Και εγώ στην τάξη ήμουνα αλλά από την 2η ώρα και μετά (Μπετό γαρ)

Στο 2ο θέμα νομίζω ότι 4 κριτήρια σε μορφή πίνακα με υπέρ και κατά θα πρεπει να παραθέσουμε με επαρκή αιτιολόγηση τι θα κάνει το καθένα
πχ. 1ο κριτήριο : κόστος κατασκευής
Κόστος κατασκευής του καινούριου δρόμου (υπερτερεί ο υφιστάμενος) το οποίο θα ποσοτικοποιηθεί (πιστεύω) μέσω της καταγραφής του κυκλοφοριακού φόρτου, προβλέψεις πως θα εξελιχθεί στην διάρκεια ζωής του έργου, ενδιάμεσες στάσεις , τυχόν ύπαρξη διοδίων για μείωση του κόστους.
2ο κριτήριο : ασφάλεια οδηγών/χρηστών
Δείκτης ατυχημάτων (υπερτερεί ο νέος) και γεωμετρικά χαρακτηριστικά του νέου που υπερτερούν του υφιστάμενου (εδώ προφανώς η ποσοτικοποίηση θα γίνεται με γνώσεις κυκλοφοριακής ροής)
3ο κριτήριο : οικονομία στα έξοδα μετακίνησης
Λόγω βελτιωμένων κλίσεων και γεωμετρικών χαρακτηριστικών (μεγάλες ευθείες , λιγότερες αυξομειώσεις ταχύτητας) και μειωμένη απόσταση και χρόνου διαδρομής υπερτερεί ο νέος δρόμος. Ποσοτικοποίηση θα μπορεί να γίνει μέσω ερωτηματολογίου που θα γίνεται προαιρετικά σε βενζινάδικα και πάρκινγκ
Βοηθήστε με το 4ο γιατί δεν μου έρχεται τίποτα
Πάντως κάπως έτσι πιστεύω ότι θα γίνεται , ειδικά στο κομμάτι των διοδίων λογικά κάτι θα μπορεί να γίνει με θεωρία αναμονής
Όποια ιδέα ευπρόσδεκτη
