Σελίδα 1 από 3

Αριθμητική Ανάλυση (2017-18)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 05 Νοέμ 2017 10:03 pm
από RaR-RiP
ρε παιδια αν δεν κανω λαθος, μεθαυριο εχει οριστεί πρόοδος γι αυτο το μαθημα. Σορρυ που γραφω εδω, δεν βρήκα νεοτερο τόπικ για το μαθημα.
Επίσης από ότι ξέρω είναι υποχρεωτική, δηλαδή οποιος και όποια δεν συμμετεχει θα εξεταστεί με αριστα το 7 στην εξεταστική του χειμώνα. Γενικα αυτό ειναι απαραδεχτο! και δεν ξερω αν γινεται σε αλλο μαθημα, αλλα και να γινεται παραμένει απαραδεχτο. Τι πάει να πει υποχρεωτική προοδος?! δεν πρεπει να πουμε στον καθηγητη να είναι προαιρετική? στο κατω κατω μπορει καποιος να μην μπορει να ερθει την τρίτη? σημαίνει οτι δεν ειναι καλος φοιτητής? ελεος :crazy2:

Re: Αριθμητική Ανάλυση (2017-18)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 06 Νοέμ 2017 11:07 pm
από wilshere
με την ιδια λογικη δε θα επρεπε να ειναι υποχρεωτικες ουτε οι εξετασεις ...

σε πολλά μαθηματα θα ξαναγινει αυτό, αρα συνηθως τετοιες ημερομηνιες τις ρωτατε απο νωρις στα εξαμηνα για να τις συμφωνειτε εκ των προτέρων.

Re: Αριθμητική Ανάλυση (2017-18)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 06 Νοέμ 2017 11:37 pm
από Andralex
Άλλο πράγμα οι πρόοδοι και άλλο πράγμα οι εξετάσεις συνάδελφε! Γενικά όλοι οι φοιτητές πρέπει να εξετάζονται με ίσους όρους στη τελική εξέταση και με άριστα το 10. Η ύπαρξη μιας προόδου σε ένα μάθημα θα πρέπει να έχει προαιρετικό χαρακτήρα όπως και οι διάφορες εργασίες. Όλα αυτά τα έχουν αποφασίσει και τα έχουν διεκδικήσει οι φοιτητικοί μας σύλλογοι χρόνια τώρα (κάτι που είχαμε διεκδικήσει και πέρισυ με το πρόγραμμα σπουδών και τις συνελεύσεις μας, όταν μιλάγαμε για ανθρώπινους ρυθμούς σπουδών). Την Πέμπτη όπου καλείται η συνέλευση ενόψει και του Πολυτεχνείο καλό είναι να παρευρεθούμε όλοι μας, ώστε πέρα από τα άλλα ζητήματα να αποφασίσουμε και να διεκδικήσουμε ότι η ύπαρξη προόδων σε μαθήματα θα είναι προαιρετική

Re: Αριθμητική Ανάλυση (2017-18)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 06 Νοέμ 2017 11:42 pm
από trauma
Πριν κάτι ημέρες αναρτήθηκαν στο σαιτ της σχολής διατάξεις του εσωτερικού κανονισμού με τις οποίες υπενθυμίζεται ότι αν ο φοιτητής ενημερώσει πριν την πρόοδο τον καθηγητή, μπορεί να μην λάβει μέρος στην πρόοδο και να ληφθεί υπόψη μόνο ο βαθμός της τελικής εξέτασης. Επίσης, ο κοσμήτορας πριν λίγες ημέρες σε παρέμβασή του στο μάθημα των λιμενικών έργων δήλωσε (με αυταπάρνηση) ότι αν δημιουργηθεί πρόβλημα σαν αυτό που περιγράφεις τότε θα στηρίξει τον φοιτητή. Οπότε οπωσδήποτε πρέπει να στείλεις ένα μειλ στον καθηγητή υπενθυμίζοντάς του όλα αυτά και δηλώνοντάς του ότι δεν θα συμμετάσχεις στην πρόοδο. Αν δεν υπάρξει ανταπόκριση, η μόνη πιθανή λύση θα έρθει μέσω διαμαρτυρίας στον κοσμήτορα (που σιγά μην έρθει). Όσο για το γκόμπλιν το οποίο ακούει στο όνομα wilshere , ότι και να πει κανείς είναι λίγο.

Re: Αριθμητική Ανάλυση (2017-18)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 06 Νοέμ 2017 11:53 pm
από fiddlerontheroof
Εγώ θα συμφωνήσω με το σχόλιο σου trauma.Aυτό για τον εσωτερικό κανονισμό μάλιστα ήθελα να τονίσω και εγώ,διότι οι υποχρεώσεις δεν αφορούν μόνο τους φοιτητές αλλά και τους καθηγητές.
Από εκεί και πέρα καλό θα είναι να μην ειπώνονται προσβλητικοί χαρακτηρισμοί.Νομίζω μπορούμε να κάνουμε κουβέντα τηρώντας τα στοιχειώδη ακόμα και αν δεν συμπίπτουν οι απόψεις μας.

Re: Αριθμητική Ανάλυση (2017-18)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 07 Νοέμ 2017 12:09 am
από Μ.Π
Σήμερα, ως ΑΝ.ΑΡ.ΠΑ-ΕΑΑΚ βρήκαμε τον καθηγητή της αριθμητικής ανάλυσης και παρεμβήκαμε όσο αφορά την πρόοδο που θα αποτελεί το 30% του τελικού βαθμού και την οποία χαρακτήρισε υποχρεωτική, με επακόλουθο η τελική εξέταση να έχει ως άριστο το 7. Αυτό που λέμε εμείς, και είπαμε και στον καθηγητή, είναι πως είναι απαράδεκτο να υπάρχει υποχρεωτική πρόοδος, αφού δεν έχουν όλοι οι φοιτητές και φοιτήτριες την δυνατότητα να συμμετέχουν σε αυτήν είτε γιατί εργάζονται, είτε γιατί είναι σε μεγαλύτερο έτος, είτε για οποιονδήποτε λόγο κάποιος/α δεν μπορέσει να την δώσει.Είτε γιατί, σε τελική ανάλυση, ο καθένας και η καθεμιά θα καθορίσει από μόνος/η του/της το πρόγραμμα των σπουδών του/της και θα κρίνει αν αυτό το πράγμα τον/την διευκολύνει ή επιφορτίζει, δυσκολεύει και βάζει σε ακόμα περισσότερο εντατικούς ρυθμούς την ζωή του/της. Αφού αρκετές είναι οι δύο περίοδοι εξετάσεων τον χρόνο και οι ενδιάμεσες υποχρεωτικές εργασίες. Και οποιαδήποτε πρόοδος περισσότερη επιβαρυντική μπορεί να είναι,σε γενικές γραμμές, παρά βοηθητική στην ήδη επιφορτωμένη καθημερινότητα μας στη σχολή. Ο καθηγητής, λοιπόν, απάντησε σε μας πως δεν θα είναι υποχρεωτική η πρόοδος για όποιον/α τελικά δεν μπορέσει να την δώσει και στην εξεταστική θα δώσει κανονικά με άριστο το 10, αφού ο καθένας/καθεμιά ξεχωριστά του εκφράσει τον λόγο που δεν μπορεί να συμμετάσχει. Και σήμερα, μία μέρα πριν την εξέταση εν όψι απεργίας αύριο του μετρό, έβγαλε ανακοίνωση πως όποιος/α για λόγους ανωτέρας βίας δεν μπορέσει να συμμετάσχει θα εξετασθεί στο τέλος κανονικά με άριστο το 10. Εμείς και πάλι λέμε σε σύνδεση με τα παραπάνω πως οτιδήποτε συμβαίνει στην σχολή,οποιαδήποτε κατάσταση πρέπει να αντιμετωπίζει και να μεταχειρίζεται τους φοιτητές ισότιμα, να έχει δηλαδή καθολική απεύθυνση και να μην χρειάζεται να διαπραγματευτεί ο καθένας ατομικά για το πρόβλημα του έχοντας διαφορετική μεταχείριση. Για την διεκδίκηση όλων αυτών των αυτονόητων επομένως πρέπει να αποφασίζουμε και να δρούμε συλλογικά μέσω των γενικών συνελεύσεων, απαιτώντας προαιρετικές προόδους και εργασίες, ανθρώπινους όρους σπουδών!

Re: Αριθμητική Ανάλυση (2017-18)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 07 Νοέμ 2017 12:15 am
από lakina
Σύμφωνα με ανακοίνωση στο mycourses η πρόοδος ακυρώθηκε λόγω της απεργίας του ΜΕΤΡΟ.

Re: Αριθμητική Ανάλυση (2017-18)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 07 Νοέμ 2017 12:51 am
από RaR-RiP
wilshere έγραψε:με την ιδια λογικη δε θα επρεπε να ειναι υποχρεωτικες ουτε οι εξετασεις ...

σε πολλά μαθηματα θα ξαναγινει αυτό, αρα συνηθως τετοιες ημερομηνιες τις ρωτατε απο νωρις στα εξαμηνα για να τις συμφωνειτε εκ των προτέρων.


καλα εσύ εισαι "βαράτε με κι ας κλαίω". Όχι! Με την λογικη που λέω διαφωνώ με το να υπάρχουν δυο εξεταστικές περίοδοι ανά εξάμηνο. Γιατί αυτό ειναι η υποχρεωτική πρόοδος.

Re: Αριθμητική Ανάλυση (2017-18)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 07 Νοέμ 2017 1:33 am
από psgi1214
Αν και βγήκαμε off-topic, υπάρχει σχετικά με τις προόδους και το εξής ζήτημα: ότι-σε τουλάχιστον 2 μαθήματα στο έτος μου-η ενδεχόμενη συμμετοχή λειτουργεί αρνητικά βαθμολογικά εάν δεν πας καλά π.χ. γράφεις 3 στην πρόοδο για τον χ,ψ λόγο και 9 στο τελικό.Δεδομένου ότι-με κεντρική οδηγία από τη σχολή-μετράει η πρόοδος 30% του συνολικού βαθμού έχουμε 0.3*3+0.7*9=0.9+6.3=7.2=>7, δηλ. τιμωρία -2 μονάδες!
Γενικά πλέον πολλά πράγματα στη σχολή δε βαίνουν καλώς και προσωπικά αντί να το ευχαριστιέμαι όπως πίστευα, 3,5 χρόνια τώρα ξενερώνω με αυτά που βλέπω να γίνονται, κάθε εξάμηνο όλο και περισσότερο(sorry και για την προσωπική εξομολόγηση, δεν κρατήθηκα...)

Re: Αριθμητική Ανάλυση (2017-18)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 07 Νοέμ 2017 6:13 pm
από trauma
Συγγνώμη fiddler αλλά το σχόλιό σου είναι εντελώς παράταιρο. Δεν υπήρξε κάποια ανταλλαγή απόψεων. Ο wilshere επιτέθηκε και πρόσβαλλε κάθε έναν φοιτητή ξεχωριστά με αυτό που έγραψε.

Σε αυτά που λέει ο psgi, ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο λόγο για τον οποίο συμβαίνει αυτό, πέραν του ότι ο καθηγητής βαριέται να διορθώνει. Ο ένας είναι ο Παντουβάκης, για τον άλλον δεν ξέρω. Από την άλλη, αντί να βυθιζόμαστε μέσα στην ξενέρα και στο άγχος, μπορούμε πάντα να πάμε να ζητήσουμε τον λόγο από τους συγκεκριμένους καθηγητές, γιατί είναι τόσο μα τόσο αλλοπαρμένοι και κακεντρεχείς.