Διαμαρτυρία Εξέτασης Εδαφομηχανικής Ι (2013-14)

Συντονιστής: University Editors

Διαμαρτυρία Εξέτασης Εδαφομηχανικής Ι (2013-14)

Δημοσίευσηαπό smari » Πέμ, 27 Μαρ 2014 11:14 pm

epicas έγραψε:οσοι δεν ηρθαν να δωσουν.. πολυ σωστη επιλογη...
εγω εκαψα μαθημα για να διαβασω περισσοτερο εδαφη και κατα 90% κοπηκα και εδω..
ενταξει γενικα καμια σχεση τα θεματα με αυτα της επαναληπτικης. δεν ξερω τι στο διολο παιζει.
αυτη η φm εχει αναφερθει ποτε στο μαθημα? γιατι πρωτη φορα εβλεπα κατι εγω για παραμενουσα γωνια



συμπάσχουμε όλοι, μη το ψάχνεις...αx και να 'ταν μόνο η παραμένουσα γωνία που δεν είχαμε ξαναδεί....
Όλοι οι μηχανισμοί έχουν τριβές. Το θέμα είναι να μην αποκτούν οι τριβές, μηχανισμό.
Άβαταρ μέλους
smari Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιαν 2012 2:26 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Εδαφομηχανική Ι (2013-14)

Δημοσίευσηαπό elcv » Πέμ, 27 Μαρ 2014 11:54 pm

Έχει τεθεί υπό συζήτηση να πραγματοποιηθεί αύριο μια συνάντηση με τους διδάσκοντες του μαθήματος προκειμένου να συζητηθεί η κατάσταση που επικράτησε στη σημερινή εξέταση και γενικά στο μάθημα ( όλοι γνωρίζουμε ποια είναι αυτή). Η όλη κίνηση ξεκινάει χωρίς την πρωτοβουλία ή την καθοδήγηση κάποιας παράταξης, παρά από τους ίδιους τους φοιτητές του έτους. Όποιοι συμμετάσχουν στη συνάντηση θα μιλήσουν ως φοιτητές κ όχι ως εκπρόσωποι παρατάξεων. Όποια απόφαση παρθεί δε θα οικειοποιηθεί από κόμματα. Υπό αυτούς τους όρους και μόνο θα κινηθούμε.Σε ό,τι αφορά την ώρα κ τον τόπο που θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση θα ενημερώσουμε με νέα δημοσίευση από εδώ αύριο το πρωί για όποιον θέλει να έρθει. Καλή συνέχεια!
Μέρα τη μέρα ζω - πού ξέρεις αύριο τι ξημερώνει.
Το 'να μου χέρι τσαλακώνει τα λεφτά και τ' άλλο μου τα ισιώνει.
Άβαταρ μέλους
elcv
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 908
Εγγραφή: Κυρ, 17 Ιουν 2012 5:16 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Εδαφομηχανική Ι (2013-14)

Δημοσίευσηαπό amazing_happens » Παρ, 28 Μαρ 2014 12:11 am

elcv έγραψε:Έχει τεθεί υπό συζήτηση να πραγματοποιηθεί αύριο μια συνάντηση με τους διδάσκοντες του μαθήματος προκειμένου να συζητηθεί η κατάσταση που επικράτησε στη σημερινή εξέταση και γενικά στο μάθημα ( όλοι γνωρίζουμε ποια είναι αυτή). Η όλη κίνηση ξεκινάει χωρίς την πρωτοβουλία ή την καθοδήγηση κάποιας παράταξης, παρά από τους ίδιους τους φοιτητές του έτους. Όποιοι συμμετάσχουν στη συνάντηση θα μιλήσουν ως φοιτητές κ όχι ως εκπρόσωποι παρατάξεων. Όποια απόφαση παρθεί δε θα οικειοποιηθεί από κόμματα. Υπό αυτούς τους όρους και μόνο θα κινηθούμε.Σε ό,τι αφορά την ώρα κ τον τόπο που θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση θα ενημερώσουμε με νέα δημοσίευση από εδώ αύριο το πρωί για όποιον θέλει να έρθει. Καλή συνέχεια!


Εγω ειμαι μεσα φουλ σε κατι τετοιο! Θελω να ειναι και ο κ.Μπουκοβαλας, που οταν του ζητησαμε παραταση χρονου σημερα, απαντησε δια αντιπροσωπου "οχι βεβαια"... Σαφεστατα ειναι "γνωστος" για κατι τετοια, αλλα σημερα ξεπερασε τον εαυτο του! Εχω τεραστια απορια να δω τι θα πει.
*** Σημειωση: Ειναι γελοιο εως απαραδεκτο να μην εμφανιζεται κανεις για διευκρινισεις σε εξεταση εξπρες 1 ωρας και 45 λεπτων. Τοσο μαγκας πια... 6 χρονια στη σχολη εχω βιωσει πολλα αναλογα περιστατικα. Εχω 2 μαθηματα για πτυχιο και μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι η σημερινη στιγμη μπαινει στο ΤΟΠ 3 των κωμικοτραγικων καταστασεων ανετοτατα.

Υ.Γ Και επειδη ξερω οτι διαβαζει MQN ο senor ( ή εστω οτι φροντιζουν καποιοι να φτανουν "τα νεα" στα αυτια του), με καθε σεβασμο ρωταω: Αφου τα μετρα και τα σταθμα διαφερουν για τα 2 τμηματα... για ποιο λογο υπαρχουν 2 τμηματα. Το υφος διδασκαλιας ειναι εντελως διαφορετικο!
Κατα τα αλλα ο γελοιος χρονος της 1 ωρας και των 45 λεπτων ηταν κατι που οσοι ξερουν το περιμεναν. Αυτο δεν ηταν εκπληξη, παρα μονο μια συμπεριφορα που δειχνει οτι καποιοι δεν σεβονται... Αυτα στις μερες παντου υπαρχουν! Ναι και στους δασκαλους μας. Ειναι χαζη η δικαιολογια στη σημερινη εξεταση οτι "βαλαμε λιγο χρονο για να μην προλαβετε να αντιγραψετε." Και επειδη ειμαι σε φοιτητικο φορουμ θα πω "Ρε δασκαλε εδω καλα καλα, δεν προλαβαμε να κλ@σουμε..."
Ευχαριστω,
amazing_happens
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Τρί, 10 Φεβ 2009 3:07 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Εδαφομηχανική Ι (2013-14)

Δημοσίευσηαπό epicas » Παρ, 28 Μαρ 2014 12:31 am

το υπολοιπο ετος εχει να πει κατι γι'αυτο?
θελω να πω ενδιαφερεται καποιος για να μιλησουμε για την κατασταση που επικρατησε σημερα , προκειμενου να κανουμε κατι πιο μαζικο?
ειχαν κι αλλοι προβλημα η μονο σε 5 ατομα φανηκε η δυσκολια?
“Δε με ενδιαφέρει τι δουλειά κάνεις. Θέλω να μάθω τι λαχταράς- και αν τολμάς να ονειρευτείς ότι συναντάς αυτό που επιθυμεί η καρδιά σου. Δε με ενδιαφέρει πόσων χρονών είσαι. Θέλω να μάθω αν θα κινδυνεύσεις να φανείς σαν χαζός- για την αγάπη- για τα όνειρά σου- για την περιπέτεια που είναι η ζωή.”
Oriah Mountain Dreamer
Άβαταρ μέλους
epicas Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Τρί, 20 Σεπ 2011 2:04 am
Τοποθεσία: Sekempanti-Beyonseti-Stolmitiv
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Διαμαρτυρία Εξέτασης Εδαφομηχανικής Ι

Δημοσίευσηαπό Nysta » Παρ, 28 Μαρ 2014 1:07 am

από τη στιγμή που απαξιείτε τις διαδικασίες του συλλόγου, προφανώς και νιώθετε 3-4 άτομα(αναφέρομαι στον epicas που δεν βλέπει αντιδράσεις και προφανώς στην elcv που πιστεύει ότι όποια διαμαρτυρία έχει γίνει στη σχολή και έχει αποτύχει είναι επειδή ''καθοδηγήθηκε''). Ο φοιτητικός σύλλογος επιτελεί αυτόν ακριβώς τον σκοπό, μια ενιαία έκφραση ενός αιτήματος των φοιτητών και προκύπτει από τις αποφάσεις γενικών συνελεύσεων. Δε θέλω να αναλωθώ πολύ με την μεταμοντέρνα πονικοποίηση της πολιτικής σκέψης που επικρατεί στο φόρουμ χρόνια, αλλά να περάσω στο θέμα. Στη Διαχείριση ο κ. Παντουβάκης δεν εμφανίστηκε στην εξέταση παρά μόνο 45' πριν τη λήξη του χρόνου, στην Πολεοδομία αλλάξανε οι όροι με τους οποίους γίνεται η βαθμολόγηση και ανακοινώθηκε στην εξέταση, στα εδάφη προέκυψε ένα θέμα που προκύπτει όλο και πιο συχνά τα τελευταία εξάμηνα. Η συνάντηση με τους διδάσκοντες προϋποθέτει ότι θα έρθουν οι διδάσκοντες και αυτό στην εξεταστική είναι κάτι το οποίο πρέπει να προσπαθήσεις για να πετύχεις. Δεν υπάρχει περιθώριο για πιο σκληρή εντατικοποίηση και οφείλουν να το αντιληφθούν . Οτι δε θέλουν να συνεργαστούν νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο, ειδικά από προσωπική εμπειρία με τον ένα από τους δύο το προσυπογράφω. Οφείλουν όμως να εναρμονιστούν με αποφάσεις οργάνων, συνέλευση 3ου έτους, συνέλευση καθηγητών της Σχολής. Αν δεν είναι αύριο οι Μπουκοβάλας-Καββαδάς στα γραφεία τους δεν πρέπει να απογοητευτούμε, να κανονίσουμε μαζί τους μια συγκεκριμένη μέρα και ώρα που θα βολεύει πρωτίστως το 5ο εξάμηνο αφού είναι δικό του μάθημα και να καλεστεί τότε. (@elcv αν δεν παρευρίσκεσαι σε μια διαμαρτυρία επειδή καλεί η αν.αρ.πα. μάλλον δε σε ενοχλεί και τόσο)
Η πληρότητα του μπλε κάδου είναι ευθέως ανάλογη με το επίπεδο του διαλόγου στο forum..
Άβαταρ μέλους
Nysta
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: Πέμ, 08 Οκτ 2009 3:49 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Διαμαρτυρία Εξέτασης Εδαφομηχανικής Ι

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Παρ, 28 Μαρ 2014 1:29 am

Ζούμε πολύ όμορφες στιγμές στην 23η στον κόσμο σχολή μας :D

Το πρόβλημα, κατά τη γνώμη μου είναι δισδιάστατο.
Αφενός, δε μπορείς να βάζεις στην εξέταση κομμάτια ύλης που, από ό,τι φαίνεται, δεν έχουν διδαχτεί στο μισό έτος. Είναι προφανές, δε σηκώνει περισσότερη κουβέντα.

Αφετέρου, υπάρχει πρόβλημα στην εξέταση αυτή καθ΄αυτή: Τόσο στα θέματα όσο και στο χρόνο. Όσον αφορά το δεύτερο, τα 105 λεπτά ήταν αναμφίβολα αναντίστοιχα των απαιτήσεων των θεμάτων.
Όσο για τα θέματα, νομίζω ότι κάποιοι έχουν ξεχάσει ακόμα και την άλφα-βήτα.
Back to basics, λοιπόν.
Παιδαγωγική 101: Ο διαβασμένος φοιτητής πρέπει (εκτός απροόπτου ή σοβαρής απροσεξίας/παράλειψης) να περάσει. Αν δεν περάσει, το πρόβλημα δεν είναι δικό του, είναι του καθηγητή. Αυτό δε σημαίνει ότι κανένα μάθημα δεν πρέπει να είναι δύσκολο. Δεν απαιτώ η ΣτατικήΙΙ να περνιέται το ίδιο εύκολα με τη ΜηχανικήΙ. Αυτό που λέω, είναι, ότι, τα θέματα πρέπει να έχουν μια διαβάθμιση στη δυσκολία τους που θα επιτρέπουν στο φοιτητή που έχει ασχοληθεί επαρκώς με το μάθημα να πιάσει τη βάση, στον καλά διαβασμένο να γράψει λίγο παραπάνω και στον πολύ καλά διαβασμένο φοιτητή να φτάσει τις μεγαλύτερες βαθμολογίες. Αυτή η καμπάνα του έρμου του Gauss (μετατοπισμένη είτε προς τα δεξιά είτε προς τα αριστερά) για κάποιο λόγο υπάρχει.
Στη σημερινή εξέταση, λοιπόν, επ ουδενί δεν πληρούνται τα παραπάνω.

Τι να κάνουμε:
Το καλύτερο, κατά τη γνώμη μου, θα ήταν να προσπαθήσουμε, σε πρώτη φάση, να έρθουμε σε μια επαφή με τον Μπουκοβάλα, για να δούμε τι θα μας πει. Ίσως αναγνωρίσει το πρόβλημα και δεσμευτεί ότι θα κάνει κανονικοποίηση.
Σε περίπτωση που είναι αρνητικός τότε να δούμε πώς θα κινηθούμε. Νομίζω το καλύτερο θα είναι όταν θα έχουμε τα αποτελέσματα στα χέρια μας (για να μην μας ανταπαντήσει ότι μιλάμε χωρίς στοιχεία και δεν εκπροσωπούμε κανέναν) και ,προφανώς, πριν περαστούν οι βαθμοί στη γραμματεία να κάνουμε παράσταση διαμαρτυρίας, να κατέβει ψήφισμα από το ΔΣ του συλλόγου προκειμένου να διεκδικήσουμε την κανονικοποίηση.


Και μερικά σχόλια/συμπεράσματα για να σταματήσουμε επιτέλους να τα έχουμε καλά με τον εαυτό μας:

Το σημερινό περιστατικό δεν είναι πρωτοφανές στη σχολή. Εντάσσεται σε ένα γενικότερο κλίμα εντατικοποίησης της σχολής τα τελευταία χρόνια (δε χρειάζεται να φέρω παραδείγματα, όλοι μπορούμε να κρίνουμε και ιδιαίτερα οι μεγαλύτεροι).
Δεν θεωρώ ότι οι καθηγητές είναι a priori αντίπαλοί μας και θέλουν το κακό μας και αναρωτιέμαι πού όμως βρίσκει πρόσφορο έδαφος ο οποιοσδήποτε καθηγητής, εφόσον το θέλει, να εντατικοποιεί το μάθημά του, αν όχι στη δική μας αδράνεια;; Οι γραφικοί αριστεροί παραταξιακοί τα λένε καιρό (το λένε τελικά για δικά τους κομματικά οφέλη; Επειδή είναι καταστροφολόγοι; ή επειδή όντως υπάρχει πρόβλημα;) αλλά όσο δε μας καίει η γούνα μας δεν είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε τίποτα για να αλλάξουμε την κατάσταση. Μπορεί να βλέπουμε το διπλανό μας να διαβάζει, να κόβεται και να ξανακόβεται, αλλά όσο περνάμε εμείς δεν μας απασχολεί. (nysta +1)
Ίσα ίσα που όσο εμείς περνάμε, γουστάρουμε τη δύσκολη σχολή μας, γιατί νομίζουμε ότι έτσι αναβαθμίζεται. Έχουμε απαξιώσει τις διαδικασίες του συλλόγου και οι αποφάσεις του στα μάτια των καθηγητών φαντάζουν κωλόχαρτα. Νομίζουμε ότι ωφελούμαστε από το να κόβεται συμφοιτ(εεε... ανταγωνιστής) μας. Νομίζουμε ότι δε χρειάζεται να ανεβάσουμε στο MQN τις σημειώσεις, τις λυμένες ασκήσεις μας. Ότι μπορούμε να αφήνουμε τους συντονιστές του φόρουμ ξεκρέμαστους στον κάθε καθηγητή που διεκδικεί "πνευματικά δικαιώματα" στα θέματά του.
Αυτά λουζόμαστε τώρα και, αν δεν το καταλάβουμε έστω και τώρα, έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολύ πιο δύσκολα στη συνέχεια.

Αυτά από μένα. Από εδώ και πέρα, λοιπόν, ας σκεφτούμε συλλογικά. Περισσότερη αλληλεγγύη! ( Περισσότερο MQN :P )
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Διαμαρτυρία Εξέτασης Εδαφομηχανικής Ι

Δημοσίευσηαπό elcv » Παρ, 28 Μαρ 2014 2:37 am

Nysta έγραψε:από τη στιγμή που απαξιείτε τις διαδικασίες του συλλόγου, προφανώς και νιώθετε 3-4 άτομα(αναφέρομαι στον epicas που δεν βλέπει αντιδράσεις και προφανώς στην elcv που πιστεύει ότι όποια διαμαρτυρία έχει γίνει στη σχολή και έχει αποτύχει είναι επειδή ''καθοδηγήθηκε''). Ο φοιτητικός σύλλογος επιτελεί αυτόν ακριβώς τον σκοπό, μια ενιαία έκφραση ενός αιτήματος των φοιτητών και προκύπτει από τις αποφάσεις γενικών συνελεύσεων. Δε θέλω να αναλωθώ πολύ με την μεταμοντέρνα πονικοποίηση της πολιτικής σκέψης που επικρατεί στο φόρουμ χρόνια, αλλά να περάσω στο θέμα. Στη Διαχείριση ο κ. Παντουβάκης δεν εμφανίστηκε στην εξέταση παρά μόνο 45' πριν τη λήξη του χρόνου, στην Πολεοδομία αλλάξανε οι όροι με τους οποίους γίνεται η βαθμολόγηση και ανακοινώθηκε στην εξέταση, στα εδάφη προέκυψε ένα θέμα που προκύπτει όλο και πιο συχνά τα τελευταία εξάμηνα. Η συνάντηση με τους διδάσκοντες προϋποθέτει ότι θα έρθουν οι διδάσκοντες και αυτό στην εξεταστική είναι κάτι το οποίο πρέπει να προσπαθήσεις για να πετύχεις. Δεν υπάρχει περιθώριο για πιο σκληρή εντατικοποίηση και οφείλουν να το αντιληφθούν . Οτι δε θέλουν να συνεργαστούν νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο, ειδικά από προσωπική εμπειρία με τον ένα από τους δύο το προσυπογράφω. Οφείλουν όμως να εναρμονιστούν με αποφάσεις οργάνων, συνέλευση 3ου έτους, συνέλευση καθηγητών της Σχολής. Αν δεν είναι αύριο οι Μπουκοβάλας-Καββαδάς στα γραφεία τους δεν πρέπει να απογοητευτούμε, να κανονίσουμε μαζί τους μια συγκεκριμένη μέρα και ώρα που θα βολεύει πρωτίστως το 5ο εξάμηνο αφού είναι δικό του μάθημα και να καλεστεί τότε. (@elcv αν δεν παρευρίσκεσαι σε μια διαμαρτυρία επειδή καλεί η αν.αρ.πα. μάλλον δε σε ενοχλεί και τόσο)


Αρχικά,τι ορίζεις 'απαξίωση του συλλόγου?' Το γεγονός ότι είπαμε να πάμε αχρωμάτιστα είναι απαξίωση? Ή μήπως το γεγονός ότι δε θέλουμε κόμματα να ασχοληθούν με μια διαμαρτυρία του έτους είναι κι αυτό μια απαξίωση? Προφανώς και κάποιοι από αυτούς που θα έρθουν στη συνάντηση θα ανήκουν κάπου, ωστόσο εμείς πάμε με την προοπτική να διεκδικήσουμε κάτι ως σύνολο και όχι ως πολιτικές ομάδες. Θα κάνουμε μια αρχική προσπάθεια αύριο να συναντηθούμε με τους διδάσκοντες και από εκεί και πέρα αξιολογούμε τα δεδομένα και πράττουμε αναλόγως. Αλλά πιστεύω ότι μία πρώτη εικόνα του τι στάση έχουν οι καθηγητές πρέπει να την πάρουμε. Αν η προσπάθειά μας δεν έχει αποτέλεσμα, προφανώς και θα κινηθούμε πιο ενεργά.
Μέρα τη μέρα ζω - πού ξέρεις αύριο τι ξημερώνει.
Το 'να μου χέρι τσαλακώνει τα λεφτά και τ' άλλο μου τα ισιώνει.
Άβαταρ μέλους
elcv
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 908
Εγγραφή: Κυρ, 17 Ιουν 2012 5:16 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Διαμαρτυρία Εξέτασης Εδαφομηχανικής Ι

Δημοσίευσηαπό Jakarta » Παρ, 28 Μαρ 2014 11:53 am

+1.

Δεν μπορω να καταλάβω πάλι γιατι πρέπει να χρωματιστεί αυτή η συζήτηση Οxydo. Είναι ένα κοινό πρόβλημα για πολλούς φοιτητές ο τρόπος εξέτασης στα εδαφη.

Πρέπει δλδ να σπάσουμε σε παρατάξεις και να πάει ο καθένας μόνος για να έρθεί μετά και να πεί : Δείτε εγω σαν ταδε παράταξη κατάφερα αυτό...

Αυτές οι λογικές ειναι που έχουν αποδυναμώσει το σύλλογο.
Jakarta
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Δευτ, 01 Απρ 2013 8:49 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Διαμαρτυρία Εξέτασης Εδαφομηχανικής Ι

Δημοσίευσηαπό apo7 » Παρ, 28 Μαρ 2014 12:01 pm

Nysta έγραψε:από τη στιγμή που απαξιείτε τις διαδικασίες του συλλόγου


Τον φοιτητικο σύλλογο στην απαξία του κόσμου τον έχουν οδηγησει οι αριστερες παρατάξεις.
Σκοπος του φοιτητικού συλλόγου πρέπει να είναι η οργάνωση των φοιτητών και η δημιουργία μιας υπολογίσιμης φωνής που θα αντιδρα στις αυθαιρεσίες των καθηγητών (σε πραγματικές αυθαιρεσίες).
Στην πραγματικότητα στο πολυτεχνείο "φοιτητικος σύλλογος" είναι ο χώρος οπου οι αριστεροί προβάλουν τις άσχετες με τη σχολή ιδεοληψίες τους και κανουν την καθιερωμένη επαναστατική τους γυμναστική κλείνοντας το πολυτεχνείο με τις καταληψεις τους (ή για την ακρίβεια προσπαθούν να το κλείσουν, καθως τον τελευταίο καιρό πολύς κόσμος ανέχεται το μαρτύριο - όπως το έχουν καταντήσει - των γενικών συνελεύσεων για να ψηφίσει ανοιχτή σχολή). Απόλυτα λογικο είναι το οτι ο κόσμος τους έχει απαξιώσει, και απαξιεί κάθε δράση τους.
apo7
 
Δημοσιεύσεις: 560
Εγγραφή: Τετ, 20 Ιαν 2010 3:14 pm
Τοποθεσία: γουδι
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Διαμαρτυρία Εξέτασης Εδαφομηχανικής Ι

Δημοσίευσηαπό μόνος στο σπίτι » Παρ, 28 Μαρ 2014 12:51 pm

apo7 έγραψε:
Nysta έγραψε:από τη στιγμή που απαξιείτε τις διαδικασίες του συλλόγου


Τον φοιτητικο σύλλογο στην απαξία του κόσμου τον έχουν οδηγησει οι αριστερες παρατάξεις.
Σκοπος του φοιτητικού συλλόγου πρέπει να είναι η οργάνωση των φοιτητών και η δημιουργία μιας υπολογίσιμης φωνής που θα αντιδρα στις αυθαιρεσίες των καθηγητών (σε πραγματικές αυθαιρεσίες).
Στην πραγματικότητα στο πολυτεχνείο "φοιτητικος σύλλογος" είναι ο χώρος οπου οι αριστεροί προβάλουν τις άσχετες με τη σχολή ιδεοληψίες τους και κανουν την καθιερωμένη επαναστατική τους γυμναστική κλείνοντας το πολυτεχνείο με τις καταληψεις τους (ή για την ακρίβεια προσπαθούν να το κλείσουν, καθως τον τελευταίο καιρό πολύς κόσμος ανέχεται το μαρτύριο - όπως το έχουν καταντήσει - των γενικών συνελεύσεων για να ψηφίσει ανοιχτή σχολή). Απόλυτα λογικο είναι το οτι ο κόσμος τους έχει απαξιώσει, και απαξιεί κάθε δράση τους.



Οι απόλυτες απόψεις δεν βοηθάνε γενικά , ειδικά δε σε πιο ηλεκτρισμένες περιόδους , συμφωνώ οτι για πολλά πράγματα έχουν μερίδιο ευθύνης και οι παρατάξεις , αλλά σε καμία περίπτωση δεν φταίνε κάποιες συγκεκριμένα.
Και εγώ μπήκα στη σχολή με κάποια στερεότυπα στο μυαλό μου , όμως με τα μάτια μου είδα οτι δεν ιχσυαν αυτά που είχα ακούσει .
Αντίθετα παρατήρησα οτι καταστάσεις που υπήρχαν και υπάρχουν παρέμεναν γιατί λίγο πολύ μας/τους βόλευαν όλους καθώς είμασταν σε μια φούσκα ευημερίας και ηθελημένα παραβλέπαμε πολλά πράγματα , δεν μας ένοιζαν , δεν μας πείραζαν και τόσο.
Όμως , η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί , αυτό είναι σίγουρο , όλο και περισσότεροι φοιτητές ταρακουνηθήκαμε και απαιτούμε καλύτερη αντιμετώπιση , αντάξιας του επιπέδου του ιδρύματος.
Πιστεύω στο φοιτητικό σύλλογο , αλλά όχι στις παρατάξεις , στο σχολέιο γιατί δεν είχαμε παρατάξεις και πρέπει να έχουμε στο πανεπιστήμιο?!?!?
Ο καθένας από εμάς πρέπει να κρίνεται από τα επιχειρήματά του , τις ιδέες του , τις προτάσεις του και τις ενέργειές του...σίγουρα όμως όχι από το χρώμα της παράταξής του.

Υ.Γ.: πιστεύω πως αν πρώτος κάποιος ευθύνεται , τότε είμαι εγώ ο ίδιος , που δεν διαμαρτύρομαι , δεν εκφράζω την διαφορετική μου άποψη... ακόμη ευτυχώς δημοκρατία έχουμε , μπορώ λοιπόν επιχειρηματολογώντας και σεβόμενος την διαφορετικότητα να εκφράσω ελεύθερα την όποια διαφωνία μου
μην περιμένεις να αλλάξουν όλα από τους άλλους , όταν κρίνεις πρέπει και να επιχειρηματολογείς
το πρόβλημα του διπλανού σου είναι και δικό σου πρόβλημα
έχεις δικαίωμα στο λόγο , υποχρέωση να ακούς και καθήκον να προτείνεις
η προσπάθεια δεν έβλαψε ποτέ και κανένα
Άβαταρ μέλους
μόνος στο σπίτι
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Σάβ, 07 Δεκ 2013 3:04 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Επόμενο

Επιστροφή στο 5ο Εξάμηνο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron