παιδια καταλαβαινει κανεις τι λενε οι σχεσεις του ελεύθερου και του ανεξαρτητου περιθωριου στην mpm?
Εννοείς από το τυπολόγιο για χρήση στην τάξη που υπάρχει στα έγγραφα του my courses?
Περιττή η ερώτησή μου, σου απαντώ:
Από τον ορισμό του ελεύθερου περιθωρίου:
"Ελεύθερο περιθώριο δραστηριότητας «α» = το πόσο μπορεί να καθυστερήσει η δραστηριότητα χωρίς να καθυστερήσουν οι προγραμματισμένοι νωρίτεροι χρόνοι έναρξης των υπόλοιπων δραστηριοτήτων".
ΑΡΑ στην σχέση του ελεύθερου περιθωρίου: ΔΤFa = ΜΙΝ (ΕΥτ – ΕΧα – ΧΥατ)
ΧΥ είναι η σχέση αλληλουχίας ανάμεσα στις δραστηριότητες ( οι γνωστές μας SS, SF, FF και FS)
γενικά για το Χ θα κοιτάς αριστερά (δηλ. την προηγούμενη δραστηριόττα) και για το Υ δεξιά (την επόμενη δραστηριότητα)
ΔΤFa είναι το ελεύθερο χρ. περιθώριο της δραστηριότητας που μας ενδιαφέρει ( δηλαδή της α)
ΕΥτ = το νωρίτερο Υ της επόμενης δραστηριότητας (όπου Υ το δεύτερο γράμμα της σχέσης αλληλουχίας ανάμεσα στις δύο δραστηριότητες α και τ )
ΕΧα = το νωρίτερο Χ της δραστηριότητας α (όπου Χ το πρώτο γράμμα της σχέσης αλληλουχίας ανάμεσα στις δύο δραστηριότητες α και τ )
ΧΨατ = η σχέση αλληλουχίας ανάμεσα στις δύο δραστηριότητες α και τ
Επειδή πιθανότατα της δραστηριότητας "α" της οποίας ψάχνουμε το ελ. περιθώριο έπονται περισσότερες της μιάς δραστηριότητες "τ", υπολογίζεις όλα τα αντίστοιχα ελ. χρ. περιθώρια σύμφωνα με την παταπάνω σχέση και κρατάς το μικρότερο.
Σε κάλυψα?
Για το ανεξάρτητο περιθώρι εφαρμόζεις την αντίστοιχη σχέση με την ίδια λογική.