από sofian6 » Τετ, 05 Απρ 2017 6:39 pm
Αφού συμβαίνει το δεύτερο προτείνω να μαζευτείτε να ζητήσετε καλύτερο μάθημα, σημειώσεις, διαθέσιμους καθηγητές για επίλυση αποριών, καλύτερα συγγράμματα κτλ και να αξιολογήσετε μαζικά το μάθημα αρνητικά. Το χω ξαναπεί η αξιολόγηση έστω κι αν είναι της πλάκας και μονότονη είναι κάτι που φαίνεται παντού και είναι όπλο σας για όλες αυτές τις διεκδικήσεις. Αν απαξιώνετε τα όπλα σας δεν θα έχετε και αποτέλεσμα στις διεκδικήσεις σας.
Το διάβασμα δεν συνεπάγεται και αυτόματο πέρασμα του μαθήματος.
Αδικία θα υπήρχε αν βάζαν θέματα εκτός ύλης κτλ. Εκτός αν θέλετε να ακολουθήσουμε τις επιταγές των ιδιωτικών κολεγίων που αν δεν περάσουν όλοι οι φοιτητές ο καθηγητής την κάνει με ελαφρά. Οπότε αναγκαστικά περνάνε όλοι.
Σε μια μηχανική που είχα αφήσει από τα τελευταία μαθήματα, είχα γράψει τέλεια. Πάω να δω βαθμό και λέει δεν προσήλθε δίπλα. Βρίσκω την κ. Πατσαλιά η οποία με κατηγορεί ότι εγώ και άλλοι 2 αντιγράψαμε (με κινητά κι όλας ήταν σίγουρη) γιατί το πρώτο θέμα που έβαλαν δεν το λύνουν ούτε διδακτορικοί. Και γιατί το βάλατε σε παιδιά του δεύτερου/τρίτου έτους της λέω. Και με απειλούσε ότι θα με πάει στον πρύτανη κτλ κτλ. Ούτε έξυπος θέλω να το παίξω ούτε τπτ. Ηταν από τα τελευταία μαθήματα το είχα ξεκοκαλίσει το μάθημα και είχα και γνώσεις από στατική πολλές που με διευκόλυναν. Αν το έδινα στην ώρα του με αυτά τα θέματα δεν θα πέρναγα.
Καταλαβαίνω ότι σε τέτοια περίπτωση που τα θέματα δεν ανταποκρίνονται στην ύλη που διδάσκουν οι καθηγητές είναι σωστό και λογικό να αντιδράτε. Αλλά κανονικοποίηση από τη στιγμή που δόθηκε το μάθημα δεν είναι δίκαιο να γίνει. Και μάλιστα από τη στιγμή που υπάρχει το 27% που πέρασε. Αν τα θέματα ήταν εκτός ύλης κτλ ζητήστε να επαναληφθεί η εξέταση για όλους από την αρχή.
Από κει και πέρα εννοείται εσείς αποφασίζετε εγώ μια άποψη λέω εσάς αφορά εξάλλου το θέμα.