Ζούμε πολύ όμορφες στιγμές στην 23η στον κόσμο σχολή μας
Το πρόβλημα, κατά τη γνώμη μου είναι δισδιάστατο.
Αφενός, δε μπορείς να βάζεις στην εξέταση κομμάτια ύλης που, από ό,τι φαίνεται, δεν έχουν διδαχτεί στο μισό έτος. Είναι προφανές, δε σηκώνει περισσότερη κουβέντα.
Αφετέρου, υπάρχει πρόβλημα στην εξέταση αυτή καθ΄αυτή: Τόσο στα θέματα όσο και στο χρόνο. Όσον αφορά το δεύτερο, τα 105 λεπτά ήταν αναμφίβολα αναντίστοιχα των απαιτήσεων των θεμάτων.
Όσο για τα θέματα, νομίζω ότι κάποιοι έχουν ξεχάσει ακόμα και την άλφα-βήτα.
Back to basics, λοιπόν.
Παιδαγωγική 101: Ο
διαβασμένος φοιτητής πρέπει (εκτός απροόπτου ή σοβαρής απροσεξίας/παράλειψης) να περάσει. Αν δεν περάσει, το πρόβλημα δεν είναι δικό του, είναι του καθηγητή. Αυτό δε σημαίνει ότι κανένα μάθημα δεν πρέπει να είναι δύσκολο. Δεν απαιτώ η ΣτατικήΙΙ να περνιέται το ίδιο εύκολα με τη ΜηχανικήΙ. Αυτό που λέω, είναι, ότι, τα θέματα πρέπει να έχουν μια διαβάθμιση στη δυσκολία τους που θα επιτρέπουν στο φοιτητή που έχει ασχοληθεί επαρκώς με το μάθημα να πιάσει τη βάση, στον καλά διαβασμένο να γράψει λίγο παραπάνω και στον πολύ καλά διαβασμένο φοιτητή να φτάσει τις μεγαλύτερες βαθμολογίες. Αυτή η καμπάνα του έρμου του Gauss (μετατοπισμένη είτε προς τα δεξιά είτε προς τα αριστερά) για κάποιο λόγο υπάρχει.
Στη σημερινή εξέταση, λοιπόν, επ ουδενί δεν πληρούνται τα παραπάνω.
Τι να κάνουμε:
Το καλύτερο, κατά τη γνώμη μου, θα ήταν να προσπαθήσουμε, σε πρώτη φάση, να έρθουμε σε μια επαφή με τον Μπουκοβάλα, για να δούμε τι θα μας πει. Ίσως αναγνωρίσει το πρόβλημα και δεσμευτεί ότι θα κάνει κανονικοποίηση.
Σε περίπτωση που είναι αρνητικός τότε να δούμε πώς θα κινηθούμε. Νομίζω το καλύτερο θα είναι
όταν θα έχουμε τα αποτελέσματα στα χέρια μας (για να μην μας ανταπαντήσει ότι μιλάμε χωρίς στοιχεία και δεν εκπροσωπούμε κανέναν) και ,προφανώς, πριν περαστούν οι βαθμοί στη γραμματεία να κάνουμε παράσταση διαμαρτυρίας, να κατέβει ψήφισμα από το ΔΣ του συλλόγου προκειμένου να διεκδικήσουμε την κανονικοποίηση.
Και μερικά σχόλια/συμπεράσματα για να σταματήσουμε επιτέλους να τα έχουμε καλά με τον εαυτό μας:
Το σημερινό περιστατικό δεν είναι πρωτοφανές στη σχολή. Εντάσσεται σε ένα γενικότερο κλίμα εντατικοποίησης της σχολής τα τελευταία χρόνια (δε χρειάζεται να φέρω παραδείγματα, όλοι μπορούμε να κρίνουμε και ιδιαίτερα οι μεγαλύτεροι).
Δεν θεωρώ ότι οι καθηγητές είναι a priori αντίπαλοί μας και θέλουν το κακό μας και αναρωτιέμαι πού όμως βρίσκει πρόσφορο έδαφος ο οποιοσδήποτε καθηγητής, εφόσον το θέλει, να εντατικοποιεί το μάθημά του, αν όχι στη δική μας αδράνεια;; Οι γραφικοί αριστεροί παραταξιακοί τα λένε καιρό (το λένε τελικά για δικά τους κομματικά οφέλη; Επειδή είναι καταστροφολόγοι; ή επειδή όντως υπάρχει πρόβλημα;) αλλά όσο δε μας καίει η γούνα μας δεν είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε τίποτα για να αλλάξουμε την κατάσταση. Μπορεί να βλέπουμε το διπλανό μας να διαβάζει, να κόβεται και να ξανακόβεται, αλλά όσο περνάμε εμείς δεν μας απασχολεί. (nysta +1)
Ίσα ίσα που όσο εμείς περνάμε, γουστάρουμε τη δύσκολη σχολή μας, γιατί νομίζουμε ότι έτσι αναβαθμίζεται. Έχουμε απαξιώσει τις διαδικασίες του συλλόγου και οι αποφάσεις του στα μάτια των καθηγητών φαντάζουν κωλόχαρτα. Νομίζουμε ότι ωφελούμαστε από το να κόβεται συμφοιτ(εεε... ανταγωνιστής) μας. Νομίζουμε ότι δε χρειάζεται να ανεβάσουμε στο MQN τις σημειώσεις, τις λυμένες ασκήσεις μας. Ότι μπορούμε να αφήνουμε τους συντονιστές του φόρουμ ξεκρέμαστους στον κάθε καθηγητή που διεκδικεί "πνευματικά δικαιώματα" στα θέματά του.
Αυτά λουζόμαστε τώρα και, αν δεν το καταλάβουμε έστω και τώρα, έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολύ πιο δύσκολα στη συνέχεια.
Αυτά από μένα. Από εδώ και πέρα, λοιπόν, ας σκεφτούμε συλλογικά. Περισσότερη αλληλεγγύη! ( Περισσότερο MQN

)