από wilshere » Πέμ, 12 Οκτ 2017 8:33 pm
Διαφωνω πληρως (ειδικά το ἁν και επιλογης"τί σημαινει? στο 9ο σχεδον ολα επιλογης ειναι... το οτι εινια επιλογης το καθιστά μάθημα του πεταματού?)
Ξέρω τουλαχιστον 3 περιπτωσεις παιδιών (μαζι με εμενα) που εφαρμοσαν ευρωκωδικα 6 στην πρακτικη τους σε περιβαλλον που οι μεγαλυτεροι μηχανικοι παίζει να μην τον θυμοντουσαν καν (γτ κυριως ασχολουνται με EC2/3) επομενως το οτι ξεραμε ενα μαθημα ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, σε μια χώρα με ΑΠΕΙΡΑ κτίρια αοπ τοιχοποιια που σιγα σιγά θα ζητανε αναπαλαιωσεις (διότι τα νεα κτίρια γιοκ) ειναι ενα μεγαλο ατου.
Η βαθμολογηση με την παρουσια στην ταξη δεν ισχυει.
Η βαθμολογηση με το θεμα εξαμηνου ισχυει σε καμια 20αρια μαθηματα τουλαχιστον (σε καποια ειναι απαραιτητηο για να περασεις το θεμα) και επίσης το θεμα όχι μονο κουραστικό δεν ειναι (ενα ΣΚ ασκηση ολο και ολο) αλλά σε μαθαινει να διαβαζεις λιγο ενα contour τασεων τοιχοποιιας, πραγμα πολυ χρησιμο διοτι δε γίνετε να λύσεις τοιχοποιια όπως τους γραμμικους φορεις, πρεπει ντε και καλα να χρησιμοποιησεις προγραμμα το οποιο μετα καλεισαι να διαβασεις το output ου βγαζει.
Συνιστω το μαθημα παααρα πολύ όπως συνιστω και τις συμμικτες (επισης μαθημα σχεδιασμου)
Συγκεκριμενα εκανα ειδικη αιτηση να απαλλαχτω απο μια ομαδα μαθηματων ωστε να διαλεξω και τα 2, μιας και ηταν στην ιδια ομαδα για τους geo, και το συνιστω σε ολους μιας και η γνωση των ευρωκωδικων ειναι πολυ βασική για έξω.
Ισχυει οτι δεν ειναι το πιο οργανωμενο μαθημα, αλλά είναι αρκετα ευκολο και αυτο το υπερ-αντισταθμιζει (+ότι εχει σχεδον μηδαμινο φορτο εργασιας, ενα ασκησακι λυγισμου την πρωτη βδομαδα και το θεμα την τελευταια βδομαδα :Ρ )