Ενημερώση κάθε 15 δευτερόλεπτα
Συντονιστής: University Editors
than402 έγραψε:Παιδια ερωτηση: Για την πρωτη ασκηση, στα οχηματα που μετραμε συμπεριλαμβανουμε και οσα περασαν παρανομα, σωστα? Η μονο τα νομιμα?
than402 έγραψε:Ευχαριστω. Επισης, υπαρχει περιπτωση να μας κανουν και οι δυο κατανομες η πρεπει αναγκαστικα να μας κανει μονο η μια?
coscot έγραψε:Μπορεί κάποιος να μας πει τι σος είπε στο επαναληπτικό μάθημα;
psgi1214 έγραψε:coscot έγραψε:Μπορεί κάποιος να μας πει τι σος είπε στο επαναληπτικό μάθημα;
Το πλέον SOS σε θεωρία και ασκήσεις είναι η κυκλοφοριακή ικανότητα. Από θεωρία διάβασε ακόμη εισαγωγικούς ορισμούς, στατιστική και μετρήσεις(υπάρχουν και δύο αποδείξεις, μία στις σχέσεις ταχύτητας-φόρτου πυκνότητας και μία στην αρνητική εκθετική κατανομή). Από ασκήσεις μπορεί να πέσει εκτός από τις κλασικές στην κυκλοφοριακή ικανότητα και άσκηση στατιστικής με σύνθετη κατανομή.
fkostop έγραψε:psgi1214 έγραψε:coscot έγραψε:Μπορεί κάποιος να μας πει τι σος είπε στο επαναληπτικό μάθημα;
Το πλέον SOS σε θεωρία και ασκήσεις είναι η κυκλοφοριακή ικανότητα. Από θεωρία διάβασε ακόμη εισαγωγικούς ορισμούς, στατιστική και μετρήσεις(υπάρχουν και δύο αποδείξεις, μία στις σχέσεις ταχύτητας-φόρτου πυκνότητας και μία στην αρνητική εκθετική κατανομή). Από ασκήσεις μπορεί να πέσει εκτός από τις κλασικές στην κυκλοφοριακή ικανότητα και άσκηση στατιστικής με σύνθετη κατανομή.
Όταν λεμε συνθετη κατανομή εννοούμε να ελέγξουμε και τις 2; υπάρχει κάπου κάποια άσκηση με συνθετη που μπορούμε να δουμε;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες