Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2019-20)

Συντονιστής: University Editors

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2019-20)

Δημοσίευσηαπό jimys » Τετ, 12 Φεβ 2020 1:14 pm

psgi1214 έγραψε:Όλα τα άλλα μέσα είναι


Τα κεφάλαια 3,6 και 8 του βιβλίου που τυπικά είναι μέσα μπαίνουν; απ'οσο έχω καταλάβει όχι. Και εδώ γεννιέται η απορία..στην ύλη έιναι:
-CPM-MPM και μετατροπές (Κεφάλαια 4-5)
-RSM
-Κεφάλαιο 2 (Θεωρητικά + διαφάνειες από mycourses)
-Θεωρία του PM^2

Ξεχνάω κάτι; μου φαίνεται υπερβολικά μικρή η ύλη..
Αν ο Θεός Δημιουργεί, ο άνθρωπος κατασκευάζει..
Άβαταρ μέλους
jimys
 
Δημοσιεύσεις: 286
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιουν 2016 5:40 pm
Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2019-20)

Δημοσίευσηαπό psgi1214 » Τετ, 12 Φεβ 2020 1:49 pm

Εμένα γιατί κάτι μου λέει ότι φέτος θα μπει κάτι από 6 ή 8 στη θέση αυτών που βγήκαν;
psgi1214
 
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Πέμ, 28 Αύγ 2014 4:00 pm
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2019-20)

Δημοσίευσηαπό jimys » Τετ, 12 Φεβ 2020 2:12 pm

psgi1214 έγραψε:Εμένα γιατί κάτι μου λέει ότι φέτος θα μπει κάτι από 6 ή 8 στη θέση αυτών που βγήκαν;

Για να δουμε! ;)
Αν ο Θεός Δημιουργεί, ο άνθρωπος κατασκευάζει..
Άβαταρ μέλους
jimys
 
Δημοσιεύσεις: 286
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιουν 2016 5:40 pm
Έτος εισαγωγής: 2018

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2019-20)

Δημοσίευσηαπό stpa » Τετ, 12 Φεβ 2020 11:11 pm

stpa
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Πέμ, 03 Οκτ 2013 3:16 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2019-20)

Δημοσίευσηαπό cindy » Πέμ, 13 Φεβ 2020 7:07 pm

Η υποενοτητα 8.3 ειναι μεσα στην υλη;
cindy
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τετ, 22 Μαρ 2017 7:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2019-20)

Δημοσίευσηαπό psgi1214 » Πέμ, 13 Φεβ 2020 7:48 pm

cindy έγραψε:Η υποενοτητα 8.3 ειναι μεσα στην υλη;

Ναι
psgi1214
 
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Πέμ, 28 Αύγ 2014 4:00 pm
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2019-20)

Δημοσίευσηαπό RaR-RiP » Παρ, 14 Φεβ 2020 3:54 pm

Ο παντουβακης στην εξέταση ήταν απαράδεκτος. Ήρθε να βγάλει τα νεύρα του πάνω μας. Προσέβαλε πάρα πολλά άτομα σε προσωπικό επίπεδο, αρνούνταν να απαντήσει σε ερωτήσεις, έλεγε ότι δεν επιτρέπεται να πάμε τουαλέτα και κοίταζε το πάσο σε παιδιά που είπαν ότι δεν γίνεται να απαγορεύεται να πάμε τουαλέτα κτλ. Επίσης, ενώ είχε ανεβάσει στο my courses ενδεικτικές ερωτήσεις με τις απαντήσεις τους, δεν έβαλε καθόλου θεωρία. Ο,τι να ναι
RaR-RiP
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Δευτ, 16 Φεβ 2015 3:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2019-20)

Δημοσίευσηαπό dgt » Παρ, 14 Φεβ 2020 3:59 pm

μπορει καποιος να μας πει τι εβαλε στο περιπου;
Άβαταρ μέλους
dgt
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Σάβ, 07 Ιαν 2017 6:48 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2019-20)

Δημοσίευσηαπό beton10 » Παρ, 14 Φεβ 2020 4:26 pm

1 MPM να το συπμληρωσουμε και να πουμε τη συνολικη διαρκεια του εργου και ποιες οι κρισιμες δραστηριοτητες
2. καμπυλη S
3 Gantt τυπου 2 για το εργο και έλεγχο κάθε 3 μερες
4. να κανουμε ομαλοποιημενο ιστογραμμα χρήσεις μέσω (αν ξερει καποιος που στο βιβλιο το εξηγει αν μπορει ας σχολιασει )
5.πινακα προγραμματισμου του έργου
6.RSM
beton10
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Δευτ, 02 Οκτ 2017 9:36 pm
Έτος εισαγωγής: 2015

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2019-20)

Δημοσίευσηαπό RaR-RiP » Τρί, 18 Φεβ 2020 12:06 am

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: Δ.Τ.Ε & ΔΟΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

Την Παρασκευή 14/2 στην εξέταση του μαθήματος Διαχείριση Τεχνικών Έργων, ήρθαμε αντιμέτωποι με την συμπεριφορά του κ. Παντουβάκη ο οποίος προέβη σε ένα show προσβολών και αυθαιρεσιών με το οποίο έκανε περιοδεία σε όλες τις αίθουσες μοιράζοντας μοναδικές στιγμές σε όλους τους παρευρισκόμενους. Ξεκίνησε απειλώντας μας ότι με την οποιαδήποτε αφορμή θα μηδενιστεί η κόλλα μας γιατί οι άλλοι καθηγητές τον κοροιδεύουν επειδή αντιγράφουμε. Επίσης, υποστήριξε ότι δεν μπορούμε να πάμε τουαλέτα, και αν θέλουμε να μας πάει αυτός από το χεράκι, ότι δεν θα μας δώσει δεύτερη κόλλα, ενώ αρνούνταν να απαντήσει σε απορίες φοιτητών. Όλα αυτά σε ένα μάθημα στο οποίο δεν διατίθενται λυμένες ασκήσεις και δεν δημοσιεύται η εξεταστέα ύλη.

Ο κ. Παντουβάκης όμως πέρα από το ότι έκανε παραβάσεις του κανονισμού της σχολής, είχε και ακρως προσβλητική συμπεριφορά η οποία δυσκόλεψε περισσότερο τις συνθήκες στις οποίες έγινε η εξέταση. Μας απευθυνόταν ακόμα και με βρισιές αν είχαμε ερωτήσεις ή διαφωνίες με αυτά που έλεγε (όπως για παραδειγμα το αν μπορούμε να πάμε τουαλέτα), μας άλλαζε θέσεις χωρίς καμία εξήγηση και απειλούσε ότι θα μας μηδενίσει να είμαστε σε λάθος αίθουσα.

Τις επόμενες μέρες πήγε ένα βήμα παρακάτω. Την Δευτέρα 17/2 στο μάθημα Δομικές Μηχανές (το οποίο μας κάνει την τιμή να διδάσκει και να μην βρίσκεται στο εξωτερικό όπως παλιά) ο κ. Παντουβάκης αποφάσισε πως πρέπει να «διδάξει» σεξιστικά στερεότυπα αντί για το μάθημά του, υποστηρίζοντας πως οι γυναίκες μηχανικοί θα πρέπει να προσέχουν πως ντύνονται κατά την διάρκεια της εργασίας τους. Δεν απορούμε που υπάρχουν τέτοιες απόψεις καθώς ο κλάδος των μηχανικών είναι πράγματι «ανδροκρατούμενος» με τις γυναίκες να μην χαίρουν της ίδιας εμπιστοσύνης με τους άντρες συναδέλφους. Είναι όμως απαράδεχτο να εκφράζονται καθώς βοηθούν στο να διατηρείται αυτή η κατάσταση και να αποθαρρύνονται οι φοιτήτριες και οι εργαζόμενες μηχανικοί.

Γενικά όμως η απόψη ότι «οι γυναίκες είναι αυτές που πρέπει να προσέχουν τι φοράνε και τι κάνουν» είναι άκρως και επικύνδυνή γιατί λειτουργεί ως δικαιολογία όταν οι γυναίκες δέχονται διακρίσεις, παρενοχλήσεις ή ακόμα και βία. Αυτά συμβαίνουν όντως σε εργασιακούς χώρους, άρα τέτοια πράγματα δεν μπορούν να λέγονται ούτε …«για πλάκα». Ο σεξισμός δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας για να κάνουμε αστειάκια με αυτό. Είναι ένα υπαρκτό φαινόμενο το οποίο οι γυναίκες καθημερινά προσπαθούν να το αντιμετωπίσουν. Αποτελεί πρόβλημα όταν ένας καθηγητής, παρουσιάζει τις έμφυλες διακρίσεις στους χώρους εργασίας ως μια πραγματικότητα η οποία δεν αλλάζει, ως ένα φυσικό φαινόμενο ή κανόνα τον οποίο «διδάσκει». Αντίθετα, εμείς πρέπει να κατοχυρώσουμε ότι αυτά τα πράγματα δεν θα ακούγονται στην σχολή μας.

Όλα τα παραπάνω δεν μπορούμε να τα αφήσουμε «να περάσουν», γιατί τέτοια περιστατικά κάνουν σιγά σιγά ασφυκτική την καθημερινότητά μας στην σχολή. Γι’ αυτό κάθε φορά που ένα καθηγητής αυθαιρετεί ή ξεπερνάει την τυπική σχέση καθηγητή-φοιτητή και γίνεται προσβλητικός, θα πρέπει να απαντάμε. Είμαστε τυχεροί και τυχερές γιατί έχουμε συλλογικές διαδικασίες μέσα από τις οποίες μπορούμε να υπερασπιστούμε κεκτημένα δικαιώματα που έχουμε ως φοιτητές και φοιτήτριες.

ΑΝ.ΑΡ.ΠΑ-ΕΑΑΚ
RaR-RiP
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Δευτ, 16 Φεβ 2015 3:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 7ο Εξάμηνο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες