Σελίδα 8 από 9

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 27 Αύγ 2015 5:40 pm
από Tetris
Καλησπέρα παιδιά! Δεν μπορώ να καταλάβω στην επιτάχυνση στα προβλήματα τύπου 4 πως υπολογίζεται το έμμεσο κόστος. Βασικά δεν ξέρω τι είναι το ΜΧ. Ξέρει κανεις?

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 27 Αύγ 2015 6:39 pm
από sepsis
Σου λέει πχ Γενικά έξοδα έργου: 60 χρηματικές μονάδες/μονάδα χρόνου. Άρα το έμμεσο κόστος θα είναι 60*Διάρκεια(Τ) που βρήκες από την επίλυση.

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 27 Αύγ 2015 6:43 pm
από anddranas
Καλησπέρα παιδιά, ήθελα να ρωτήσω την κρίσιμη διαδρομή στην P.E.R.T. την υπολογίζουμε βάσει των δραστηριοτήτων με την μικρότερη διάρκεια ή κάπως αλλιώς;

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 27 Αύγ 2015 8:06 pm
από Jimmis
anddranas έγραψε:Καλησπέρα παιδιά, ήθελα να ρωτήσω την κρίσιμη διαδρομή στην P.E.R.T. την υπολογίζουμε βάσει των δραστηριοτήτων με την μικρότερη διάρκεια ή κάπως αλλιώς;


Αν δεν κάνω λάθος ειναι η διαδρομη με τα μηδενικά χρονικα περιθώρια

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 27 Αύγ 2015 8:13 pm
από mkmdep
Παιδιά η μετατροπή από CPM σε MPM είναι στην ύλη φέτος; την είπε καθόλου στο μάθημα; Γιατί δεν έχει ασκήσεις στο Mycourses.

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 27 Αύγ 2015 9:00 pm
από sepsis
Jimmis έγραψε:
anddranas έγραψε:Καλησπέρα παιδιά, ήθελα να ρωτήσω την κρίσιμη διαδρομή στην P.E.R.T. την υπολογίζουμε βάσει των δραστηριοτήτων με την μικρότερη διάρκεια ή κάπως αλλιώς;


Αν δεν κάνω λάθος ειναι η διαδρομη με τα μηδενικά χρονικα περιθώρια


...η οποία τυχαίνει (;) να είναι η διαδρομή που δίνει το μεγαλύτερο χρόνο διάρκειας. Και αν υπάρχουν πάνω από μία κρίσιμη διαδρομή πρέπει να επιλέξεις αυτή με το μεγαλύτερο άθροισμα σ.

• Υπολογισμός του tm,έργου = άθροισμα των χρόνων tm,κ των κρισίμων δραστηριοτήτων (προκύπτει από την επίλυση του γραφήματος ως συνολική διάρκεια του έργου)
• Υπολογισμός του σ2έργου = άθροισμα των σ2κ των κρισίμων δραστηριοτήτων.
(αν έχω περισσότερους κρίσιμους κλάδους επιλέγω εκείνους που δίνουν το μεγαλύτερο άθροισμα).



Μια άλλη ερώτηση: στην επιτάχυνση βρίσκουμε το minTF των μη-κρίσιμων διαδρομών και αφαιρώ αυτόν τον χρόνο από τη δραστηριότητα μιας κρίσιμης διαδρομής. Συγκεκριμένα αυτή με τ μικρότερο κόστος επιτάχυνσης. Σε κάποιες ανεβασμένες ασκήσεις εδώ στο MQN όμως δεν πηγαίνει στη δραστηριότητα με το μικρότερο κόστος επιτάχυνσης αλλά σε κάποια άλλη. Υπάρχει κάποιο άλλο κριτήριο;

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 29 Αύγ 2015 10:22 pm
από ScepticEngineer
Ρε παιδια ειμαι απελπισμενος... Υπαρχει κατι sos απο τη θεωρια η δεν την γλυτωνουμε με τιποτα; :cry:

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 30 Αύγ 2015 10:25 pm
από iva
καλησπέρα, έκανα μια περίληψη της θεωρίας για να διευκολύνω κάπως το διάβασμά μου... ε αν χρησιμεύσει σε κανέναν ....
βασικά νομίζω δεν είναι όλη η θεωρία λείπουν αυτά με τα εργασιακά ατυχήματα και δεν ξέρω τι άλλο??? είναι από αυτό που έχει στο mycourses ως
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
καλη συνέχεια, fellows

Spoiler: show
Αυτό το μάθημα είναι απαίσιο... :shh:


Ευχαριστούμε! Οι σημειώσεις ανέβηκαν στο πάνελ :thumbup:


Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 01 Σεπ 2015 7:01 pm
από navar
θέματα κανείς?

Re: Διαχείριση Τεχνικών Έργων (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 01 Σεπ 2015 7:23 pm
από sepsis
Από θεωρία είχε 2.5 μονάδες. Είχε δύο ερωτήσεις (ορισμό κινδύνου, επικινδυνότητας) και μία συμπλήρωση κενού (ατύχημα είναι συνδυασμός τάδε και τάδε). Είχε και κάτι Σ-Λ με αρνητική βαθμολόγηση από τη θεωρία με τις συμβάσεις αν θυμάμαι καλά.

Μετά 7.5 μονάδες ασκήσεις. H μία άσκηση ήταν ακριβώς ίδια (συμπλήρωση πίνακα) με την τελευταία σελίδα του pdf στο mycourses->Pert+Επιτάχυνση->Επιτάχυνση_2014,12.pdf. Άλλη μία είχε ένα διάγραμμα MPM να το συμπληρώσουμε και να σχεδιάσουμε την κρίσιμη διαδρομή και στην τελευταία άσκηση είχε κάποιες γραμμές ισορροπίες με συνολικό κόστος ολοκλήρωσης για την κάθε μία και ζήταγε το διάγραμμα Gannt και την αθροιστική καμπύλη κόστους σε πινακάκι και σχέδιο.