siamos έγραψε:Θεωρία στα θέματα που είχα εγώ (νομίζω είχε ομάδες) ζητούσε να δόσεις και ορισμό "Κύριου του Έργου" και "Φορέα Κατασκευής του έργου" , γενικά νμζ πως οι ορισμοί είναι από το 1ο μάθημα που δεν έχει αντίστοιχο κεφάλαιο το βιβλίο. Επίσης το 4ο ερώτημα της θεωρίας σου ζητούσε να πεις την διαφορά που έχει στους περιορισμούς ένα κοινό φορτηγό μεταφοράς υλικού , με την βαρέλα που μεταφέρει σκυρόδεμα (Εγώ απάντησα πως η βαρέλα δεν έχει τον περιορισμό του ωφέλιμου φορτίου γιατί μεταφέρει μόνο σκυρόδεμα που για δεδομένο όγκο έχει και δεδομένο βάρος).
Τα υπόλοιπα έιναι όπως τα είπαν τα παιδιά. Γενικά απέφυγαν αρκετά πολύπλοκους υπολογισμούς και σε 1-2 ερωτήματα έπρεπε απλά να έχεις καταλάβει τι υπολογισμούς κάνεις και να μην χρησιμοποιείς απλά τους τύπους γιατί ήθελε κατανόηση του τι γίνεται.
Όσοι είναι μεγαλύτερο έτος μπορούν να το διαβάσουν γρήγορα το μάθημα και να το περάσουν Σεπτεμβρη εύκολα και ίσως με βαθμό.
Οσον αφορα τη βαρελα και το κοινο φορτηγο, αν θυμαμαι καλα σου ζητουσαν διαφορα ως προς το χρονο μεταβασης...Εγω απαντησα οτι στην περιπτωση της βαρελας η μεταβαση θα πρεπει να εχει γινει εντος 2 ωρων (αυτο συμβαινει για να μην υποβαθμιστει η ποιοτητα του νωπου σκυροδεματος), ενω στο φορτηγο που μεταφερει γαιες, προφανως, δεν ισχυει κατι τετοιο.
Γενικα τα θεματα νομιζω οτι ηταν ευκολα. Η θεωρια ηταν απλη* και οι ασκησεις ηθελαν κατανοηση και οχι απλη εφαρμογη τυπων( τουλαχιστον στα τελευταια ερωτηματα)
*Το πρωτο ερωτημα με την αντλια και τις απωλειες ειναι πολυ δυσκολο να λυθει απο εναν πρωτοετη, ο οποιος δεν εχει ακουμπησει ακομα κανενα μαθημα υδραυλικης και το βιβλιο δεν το εξηγει καθολου καλα (πετα εναν τυπο Bernoulli...) Γενικα υπαρχουν και αλλα κομματια στην υλη που θεωρω οτι θα παιδευαν ενα παιδι απο το δευτερο εξαμηνο (π.χ. προμετρηση οπλισμου...) Ισως τελικα να μου φανηκαν ευκολα τα θεματα γιατι και ειχα διαβασει και ειμαι απο μεγαλυτερο ετος. Γνωμη μου ειναι οτι το μαθημα αυτο (που ειναι και χρησιμο και ενδιαφερον) πρεπει να φυγει απο το πρωτο ετος και να μεταφερθει εκει που ηταν.