
Συντονιστής: University Editors
xvantsik έγραψε:Να πω ότι συμφωνώ εν μέρη με τον Oxydο, όμως δεν έχει νόημα να λύσεις 9 φορές το κάθε πρόβλημα με ελαφρώς αλλαγμένα νούμερα. Αυτό που μάλλον έχει περισσότερο νόημα είναι να λύσεις ώσπου να καταλάβεις τι παίζει και μετά να ανοίξεις EXCEL και να τα λύσεις όλα κάνοντας και κανένα διάγραμμα για τα μεγέθη που δουλεύεις. Για να δεις πως "κινούνται"
neaoktana έγραψε:xvantsik έγραψε:Να πω ότι συμφωνώ εν μέρη με τον Oxydο, όμως δεν έχει νόημα να λύσεις 9 φορές το κάθε πρόβλημα με ελαφρώς αλλαγμένα νούμερα. Αυτό που μάλλον έχει περισσότερο νόημα είναι να λύσεις ώσπου να καταλάβεις τι παίζει και μετά να ανοίξεις EXCEL και να τα λύσεις όλα κάνοντας και κανένα διάγραμμα για τα μεγέθη που δουλεύεις. Για να δεις πως "κινούνται"
Αυτή είναι η βέλτιστη πρακτική (την οποία μάλιστα πρότεινα στην τάξη).
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες