από Μ.Π » Τρί, 07 Νοέμ 2017 12:09 am
Σήμερα, ως ΑΝ.ΑΡ.ΠΑ-ΕΑΑΚ βρήκαμε τον καθηγητή της αριθμητικής ανάλυσης και παρεμβήκαμε όσο αφορά την πρόοδο που θα αποτελεί το 30% του τελικού βαθμού και την οποία χαρακτήρισε υποχρεωτική, με επακόλουθο η τελική εξέταση να έχει ως άριστο το 7. Αυτό που λέμε εμείς, και είπαμε και στον καθηγητή, είναι πως είναι απαράδεκτο να υπάρχει υποχρεωτική πρόοδος, αφού δεν έχουν όλοι οι φοιτητές και φοιτήτριες την δυνατότητα να συμμετέχουν σε αυτήν είτε γιατί εργάζονται, είτε γιατί είναι σε μεγαλύτερο έτος, είτε για οποιονδήποτε λόγο κάποιος/α δεν μπορέσει να την δώσει.Είτε γιατί, σε τελική ανάλυση, ο καθένας και η καθεμιά θα καθορίσει από μόνος/η του/της το πρόγραμμα των σπουδών του/της και θα κρίνει αν αυτό το πράγμα τον/την διευκολύνει ή επιφορτίζει, δυσκολεύει και βάζει σε ακόμα περισσότερο εντατικούς ρυθμούς την ζωή του/της. Αφού αρκετές είναι οι δύο περίοδοι εξετάσεων τον χρόνο και οι ενδιάμεσες υποχρεωτικές εργασίες. Και οποιαδήποτε πρόοδος περισσότερη επιβαρυντική μπορεί να είναι,σε γενικές γραμμές, παρά βοηθητική στην ήδη επιφορτωμένη καθημερινότητα μας στη σχολή. Ο καθηγητής, λοιπόν, απάντησε σε μας πως δεν θα είναι υποχρεωτική η πρόοδος για όποιον/α τελικά δεν μπορέσει να την δώσει και στην εξεταστική θα δώσει κανονικά με άριστο το 10, αφού ο καθένας/καθεμιά ξεχωριστά του εκφράσει τον λόγο που δεν μπορεί να συμμετάσχει. Και σήμερα, μία μέρα πριν την εξέταση εν όψι απεργίας αύριο του μετρό, έβγαλε ανακοίνωση πως όποιος/α για λόγους ανωτέρας βίας δεν μπορέσει να συμμετάσχει θα εξετασθεί στο τέλος κανονικά με άριστο το 10. Εμείς και πάλι λέμε σε σύνδεση με τα παραπάνω πως οτιδήποτε συμβαίνει στην σχολή,οποιαδήποτε κατάσταση πρέπει να αντιμετωπίζει και να μεταχειρίζεται τους φοιτητές ισότιμα, να έχει δηλαδή καθολική απεύθυνση και να μην χρειάζεται να διαπραγματευτεί ο καθένας ατομικά για το πρόβλημα του έχοντας διαφορετική μεταχείριση. Για την διεκδίκηση όλων αυτών των αυτονόητων επομένως πρέπει να αποφασίζουμε και να δρούμε συλλογικά μέσω των γενικών συνελεύσεων, απαιτώντας προαιρετικές προόδους και εργασίες, ανθρώπινους όρους σπουδών!