασκούνται τέσσερις δυνάμεις. Το βάρος, η άνωση, η τάση του νήματος και η δύναμη D’ Alamber. Οι τέσσερις αυτές δυνάμεις πρέπει να έχουν συνισταμένη μηδέν, αφού το μπαλόνι τελικά θα ισορροπήσει ως προς το λεωφορείο. Αφού ως γνωστό η δύναμη D’ Alamber είναι προς τα δεξιά, η συνισταμένη της δύναμης αυτής και του βάρους είναι προς τα δεξιά. Έτσι η νέα βαρυτική επιτάχυνση θα είναι προς τα δεξιά. Άρα η άνωση, η οποία έχει πάντα φορά αντίθετη της βαρυτικής επιτάχυνσης, θα πρέπει να είναι προς τ’ αριστερά. έτσι προς τ’ αριστερά θα πρέπει να ισορροπήσει και το μπαλόνι.

http://postimage.org/image/1g8efeqn8/

ΑΔΡΆΝΕΙΑ
http://www.youtube.com/watch?v=fLLxU2mqb0U

Τα πράγματα είναι τεμπέλικα. Όταν είναι ακίνητα τους αρέσει να παραμένουν ακίνητα.
Όταν κινούνται τους αρέσει να κινούνται. Αυτή την τεμπελιά, την ονομάζουμε ΑΔΡΆΝΕΙΑ.

Για να κινηθούν ή να σταματήσουν να κινούνται, χρειάζεται η επιβολή μιας δύναμης.

Σε ένα φέρον οργανισμό ( σκελετό οικοδομής ) η αδράνειά του, προκαλείτε από την δύναμη μετακίνησης που του επιβάλει ο σεισμός. Αυτή η δύναμη επιβολής του σεισμού, είναι πότε οριζόντια, πότε κάθετη, και άλλοτε υπό κλίση, και πάντα μεταβαλλόμενης
κατεύθυνσης.

Όταν η επιβαλλόμενη δύναμη του σεισμού προς τον φέροντα είναι οριζόντια, αυτός αντιδρά κατά την αντίθετη κατεύθυνση λόγο τεμπελιάς.
Όταν όμως η δύναμη του σεισμού αλλάζει κατεύθυνση, ο φέροντας του αρέσει να κινείται κατά την αρχική του τροχιά.
Οπότε τα στοιχεία ( κολόνες ) προσπαθούν να επιβάλουν οριζοντίως στον φέροντα δύο δυνάμεις.

Την δύναμη κίνησης, και την δύναμη για να σταματήσουν να κινούνται.

ΣΧΉΜΑ ΜΑΖΑΣ

Όπως είπαμε, τα πράγματα είναι τεμπέλικα. Όταν είναι ακίνητα τους αρέσει να παραμένουν ακίνητα.
Όταν κινούνται τους αρέσει να κινούνται. Αυτή την τεμπελιά, την ονομάζουμε ΑΔΡΆΝΕΙΑ.

Για να κινηθούν ή να σταματήσουν να κινούνται, χρειάζεται η επιβολή μιας δύναμης.

Το σχήμα της μάζας, είναι ένας από τους λόγους που επιδρά στο κατά πόσο μεγάλη η μικρή πρέπει να είναι η δύναμη ώστε να μετακινηθεί ή να σταματήσει η μάζα.

Π.Χ ένα τόπι κινείται με μικρότερη δύναμη από ότι ένα παραλληλόγραμμο, με την ίδια μάζα.
Το τόπι όμως είναι το μόνο σχήμα που ενώ κινείται με μικρή δύναμη, σταματά πιο δύσκολα από ότι το παραλληλόγραμμο.

Αυτό συμβαίνει διότι κατά την διαδρομή της μάζας πάνω στην επιφάνεια της Γης μεσολαβούν και άλλες δυνάμεις, οι οποίες επιβραδύνουν ένα σώμα.
Αυτές οι δυνάμεις επιβράδυνσης εξαρτώνται από το σχήμα του εδάφους, το σχήμα της ενεργής μάζας, το βάρος της μάζας, την αντίσταση του αέρα, από τα εμπόδια, την επαφή, οπότε και τριβή των δύο σωμάτων,κ.λ.π.

ΚΈΝΤΡΟ ΒΆΡΟΥΣ.
Όπως το σχήμα μιας μάζας, έτσι και το κέντρο βάρους της μάζας επηρεάζει την κίνηση.
Σε μάζες ομοιογενείς, και συμπαγή, το κέντρο βάρους τους το βρίσκουμε από τις τέμνουσες διαγόνιες.
Σε έναν ισόπλευρο κύβο το κέντρο βάρους του είναι στο κέντρο της μάζας, και οι διαγώνιες του μαζί με τις τέμνουσες, σχηματίζουν τέσσερις ισοσκελή τετράπλευρες νοητές πυραμίδες.

Σε μία επιτάχυνση του σεισμού, θα υπάρξει διαφορά φάσης μεταξύ της βάσης του και του εδάφους.
Αυτό συμβαίνει διότι το κέντρο βάρους του συμπαγούς κύβου είναι πολύ χαμηλό, και οι αντίρροπες ροπές ισορροπούν, και ότι ισορροπεί δεν παράγει έργο.

Οπότε θα υπάρξει μόνον διαφορά φάσεις μεταξύ εδάφους και βάσεως του κύβου, για έναν λόγο


Ασύνδετα υλικά.

ΡΟΠΕΣ
Είπαμε ότι...Σε μάζες ομοιογενείς, και συμπαγή, το κέντρο βάρους τους το βρίσκουμε από τις τέμνουσες διαγόνιες.
Ακόμα είπαμε ότι...Σε έναν ισόπλευρο κύβο το κέντρο βάρους του είναι στο κέντρο της μάζας, και οι διαγώνιες του μαζί με τις τέμνουσες, σχηματίζουν τέσσερις ισοσκελή τετράπλευρες νοητές πυραμίδες.

Ακόμα ότι...Σε μία επιτάχυνση του σεισμού, θα υπάρξει διαφορά φάσης μεταξύ της βάσης του και του εδάφους.
Αυτό συμβαίνει διότι το κέντρο βάρους του συμπαγούς κύβου είναι πολύ χαμηλό, και οι αντίρροπες ροπές ισορροπούν, και ότι ισορροπεί δεν παράγει έργο.

Τι γίνετε όμως όταν ένα σώμα δεν είναι ισοσκελής κύβος αλλά είναι ένα όρθιο παραλληλόγραμμο όπως είναι οι κολόνες?
α) Αντιδρούν το ίδιο με τον κύβο, ή χρειάζονται μικρότερη δύναμη για να μετακινηθούν?
β) Θα υπάρξει διαφορά φάσης μεταξύ εδάφους και βάσεως?... ή μήπως όχι?

γ) Τι γίνεται με το όρθιο παραλληλόγραμμο? Έχει το ίδιο κέντρο βάρους με τον κύβο?
δ) Τι δημιουργεί το ψιλό κέντρο βάρους, και πια είναι η διαφορετική αντίσταση της βάσεως του κύβου και του όρθιου παραλληλόγραμμου?

ε) Τι γίνετε με τα πρόσθετα φορτία τις πλάκας που πατάει στην κολόνα?
ζ) Δημιουργείται μοχλός στρέψης στην κολόνα? ...αν ναι σε πιο σημείο βρίσκετε το υπομόχλιο, και πως αναλύετε το διάγραμμα δυνάμεων?

ΑΠΑΝΤΉΣΕΙΣ

α) Αντιδρούν το ίδιο με τον κύβο, ή χρειάζονται μικρότερη δύναμη για να μετακινηθούν?

Φυσικά και χρειάζονται μικρότερη.
Μόνο που αυτή η δύναμη, δεν θα μετατραπεί σε δύναμη οριζόντια ( τριβής μεταξύ εδάφους βάσεως ) αλλά σε υπομόχλια ροπή.

β) Θα υπάρξει διαφορά φάσης μεταξύ εδάφους και βάσεως?... ή μήπως όχι?

Φυσικά όχι...όπου υπάρχει ροπή υπάρχει έκκεντρη δύναμη. Το υπομόχλιο είναι το έδαφος, και η κολόνα ο μοχλός.

γ) Τι γίνεται με το όρθιο παραλληλόγραμμο? Έχει το ίδιο κέντρο βάρους με τον κύβο?

Αν είναι το ιδικό βάρος τους το ίδιο, καθώς και η μάζα τους, τότε το όρθιο παραλληλόγραμμο έχει το κέντρο βάρους πιο ψιλά.

δ) Τι δημιουργεί το ψιλό κέντρο βάρους, και πια είναι η διαφορετική αντίσταση της βάσεως του κύβου και του όρθιου παραλληλόγραμμου?

Ας κάνουμε λίγους στατικούς συλλογισμούς.

Αν έχουμε μία έλικα αεροπλάνου, το υπομόχλιο είναι ο άξονας, και ο μοχλός έχει μήκος που εκτείνεται από τον άξονα, μέχρι το σημείο που του εξασκούμε κάποια δύναμη για να γυρίσει.

Όσο πιο μακριά από το υπομόχλιο εξασκήσουμε την δύναμη, τόσο και λιγότερη δύναμη χρειαζόμαστε για να γυρίσει.
Εδώ βλέπουμε την σχέση που έχουν τα γρανάζια στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τώρα ας πάμε να εξετάσουμε γιατί στον κύβο έχουμε διαφορά φάσης με το έδαφος, ενώ στο όρθιο παραλληλόγραμμο ( κολόνα )
έχουμε ροπή και έκκεντρο δύναμη.

Όπως βλέπουμε στο σχήμα ( 2 ) http://postimage.org/image/52uz57l0/ κατά την επιτάχυνση του εδάφους ( Θ ) υφίσταται η αδράνεια ( Η ) με υπομόχλιο την γωνία πλησίον της δύναμης ( Λ )
Αν αυτό το σχήμα ήταν ισόπλευρος κύβος, τότε η έκκεντρος δύναμη θα είχε μήκος ακτίνας από την γωνία ( Λ ) μέχρι την γωνία που είναι πλησίον της γωνίας ( Θ ).
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μικρότερη φυγόκεντρο δύναμη, διότι η ακτίνα ( βάση ) της φυγόκεντρου δεν είναι μεγαλύτερη από το ύψος του κύβου.
Κατ αυτόν τον τρόπο, δεν έχουμε υπομόχλιο, αλλά διαφορά φάσης.

Αν όμως το σχήμα είναι όρθιο παραλληλόγραμμο όπως η κολόνα, τότε λόγο μικρότερης βάσης, οπότε και μικρότερης αντίστασης του εδάφους,....και λόγο του ότι η ακτίνα της φυγόκεντρου ( Λ ,Η ) είναι μεγαλύτερη της βάσης, ( Λ , Θ ), η επιπλέον αυτή μάζα που είναι μεγαλύτερη από την διάσταση της βάσης, δημιουργεί την ροπή.

Αυτήν την ροπή που δημιουργεί η επιπλέον μάζα, είναι η δύναμη που χρειάζεται να αντισταθμίσω με την κάθετη δύναμη που εξασκώ με τον ελκυστήρα.
Ακόμα, λόγο προέντασης, μηδενίζουμε την διαφορά φάσης της επιφανείας του εδάφους με την βάση.

Για τους λόγους αυτούς που ανέφερα, χρειάζομαι η μέθοδος να έχει μεγάλη διατομή κάτοψης των τοιχίων, για να έχω μικρή αντίσταση στο δώμα, ( οπότε και μικρής διατομής συρματόσχοινο, ) και μεγάλη αντίσταση στο σχήμα Π της βάσης.


.................................................. .................................................. .................................................. .......................
Θα πάρω μέρος στην έκθεση ευρεσιτεχνίας, στο εκθεσιακό κέντρο Περιστερίου η οποία θα διεξαχθεί την τετάρτη 24-28 Νοεμβρίου.
Η έκθεση θα είναι ανοιχτή από της 10 πμ μέχρι 22 μμ
Θα με βρείτε στο περίπτερο 119 με τίτλο ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Θα χαρώ πολύ να τα πούμε από κοντά.
http://www.extra-adv.gr/
.......................................... :D :D :D :D :D :ellinofreneia:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Πέμ, 02 Δεκ 2010 7:55 pm

Και ο ΕΑΚ και τα εφέδρανα, και ο ελκυστήρας προστατεύουν από τον σεισμό.
Πια είναι η καλύτερη μέθοδος, θα το δείξει ο σεισμός, αφήνοντας το καλύτερο στο υψηλότερο βάθρο.
Πάντως τώρα ξέρω ότι....και μπορώ να το τοποθετήσω σε έργα, και να το κατασκευάσω, και να το πουλήσω.
Αρκεί να ιδρύσω εταιρία.

Αν ανοίξουμε μία γεώτρηση 0,20 cm και βυθίσουμε την άγκυρα http://postimage.org/image/2fyw5jh38/ αυτή μέσα σε αυτή την γεώτρηση.

Μετά με δύο υδραυλικούς γρύλους αυτοκινήτου, τοποθετημένους στην θέση που είναι τα πυρότουβλα, http://postimage.org/image/15or8eeuc/
προκαλέσουμε προένταση στην άγκυρα, ώστε να πακτώσουμε αυτή στα πρανή της γεώτρησης.

Και αφού βιδώσουμε την βίδα που είναι μεταξύ των δύο λαμαρινών, αφαιρέσουμε τους γρύλους.http://postimage.org/image/15or8eeuc/

Και αν η προεξέχων βίδα πάνω από την οπή της γεώτρησης πακτώσει μέσα στο σκυρόδεμα της κητόστρωσης.

Και αν η κητόστρωση φέρει επάνω της τοιχία οπλισμένου σκιροδέματος, συνδεδεμένα με αυτή με συνδετήριο οπλισμό. http://www.postimage.org/image.php?v=PqgqEFr

Σταματάμε ναι ή όχι.....?

α) Τις ροπές σε όλους τους κόμβους.

β) Την οριζόντια και κατακόρυφη διαφορά φάσης, μεταξύ βάσεων και εδάφους που υφίστανται κατά την διάρκεια του σεισμού.
Η κατακόρυφη διαφορά φάσης δεν είναι καταστροφική? Δεν υφίσταται με τα σημερινά δεδομένα? Δεν κτυπάει τις κολόνες σαν σφυρή?

γ) Αν μετατρέψετε ορισμένα εσωτερικά χωρίσματα της κατασκευής, σε τοιχία οπλισμένου σκυροδέματος http://www.postimage.org/image.php?v=PqdjPGi
δεν θα έχετε ανέξοδα αυξήσει τις διατμητικές ικανότητες του φέροντα?

δ) Αυτές οι προτεταμένες αγκυρώσεις δεν αυξάνουν την ικανότητα του εδάφους στην αντίσταση καθίζησης?

Επιτρέπετε ναι η όχι αυτή η κατασκευή από τον ΕΑΚ?

Σε τι τον βλάπτει ώστε να απαγορεύετε να τοποθετηθεί?

Ούτε προένταση, ούτε αλλαγή οπλισμού. Γιατί να απαγορεύετε?

Για να πέφτουν τα σπίτια και να έχουμε δουλειά? :D :D :D
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Κυρ, 05 Δεκ 2010 12:52 am

ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ http://www.youtube.com/watch?v=JJIsx1sKkLk
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Δευτ, 06 Δεκ 2010 8:48 pm

nomos




Η απορία μου Γιάννη, χωρίς να είμαι ειδικός είναι η εξής:
Στο βίντεο στην πρώτη περίπτωση, τοποθετείς έναν ξύλινο σκελετό χωρίς να είναι πακτωμένος πάνω σε κάποια βάση και τοποθετείς τα βάρη στον 3ο ας υποθέσουμε όροφο.
Στην συνέχεια μας δείχνεις τα αποτελέσματα που φυσικά είναι καταστροφικά.
Στην συνέχεια με το δεύτερο παράδειγμα, ο σκελετός είναι πακτωμένος σε βάση.
Δεν είναι κάπως άνισο αυτό;
Και επίσης μία οικοδομή δεν είναι ποτέ στον αέρα.
Έχει τσιμεντένια πέδιλα κάτω από το έδαφος όπως ξέρεις.
Μου διαφεύγει κάτι;
Πάντως σε γενικές γραμμές νομίζω πως χρειάζεται να προωθηθεί η μελέτη σου γιατί έχει αρκετό ενδιαφέρον.
Επιστροφή στην κορυφή


seismic




Αυτή τη λάθος σκέψη, είχαν και οι μηχανικοί ως τώρα.

Δηλαδή θεωρούσαν τον σκελετό πακτωμένο με το έδαφος.
Το ότι υπάρχει η βάση σε ένα σκελετό, μέσα στο έδαφος, δεν σημαίνει ότι ο σκελετός δεν μπορεί να ανέλθει.

Και αυτό γιατί η βάση απλός πατάει πάνω στο έδαφος.
Δεν είναι ενωμένη με αυτό.
Οπότε σε μία τάση ανόδου της μίας πλευράς του, προερχόμενη από την αδράνεια, το βάρος της βάσης δεν είναι αρκετό για να τον κρατήσει κάτω.

Ο σκελετός είναι ξύλινος, γιατί θέλω να δείξω, ότι όταν ο σκελετός είναι ελαφρύς, τότε οι γωνίες (κόμβοι) αντέχουν τις ροπές,

( οι οποίες ροπές προέρχονται, από το ότι σηκώνετε ο σκελετός λόγο αδράνειας, και αφού σηκωθεί,το κενό που δημιουργείται από κάτω από την βάση, σε συνδυασμό με το βάρος του σκελετού, μετατρέπετε σε ροπή των κόμβων.)

και για τον λόγο αυτόν ο σκελετός σηκώνετε εναλλάξ.

@nomos
Στην συνέχεια μας δείχνεις τα αποτελέσματα που φυσικά είναι καταστροφικά.



seismic
Στην συνέχεια όταν βάζω τα τούβλα είναι σαν να προσθέτω τα πραγματικά βάρη της οικοδομής που είναι.

α) ντουβάρια
β) το μεγάλο ιδικό βάρος του μπετού εν σχέση με το βάρος του ξύλου.
γ) το βάρος της πλάκας.
δ) το βάρος των επίπλων, και τον ανθρώπων.
ε) το βάρος των βάσεων.

Τι θέλω να δείξω με αυτό?

Ότι όταν ο σκελετός έχει τάση να ανέλθει λόγο αδράνειας, δεν μπορεί να ανέλθει, όχι λόγο του ότι είναι βαρύ και ο σεισμός δεν μπορεί να το σηκώσει.

Αλλά δεν μπορεί να ανέλθει λόγο του ότι, οι κόμβοι του αδυνατούν να πάρουν τις ροπές, και να σηκώσουν τον σκελετό μονόπλευρα.

@nomos
Στην συνέχεια με το δεύτερο παράδειγμα, ο σκελετός είναι πακτωμένος σε βάση.
Δεν είναι κάπως άνισο αυτό;
Και επίσης μία οικοδομή δεν είναι ποτέ στον αέρα.
Έχει τσιμεντένια πέδιλα κάτω από το έδαφος όπως ξέρεις.

seismic
Στο δεύτερο παράδειγμα, ο σκελετός δεν είναι πακτωμένος σε βάση.
Αυτό το χονδρό ξύλο που φαίνεται σαν βάση στο πείραμα, είναι το έδαφος.

Η βάσεις αντέχουν δύναμη γιατί πατάνε στο έδαφος.
Δεν αντέχουν όμως στο τράβηγμα ανόδου, που της προκαλεί η αδράνεια.

Στο τράβηγμα ανόδου, που της προκαλεί η αδράνεια, είναι και η βάση ένα βάρος όπως είναι και τα άλλα φορτία. ( πλάκες, έπιπλα,κλπ.)

Πράγματι είναι άνισο το δεύτερο παράδηγμα, γιατί είναι βιδωμένο με το έδαφος, και δεν μπορεί να ανέλθει.

Αυτό κάνει η ευρεσιτεχνία, για πρώτη φορά παγκοσμίως.
ΒΙΔΏΝΕΙ ΤΟ ΔΟΜΙΚΌ ΈΡΓΟ ΜΕ ΤΟ ΈΔΑΦΟΣ. :) :) :)
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Κυρ, 12 Δεκ 2010 1:52 am

α)Σε έναν φέρον σκελετό, η οριζόντια επιτάχυνση του σεισμού, μετατρέπετε σε ροπές των κόμβων, οι οποίες καταπονούν λοξά με διατμητικές τάσεις την διατομή κάτοψις των στοιχείων, το οποίο είναι και το αδύνατο σημείο της κατασκευής.
Έτσι κατασκευάζεται σήμερα ο φέρον οργανισμός μιας οικίας.

β) Μία μονολιθική κατασκευή εξολοκλήρου από ΟΣ ( Οπλισμένο σκυρόδεμα ) είναι άκαμπτη.
Αυτή η κατασκευή, ως άκαμπτη θα έχει διαφορετική αντίδραση στην επιτάχυνση του σεισμού, από ότι ο φέρον ελαστικός σκελετός.
Αυτό δεν σημαίνει όμως, ότι αυτή η άκαμπτη κατασκευή δεν καταπονείται από ροπές.

Θα έλεγα μάλιστα,ότι καταπονείται περισσότερο και από τον φέροντα σκελετό, λόγο αυξημένων στατικών φορτίων, και διότι και αυτή έχει κόμβους.

Που υπάρχει λιπών το πρόβλημα?
Το πρόβλημα κατ εμένα υφίσταται στο ότι και τα δύο συστήματα δόμησης, είναι ασύνδετα με το έδαφος.
Γιατί αυτό είναι πρόβλημα?
Γιατί αυτό που κάνει την ζημιά σε ένα σεισμό, δεν είναι ο σεισμός, αλλά τα στατικά φορτία της κατασκευής.
Γιατί λέω αυτό?
Γιατί μία οριζόντια επιτάχυνση του σεισμού, το μόνο που κάνει, είναι να προκαλεί αδράνεια στην κατασκευή, και να την αναγκάζει να ανυψωθεί μονόπλευρα.
Κατά την ανύψωση αυτή, δημιουργείται ένα κενό από κάτω από την βάση, δίνοντας τότε και μόνο τότε,την δυνατότητα στα στατικά φορτία, να καταπονήσουν υπό μορφή ροπών τους κόμβους, και έμμεσα τον λαιμό της κολόνας.

Κατά την αδράνεια, τα σώματα αντιδρούν διαφορετικά.
Η διαφορετικότητα εξαρτάτε
α) από το ιδικό βάρος που έχουν.
β) από το σχήμα που έχουν.
γ) από το κέντρο βάρους που έχουν

Ας εξετάσουμε τώρα πως αντιδρούν τα δύο συστήματα δόμησης που περιλαμβάνονται στο ΕΑΚ, κατά την οριζόντια επιτάχυνση του σεισμού.

α) Ο φέρον σκελετός, κατά την επιτάχυνση του σεισμού, έχει την τάση να ανασηκωθεί, μονόπλευρα, αλλά δεν αντέχουν οι κόμβοι του το στατικό του βάρος, μεταβιβάζοντας αυτό, στον λαιμό της κολόνας, την οποία και σπάει, λόγο του ότι η διατομή κάτοψις αυτής, είμαι μικρής αντοχής και μικρού εμβαδού.

β) Η μονολιθική κατασκευή από ΟΣ, κατά την επιτάχυνση του σεισμού, έχει και αυτή την τάση να σηκωθεί.
Έχει όμως μεγαλύτερα στατικά φορτία, από ότι έχει ο σκελετός, και οι κόμβοι που υπάρχουν μεταξύ οροφής και τοιχίων, αν και είναι ισχυρότεροι από ότι ο λαιμός του σκελετού, σπάνε δημιουργώντας λοξά κρακ.

Τι κάνει ο ελκυστήρας για να εξαλείψει τις ροπές?
Ενώνει την κατασκευή με το έδαφος, ώστε κατά την τάση ανόδου του σκελετού, να μην τον αφήσει να σηκωθεί, και να δημιουργείτε κενό κάτω από την βάση, ώστε να μπορούν τα στατικά φορτία λόγο κενού να μετατρέπονται σε ροπές των κόμβων.


Αν τον τοποθετήσουμε σε έναν φέρον σκελετό, με στοιχεία που έχουν τετράγωνη, και μικρή διατομή κάτοψης, δεν κάνει τίποτα.

Αν όμως τον τοποθετήσουμε σε μία μονολιθική κατασκευή από ΟΣ, τότε την προστατεύει στο έπακρον. Π.Χ προκατασκευασμένα από ΟΣ.

Γιατί συμβαίνει αυτό?

Γιατί για να είναι χρήσιμη η μέθοδος αυτή, χρειάζεται δύο προυποθέσεις.
α) Αντίσταση ανόδου του κτηρίου λόγο πάκτωσης αυτού με το έδαφος.
β) Μεγάλη αντίσταση στο πέλμα του στοιχείου.

Όσο πιο μακρύ είναι το στοιχείο, τόσο και πιο μεγάλη είναι η αντίσταση αυτού στον λαιμό του.
Άλλη αντίσταση θα έχει ένα στοιχείο 0,20 x 3,00 x 3,00 m πακτωμένο στα δύο άκρατου,
και άλλη αντίσταση θα έχει ένα στοιχείο ιδίων κυβικών μέτρων με διάσταση 0,75 x 0,80 x3,00 m πακτωμένο στο κέντρο του.
:ellinofreneia:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Κυρ, 12 Δεκ 2010 10:49 am

seismic έγραψε:ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ http://www.youtube.com/watch?v=JJIsx1sKkLk

α)Σε έναν φέρον σκελετό, η οριζόντια επιτάχυνση του σεισμού, μετατρέπετε σε ροπές των κόμβων, οι οποίες καταπονούν λοξά με διατμητικές τάσεις την διατομή κάτοψις των στοιχείων, το οποίο είναι και το αδύνατο σημείο της κατασκευής.
Έτσι κατασκευάζεται σήμερα ο φέρον οργανισμός μιας οικίας.

β) Μία μονολιθική κατασκευή εξολοκλήρου από ΟΣ ( Οπλισμένο σκυρόδεμα ) είναι άκαμπτη.
Αυτή η κατασκευή, ως άκαμπτη θα έχει διαφορετική αντίδραση στην επιτάχυνση του σεισμού, από ότι ο φέρον ελαστικός σκελετός.
Αυτό δεν σημαίνει όμως, ότι αυτή η άκαμπτη κατασκευή δεν καταπονείται από ροπές.

Θα έλεγα μάλιστα,ότι καταπονείται περισσότερο και από τον φέροντα σκελετό, λόγο αυξημένων στατικών φορτίων, και διότι και αυτή έχει κόμβους.

Που υπάρχει λιπών το πρόβλημα?
Το πρόβλημα κατ εμένα υφίσταται στο ότι και τα δύο συστήματα δόμησης, είναι ασύνδετα με το έδαφος.
Γιατί αυτό είναι πρόβλημα?
Γιατί αυτό που κάνει την ζημιά σε ένα σεισμό, δεν είναι ο σεισμός, αλλά τα στατικά φορτία της κατασκευής.
Γιατί λέω αυτό?
Γιατί μία οριζόντια επιτάχυνση του σεισμού, το μόνο που κάνει, είναι να προκαλεί αδράνεια στην κατασκευή, και να την αναγκάζει να ανυψωθεί μονόπλευρα.
Κατά την ανύψωση αυτή, δημιουργείται ένα κενό από κάτω από την βάση, δίνοντας τότε και μόνο τότε,την δυνατότητα στα στατικά φορτία, να καταπονήσουν υπό μορφή ροπών τους κόμβους, και έμμεσα τον λαιμό της κολόνας.

Κατά την αδράνεια, τα σώματα αντιδρούν διαφορετικά.
Η διαφορετικότητα εξαρτάτε
α) από το ιδικό βάρος που έχουν.
β) από το σχήμα που έχουν.
γ) από το κέντρο βάρους που έχουν

Ας εξετάσουμε τώρα πως αντιδρούν τα δύο συστήματα δόμησης που περιλαμβάνονται στο ΕΑΚ, κατά την οριζόντια επιτάχυνση του σεισμού.

α) Ο φέρον σκελετός, κατά την επιτάχυνση του σεισμού, έχει την τάση να ανασηκωθεί, μονόπλευρα, αλλά δεν αντέχουν οι κόμβοι του το στατικό του βάρος, μεταβιβάζοντας αυτό, στον λαιμό της κολόνας, την οποία και σπάει, λόγο του ότι η διατομή κάτοψις αυτής, είμαι μικρής αντοχής και μικρού εμβαδού.

β) Η μονολιθική κατασκευή από ΟΣ, κατά την επιτάχυνση του σεισμού, έχει και αυτή την τάση να σηκωθεί.
Έχει όμως μεγαλύτερα στατικά φορτία, από ότι έχει ο σκελετός, και οι κόμβοι που υφίστανται μεταξύ οροφής και τοιχίων, αν και είναι ισχυρότεροι, από ότι είναι οι κόμβοι που υφίστανται μεταξύ στου λαιμού της κολόνας , και της δοκού του σκελετού, σπάνε δημιουργώντας λοξά κρακ.

Τι κάνει ο ελκυστήρας για να εξαλείψει τις ροπές?
Ενώνει την κατασκευή με το έδαφος, ώστε κατά την μονόπλευρη τάση ανόδου του σκελετού, προερχόμενη από την αδράνεια, να μην τον αφήσει να σηκωθεί, και να δημιουργεί το κενό κάτω από την βάση, που λόγο αυτού του κενού, ενεργοποιούνται τα στατικά φορτία της οικοδομής,

( λόγο υπαρκτού κενού που υφίσταται κατά την άνοδο, οπότε και έλλειψη αντίστασης τάσις του εδάφους προς τα φορτία του φέροντος)

και οι κάθετες τάσις της οικοδομής να αλλάζουν φορά, και να μετατρέπονται σε ροπές των κόμβων.


Αν τον τοποθετήσουμε σε έναν φέρον σκελετό, με στοιχεία που έχουν τετράγωνη, και μικρή διατομή κάτοψης, δεν κάνει τίποτα.

Αν όμως τον τοποθετήσουμε σε μία μονολιθική κατασκευή από ΟΣ, τότε την προστατεύει στο έπακρον. Π.Χ προκατασκευασμένα από ΟΣ.

Γιατί συμβαίνει αυτό?

Γιατί για να είναι χρήσιμη η μέθοδος αυτή, χρειάζεται δύο τάσις αντίστασης
α) Μια τάση αντίδρασης ανόδου του κτηρίου προερχόμενη από τον ελκυστήρα, λόγο πάκτωσης αυτού με το έδαφος και την οικοδομή.
β) Μεγάλη αντίθετη αντίδραση τάσις στο άλλο άκρον του λαιμού του στοιχείου, και την βάση,και αυτή με το έδαφος.

Η διατομή κάτοψης του στοιχείου, πρέπει να είναι παραλληλόγραμμη, για να δημιουργείται μεγαλύτερη και ισχυρότερη ροπή αντίδρασης μεταξύ αυτού, και της βάσης.

Άλλη αντίσταση θα έχει ένα στοιχείο 0,20 x 3,00 x 3,00 m πακτωμένο στα δύο άκρατου,
και άλλη αντίσταση θα έχει ένα στοιχείο ιδίων κυβικών μέτρων με διάσταση 0,75 x 0,80 x3,00 m πακτωμένο στο κέντρο του.

Η διαστασιολογική διάταξη των τοιχίων κάτοψης της οικοδομής, παραμένει η ίδια, αλλά με κατά λίγο αυξημένες διαστάσεις μήκους, των υφισταμένων.

http://www.vres-agrinio.gr/index.php...ech&Itemid=421
:ellinofreneia:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Πέμ, 16 Δεκ 2010 7:28 pm

Θα ήθελα να σας κάνω μία ερώτηση, η οποία έχει σχέση, για εμένα, με την παλαιοντολογία, την αστροφυσική, και την δυναμική των κατασκευών.
Είναι δική μου θεωρεία, και θα την αναπτύξω, αφού πρώτα μου απαντήσετε στις εξής ερωτήσεις.

( Γιατί η Γη κάνει ελλειψοειδή κύκλο γύρο από τον ήλιο, και όχι κυκλικό? )

( Αν ένας μεγάλος αστεροειδής πέσει στην Γη....αυτό θα επηρεάσει όλες τις κατασκευές στον κόσμο? ....ναι ή όχι? )

Αφού δεν με παίζετε, απαντάω μόνος μου.
Εγώ πιστεύω ότι όταν ο αστεροειδής κτύπησε την Γη, αυτή άλλαξε πορεία.
Και με την αδράνεια που δημιουργήθηκε κατά την σύγκρουση, τα μεγάλα ζώα εκσφενδονίστηκαν μπροστά, κτυπώντας με μεγάλη δύναμη.
Για τον λόγο αυτό, σκοτώθηκαν τα μεγάλα ζώα, διότι μεγάλο βάρος, μεγάλη αδράνεια.

Ενώ τα ζώα μέσα στην θάλασσα, επιβίωσαν, λόγο αντίστασης του νερού προς την επιτάχυνση της αδράνειας.

Αδράνεια είναι η τεμπελιά που έχουν τα πράγματα,... στο να αλλάξουν αυτό που κάνουν.
Αν κινούνται, θέλουν να κινούνται,...αν είναι σταματημένα, θέλουν να παραμείνουν σταματημένα.

Φανταστείτε ότι τα ζώα είχαν την επιτάχυνση της Γης, και ξαφνικά η Γη αναγκάστηκε να κόψει ταχύτητα, λόγο σύγκρουσης αυτής με τον αστεροειδή.
Είναι και αυτή μία θεωρεία δική μου, μαζί στις τόσες άλλες?

Φυσικά σε μία άλλη σύγκρουση της Γης με αστεροειδή, μόνο το σπίτια με ελκυστήρα θα μείνουν όρθια....

Με τα εφέδρανα, και τον ΕΑΚ, θα πάνε περίπατο...... :ellinofreneia:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό dimos » Πέμ, 16 Δεκ 2010 11:10 pm

Μήπως μαζί με την πορεία της Γης επηρέασε και το μυαλό κάποιων;
Δυο δυο, τρεις τρεις, να παίξετε, να ερωτευθείτε,
Και να ξεσκάσετε, αδελφέ, μετά από τόση κούραση.

(Μας γέρασαν προώρως, Γιώργο, το κατάλαβες;)
Άβαταρ μέλους
dimos
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 4:53 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό Exeisanapthra? » Παρ, 17 Δεκ 2010 1:00 am

Έλυσα την άσκηση 13(στατική ΙΙ) με τη μέθοδο του seismic η οποία υπερτερεί έναντι παρωχημένων μεθόδων(πχ μέθοδος δυνάμεων) όσο αφορά στο χρόνο επίλυσης της και την ακρίβεια των λύσεων. Καθώς την έλυνα στο λεωφορείο με κόζαρε καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής ένας δρακονιανός πράκτωρ της λευκής αδελφότητας μεταμφιεσμένος σε γιαγιάκα με ψώνια και άρχισε να μου μιλάει σε μια γλώσσα που δεν καταλάβαινα. Ίσως με πέρασε για απόγονο των ΕΛ απ΄ το Σείριο γιατί αυτά που έγραφα δεν ήταν ανθρώπινα. Seismic τί θα έλεγες να διοργανώσουμε μαζί ένα σεμινάριο στη σχολή για τη μετάβαση στην πέμπτη διάσταση και τις επιπτώσεις της στις κατασκευές; Αναμένω απάντηση. O KΑΙΡΟC ΓΑΡ ΕΓΓΥC
29 κατασκευαστές σπιτιών συνιστούν shqip
Exeisanapthra?
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Σάβ, 21 Φεβ 2009 3:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 3 επισκέπτες