
Να ρωτήσω κάτι, δεν ενδιαφέρει κανέναν σας (από όσους δώσατε διαχείριση), να αναφέρετε κάποιο προβληματισμό για τα σημερινά θέματα?
Τι εννοώ, στο mycourses έχει 22 ενδεικτικές ερωτήσεις από τις οποίες δεν έβαλε καμία , και έβαλε θεωρία από την PM^2 που ήταν όλες οι διαφάνειες στα Αγγλικά. Και κάνω τα εξής 2 ερωτήματα αφού πρώτα πω ξεκάθαρα ότι δεν είμαι κατά των γνώσεων εφ'όλης της ύλης και της κατανόησης όλων των θεωρητικών μερών ενός μαθήματος.
1) Ένα μάθημα έχει πολύ θεωρητικό μέρος, με πολλά πράγματα που πρέπει να μάθεις-διαβάσεις (προφανώς κάποια από όλα θα μπουν, υποθετικά πρέπει να τα ξέρεις όλα) . Δεν γίνεται σε όλα να δώσουμε την ίδια βαρύτητα σωστά? Δεν είναι κάπως δεδομένο ότι θα δώσουμε βαρύτητα , σε κάποιες ενδεικτικές ερωτήσεις που ο ίδιος ο καθηγητής έχει ανεβάσει και σε άλλα 2-3 ερωτήματα ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ειπε να δώσουμε προσοχή ? ( βλέπε διαφορές εξομάλυνσης εξοικονόμησης- βλεπε έργα παραχώρησης κλπ κλπ)
Ε λοιπόν δεν έβαλε Τίποτα!Αντιθέτως μάλιστα έβαλε 2 ερωτήσεις με αναφορά στην PM^2 ΠΟΥ ΟΛΕΣ οι διαφάνειες ήταν στα Αγγλικά? Και ρωτάω ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ να με εξετάσει στο αν έχω διαβάσει 30 διαφάνειες στα Αγγλικά να έχω κάτσει να τις μεταφράσω (ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΞΕΡΩ ΑΓΓΛΙΚΑ με τέτοια ορολογία καθώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ,και μην πείτε για Αγγλικά σχολής γιατί ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ) και να μπορέσω να τις αποδώσω ορθά στα Ελληνικά? Χάθηκαν οι ερωτήσεις που αναφέρονταν σε "Ελληνικά τμήματα θεωρίας"?Η θεωρία που εξετάστηκα στο μάθημα ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ? Προφανώς και η μάζα στη πίεση του διαβάσματος έδωσε βαρύτητα στα "ελληνικά θεωρητικά κομματια" και στις ενδεικτικές ερωτήσεις.
2) Τι κατανομή βαθμολογίας ήταν αυτή, ξεκάθαρα για να μην περάσει εύκολα ο κόσμος που δεν παρακολουθούσε (και το λέω εγώ που παρακολουθούσα). Ακόμα και ο ίδιος ο καθηγητής καθώς περιέγραφε τα θέματα λέει, πχ "ντάξει αυτό θα το γράψετε όλοι"(για το MPM), όταν αναφέρθηκε στη κρίσιμη ακολουθία λέει "όσοι ήταν στη τάξη θα το κάνουν".Επίσης Είναι δυνατόν, να παίρνουν οι γραμμές ισορροπίας μισή μονάδα, και να παίρνει και η πιο αστεία συμπλήρωση τύπου (στο οικονομικό θέμα) την ίδια βαθμολόγηση??
Γιατί τέτοιος υποβιβασμός σε βαθμολογήσεις θεμάτων που εξηγούνταν ορθά στο βιβλίο, και τέτοιες αυξημένες βαθμολογήσεις σε ερωτήματα που ΜΟΝΟ ΣΤΟ μάθημα είχαν αναλυθεί-εξηγηθεί?