Ειδήσεις & Κείμενα

Οι απόψεις σας πάνω σε γενικά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα αναλύονται εδώ.

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό leo8 » Παρ, 24 Ιαν 2014 10:34 pm

Τα πιο ακριβοπληρωμένα και περίεργα επαγγέλματα.. λετε καλυτερα να αφησουμε το μηχανιλικι?? :?
Ο καλύτερος τρόπος για να αξιολογείς μια ηγεσία είναι να διερωτάσαι τι σφάλματα είναι ικανοί να κάνουν.
Άβαταρ μέλους
leo8
 
Δημοσιεύσεις: 955
Εγγραφή: Δευτ, 14 Νοέμ 2011 11:07 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό elcv » Σάβ, 25 Ιαν 2014 11:40 am

leo8 έγραψε:Τα πιο ακριβοπληρωμένα και περίεργα επαγγέλματα.. λετε καλυτερα να αφησουμε το μηχανιλικι?? :?

''Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι διευθύνοντες σύμβουλοι και οι πολιτικοί μηχανικοί σε εργοτάξια με μέσον όρο αποδοχών 103.000 ευρώ''
Βουρ! Όλοι στα εργοτάξια! Αν κ ποτέ δεν είναι αργά να μάθουμε να βγάζουμε κανένα δόντι :lol:
Μέρα τη μέρα ζω - πού ξέρεις αύριο τι ξημερώνει.
Το 'να μου χέρι τσαλακώνει τα λεφτά και τ' άλλο μου τα ισιώνει.
Άβαταρ μέλους
elcv
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 908
Εγγραφή: Κυρ, 17 Ιουν 2012 5:16 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό Elendil » Κυρ, 26 Ιαν 2014 2:29 am

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.o ... a&id=31060

Γιάνης Βαρουφάκης
Το γερμανικό αίνιγμα

... εκπρόσωποι πολλών μικρών και μεγάλων βιομηχανικών εταιρειών προσέγγισαν το γερμανικό υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας με την εξής εύλογη πρόταση: «Έχουμε τους καλύτερους μηχανικούς στον κόσμο στον τομέα των πράσινων τεχνολογιών, ιδίως σχετικά με τα φωτοβολταϊκά. Προς το παρόν, αυτές οι τεχνολογίες παραμένουν μη ανταγωνιστικές και τεχνολογικά προβληματικές, σε σχέση με το φυσικό αέριο, τον άνθρακα, ακόμα και τα πυρηνικά. Πιστεύουμε όμως ότι αν εκπονήσουμε ένα μεγάλο ερευνητικό πρόγραμμα, με κρατική ενίσχυση, σε δέκα χρόνια όχι μόνο θα έχουμε εφεύρει πράσινες τεχνολογίες που θα λύσουν το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την κατάργηση των πυρηνικών σταθμών αλλά, επιπλέον, θα έχουμε δημιουργήσει έναν νέο κλάδο που θα κατακτήσει την παγκόσμια αγορά (ξεπερνώντας τον κινεζικό ανταγωνισμό), δίνοντας τεράστια ώθηση στις εξαγωγές μας όταν πια παραδοσιακές εξαγωγές μας, π.χ. αυτοκινήτων, θα αρχίσουν να φθίνουν.»

Το γερμανικό υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας είδε την πρόταση με συμπάθεια και την προώθησε στο υπουργείο Οικονομικών και στην Καγκελαρία. Για να εισπράξει την εξής αποστομωτική απάντηση: «Λόγω της συνταγματικής δέσμευσης για συρρίκνωση του δημόσιου ελλείμματος στο 0.5% του ΑΕΠ, η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση, παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζει τα πλεονεκτήματα της εν λόγω πρότασης, αδυνατεί να συμμετάσχει σε ένα τέτοιο πρόγραμμα.».

Αυτή η ιστορία εμπεριέχει πολλά διδάγματα για τους υπόλοιπους Ευρωπαίους οι οποίοι, λόγω της Ευρωζώνης, καλούνται να συνδιαλέγονται και να διαπραγματεύονται με το Βερολίνο για θέματα που αφορούν τη δική τους οικονομική και επενδυτική πολιτική. Αν το Βερολίνο απορρίπτει μια τέτοια πρόταση από γερμανούς βιομηχάνους και από το γερμανικό υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας (παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζει πως η γερμανική βιομηχανία έχει τη δυνατότητα, άνευ κρουσμάτων διαφθοράς, να δημιουργήσει τεχνολογίες που λύνουν προβλήματα της ίδιας της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και να γεννήσει νέους μακροπρόθεσμους πόρους πλουτισμού για τη γερμανική οικονομία) φανταζόμαστε όλοι με πόση απέχθεια αντιμετωπίζει αιτήματα των υπόλοιπων Ευρωπαίων για δημόσια επενδυτικά προγράμματα στη λοιπή Ευρωζώνη...
και δε δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ελλάς
που τα παιδιά σου σκλάβους ξεπουλάς
Νίκος Γκάτσος

If you end up with a boring miserable life because you listened to your mom, your dad, your teacher, your priest, or some guy on television telling you how to do your shit, then you deserve it.
Frank Zappa
Άβαταρ μέλους
Elendil
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1777
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 10:22 pm
Τοποθεσία: Ζωγράφου
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό TrexoKaiDenFtano » Δευτ, 27 Ιαν 2014 1:32 am

Τα πιο ακριβοπληρωμένα και περίεργα επαγγέλματα.. λετε καλυτερα να αφησουμε το μηχανιλικι?? :?
Άμα ρε συνάδελφε το εισόδημα είναι το ένα και μόνο κριτήριο, τότε μάλλον το πρόβλημα σου για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα δεν είναι τόσο το περιεχόμενο των σπουδών ή η φύση τους αυτή καθ'αυτή μα η ταξική σου καταγωγή και η υπάρχουσα οικονομική τάξη πραγμάτων. Ακόμα και για έναν πιο μετριοπαθή στόχο μάλλον κριτήριο σου πρέπει να είναι κατα πόσο καλός κυβερνητικός συνδικαλιστής είσαι, κατα πόσο προωθείς τα συμφέροντα συγκεκριμένων επιχειρηματικών ομίλων κτλ. Τώρα άμα σου πω πως ακόμα και τη γνώση και την επιστήμη να λατρεύεις, μάλλον από όλα αυτά εξαρτάται κυρίαρχα η μελλοντική σου θέση στην παραγωγή και το εισόδημα σου θα σε απογοητεύσω αλλά αυτό δεν θα παύει να ισχύει.
TrexoKaiDenFtano Σημαντική βοήθεια & οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Κυρ, 10 Οκτ 2010 9:49 am
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό leo8 » Δευτ, 27 Ιαν 2014 5:22 pm

TrexoKaiDenFtano έγραψε:
Τα πιο ακριβοπληρωμένα και περίεργα επαγγέλματα.. λετε καλυτερα να αφησουμε το μηχανιλικι?? :?
Άμα ρε συνάδελφε το εισόδημα είναι το ένα και μόνο κριτήριο, τότε μάλλον το πρόβλημα σου για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα δεν είναι τόσο το περιεχόμενο των σπουδών ή η φύση τους αυτή καθ'αυτή μα η ταξική σου καταγωγή και η υπάρχουσα οικονομική τάξη πραγμάτων. Ακόμα και για έναν πιο μετριοπαθή στόχο μάλλον κριτήριο σου πρέπει να είναι κατα πόσο καλός κυβερνητικός συνδικαλιστής είσαι, κατα πόσο προωθείς τα συμφέροντα συγκεκριμένων επιχειρηματικών ομίλων κτλ. Τώρα άμα σου πω πως ακόμα και τη γνώση και την επιστήμη να λατρεύεις, μάλλον από όλα αυτά εξαρτάται κυρίαρχα η μελλοντική σου θέση στην παραγωγή και το εισόδημα σου θα σε απογοητεύσω αλλά αυτό δεν θα παύει να ισχύει.


το μηνυμα μου ηθελε να θιξει πως επαγγελματα που δεν τα θεωρουμε τοσο σημαντικα, χρησιμευουν τελικα και αποδιδουν οικονονικα..με παραξενεψε η ανθιση αυτων των επαγγελματων,οποτε για αυτο το ανεφερα,ως το κατι μη αναμενομενο για μενα..φυσικα και το εισοδημα δεν ειναι πανακεια και μην πιανεσαι απο ενα αστειο για να πεις αυτο που θελεις..
Ο καλύτερος τρόπος για να αξιολογείς μια ηγεσία είναι να διερωτάσαι τι σφάλματα είναι ικανοί να κάνουν.
Άβαταρ μέλους
leo8
 
Δημοσιεύσεις: 955
Εγγραφή: Δευτ, 14 Νοέμ 2011 11:07 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό andskia » Δευτ, 27 Ιαν 2014 7:57 pm

TrexoKaiDenFtano έγραψε:
Τα πιο ακριβοπληρωμένα και περίεργα επαγγέλματα.. λετε καλυτερα να αφησουμε το μηχανιλικι?? :?
Άμα ρε συνάδελφε το εισόδημα είναι το ένα και μόνο κριτήριο, τότε μάλλον το πρόβλημα σου για το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα δεν είναι τόσο το περιεχόμενο των σπουδών ή η φύση τους αυτή καθ'αυτή μα η ταξική σου καταγωγή και η υπάρχουσα οικονομική τάξη πραγμάτων. Ακόμα και για έναν πιο μετριοπαθή στόχο μάλλον κριτήριο σου πρέπει να είναι κατα πόσο καλός κυβερνητικός συνδικαλιστής είσαι, κατα πόσο προωθείς τα συμφέροντα συγκεκριμένων επιχειρηματικών ομίλων κτλ. Τώρα άμα σου πω πως ακόμα και τη γνώση και την επιστήμη να λατρεύεις, μάλλον από όλα αυτά εξαρτάται κυρίαρχα η μελλοντική σου θέση στην παραγωγή και το εισόδημα σου θα σε απογοητεύσω αλλά αυτό δεν θα παύει να ισχύει.

Να κατηγορηθεί ο leo8 για αυτά που λές και τι άλλο στον κόσμο.
Άβαταρ μέλους
andskia
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1132
Εγγραφή: Κυρ, 23 Οκτ 2011 9:39 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό μόνος στο σπίτι » Δευτ, 27 Ιαν 2014 9:55 pm

Νομίζω έγινε σε όλους κατανοητό , το ότι ο leo8 χαριτολογούσε , για εμένα δεν μπορούσε να είναι πιο ξεκάθαρο , αν τώρα αρχίσουμε να λογοκρίνουμε την κάθε καλοπροαίρετη πλάκα σε ένα φοιτητικό forum , τότε μάλλον θα πρέπει να ανησυχώ , όσο για τα συνδικαλιστικά καθήκοντα , προτιμώ να μην αναφέρονται , αν θέλουμε να σεβόμαστε τον ευατό μας , καθώς είδαμε στο άμεσο παρελθόν πόσο "ένθερμα" υπερασπίστηκαν οι συνδικαλιστές τα εργασιακά δικαιώματα των γονιών μας,
σε καμία περίπτωση δεν θα πω σε κανένα τί να πει και τί να μην πει , δημοκρατία έχουμε και στο forum μας ( έτσι νομίζω τουλάχιστον) , λέω πάντως οτι δεν παρεξήγησα τον leo8 και βρήκα αρκετά ενδιαφέρον το link που ανέβασε
μην περιμένεις να αλλάξουν όλα από τους άλλους , όταν κρίνεις πρέπει και να επιχειρηματολογείς
το πρόβλημα του διπλανού σου είναι και δικό σου πρόβλημα
έχεις δικαίωμα στο λόγο , υποχρέωση να ακούς και καθήκον να προτείνεις
η προσπάθεια δεν έβλαψε ποτέ και κανένα
Άβαταρ μέλους
μόνος στο σπίτι
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Σάβ, 07 Δεκ 2013 3:04 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό m.q.n.i.n.a » Τρί, 28 Ιαν 2014 10:25 am

Ψευδείς οι ισχυρισμοί της κυβέρνησης περί 2.800 νέων θέσεων εργασίας στη Ryanair

«Η απόφαση της αεροπορικής Ryanair για την άμεση δημιουργία 2.800 νέων θέσεων εργασίας στην Ελλάδα επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη των μεγάλων επενδυτών στην ελληνική οικονομία», δήλωσε τις προηγούμενες ημέρες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου.

Θα ήταν πράγματι μια ευχάριστη είδηση. Αν βέβαια ήταν αληθής.


Πολλά γράφτηκαν στον ελληνικό Τύπο για την ανακοίνωση της Ryanair να ανοίξει δύο νέες αεροπορικές βάσεις στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο επένδυσης 280 εκατομμυρίων στη χώρα. Η απόφαση της εταιρείας έγινε πανηγυρικά δεκτή από τα εγχώρια ΜΜΕ, ως μία ακόμη επιτυχία της κυβέρνησης. Τέτοιος ενθουσιασμός είναι κατανοητός σε μια χώρα, στην οποία τα πλέον πρόσφατα στοιχεία κάνουν λόγο για συνεχή αύξηση της ανεργίας, που αγγίζει σήμερα το 27.8%. Όπως και να έχει, ωστόσο, η είδηση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Ο αριθμός των 2.800 θέσεων εργασίας ακούστηκε όντως από την ίδια την Ryanair. Δεν αφορά όμως τις νέες θέσεις εργασίας που θα δημιουργήσει η ίδια η εταιρεία, αλλά θέσεις εργασίας που, σύμφωνα με εκτιμήσεις, πρόκειται να προκύψουν από τη δραστηριοποίηση της εταιρείας. Η Ryanair επικαλείται έρευνα του Παγκόσμιου Συμβουλίου Αεροδρομίων (ACI), αντιπροσωπευτικού οργάνου των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών αεροδρομίων. Σύμφωνα με το ACI, για κάθε 1 εκατομμύριο επιβάτες ανά διεθνή αερολιμένα, δημιουργούνται περίπου 1.000 θέσεις εργασίας. Με δεδομένο ότι η Ryanair εκτιμά ότι θα μεταφέρει μελλοντικά 1,2 εκατ. επιβάτες ετησίως μέσω της βάσης της στην Αθήνα και 1,6 εκατ. επιβάτες μέσω Θεσσαλονίκης, προκύπτει η εκτίμηση για τις 2.800 θέσεις εργασίας.
Δεν χρειάζεται να τονίσουμε τη διάκριση μεταξύ νέων θέσεων εργασίας και εκτιμήσεων για τη δημιουργία έμμεσων (υποστηρικτικών) θέσεων. Ακόμη, όμως, και αν δέχτουμε πως οι εκτιμήσεις του ACI είναι ακριβείς, για να δημιουργηθούν πράγματι αυτές οι θέσεις εργασίας, θα έπρεπε θεωρητικά οι πελάτες της Ryanair να είναι άτομα που μέχρι πρότινος δεν ταξίδευαν από τα αερόδρομια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Επειδή η ίδια η Ryanair είναι απίθανο να φέρει τόσους πολλούς νέους ταξιδιώτες στα δύο αεροδρόμια, το επιχείρημα δείχνει να καταρρέει.
Στοιχεία του αεροδρομίου της Αθήνας αποδεικνύουν πως ο αριθμός των επιβατών που ταξιδεύουν μέσω του «Ελευθέριος Βενιζέλος» έχουν μειωθεί σημαντικά από το 2007. Αν και υπήρξαν κάποια σημάδια ανάκαμψης κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, συνολικά το 2013 σημειώθηκε μείωση της κίνησης της τάξης του 3,2%. Παρόμοια είναι η κατάσταση και στη Θεσσαλονίκη. Το TPPi επικοινώνησε με το «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπου και επιβεβαιώθηκαν οι εκτιμήσεις, που θέλουν το 2014 οι επιβάτες να αυξάνονται, όχι όμως σημαντικά.
Ακόμη, όμως, και αν οι πλέον αισιόδοξες εκτιμήσεις (για αύξηση της κίνησης στους ελληνικούς αερολιμένες της τάξης του 5,5%, που αποτελεί τον ευρωπαϊκό μέσο όρο) επιβεβαιωθούν, οι νέες θέσεις εργασίας δεν θα ξεπεράσουν τις 690, και δεν προκείται να φτάσουν επουδενί τις 1.200. Άλλωστε η κίνηση στα ελληνικά αεροδρόμια δεν αναμένεται ούτε καν να πλησιάσει τα επίπεδα στα οποία βρισκόταν προ κρίσης (16,5 εκατ. επιβάτες το 2007).
Επομένως, πόσες θέσεις εργασίας πρόκειται να δημιουργήσει στην πραγματικότητα η Ryanair;
Το TPPi επικοινώνησε με την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους για να μάθει τον ακριβή αριθμό των εργαζομένων που πρόκειται να απασχολήσει στις δύο νέες βάσεις της. Στη γραπτή της απάντηση, η Ryanair αρνήθηκε να απαντήσει, παραθέτοντας απλά τα στοίχεια της έρευνας του ACI για τις έμμεσες θέσεις. Σύμφωνα,πάντως, με το site της εταιρείας, η Ryanair απασχολεί περίπου 9.000 εργαζόμενους στις 60 βάσεις της, δηλαδή περίπου 150 ανά βάση.
Με βάση αυτά τα δεδομένα, μπορούμε να αναμένουμε περίπου 300 νέες θέσεις εργασίας (αντί για 3.000), αν και εφόσον, βέβαια, αυτές καλυφθούν από Έλληνες.
Όλα τα παραπάνω δεν έχουν σταματήσει τη διαρκή αναπαραγωγή της ψευδούς είδησης σε πλήθος εγχώριων ΜΜΕ, με αναφορές μάλιστα και σε συγκεκριμένες ειδικότητες, ούτε όμως και την ασταμάτητη διαφήμιση της αεροπορικής εταιρείας.

Κανείς δεν αρνείται ότι η δραστηριοποίηση της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι ευχάριστο νέο, έστω και για εκείνους που θέλουν απλά να κινούνται με μια χαμηλού κόστους εταιρεία.
Η έλευση της Ryanair, ωστόσο, από μόνη της δεν συνιστά κανένα οικονομικό θαύμα.
Επαναλάμβανοντας τα περί 2.800 νέων θέσεων εργασίας, η κυβέρνηση δείχνει είτε ανίκανη να κατανοήσει τα εργασιακά δεδόμενα, είτε τόσο απελπισμένη, που επιμένει να τα διαστρεβλώνει.

Απόδοση στα ελληνικά του ρεπορτάζ του Παύλου Ζαφειρόπουλου για το TTPi.
Άβαταρ μέλους
m.q.n.i.n.a Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί, 12 Ιαν 2010 12:39 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό mourgolykos » Τρί, 28 Ιαν 2014 1:57 pm

Ποιος το μετέφρασε αυτό το άρθρο??

«Needless to say ‘sustaining’ jobs and ‘creating’ jobs are two different things. Assuming the accuracy of the ACI’s 1000 jobs per million passengers claim, for Ryanair’s move to create 2,800 jobs would mean that all of its passengers are in addition to passengers already moving through the airports. Given that a significant percentage of the passengers expected to fly Ryanair would likely have travelled anyway on one of its competitors, this is highly unlikely.»

«Δεν χρειάζεται να τονίσουμε τη διάκριση μεταξύ νέων θέσεων εργασίας και εκτιμήσεων για τη δημιουργία έμμεσων (υποστηρικτικών) θέσεων. Ακόμη, όμως, και αν δέχτουμε πως οι εκτιμήσεις του ACI είναι ακριβείς, για να δημιουργηθούν πράγματι αυτές οι θέσεις εργασίας, θα έπρεπε θεωρητικά οι πελάτες της Ryanair να είναι άτομα που μέχρι πρότινος δεν ταξίδευαν από τα αερόδρομια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Επειδή η ίδια η Ryanair είναι απίθανο να φέρει τόσους πολλούς νέους ταξιδιώτες στα δύο αεροδρόμια, το επιχείρημα δείχνει να καταρρέει.»

Σχόλια:

Ψευδείς προλέψεις?? Σοβαρά? Υπερεκτιμημένες ίσως...

"Οι προβλέψεις αποδεικνύονται πάντα λάθος!!"
Airport Systems: Planning, Design and Management, Richard de Neufville , Amedeo Odoni


Το +2800 είναι το optimistic σενάριο της Ryanair που καλώς το έβγαλε για να ελέγξει αν η επένδυση αυτή θα βγάλει τα λεφτά της. Άλλο αν τα ΜΜΕ και οι πολιτικοί το εκμεταλλεύτηκαν όπως τους συνέφερε!! Δεν είναι ανάγκη να ψάχνουμε ευκαιρία για να δώσουμε πόνο… ΟΎΤΕ να Γράψουμε αντι-άρθρο για να εκμεταλλευτούμε την εκμετάλλευση που έκαναν οι άλλοι! Μαύρο στην κυβέρνηση αλλά ποιός είναι ο απελπισμένος Παύλο?

“Every time traffic increases by one million passengers, 1400 direct jobs are created”
Frank Goldnadel , Managing Director of Paris CDG (κορυφαίο ευρωπαϊκό HUB)


Άλλο ο ταξιδιώτης, άλλο ο επιβάτης… Νέος ταξιδιώτης κρύβει πίσω individuality… Μπορεί να είναι όντως νέοι επιβάτες που παλαιότερα ως ταξιδιώτες πχ από Αθήνα- Θεσσαλονίκη επέλεγαν να είναι επιβάτες σε τραίνο ή ΙΧ, μπορεί να είναι μετεπιβιβάσεις κλπ. Επίσης Competitors δεν είναι μόνο οι άλλες αεροπορικές! Άσε που δεν είναι μόνο το Αθήνα- Θεσσαλονίκη... Υπαρχει και λανθάνουσα ζήτηση για εξψτερικό... Μιλάμε για συνολικές κινήσεις επιβατών όταν μιλάμε για επιβατική κίνηση!

Το +2800 είναι πολύ optimistic όντως…. Αλλά το Ataturk το ’13 είχε διψήφιο ρυθμό αύξησης της επιβατικής κίνησης!! Γιατί να μην κάνουν όνειρα??

Spoiler: show
Ακόμη, όμως, και αν δέχτουμε πως οι εκτιμήσεις του ACI είναι ακριβείς…

Το TPPi επικοινώνησε με το «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπου και επιβεβαιώθηκαν οι εκτιμήσεις, που θέλουν το 2014 οι επιβάτες να αυξάνονται, όχι όμως σημαντικά….

Ακόμη, όμως, και αν οι πλέον αισιόδοξες εκτιμήσεις (για αύξηση της κίνησης στους ελληνικούς αερολιμένες της τάξης του 5,5%, που αποτελεί τον ευρωπαϊκό μέσο όρο)…

Με βάση αυτά τα δεδομένα, μπορούμε να αναμένουμε περίπου 300 νέες θέσεις εργασίας ...


Άσε μας κουκλίτσα μου…

Την έχουν δει όλοι οι δημοσιογράφοι και κάνουν Οικονομετρικές Αναλύσεις αλλά Λίτσα Πατέρα!
Τουλάχιστον εδώ μέσα ας συνειδητοποιούμε ότι οι προβλέψεις τους έχουν την ίδια αξία που έχουν οι προβλέψεις της Πετρούλας για τον καιρό…
Τελευταία επεξεργασία από eX-mc και Τρί, 28 Ιαν 2014 10:43 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Συγχώνευση δημοσιεύσεων.
mourgolykos
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: Δευτ, 31 Ιαν 2011 4:12 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Ειδήσεις & Κείμενα

Δημοσίευσηαπό eX-mc » Τρί, 28 Ιαν 2014 10:31 pm

Λοιπόν έχουμε και λέμε: το παρών θέμα έγινε με σκοπό να αναπαράγεται κάποια ενδιαφέρουσα είδηση και κυρίως για να γράφονται κείμενα με το μέλος να είναι ο συγγραφέας αυτών κι όχι ο αναμεταδότης ενός blog ή ό,τι άλλο. Αυτό το τελευταίο δεν έχει απλά εκλείψει αλλά έχουμε φτάσει ΜΟΝΟ στην αναπαραγωγή κειμένων από κάθε λογής ιστότοπων σε μια φάση Copy-Paste χωρίς καν την προσωπική σφραγίδα του χρήστη. Έτσι φτάνουμε σε δημοσιεύσεις όπως η προηγούμενη του cv2013 που είχε ρατσιστικό χαρακτήρα από ένα παρόμοιας φύσης blog, θυμούμενοι και το παρελθόν του ίδιου μέλους τα πράγματα ήταν πιο ξεκάθαρα.

  • Γι'αυτό, από δω και στο εξής: δημοσίευση που απλά αναπαράγεται, με ρατσιστικό-φασιστικό ή τέλος πάντων ακραίο περιεχόμενο χωρίς τον όποιο σχολιασμό του μέλους που να θίγει μια συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα, θα διαγράφεται. Ας μη γελιόμαστε μεταξύ μας, είδηση από το defencenet για τη δική ενός Πακιστανού δεν είναι είδηση, ούτε κείμενο.
Σε αυτό το σημείο να διευκρινίσω το εξής: όταν λέω να δημιουργηθεί μια συζήτηση δεν εννοώ, "Συνάδελφοι τι λέτε, να τον φάμε τον Πακιστανό ή όχι;" αλλά μια κουβέντα ίσως περί της θανατικής ποινής (ήταν και θέμα έκθεσης στο λύκειο) και λοιπά. Κι αυτό στο βωμό της ελευθερίας έκφρασης γιατί όλοι καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει σε τέτοια τόπικς.

Και πάλι θα μου πεις, οι άλλες ειδήσεις δεν αναπαράγονται; Ναι, αλλά είμαστε όσο πιο ανεκτικοί μπορούμε με σκοπό να μη νεκρώσει το τόπικ + ότι κάποιες δημοσιεύσεις έχουν πραγματικό ενδιαφέρον. Αλλά εμείς το έχουμε φτάσει στο άλλο άκρο.

  • Επίσης, αν ξαναδώ σχόλια του τύπου "ψόφα" και λοιπά θα διαγραφούν επίσης.
  • Αν αυτά που ανέφερα παραπάνω συνεχίζονται, θα στέλνονται ανάλογες προειδοποιήσεις μέχρι και αποκλεισμός του μέλους.

Κι ένα γενικότερο σχόλιο,

-Το φόρουμ δεν είναι τσιφλίκι κανενός και γι'αυτό προσπαθούμε να διατηρήσουμε τις ισορροπίες. Αλλά οφείλετε να καταλάβετε κι εσείς που θα πρέπει να σταματάτε, αν είναι δυνατόν. Δεν είναι χώρος αριστερο-κομματικής προπαγάνδας αλλά ούτε ο ρατσισμός ή ο φασισμός είναι επιτρεπτός, πόσο μάλλον επιθυμητός.

-Το shoutbox είναι κομμάτι του φόρουμ, το γεγονός ότι τα πράγματα είναι πιο χαλαρά εκεί από άποψη γραφής (π.χ. greeklish) δε σημαίνει ότι γράφουμε ό,τι μας κατέβει.



Οπότε τώρα οι κανόνες ξεκαθάρισαν. Αδιαφορώ αν θα χρειαστεί να διαγράψουμε τις μισές δημοσιεύσεις ή το μισό φόρουμ, αν κι όταν χρειαστεί να γίνει κάτι τέτοιο δεν θα είμαστε άξιοι να έχουμε κάτι τέτοιο. Καλή συνέχεια στο συγκεκριμένο τόπικ και σε όλο το φόρουμ. :thumbup:
c'est en faisant n'importe quoi
qu'on devient n'importe qui


Spoiler: show
δεν είναι πτήση, είναι πτώση με στυλ.
Άβαταρ μέλους
eX-mc
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 1736
Εγγραφή: Τρί, 05 Οκτ 2010 9:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Πολιτική-Κοινωνική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης