Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Συντονιστής: University Editors

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό 3gourounakia » Δευτ, 06 Σεπ 2010 5:33 pm

Θεμα 2ο εξισωση ανωσης? Και δεν την βρηκα επισης στο βιβλιο. (Απο περιεργεια που ειναι αυτο??)
και θεμα 5ο η μεση ταχυτητα και ο αντιστοιχος συντελεστης βγαινει απο ολοκληρωμα που επρεπε να το θυμοσουνα οπως αποδειχτηκε....
3gourounakia
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Δευτ, 06 Σεπ 2010 5:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό salvatore » Δευτ, 06 Σεπ 2010 5:42 pm

Συμφωνω με τα 3gourounakia για το ολοκληρωμα ρε παιδια, αντε τωρα μεταξυ αλλων να μαθαινουμε κ ολοκληρωματα,είπαμε αλλά όχι κ έτσι, όσο για την άνωση δεν εξισώναμε βάροσ ( όγκοσ χ ειδικό βαροσ) που ασκείται στο κέντρο με την άνωση (βυθισμένοσ όγκοσ χ ειδικό βάροσ νερου)?
salvatore
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιούλ 2009 11:27 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό 3gourounakia » Δευτ, 06 Σεπ 2010 5:48 pm

Σωστα, τωρα που το ξανασκεφτομαι η ανωση ειναι οντως ογκος Χ ειδικο βαρος... Αχ που το εχω το μυαλο μου ωρες ωρες...
3gourounakia
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Δευτ, 06 Σεπ 2010 5:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 06 Σεπ 2010 5:48 pm

Θέμα 5ο (;) Μέση ταχύτητα και συντελεστής συνόρθωσης
Ποιο ολοκλήρωμα; Σε δισδιάστατη ροή λόγος εμβαδών και ροπής αντίστασης!
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό airetikos » Δευτ, 06 Σεπ 2010 10:11 pm

Εγώ δάσκαλε θέλω να πώ κάτι. Μπορεί να εκληφθεί ως γκρίνια ή ως παρατήρηση.
Το διαγώνισμα θεωρίας είχε 2 πράγματα που κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν θα πρεπε να υπάρχουν/συμβαίνουν κλπ.
1 το διαγώνισμα έπρεπε να είχε λιγότερες ερωτήσεις/ περισσότερη ωρα. Δεν μπορεί να προλάβει κάποιος να λύσει τα θέματα αν τυχόν κολλήσει κάπου (όπως έπαθα)
2 Το διαγώνισμα δεν εξέταζε τόσο θεωρία δηλαδή δεν έβλεπε κανείς αν είχε διαβάσει με αυτές τις ερωτήσεις. Δεν είναι θεωρία (πάλι κατά την ταπεινή μου γνώμη) το να βρείς ροπή αδράνειας τραπεζίου (ναι δεν πρόλαβα το ολοκλήρωμα τι να κάνω?) ούτε είναι το 3,6 ερώτημα. Αφού εξεταζόμαστε διεξοδικώς ασκήσεις τί νόημα έχει όλο αυτό? Αν ζητείται να εξεταστεί η κρίση μας τότε ερωτήσεις του τύπου σωστό λάθος με αιτιολόγηση και μικρά τρικάκια θα εξυπηρετούσαν καλύτερα.
Θα ήθελα το σχολιό σας δάσκαλε αλλά και αν είναι δυνατό το τί ακριβώς εσείς θέλετε να μάθετε ότι κατέχει ο σπουδαστής με το διαγώνισμα που φτιάχνετε.
Ευχαριστώ
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό 3gourounakia » Δευτ, 06 Σεπ 2010 10:36 pm

Ουσιαστικα αυτο που ειπε ο αιρετικος στο 2 ειπα κι εγω, και χαιρομαι που κι αλλος ενας συμμεριζεται την αποψη μου, να μην νιωθω οτι ειμαι ο μονος... Τελος παντων τι να κανουμε τωρα. Την επομενη φορα θα δειξει πως θα ειναι τα θεμματα και τι θα κανουμε...
3gourounakia
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Δευτ, 06 Σεπ 2010 5:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τρί, 07 Σεπ 2010 5:09 pm

neaoktana έγραψε:Πρώτα στατιστικά στοιχεία 2ης Άσκησης σε δείγμα 50 (αίθουσα 104) ~ 15% του συνόλου.
0~0,75: 29 (58%) *
0,75~1,5: 14 (28%) **
>2,0: 7 (14%) ***

* ικανότητες για τα μπάζα. Τι η ΣΟΣ σελίδα 30 των "Σημειώσεων, τι αναρίθμητες λυμένες Ασκήσεις (αναφέρω μόνο τις φετινές 4.3 και 2ο θέμα 2ου Τεστ)... Οι συνάδελφοι /ισες επιμένουν στη δική τους προσέγγιση για τη ροή με ελεύθερη επιφάνεια :thumbdown:


Πρώτα στατιστικά στοιχεία της επαναληπτικής σε (μικρό αλήθεια δείγμα) ~ 10% του συνόλου:
64 (εξηντάτέσσερα) % επιμένουν στη δική τους *προσέγγιση για τη ροή με ελεύθερη επιφάνεια, παρά τα 300 (τριακόσια) downloads (μόνο από το MQN) των λύσεων της κανονικής εξεταστικής.
Μα καλά μέλι έχει αυτή η "νεκροκεφαλή και την έχετε ερωτευθεί;", επί 4 συνεχόμενες εξεταστικές εμφανίζεται!..
* Η κάπου - σε κάποια "Κατίνα" έχει διατυπωθεί και καίει τον κόσμο;..
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό skype » Τετ, 08 Σεπ 2010 12:25 pm

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι χαρακτιριζετε με το στυλ ¨κατινες΄ κτλ εσεις κ αλλοι καθηγητες??
εφοσον καποιοι πανε εκει και πληρωνουν για να μαθουν αυτα που εσεις παραδιδετε δωρεαν στο πανεπιστημιο ειναι προβλημα τους!αλλα κ εσεις δεν πρεπει να μπενετε στο τρυπακι τι δεν εχει μεσα η '΄κατινα΄ ??αυτο θα βαλω(πχ υδραυλικη)!
ειναι τελειως αντιδεολογικο.εφοσον ενας φοιτητης εχει τις γνωσεις να περασει το μαθημα ας το περασει..τωρα ποιος του τα εμαθε ,κ απο ποιες σημειωσεις διαβασε ειναι δικο του θεμα!
skype
 
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ, 09 Ιούλ 2010 6:25 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 08 Σεπ 2010 12:43 pm

Στον τομέα μας τουλάχιστον δεν διαβάζουμε τι γράφουν οι "Κατίνες", ούτε για να μορφωθούμε, ούτε για να βάλουμε "άλλα".
'Ολα υπάρχουν στα δικά μας διανεμόμενα και είναι και σωστά.,
Η ερώτηση μου πιο πάνω ήταν ακριβώς για να ανακαλύψω την πηγή της ανεξήγητης κακοδαιμονίας.
Πραγματικά με ξεπερνάει το γεγονός του να μπαίνει στην επαναληπτική μία άσκηση λυμένη και αναρτημένη κατά 95% (χώρια οι αναφορές στο μάθημα), επιπλέον δε λυμένη και αναρτημένη στην κανονική (ίδιο επίμαχο σημείο) και να επαναλαμβάνεται το ίδιο λάθος.

Σε σημαντικό δείγμα 30% του συνόλου η κατάσταση διαμορφώνεται πλέον ως εξής:
75% (όσων ασχολήθηκαν) "φίλησαν τη νεκροκεφαλή" του 2ου θέματος.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό havale_tsoglan » Τετ, 08 Σεπ 2010 12:57 pm

skype έγραψε:Δεν μπορω να καταλαβω γιατι χαρακτιριζετε με το στυλ ¨κατινες΄ κτλ εσεις κ αλλοι καθηγητες??
εφοσον καποιοι πανε εκει και πληρωνουν για να μαθουν αυτα που εσεις παραδιδετε δωρεαν στο πανεπιστημιο ειναι προβλημα τους!αλλα κ εσεις δεν πρεπει να μπενετε στο τρυπακι τι δεν εχει μεσα η '΄κατινα΄ ??αυτο θα βαλω(πχ υδραυλικη)!
ειναι τελειως αντιδεολογικο.εφοσον ενας φοιτητης εχει τις γνωσεις να περασει το μαθημα ας το περασει..τωρα ποιος του τα εμαθε ,κ απο ποιες σημειωσεις διαβασε ειναι δικο του θεμα!

Λίγο off topic,αλλά με αφορμή αυτό θα ήθελα να επισημάνω πως η παραπαιδεία ζει και βασιλεύει!Δύο εκδοχές υπάρχουν : είτε το 90% των φοιτητών του ΕΜΠ που καταφεύγουν σε τέτοιες λύσεις δεν είναι αρκετά έξυπνοι (!) είτε μάλλον οι καθηγητές δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους και κάνουν τ αντικείμενό τους εντελώς δυσνόητο!Επίσης παρατηρείται τα τελευταία χρόνια από κάτι κομπλεξικούς καθηγητές (δε θα πώ μαθήματα για ευνόητους λόγους...) να δυσκολεύον αναίτια το μάθημα τους για να κόβεται κόσμος και ν ασχολούμαστε μαζί τους.Αποτέλεσμα?Όχι μόνο δε μαθαίνουμε τίποτα,αλλά αργούμε να πάρουμε και το πτυχίο χωρίς λόγο!Ντροπή σας :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Υ.Γ. Η επίθεση δεν είναι προσωπική ενάντια στον κ.Κατσαρέλη,απλά βρήκα μια αφορμή να εκφράσω την άποψη μου πάνω σε κάτι σημαντικό.
Άβαταρ μέλους
havale_tsoglan
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιούλ 2009 6:30 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 2ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης