α..όντως..σ ευχαριστώ πολύ μελαχρινέ.. να σε ρωτήσω και κάτι άλλο?(κ προς όποιον άλλον φυσικά ξέρει..)την άσκηση για την ευστάθεια του κρηπιδότοιχου σε σεισμό που υπάρχει στο mycourses, την έλυσαν στην τάξη?και αν ναι, μήπως θα μπορούσες (εσύ ή κάποιος) κάποιος να ανεβάσει τη λύση..??
την ελυσαν πολυ χαλια και δεν καταλαβε κανεις τπτ. εμπαινα στην ταξη σε ολα τα μαθηματα και βλεπω πολυ διαφορετικες ερωτησεις θεωριας απ αυτα που ειπαμε.....ειναι λογικο αυτο το πραγμα να γινεται τοσο συχνα??? μηπως δεν υπαρχει λογος να παρακολουθουμε????
για παραδειγμα τη θεωρεια stokes δεν θυμαμαι να την αναφεραμε,,,δεν ξερω μηπως κανω λαθως... στο τμημα του αζορακου τουλαχιστον...εδω δεν προλαβαινουμε να κανουμε επαναληψη αυτα που ειπαμε και προκυπτουν κιαλα την τελευταια στιγμη...
jay μηπως εχεις κρατήσει καθόλου σημειώσεις από την άσκηση?μπας και πάρουμε καμία ιδέα..και το ελάχιστο θα ήταν πολύ χρήσιμο.. hit girl μέχρι πέρσι ήταν τα πάντα ανοιχτά..δεν νομίζω να άλλαξε κάτι τώρα..
Ρε παιδιά στην άσκηση 1 απ'τις 8 βγάζει αρνητική οριζόντια ταχύτητα και μετατόπιση. Πώς γίνεται αυτό; Έχουμε ταλάντωση και στον άξονα χ; Και επίσης τι είναι το χ0;