Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Συζητήστε θέματα παντός ενδιαφέροντος.

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Κυρ, 27 Ιουν 2010 12:46 pm

ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΟΣΤΑΤΙΚΉΣ
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΕΛΚΥΣΤΗΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
Ο υδραυλικός ελκυστήρας δομικών έργων της εφεύρεσής μας καθώς και η μέθοδος εφαρμογής του στην κατασκευή δομικών έργων έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί άνεμοι. Σύμφωνα με την εφεύρεση, αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή προένταση, (έλξη) του δώματος ενός μεγάλου ανεξάρτητου από τον φέροντα γεωμετρικού τμήματος της δομικής κατασκευής, προς το έδαφος, και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα «σάντουιτς».
Αυτή τη δύναμη προέντασης την εφαρμόζει ο μηχανισμός του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων, ο οποίος κατά κύριο λόγο αποτελείται από ένα συρματόσχοινο που διαπερνά ελεύθερο στο κέντρο τα κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης, κάτω απ’ αυτά. Στο κάτω άκρο του το συρματόσχοινο είναι πακτωμένο με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που με τη σειρά του πακτώνεται στα πρανή της γεώτρησης και δεν μπορεί να ανέλθει. Αυτή η πάκτωση γίνεται γιατί η οπή της γεώτρησης είναι κατά κάτι μικρότερη από την πλήρως ανοιγμένη εξωτερική διάμετρο του μηχανισμού της άγκυρας. Στο επάνω μέρος του, το συρματόσχοινο, είναι πάλι πακτωμένο με ένα υδραυλικό μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Αυτός ο μηχανισμός έλξης αποτελείται από ένα έμβολο, το οποίο ολισθαίνει σε ένα χιτώνιο, που έχει από κάτω του, ένα θάλαμο πιέσεως. Η ασκούμενη στο συρματόσχοινο έλξη στο επάνω άκρο του από τον υδραυλικό μηχανισμό λόγω της υδραυλικής πιέσεως ανόδου του θαλάμου προς το έμβολο, και η αντίδραση σ’ αυτήν την έλξη που προέρχεται από την πακτωμένη άγκυρα στο άλλο άκρο του γεννά την επιθυμητή θλίψη στο δομικό έργο, το οποίο πακτώνεται στο έδαφος, ώστε να έχει αντοχή στις οριζόντιες δυνάμεις του σεισμού.

ΠΡΩΤΗ ΜΈΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
Βίντεο ευρεσιτεχνίας που δείχνει τον τρόπο και την μέθοδο συνεργασίας του συστήματος, με εφέδρανα, για την αποτελεσματική σεισμική μόνωση του κάθετου, αλλά και του οριζόντιου άξονα της κατασκευής, ώστε να αποφεύγονται στο μέγιστο η επισκευές μετά τον σεισμό.
http://www.youtube.com/watch?v=KPaNZcHB ... r_embedded







ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
Υπάρχει και μία άλλη μέθοδος τοποθέτησης του υδραυλικού ελκυστήρα στις δομικές κατασκευές.
Αυτή η μέθοδος δεν περιλαμβάνει οριζόντια σεισμική μόνωση.
http://www.postimage.org/image.php?v=PqdjPGi
Ούτε εφέδρανα.
Ούτε διάκενα.
Απλώς μετατρέπουμε μέρος της εσωτερικής οπτοπλινθοδομής ενός κτηρίου σε τοιχία ΟΣ ( Οπλισμένου Σκυροδέματος ) τα οποία έχουν την ίδια συνέχεια σε όλους τους ορόφους, και τους εφαρμόζουμε σε καίρια σημεία μικρή προένταση μεταξύ γεώτρησης και δώματος.

Τι πετυχαίνουμε με αυτή την μέθοδο.
α) Αν ένας σκελετός οικοδομής πάρει μια κλίση μερικών μοιρών, λόγο ταλάντωσης που θα του προκαλέσει ο σεισμός, οι γωνίες των κόμβων του σκελετού έχουν την δυνατότητα να παραμείνουν σε γωνία 90 μοιρών?
Φυσικά και όχι
Γιατί όχι?
Γιατί απλά ο σκελετός έχει στατικά φορτία, τα οποία κατά την ταλάντωση καλούνται να τα παραλάβουν οι κόμβοι. Αυτοί δεν μπορούν να τα παραλάβουν, οπότε η γωνίες αλλάζουν σχήμα, και από ορθές γίνονται άλλες μικρότερες και άλλες μεγαλύτερες.
Αποτέλεσμα είναι να γίνονται στους κόμβους λοξές ρωγμές, ή αλλιώς λοξά τόξα.
Αν οι κόμβοι άντεχαν τα στατικά φορτία, οπότε παρέμεναν ορθές γωνίες 90 μοιρών,η λογική λέει ότι οι μπροστινές κολώνες έπρεπε να σηκώνουν στον αέρα τις πίσω κολώνες, και ούτω καθ εξής εναλλάξ, κατά την ταλάντωση.
Αυτό όμως είναι αδύνατο, γιατί ο φέρον είναι γεμάτος από κόμβους, και στατικά φορτία

β) Αν η ταλάντωση δημιουργεί τα άνω προβλήματα στους κόμβους, δεν θα ήταν καλό να την σταματήσουμε?
Αν ναι,.... πως μπορούμε να το κάνουμε αυτό?

γ) Η να δέσουμε την οικοδομή τριγύρω με συρματόσχοινα υπό κλίση 45 μοιρών και αγκυρώσεις, (πράγμα αδύνατον ) ή να πάρουμε τμήματα της οικοδομής, Π.Χ εσωτερική τοιχοποιία, να τους αλλάξουμε δομή σε τοιχοποιία Ο.Σ, να τα ακρυρώσουμε με το έδαφος σε κατάλληλα σημεία, ώστε αυτά να σταματούν την ταλάντωση φέρνοντας αντίσταση στην κορυφή, και στο Π της κάτοψις, και της βάσης.

Γιατί προτείνω να μετατρέπουμε (την εσωτερική οπτοπλινθοδομή σε τοιχία ΟΣ) και να αγκυρώνουμε τα εσωτερικά τοιχία Ο.Σ με το έδαφος?
Για τους εξής λόγους.
α)Για να αφήνουμε στα εξωτερικά πόρτες και παράθυρα, ή τζαμαρίες.

β)Διότι τα εσωτερικά τοιχώματα έχουν εκ αρχιτεκτονικής φύσις, σταυροειδή μορφή, και αυτή η μορφή διαστασιολόγισης φέρνει μεγαλύτερη αντίσταση στον σεισμό, από όποια κατεύθυνση και αν έλθει.

γ)Διότι καλουπώνονται και ξεκαλουπώνονται εύκολα.

δ) Διότι διαστασιολογικά είναι ικανά να παραλάβουν τις καμπτηκές τάσεις

ε) Διότι έχουν μεγάλη διαστασιολόγιση κάτοψης, και είναι ικανά να φέρνουν μεγάλη αντίσταση στο δώμα, και στο Π της κάτοψης.


Στα παρακάτω σχήματα κάτοψης, δείχνω την μετατροπή της οπτοπλινθοδομής σε ΟΣ, καθώς και τα σημεία αγκύρωσης, ώστε να σταματήσουμε την ταλάντωση του φέροντα, η οποία καταπονεί τους κόμβους της κατασκευής, δημιουργώντας τις λοξές ρογμές.
http://www.postimage.org/image.php?v=PqdjPGi


Τοποθέτηση σε υποβρύχιους δρόμους http://www.postimage.org/image.php?v=Pqdi7q9


Τοποθέτηση σε συνεχή δόμηση οπτοπλινθοδομής. http://www.postimage.org/image.php?v=PqdhLYS


Τοποθέτηση σε υφιστάμενα, και ξύλινες οικίες για προστασία από τον σεισμό και τους ανεμοστρόβιλους.

http://www.postimage.org/image.php?v=PqdgP6r



Μπορεί να τοποθετηθεί και σε πυλώνες γεφυρών, κάτω από τα εφέδρανα, και σε φράγματα κ.λ.π

Πως σταματάμε την ταλάντωση του φέροντα.
Εφαρμόζοντας προένταση με τον μηχανισμό του υδραυλικού ελκυστήρα,μεταξύ γεώτρησης, και κορυφής δώματος, μέσα από τα κάθετα στοιχεία στήριξης.
Αυτή η προένταση, συν του ότι βελτιώνει τις αντοχές του στοιχείου στην διάτμηση,,έχει ένα άλλο πρόσθετο καλό.
Κατά τις αδρανειακές εντάσεις του φέροντα στον σεισμό, επέρχετε ταλάντωση.
Τότε στο κάθετο προτεταμένο στοιχείο στήριξης, εμφανίζονται δύο αντίθετες δυνάμοις αντίδρασης . Η μία στο δώμα, και η άλλη στο Π της διατομής της κάτοψης, και της βάσης του, ως αντίδραση στην ταλάντωση. Τότε μέσα στο σώμα του κάθετου στοιχείου στήριξης, υφίσταται κατακόρυφες διατμητικές αντιδράσεις, ως αντίσταση κατά του σεισμού.
Αυτή η αντίσταση του στοιχείου είναι ένα + στην υπάρχουσα αντίσταση των κόμβων, έναντι των καταστροφικών δυνάμεων του σεισμού.
Μπορούμε να εξασκήσουμε με δύο τρόπους προένταση στα κάθετα στοιχεία.
α) Την κανονική προένταση ή β)την ελεγχόμενη μικρή προένταση.
Αν αντέχουν τα προτεταμένα στοιχεία τις τάσεις, εφαρμόζουμε την κανονική προένταση.

Αν δεν αντέχουν τις τάσεις εφαρμόζουμε την ελεγχόμενη προένταση.



Δηλαδή να εφαρμοστεί μεγάλη προένταση αρχικά,
την στιγμή που έχουμε βυθίσει τον ελκυστήρα στην γεώτρηση, πριν την κατασκευή του φέροντα.

Και μετά.

Αφού πακτώσουμε το συρματόσχοινο με μία σφήνα στο επίπεδο του χώματος της βάσης, γεμίζουμε με σκυρόδεμα την γεώτρηση, κατασκευάζοντας ένα πάσσαλο

Κατόπι συνεχίζουμε την κατασκευή, και όταν τελειώσει ο φέροντας, κάνουμε μία απλή προένταση δώματος, και βάσης.

Δηλαδή το ίδιο συρματόσχοινο θα δέχεται δύο προεντάσεις.

Μία αρχικός μεταξύ εδάφους επιφανείας και άγκυρας, και μία μεταξύ βάσης και δώματος, με διαφορετικές τιμές τάσης.

Κατ αυτόν τον τρόπο θα έχουμε και άλλα καλά, όπως,
την συμπύκνωση του εδάφους,( Πριν την κατασκευή του πασσάλου,) την προστασία του μηχανισμού από την σκουριά, την αποφυγή της εξαγωγής του νερού που πιθανόν να βρεθεί κοντά σε παραθαλάσσιες περιοχές.

Καθώς και την ελεγχόμενη πάκτωση του φέροντα, με όση προένταση ή αγκύρωση χρειαστεί, αφού η προένταση κάτω από την βάση, θα έχει μεγαλύτερη τάση προέντασης, από την μετέπειτα προένταση βάσης δώματος.

Η ευρεσιτεχνία συνεργάζετε με την οριζόντια σεισμική μόνωση που προσφέρουν τα εφέδρανα, λύνοντας το πρόβλημα της ευστάθειας.

Το κύριο μέλημα όμως του μηχανισμού της ευρεσιτεχνίας, είναι
α) να κάνει ένα σώμα την κατασκευή με το έδαφος, ώστε να πακτώσει και τον τελευταίο ( ασύνδετο ) μέχρι σήμερα κόμβο, ο οποίος υφίσταται μεταξύ εδάφους και βάσεως, και είναι ο κύριος υπεύθυνος για την καταπόνηση των άλλων κόμβων, λόγο του ότι ασύνδετος όπως είναι, επιτρέπει την ταλάντωση του φέροντος, που υφίσταται από τις αδρανειακές εντάσεις, και την αδυναμία των κόμβων αυτού, να παραλάβουν τα στατικά φορτία του.

β) Να μεγαλώσει τις διατμητικές αντοχές των κάθετων στοιχείων, μέσω προέντασης, ώστε αυτά να παραλαμβάνουν τις επιταχύνσεις του σεισμού
γ) Να φέρει αντίσταση στο δώμα και στο Π της βάσεις, ώστε να βοηθήσει τους κόμβους, σταματώντας την ταλάντωση
ε) Να αποτρέψει την κάθετη αστοχία του εδάφους.

Η οριζόντια διαφορά φάσης μεταξύ της βάσης και εδάφους δεν υφίσταται, λόγο του ότι υπάρχει η αντίσταση των πρανών της βάσεως, προς την βάση
__________________
Έρευνα είναι η επεξεργασία του σωστού και του λάθους. :ellinofreneia:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Τετ, 30 Ιουν 2010 10:27 pm

Και αυτό το αντισεισμικό σύστημα στον πύργο της Ταιβάν

http://www.youtube.com/watch?v=xF7foZ-o ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=NYSgd1XS ... re=related

προσπαθεί να κάνει το ίδιο ακριβώς με ότι κάνει ο υδραυλικός ελκυστήρας
( σχεδόν με την ίδια μέθοδο. Την κάθετη προένταση )

http://www.youtube.com/watch?v=KPaNZcHB ... r_embedded

Δηλαδή την ελεγχόμενη ταλάντωση, του κατακόρυφου άξονα του πύργου.
Εδώ μπορεί να ανοίξει μία συζήτηση κατά πιο από τα δύο είναι το καλύτερο σύστημα?
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Σάβ, 10 Ιούλ 2010 4:57 pm

Subject: ΠΕΙΡΑΜΑ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ Δεύτερη μέθοδος τοποθέτησης.

http://www.postimage.org/image.php?v=PqgqzG9

Εδώ στο κάτω URL φαίνεται ο σκελετός της οικοδομής, και η μετατροπή των μεσαίων χωρισμάτων της οικοδομής, από τοιχοποιία, σε τοιχία οπλισμένου σκυροδέματος.
Ακόμα μπορείτε να δείτε τις βίδες, οι οποίες διαπερνούν το ξύλο, και βιδώνονται πάνω - κάτω.
Ότι κάνει δηλαδή ο ελκυστήρας, και ο υδραυλικός ελκυστήρας, στην κατασκευή.

http://www.postimage.org/image.php?v=PqgqEFr

Εδώ δείχνει τα αυλάκια που έχω κάνει στο ξύλο, για την διέλευση της βίδας, η οποία αντιπροσωπεύει το συρματόσχοινο, το οποίο διαπερνά το οπλισμένο σκυρόδεμα, μέσα από μία πλαστική σωλήνα, για να μην πακτώσει με το οπλισμένο σκυρόδεμα, κατά την ξήρανση του.

http://www.postimage.org/image.php?v=PqgqOE0

Εδώ το χονδρό ξύλο αντιπροσωπεύει το χώμα, και η βίδες τις άγκυρες, μέσα στις γεωτρήσεις.

http://www.postimage.org/image.php?v=PqgqYCA

Εδώ βλέπουμε ένα σκελετό οικοδομής ( φέροντα οργανισμό ) ο οποίος είναι ελαφρύς, και κατά την επιτάχυνση του σεισμού, το ένατου κάτω άκρο, σηκώνει το άλλο του απέναντι, άκρο, λόγο της αδράνειας που έχει το σώμα, στην επιτάχυνση του σεισμού.
Επειδή ο σκελετός είναι ελαφρύς, οι γωνίες (κόμβοι) που σχηματίζονται από τις κολόνες και τα δοκάρια, αντέχουν το ιδικό βάρος τις κατασκευής, για τον λόγο αυτό και δεν λυγίζουν.

http://www.postimage.org/image.php?v=Pqgrmz0

Όταν όμως ο σκελετός είναι από οπλισμένο σκυρόδεμα, και έχει μεγάλο βάρος, τότε κατά την επιτάχυνση του σεισμού, το ένατου άκρο, δεν μπορεί να σηκώσει το άλλο όπως γινόταν όταν ήταν ελαφρύ. ( λόγο στατικού βάρους )
Το αποτέλεσμα είναι να λυγίζουν οι γωνίες, όπως δείχνει η φωτογραφία, 6 και 7, και να σπάνε.

http://www.postimage.org/image.php?v=Pqgru2r

http://www.postimage.org/image.php?v=Pqgrz1J

Στην τελευταία φωτογραφία βλέπουμε τον σκελετό της οικοδομής, με τα προβλήματα που αναφέραμε πιο πάνω ότι αντιμετωπίζει, με ή χωρίς βάρος.
Από πίσω βλέπουμε την βιδωμένη άκαμπτη εσωτερική κατασκευή, η οποία κατά την επιτάχυνση του σεισμού, δεν ταλαντεύεται.
Στο πείραμα, μόλις πέρασα ( φόρεσα από πάνω )τον σκελετό μέσα στην εσωτερική άκαμπτη κατασκευή, αυτός έγινε άκαμπτος, γιατί εύρισκε επάνω της.
Έτσι σταμάτησε η ταλάντωση, η οποία σπάει τους κόμβους και πέφτει η κατασκευή.

http://www.postimage.org/image.php?v=PqgrJ0i
Σίγουρα στην πραγματικότητα, το μέγεθος της κατασκευής θα έχει διαφορετική αδράνεια και άλλες εντάσεις. Εγώ απλώς θέλω να μεταδώσω το σκεπτικό της ευρεσιτεχνίας. Όλα τα άλλα πρέπει να δοκιμαστούν στην πράξη.


Ο συσχετισμός των ποσοτήτων των τάσεων (αν μπορούμε να το δούμε έτσι) "αδρανειακές εντάσεις - δυνάμεις απόσβεσης - ελαστικές δυνάμεις - δυναμικά χαρακτηριστικά κατασκευής - αλληλεπίδραση εδάφους κατασκευής - επιβαλλομενη κίνηση εδάφους" δεν είναι ούτε γραμμικός ούτε και με προφανές αποτέλεσμα. Μένει να τα δούμε, από αποτελέσματα προσομοίωσης και πειραμάτων.?


Αν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια ενός σεισμού τόσο η διέγερση όσο και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του κτηρίου μεταβάλλονται, τότε δεν είναι τίποτα πια προφανές αληθείς και ευθύ, από την Θεωρία της εν λόγο ευρεσιτεχνίας, για να σταματήσουμε όλα αυτά. Αλλά όπως είπα, είναι θεωρεία.?

Από την άλλη όμως, το συρματόσχοινο αυτό θα δέχεται πολύ λίγες εντάσεις.
Αυτές οι εντάσεις δεν θα έχει πρόβλημα ο φέροντας να τις παραλάβει, αφού θα είναι εντάσεις αντίδρασης ανόδου του κτηρίου,μείον - το βάρος του, και αφού το σκυρόδεμα μπορεί να πάρει το στατικό του βάρος, θα μπορεί άνετα να φέρει και αντίδραση στην άνοδο ( στο δώμα ) της πλευράς του κτηρίου.
Ακόμα αυτή η ανοδική αντίδραση στο δώμα, ελαττώνετε, όσο μικραίνει το ύψος του κτηρίου, και μεγαλώνει το μήκος της βάσης ( αντίδραση πέλματος )
__________________
Έρευνα είναι η επεξεργασία του σωστού και του λάθους. :ellinofreneia:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Σάβ, 17 Ιούλ 2010 10:43 pm

ΜΙΚΡΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΊΑΣ
http://www.youtube.com/watch?v=HyAxO1lH5YE

Ακόμα με αυτή την μέθοδο, λόγο προέντασης, και μεγάλης διατομής κάτοψης της εσωτερικής τοιχοποιίας από Ο.Σ,
έχουμε μεγάλες αντοχές στις διατμητικές τάσεις. Αποτρέπουμε και τα λοξά τόξα ή λοξά κρακ στους κόμβους, που δημιουργούνται από την ταλάντωση, λόγο αδυναμίας των κόμβων να παραλάβουν τα στατικά φορτία του φέροντος.

Παιδιά, θα ήθελα την γνώμη σας, αν αυτό το σύστημα της ευρεσιτεχνίας, μπορούσε να έχει καλύτερη εφαρμογή και τύχη στα προκατασκευασμένα από σκυρόδεμα.
http://www.postimage.org/image.php?v=PqgqEFr
http://www.postimage.org/image.php?v=PqdjPGi
__________________
Έρευνα είναι η επεξεργασία του σωστού και του λάθους. :ellinofreneia:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Σάβ, 24 Ιούλ 2010 12:47 pm

Το παρακάτω βίντεο δείχνει τα τρία κύματα του σεισμού, τα οποία μεταδίδονται μέσα από το υλικό της Γης, σε διαφορετικές ταχύτητες.

http://www.youtube.com/watch?v=2pfDieIh ... re=related

S AND P WAVES http://www.youtube.com/watch?v=g3VVrD_WQG8&NR=1

LOVE WAVE ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΌ
http://www.youtube.com/watch?v=oMUTDe6LR4o&NR=1
α) Το πρώτο είναι το κύμα ( P )
Αυτό μεταδίδεται με την μεγαλύτερη ταχύτητα,και είναι το πρώτο που κουνάει το σπίτι.
Έρχεται πάντα από κάτω, και δημιουργεί τον τεκτονικό σεισμό μετακινώντας το σπίτι πάνω κάτω.

Κατά την κίνηση αυτή, το σπίτι δέχεται δύο επιταχύνσεις.
Την επιτάχυνση ανόδου, από τον σεισμό, και την επιτάχυνση καθόδου, από τα στατικά φορτία του φέροντος.
Η διαφορά φάσης των δύο αυτών δράσεων, τις κάνει να συγκρούονται μεταξύ τους, αναπτύσσοντας κρουστικές δυνάμεις, που καταπονούν τα κάθετα στοιχεία στήριξης.

Το όφελος της ευρεσιτεχνίας σε αυτή την καταπόνηση του κτηρίου είναι η εξής.
Καταργεί την διαφορά φάσεις, λόγο προέντασης, η οποία αναγκάζει την οικία να ανεβαίνει
και να κατεβαίνει στον ρυθμό των κυμάτων ( P )

Έτσι αποφεύγουμε την κρούση της οικίας με το έδαφος.

β) Κύμα ( S )
Και αυτό έρχεται από κάτω από την οικία, σε διαφορετικό χρόνο, και σε διαφορετική φορά.
Αυτό το κύμα ( S ) δημιουργεί οριζόντια παλινδρόμηση στην οικία, καταπονώντας αυτή με δύο τρόπους.
Πρώτον δημιουργεί διατμητικές τάσεις, προπαντός στον πρώτο όροφο, λόγο ακαμψίας του πρώτου κόμβου της πακτωμένης με το έδαφος βάσης, και της αδράνειας του φέροντος, που έχει διαφορετική φορά δυνάμεων από ότι ο σεισμός.

Δεύτερον δημιουργεί ταλάντωση στην κατασκευή, προπαντός στα ψιλά κτήρια, που βρίσκονται μακριά από το κέντρο του σεισμού.

Κατά την ταλάντωση οι κόμβοι της κατασκευής, δεν αντέχουν να σηκώσουν το βάρος του φέροντα, και μετά από κάποια ελαστικότητα που έχουν, σπάνε.

http://www.postimage.org/image.php?v=Tsm4RK0

Τι κάνει η ευρεσιτεχνία σε αυτό το οριζόντιο παλινδρομικό κύμα ( S )

Σταματάει την ταλάντωση που δημιουργεί τα λοξά βέλη στους κόμβους
έτσι http://www.postimage.org/image.php?v=PqgqEFr

Ακόμα με αυτή την μέθοδο, λόγο προέντασης, και μεγάλης διατομής κάτοψης της εσωτερικής τοιχοποιίας από Ο.Σ,
έχουμε μεγάλες αντοχές στις διατμητικές τάσεις, που δημιουργούνται στους κόμβους
( προπαντός των βάσεων )

γ) Κύμα LOVE http://www.youtube.com/watch?v=oMUTDe6LR4o&NR=1
Αυτό το κύμα είναι το πιο αργό, αλλά και το πιο καταστροφικό από τα άλλα δύο.

Ο κύριος λόγος είναι, ότι είναι επιφανειακό, δημιουργώντας κυματισμό, όπως τον κυματισμό της θάλασσας.

Αν το σπίτι είναι μικρό, ( μέχρι 30 x 30 m ) τότε ανεβαίνει και κατεβαίνει πάνω στο ύψος και το βάθος κύματος του σεισμού.

Αν όμως η κατασκευή είναι μεγαλύτερη αυτών των διαστάσεων, τότε οι κολώνες μετατρέπονται σε έμβολα θραύσεως των κολονών, λόγο διαφορά φάσεως που έχει ο οριζόντιος επιφανειακός κυματισμός.

Τι κάνει η ευρεσιτεχνία για αυτά τα επιφανειακά κύματα LOVE τα οποία καταπονούν την κατασκευή υπό γωνία 45 μοιρών.

Αν η κατασκευή είναι μικρότερη από 30 x 30 m, χρησιμοποιούμε την δεύτερη μέθοδο τοποθέτησης
http://www.postimage.org/image.php?v=PqgqEFr
http://www.postimage.org/image.php?v=PqdjPGi

Για δύο λόγους
Καλύτερη διαστασιολόγιση βάσεων, και μεγαλύτερες διατμητικές αντοχές στον λοξό εφελκυσμό, ο οποίος αναπτύσσεται κυρίως κατά την διάρκεια των κυμάτων LOVE.

Αν η κατασκευή είναι μεγαλύτερη από 30 x 30 m τότε χρησιμοποιούμε την πρώτη μέθοδο τοποθέτησης.

http://www.youtube.com/watch?v=KPaNZcHB ... r_embedded

Οι λόγοι είναι οι εξής.
Πρώτον η διπλή κητοστρωση, κατά προτίμηση προτεταμένη, μετατρέπει την βάση του κτηρίου σε μονομπλόκ, με αποτέλεσμα την ακαμψία της κητόστρωσης, και της καλύτερη κατανομή των δυνάμεων του σεισμού, κάτωθεν αυτής.
( σαν καρίνα μαούνας στην θάλασσα )

Η κατασκευή όμως αυτή έχει ένα άλλο πρόβλημα.
Την ταλάντωση.
Αυτό το πρόβλημα το λύνουμε τοποθετώντας το ανεξάρτητο προτεταμένο με το έδαφος φρεάτιο, σε καίρια σημεία της κατασκευής.
__________________
Έρευνα είναι η επεξεργασία του σωστού και του λάθους.
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Σάβ, 31 Ιούλ 2010 7:44 pm

Με την διπλή προτεταμένη κητόστρωση είναι σαν να έχουμε στατικά, πότε μια βάση, και πότε ένα πρόβολο.
Αυτό γίνετε λόγο μεταβολής φάσης του κύματος,( κάτω από την κητόστρωση) οπότε και μεταβολή μορφής των στατικών φορτίων της κητόστρωσης.
Πιστεύω ότι η διπλή κητόστρωση, δεν μετατρέπει τις κολώνες σε έμβολα των κόμβων, όπως γίνετε με τις μεμονωμένες βάσεις, στα κύματα LOVE.

Φαντάσου μία μαούνα που το κύμα περνάει από κάτω της.
Πότε θα είναι όλη πάνω στο κύμα, πότε θα εξέχουν τα άκρατης, σαν πρόβολος.

Μπορεί να ταλαντεύετε όπως ταλαντεύεται στο σεισμό το σπίτι.

Ο οριζόντιος άξονας της όμως παραμένει άκαμπτος, αν και υπό κλίση.

Οι μεμονωμένες βάσεις, σε μεγάλου εμβαδού οικοδομές, δρουν σαν δύο ξεχωριστές σημαδούρες πάνω στο κύμα, οι οποίες έχουν εμφανή διαφορά φάσης.
__________________
Έρευνα είναι η επεξεργασία του σωστού και του λάθους. :thumbup:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Σάβ, 14 Αύγ 2010 11:43 pm

Η αδράνεια του δομικού έργου στην επιτάχυνση του σεισμού, ( που σηκώνει τον σκελετό ) σε συνδυασμό με την ανικανότητα των κόμβων να παραλάβουν τις ροπές των στατικών φορτίων του φέροντος σκελετού, ( όταν έχει ανασηκωθεί ο σκελετός )
είναι ο κύριος λόγος που δημιουργούνται τα λοξά βέλη. ( ρωγμές )

http://www.postimage.org/image.php?v=Tsm4RK0

Και η επιτάχυνση του σεισμού, σε συνδυασμό με την πακτωμένη βάση ( ως προς τις οριζόντιες ασκούσες δυνάμεις της επιτάχυνσης ) σε συνδυασμό με τα στατικά φορτία του φέροντος, είναι ο άλλος λόγος διάτμισης των κολονών του ισογείου.

Ο εμβολισμός των δοκών μέσω των κολονών, από την κυματοειδή μορφή των κυμάτων LOVE σε μεγάλα δομικά έργα, είναι ο τρίτος λόγος, που καταρρέει ένα έργο.

Για εμένα, είναι λάθος
α) που κατασκευάζουμε σκελετούς με κόμβους.
β) που χώνουμε τις κολόνες στο έδαφος.
γ) που κατασκευάζουμε μεμονωμένες βάσεις, χωρίς την πρόσθετη επιφανειακή προτεταμένη κυτόστρωση.

Αμφισβητώ την ως τώρα λογική δόμησης, ως άκρος επικίνδυνη.
Σέβομαι τους μηχανικούς, αλλά είμαι έτοιμος να παλέψω για αυτά που υποστηρίζω. ( Στατικά )

Θεωρώ σωστό τρόπο δόμησης.
α) Την μονολιθικότητα, προτεταμένη με το έδαφος, ( για μικρού εμβαδού δομικά έργα )
πάνω σε ολοκληρωτική προτεταμένη κυτόστρωση.
β) σε μεγάλα έργα, διπλή προτεταμένη κυτόστρωση με εφέρδανα, και τρίτο ανεξάρτητο στοιχείο προτεταμένο με το έδαφος, στο κέντρο, ή στα δύο άκρα της οικοδομής.
Ή Την μονολιθικότητα, προτεταμένη με το έδαφος,
πάνω σε ολοκληρωτική προτεταμένη κυτόστρωση, και αρμό συστολής διαστολής ανά 30 μ.
__________________
Έρευνα είναι η επεξεργασία του σωστού και του λάθους. :ellinofreneia:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Τρί, 31 Αύγ 2010 10:08 pm

Μέχρι τώρα ακουμπούσατε την κατασκευή πάνω στο έδαφος.

Εγώ τολμώ να πω ότι αλλάζω αυτή την λογική, και κάνω ένα σώμα την κατασκευή με το έδαφος. ( Με την κατάλληλη διαστασιολόγιση της διατομής της κάτοψης, και την προένταση αυτών των δύο σωμάτων. )
Αυτό καταργεί όλες τις ροπές των κόμβων, στην πλαισιακή κατασκευή.

Έως τώρα ο φορέας είναι ελαστικός, ( και είναι καλή λογική )

Αυτή όμως η διαστασιολόγιση της ελαστικότητας, λόγο μικρών υποστιλωμάτων, ( για να υπάρξει ελαστικότητα ) δημιουργεί ροπές στους κόμβους, και ανίσχυρα στοιχεία στήριξης στις διατμητικές τους αντοχές.

Επιλέξατε την ελαστικότητα του φορέα, γιατί δεν μπορούσατε να κάνετε αλιώς.

Τώρα σας δίνω το εργαλείο για άκαμπτες κατασκευές.
Αυτό που σας λέω, είναι επανάσταση στην σεισμική μηχανική, που ασχολείται με την δυναμική ανάλυση του φορέα.
Είναι κανείς που να το αμφισβητεί? (Ότι καταργεί τις ροπές, ότι αυξάνει την διατμητική αντοχή των φερόντων στοιχείων, και ότι σταματάει τον εμβολισμό των δοκών από τις κολώνες στα κύματα love, και ότι βοηθάει να μην πάθει καθίζηση ο φέρον, και ότι βοηθάει στην ευστάθεια του ουρανοξύστη.)

Πόσες ευρεσιτεχνίες κατορθώνουν τόσα πολλά?
Θα ήταν ενδιαφέρον, φιλικά να ανοίξουμε μία συζήτηση, πάνω στην δυναμική ανάλυση του φορέα. ( Και με άλλους Μηχανικούς )
Η αμφισβήτηση είναι η επεξεργασία του σωστού και του λάθους, και είναι υγιές τρόπος σκέψης της μηχανικής.

Η γνώση της ευρεσιτεχνίας, και ένα απλό σχεδιάγραμμα δυνάμεων ( ανά περίπτωση ) αποδεικνύει τα λεγόμενά μου ότι.
(Ότι καταργεί τις ροπές, ότι αυξάνει την διατμητική αντοχή των φερόντων στοιχείων, και ότι σταματάει τον εμβολισμό των δοκών από τις κολώνες στα κύματα love, και ότι βοηθάει να μην πάθει καθίζηση ο φέρον, και ότι βοηθάει στην ευστάθεια του ουρανοξύστη, από τις δυνάμεις του αέρα.)

Πάρε δύο τσιμεντόλιθους και βάλε τον ένα πάνω στον άλλο χωρίς λάσπη.
Μετά δώσε τους μία κλοτσιά, και θα δεις ότι ο ένας θα φύγει από τον άλλο.

Μετά βάλε πάλη δύο τσιμεντόλιθους τον ένα πάνω στον άλλο, και βάλε κάποιον να κάτσει επάνω τους.
Ξανά ρίξε τους μία κλωτσιά, και αν δεν σπάσεις το πόδι σου, να μην με λένε seismic
Αυτή είναι η πρακτική εξίσωση της διάτμησης.

Όσο για τις ροπές εδώ το αποδεικνύει αναμφισβήτητα
http://www.youtube.com/watch?v=HyAxO1lH5YE


__________________
Έρευνα είναι η επεξεργασία του σωστού και του λάθους.
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό seismic » Τρί, 31 Αύγ 2010 10:12 pm

Δεν ξέρω πόσο πρέπει να πιστέψω τις κατασκευές που φτιάχνουμε μετά από αυτό το βίντεο.
http://www.youtube.com/watch?v=VF3iJBLzjRs
Δεν ξέρω αν εγώ έλυσα το πρόβλημα των κατασκευών.........
Είμαι σίγουρος όμως για δύο πράγματα.
α) Το σύστημα το δικό μου είναι καλύτερο από το υπάρχον,και θα έσωζε περισσότερες ζωές
β) Το υπάρχον σύστημα δεν είναι ασφαλές όπως λέτε.
Υπάρχει τεράστια ανάγκη έρευνας για μεγαλύτερη προστασία από αυτήν που υπόσχεστε.
Αυτά που λέτε για ασφάλεια, είναι μύθος.
Ο σκελετός με τους κόμβους πρέπει να καταργηθεί, και γενικά το σύστημα δόμησης, πρέπει να αλλάξει φιλοσοφία, και μέθοδο.
Τα πάντα πέσανε.
Όχι μόνο τα μονώροφα .....
Ακόμα και τα υπόγεια στο μετρό πέσανε.
Όσα σίδερα και να βάλετε, δεν μπορούν να συνεργασθούν με το μπετό, γιατί απλά το μπετό είναι πιο ανίσχυρο από το σίδερο.
Το μπετό γίνετε πιο ισχυρό μόνο με την προένταση.
Βλέπετε στο βίντεο στην γέφυρα έστω και ένα σίδερο κομμένο?
Είναι σαν να βάζετε ένα σίδερο μέσα σε βούτυρο, και να έχετε την απαίτηση το βούτυρο να φέρει αντίσταση στον εφελκυσμό του σιδήρου.
Όσο για το γκάζι είναι έγκλημα. Περισσότεροι πρέπει να πέθαναν μετά το σεισμό από τις φωτιές, παρά από την κατάρρευση των κτηρίων.

Ακόμα είναι λάθος όπως τοποθετήτε ο οπλισμός στις πλάκες, και στους δοκούς.
Κανονικά έπρεπε να τοποθετήτε πάνω - κάτω ( όπως στο πλαίσιο )χωρίς κάμψις, ώστε να αντέχει λίγο περισσότερο τα στατικά φορτία του φέροντος.

Ο λόγος είναι ότι κατά την ταλάντωση και την μονόπλευρη τάση ανύψωσης του σκελετού, τα στατικά φορτία από την μία, και η αντίδραση της κολόνας από την άλλη, αντιστρέφουν την φορά των δυνάμεων στις πλάκες και τους δοκούς, με αποτέλεσμα να έχουμε εφελκυσμό από το πάνω μέρος, και θλίψη από το κάτω. ( σαν πρόβολος )

Για τον λόγο αυτό οι πλάκες σπάνε στις κάμψις.
Γιατί μετά το άνω οριζόντιο επίπεδο τις κάμψης δεν υπάρχει οπλισμός να πάρει τις άνω δυνάμεις εφελκυσμού της πλάκας.

Βέβαια καλά είναι να σπάει εκεί η πλάκα, παρά να αναγκάζει την κολόνα να σπάσει, με την ροπή που εφαρμόζει το στατικό βάρος. (πλαστιμότητα)

@na1) Ξέρουμε την ζημία που προκλήθηκε στο έδαφος που περικλείει την αγκύρωση που προτείνεις;
seismic
Μαλακό έδαφος κατηγορίας (Χ)
προένταση μεταξύ εδάφους και πρανών γεώτρησης, εφαρμοζόμενη σε γεώτρηση διαμέτρου 0,20cm και βάθους 1,20 m από τρεις γρύλους αυτοκινήτου, και την προσθήκη δυναμόμετρου.
Τάνυση 20 tn
Μετά, έλξη από γερανοφόρο 15 tn με θετικά αποτελέσματα.
Αστοχία εδάφους στους 17 tn
Αποτέλεσμα παραμόρφωσης εδάφους.

Διάμετρος οπής, Από 0,20 cm σε > 0,35 cm

@ na 2) Μπορούμε να υπολογίσουμε κατά πόσο θα αυξηθεί ο χρόνος αντίδρασης του συστήματος στον επόμενο κύκλο φόρτισης; Είναι αρκετός αυτός ο χρόνος ώστε να παραλάβει πλήρως το σύστημα τις σεισμικές δράσεις ή θα υπάρξει διαρροή μέρους αυτών στο κατά τα άλλα άοπλο σκυρόδεμα
seismic
Δεν θα υπάρχει αύξηση του χρόνου αντίδρασης του συστήματος, λόγο αυτόματης τάνυσις του τένοντα, σε περίπτωση υποχώρησης των πρανών της γεώτρησης,από τις εξ ασκούμενες εφελκυστικές δυνάμεις του τένοντα.
Το σκυρόδεμα δεν είναι άοπλο, έχει 6% οπλισμό, για παραλαβή της κάμψης, και για την διατήρηση συνοχής του.

@ na Το σκυρόδεμα μπορεί να παραλάβει εφελκυστικές τάσεις έως το 1/10 της θλιπτικής του αντοχής. Αυτό για την ιστορία και μόνο. Δεν χρησιμοποιείται η εφελκυστική αντοχή στους υπολογισμούς μιας και είναι πολύ μικρότερη της εφελκυστικής αντοχής του χάλυβα

seismic Σωστά.

@ na Φαντάζομαι ότι ξέρεις ότι η προένταση δεν καταργεί εντελώς τον κύριο οπλισμό. Μπορεί να μειώνει τις απαιτούμενες διατομές αλλά δεν καταργεί! Επίσης για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα απαιτείται άριστη ποιότητα τενόντων και έμπειρο και εξειδικευμένο συνεργείο. Αυτό το συμπεριέλαβες στα κοστολόγια;

seismic
Ναι το ξέρω. Το ελάχιστο είναι 2%
Στο κοστολόγιο που ανέφερα πριν ήταν μόνο οι 10 μηχανισμοί τοποθέτησης.
Υλικά 800 ευρώ, εργασία μηχανουργείου 1200 ευρώ.
Συνεργείο, όχι.

@ na Για τις τάσεις: μπορείς να μου πεις αν μπορείς να αναγάγεις τις τάσεις σε σημειακή φόρτιση (δηλαδή δύναμη); Αν ναι με ποιό τρόπο και ποια η σχέση των φορτίων με τις τάσεις σε μια κατασκευή;

seismic
Δεν υφίσταται ανάγκη προέντασης δώματος, ούτε επιπλέον φόρτιση της κατασκευής.
γιατί το ζητούμενο είναι η αντίσταση του άνω άκρου του τένοντα προς το δώμα κατά την τάση ροπής του στην ταλάντωση.
Αν φυσικά επιθυμούμε να αφαιρέσουμε γραμμικό οπλισμό στο στοιχείο, ή να αυξήσουμε τις διατμητικές του αντοχές, τότε μπορούμε να του εφαρμόσουμε προένταση, τόση ώστε να είναι μέσα στις προδιαγραφές της αντοχής του, σε θλίψη, και κάμψη.
Αυτό γίνετε λόγο διπλής προέντασης, που εφαρμόζουμε στον ίδιο τένοντα.
α) Μεταξύ εδάφους και πρανών μεγάλη προένταση, ώστε να πιάσει καλά η αγκύρωση.
β) Μεταξύ βάσης και δώματος την επιθυμητή μικρή προένταση με τον ίδιο τένοντα.

@ na Για τα λοιπά από όσα μας έχεις πει έχεις υποβάλλει πρόταση για διεθνές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Επιπλέον εξ' όσων πάλι γνωρίζω το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας δεν εξασφαλίζει το θεωρητικό υπόβαθρο ή απόδειξη αυτής αλλά προστατεύει από τις αντιγραφές. Δεν νομίζω οι οργανισμοί αυτοί να απασχολούν επιστήμονες για να ελέγξουν την λειτουργία ή μη της ευρεσιτεχνίας. Ο μόνος έλεγχος γίνεται ως προς τις υπάρχουσες ευρεσιτεχνίες. Επαναλαμβάνω από όσα ξέρω για τις ευρεσιτεχνίες.

seismic
Ξέρεις την μισή αλήθεια.
Κάπως έτσι είναι, αλλά λένε ότι έχουν το κατάλληλο προσωπικό, και ότι για να πάρεις δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, χρειάζονται να πληρεί τρις προυποθέσεις.
α) Σοβαρό επιστημονικό υπόβαθρο.
β) Να μην υπάρχει άλλο.
γ) Να εμπεριέχει το νέον στην επιστήμη.

@ na Στο τελευταίο θα πρέπει να σου πω ότι ο έντιμος μηχανικός αμφισβητεί κάθε μέρα τις ικανότητες και τις γνώσεις του ώστε να γίνει καλύτερος. Εγώ δεν θέλω να μου αναλύσεις πλαίσιο, θα ήθελα όμως να μου πεις πώς εσύ αντιλαμβάνεσαι την έννοια του μονοβάθμιου ταλαντωτή και ποιά η σχέση του με τον αντισεισμικό σχεδιασμό.

seismic
Αυτό που λες μου αρέσει, και κατά κάποιο τρόπο, το εκφράζω και εγώ στην υπογραφή μου.
Εγώ πιστεύω το εξής.
Οι δυνάμεις δεν φαίνονται, αλλά υφίστανται.
Ας πάρουμε ξεχωριστά δύο φάσεις που επιδρούν στον φέροντα.
α) Δράση (τα q ) αντίδραση ( αδράνεια )
Αυτό δημιουργεί την ταλάντωση του φέροντα αναγκάζοντας τις μπροστινές κολόνες να σηκώσουν τις πίσω, εναλλάξ.
β) Κατά την άνοδο αυτή του φέροντα, έρχονται τα κατακόρυφα στατικά φορτία του, και δημιουργούν ροπές στους κόμβους, οι οποίοι μην αντέχοντας αυτές τις ροπές σπάνε, δημιουργώντας τα λοξά βέλη.

@ na Συγγνώμη επίσης αλλά εξ' όσων γνωρίζω δεν έχει νόημα η γραμμική τοποθέτηση τενόντων πολύ απλά γιατί ο τένοντας θα προσπαθήσει να προσαρμοστεί στα στιγμιαία διαγράμματα ροπών κατά τη διάρκεια της σεισμικής φόρτισης με ό,τι αυτό συνεπάγεται, χωρίς φυσικά να συμβάλλει στην παραλαβή των φορτίσεων.

seismic
Κατά τη διάρκεια της σεισμικής φόρτισης, τα στιγμιαία διαγράμματα ροπών καθώς και η αντίδραση του τένοντα σε αυτά,καθώς και η αντίδραση του φέροντος σε αυτά, εξαρτώνται και από άλλους παράγοντες, όπως.
α) Την κατάλληλη διαστασιολόγιση της κάτοψης.
β) Την διπλή πάκτωση του φέροντος στοιχείου στα δύο άκρα του, με το έδαφος.

Για τον λόγο αυτό προτείνω την σύμμεικτη δόμηση η οποία θα αποτελείται
α) Τα εξωτερικά στοιχεία από φέρον σκελετό.
β) Τα εσωτερικά στοιχεία από φέρον τοιχοποιία οπλισμένου σκυροδέματος, συνεχούς δόμησης, προτεταμένα στις άκρες τους με το έδαφος.
Αυτό το σύστημα σύμμεικτης προτεταμένης με το έδαφος δόμησης, καταργεί 100% όλες τις ροπές, και την ταλάντωση του φέροντα, που τις δημιουργεί.
http://www.postimage.org/image.php?v=PqdjPGi
__________________
Έρευνα είναι η επεξεργασία του σωστού και του λάθους. :ellinofreneia:
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Τετ, 12 Αύγ 2009 12:04 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αντισεισμικό σύστημα και μέθοδος του seismic Σχόλια

Δημοσίευσηαπό kabamaru » Τρί, 31 Αύγ 2010 10:14 pm

παναγία μου μια τρολάρα!!!!
ξύλο και kung fu
kabamaru
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Πέμ, 28 Ιαν 2010 5:22 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενικές Συζητήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες