Πήγαινε στο topic 2013-2014 στην τρίτη καρτέλα θα βρεις σημειώσεις από πέρυσι.Δε νομίζω να έχει αλλάξει κάτι στην ύλη φέτος.Κοίταξε και τα λυμένα πάλια θέματα που υπάρχουν εδώ μέσα και πιστεύω είσαι κομπλέ
Βρε παιδια ειπαμε , καταργειται το ν+2 , αλλα οχι και ετσι ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Δεν μπορω να έχω άποψη καθώς δεν παρακολουθησα το μάθημα, αλλα μου φάνηκαν πολυυυυυ τραβηγμένα σε σχέση με τα παλιά θεματα. Είχε λύσει αντίστοιχες ασκήσεις στο μάθημα ή ούτε καν?
Όντως ήταν υπερβολικά τραβηγμένα ορισμένα θέματα. Βασικά το πρώτο και το τέταρτο. Τα άλλα δυο πιστεύω πως αν κανείς είχε προετοιμαστεί καλά μπορούσε να τα γράψει. Αλλά το πρώτο ήταν αιφνιδιαστικό. Μέχρι να καταλάβεις ότι το ω' της διευκρίνησης δεν είναι το ω μέσα στο ημίτονο αλλά υπάρχει -κάπου- στο τυπολόγιο, είχες χάσει ώρα.. Και στο τέταρτο, δεν είχαμε μιλήσει ουσιαστικά για ισχύ ηλεκτρομαγνητικού κύματος ..και το "διάνυσμα pointing" το άκουσα πρώτη φορά εκεί μέσα..
Τα θέματα ήταν εντελώς διαφορετικά από τις προηγούμενες χρονιές και αρκετά τραβηγμένα... και εγώ δεν παρακολούθησα φέτος το μάθημα αλλά όταν η αίθουσα έχει αδειάσει στο πρώτο μισάωρο νομίζω ότι και όσοι το παρακολούθησαν δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουν... είναι δεκτό να θες να αυξήσεις τη δυσκολία σε κάποιο θέμα για να ξεχωρίσουν οι καλά διαβασμένοι και αυτοί που παρακολουθούσαν αλλά να αλλάξουν και τα 4 θέματα και να μην υπάρχει μια κλιμάκωση της δυσκολίας, έτσι ώστε να μπορέσει ο (διαβασμένος) φοιτητής να γράψει τουλάχιστον ένα 5, μου φαίνεται υπερβολικό....
Music washes away from the soul the dust of everyday life
Στο 'wavprob2014-15_C_Answers-5-8-10-12.pdf' του mycourses στην πρώτη άσκηση (με αριθμό 5 δλδ) πως βγαίνει η εξίσωση του yf στο α ερώτημα; Υπάρχει κάπου η σχετική θεωρία;