Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2012-13)

Συντονιστής: University Editors

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2012-13)

Δημοσίευσηαπό sofibo » Παρ, 05 Ιούλ 2013 12:33 pm

neaoktana έγραψε:Στατιστικά από όλες τις μέχρι τώρα "έκτακτες" - των μαθημάτων του "1ου ορόφου", κορμού και κατεύθυνσης (συμπεριλαμβανομένης της ΜτΡ "Μαρτίου"):
Από τους "δικαιούχους" προσέρχεται 1/6 και επ' αυτών:
- 1/4, δεν σε θέση να γράψει ούτε το όνομα του σωστά.
- 1/4, ήρθε εντελώς απροετοίμαστος, μπας και του κάτσει.
- 1/4, ευνοείται - περνάει μια εξεταστική πριν.
- 1/4, θα πέρναγε, ουτως ή άλλως, με άτυπη "χαριστική".

Συμπέρασμα 1: Η ρύθμιση του Υπουργού του Παντείου διευκολύνει κατά 3 μήνες, μόλις το 4% των "δικαιούχων zombies". Αυτό επιτυγχάνεται με Γενική Κινητοποίηση Διδασκόντων, Γραμματείας, επίβλεψης, δημιουργίας Θεμάτων, επιβάρυνση του Προγράμματος κ.λπ.
Συμπέρασμα 2: Η ρύθμιση του Υπουργού του Παντείου [u]τσακίζει, τους "κανονικούς" ή/και παλαιότερους, οι οποίοι χάνουν τις "χαριστικές, ακόμη και με ένα μάθημα και έτοιμη Διπλωματική.
Συμπέρασμα 3: Το ευαίσθητο να αντιταχθεί σε οιαδήποτε Κυβερνητική πρωτοβουλία "κίνημα", ΜΟΝΟ για τα παραπάνω τσιμουδιά.

Aν και δε με βρίσκουν σύμφωνη οι παραπάνω καθολικού τύπου γενικεύσεις και χαρακτηρισμός των μεγάλύτερων εξαμηνιτών ως zombies για πολλούς λόγους,ωστόσο το δεύτερο συμπέρασμα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη καθώς είμαι απτό παράδειγμα ''κανονικού'' εξαμήνου (5ο έτος) που με 2 μαθήματα δε δικαιούμαι ΟΥΤΕ χαριστική ΟΥΤΕ έκτακτη. Το πολιτικό ή και οικονομικό κομμάτι όλου αυτού του σαρωτικού τσαπατσούλικου μεταρρυθμιστικού κύματος επαφίεται στην κρίση του καθενός μας υποθέτω. :thumbdown:
sofibo
 
Δημοσιεύσεις: 216
Εγγραφή: Πέμ, 11 Ιουν 2009 7:55 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2012-13)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 10 Ιούλ 2013 8:06 pm

Η έξτρα «πτυχιακή», η αξιολόγηση και η τρόικα
http://panaretos.blogspot.gr/2013/07/blog-post_10.html
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2012-13)

Δημοσίευσηαπό AlPacino » Τετ, 10 Ιούλ 2013 9:33 pm

Ότι νά 'ναι! Ωραία ανάλυση!
Βασίζεται σε ένα μάθημα και γενικεύει από την εμπερία απ' όσο γνωρίζει για άλλα...
Το πώς γίνεται να αναφέρονται σαν έκτακτες επί πτυχίω και του Ιουνίου και του Φεβρουαρίου θέλω να μου το εξηγήσετε αν γίνεται.

Ως προς την έκτακτη εξέταση αυτή καθ' αυτή: Όταν μπήκαμε δεν υπήρχε ν + 2 . Κακώς, γιατί τώρα τα περισσότερα zombies, για τα οποία, ουτε καν μπήκατε στον κόπο να αναθεωρήσετε το χαρακτηρισμό, θα είχαμε τελειώσει. Τη στιγμή λοιπόν, που μπήκε ''έκτακτο'' όριο στη διάρκεια φοίτησης, ήταν αν μη τί άλλο δίκαιο να συνοδεύεται με αυτή τη διευκόλυνση της έκτακτης εξεταστικής. Τόσο απλά.

Ως προς το οικονομικό σε λίγο θα δούμε άρθρα πως το κράτος πέφτει έξω για πάρτη μας.

Το ότι θα έπρεπε να συμμετέχουν όπως είπατε και εσείς άτομα 5ου έτους που χρωστάνε 2 μαθήματα είναι άλλο θέμα, και δεν θα έβρισκε κανένα zombie αντίθετο, ενώ θα ισορροπούσε και λίγο την οικονομική ατασθαλία διεκπεραίωσης των έκτακτων, αφού κάποια μαθήματα θα εξετάζονταν έτσι και αλλιώς σε χαριστικές εξεταστικές.
Όταν τσακώνονται δύο άνθωποι φταίει πάντα ο ευφυέστερος.
AlPacino
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Τρί, 01 Ιούλ 2008 12:03 am

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2012-13)

Δημοσίευσηαπό saveapenguin » Τετ, 10 Ιούλ 2013 11:14 pm

Κύριε Κατσαρέλλη έχετε γράψει και αλλού ότι έχει μειωθεί πολύ ο μισθός σας. Και τώρα με τις έκτακτες εξεταστικές σας βάζουν να δουλεύετε και παραπάνω ώρες, δηλαδή ουσιαστικά περαιτέρω μείωση.

Σας καταλαβαίνω απόλυτα καθώς σαν εργαζόμενος τα τελευταία 7 χρόνια έχω πέσει κι εγώ θύμα αντίστοιχων μειώσεων. Σε σχέση με τρία χρόνια πριν αμείβομαι με τα μισά ακριβώς χρήματα για την ίδια δουλειά από τον ίδιο εργοδότη. Το πρόβλημα είναι όμως ότι εγώ δε στοχοποιώ τους "πελάτες" μου αλλά αυτόν που μου έκανε τη μείωση (εργοδότης) και αυτόν που του έδωσε τη δυνατότητα να το κάνει (κράτος). Εσείς από την άλλη φαίνεται να τα βάζετε μαζί μας.

Γιατί τα όσα αναφέρετε για να στηρίξετε την αντίθεσή σας με τις έκτακτες εξεταστικές μου ακούγονται αστεία. Πόσες εργατοώρες σπαταλήσατε για κάθε έκτακτη εξέταση μαθήματός σας; Πώς επιβαρύνεται το πρόγραμμα της σχολής όταν στριμώχνονται όλα τα μαθήματα σε 5 εβδομάδες και όταν για πρώτη φορά τελειώνουμε την εξεταστική τόσο νωρίς; Ωφελείται λέτε μόλις το 4% και το θεωρείτε λίγο, εγώ λέω ότι και τόσο να είναι, καλά είναι, έστω και ένας να βοηθηθεί αξίζει. Αλλά με βάση τα ίδια σας τα στατιστικά εγώ σας λέω ότι ωφελείται τουλάχιστον το 25% καθώς τα 5/6 που δεν έρχονται πιθανότατα δε θα έρθουν ποτέ. Αλλά ούτε το 25% είναι, αλλά είναι πολύ παραπάνω γιατί μπορεί κάποιος να μην περάσει με τη μία αλλά έχει τη δυνατότητα να δει τα θέματα, να πιάσει το σφυγμό της εξέτασης του κάθε μαθήματος και να το περάσει με τη δεύτερη.

Και τέλος θα ήθελα να σχολιάσω αυτό που αναφέρατε για τους 5ετείς που δε μπορούν να δώσουν στην έκτακτη και έτσι καθυστερούν το πτυχίο τους. Αν το πάμε με νούμετα, αυτοί είναι περισσότεροι από το 4% που λέτε ότι ευνοούνται τώρα; :think: Και μπορεί να ξαφνιάζεστε αλλά μέχρι τώρα δεν επέτρεπαν όλοι οι καθηγητές "χαριστικές" εξετασικές. Ή για να το πω καλύτερα σχεδόν κανείς δεν το έκανε. Για τα δικά σας μαθήματα η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακούσει να καθυστερούν κάποιον τελειόφοιτο αλλά εσείς διδάσκετε 2 από τα 63 μαθήματα της σχολής. Κι επειδή εγώ είμαι zombie (σύμφωνα με τα λεγόμενά σας) έχω δει πολύ κόσμο να χάνει ένα χρόνο ολόκληρο για ένα ή δύο μαθήματα που ο καθηγητής δε "χάριζε" εξεταστικές. Και σε κάθε περίπτωση αν κάνω λάθος για τα παραπάνω, τι σας εμποδίζει στα δικά σας μαθήματα να υπάρχει και "χαριστική" εξεταστική ώστε να μην αδικείται κανένας φοιτητής;
saveapenguin Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Δευτ, 15 Φεβ 2010 11:45 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2012-13)

Δημοσίευσηαπό amazing_happens » Πέμ, 11 Ιούλ 2013 9:03 pm

Δεν καταλαβαινω... δεν μπορω!
Ειναι πολλα τα ερωτηματα ρε Stan, δεν καταλαβαινω!
Θελω...
Βαλε ενα ψαρι να κοιτα μαθηματικες εξισωσεις... Εεεε το ιδιο και το αυτο ειναι!

Υ.Γ 1 Νομιζω για ακομα μια φορα οτι οι γενικευσεις του κ.Παναρετου ειναι βεβιασμενες και ελεγχονται.
Υ.Γ 2 Ο θεσμος των "χαριστικων" εξεταστικων στο Εμπ ηταν-ειναι πιο υποβαθμισμενος και απο τη μετοχη της ΑΝΕΚ (0.088€) στο χρηματηστηριο της Σοφοκλεους!
amazing_happens
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Τρί, 10 Φεβ 2009 3:07 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2012-13)

Δημοσίευσηαπό xaxixo » Δευτ, 15 Ιούλ 2013 12:02 pm

neaoktana έγραψε:Η έξτρα «πτυχιακή», η αξιολόγηση και η τρόικα
http://panaretos.blogspot.gr/2013/07/blog-post_10.html


το κείμενο αυτο είναι σκόπιμα μονόπλευρο και αφελέστατο.
μας αναφέρει σαν παράδειγμα ένα μάθημα που ειναι εγγεγραμμενα 48 ατομα, οχι στο ετος, αλλα στα 4 χρονια της σχολης.
πιστευω είναι κλασσικο παράδειγμα σχολων του Καποδιστριακου Πανεπιστημιου Αθηνων ή του Αριστοτελειου Πανεπιστημιου Θεσσαλονικης (ή μηπως οχι?).
Μηπως πηρατε αυτα τα στοιχεια απο το ΤΕΙ Καλαματας και προσπαθητε να χαραξετε πολιτικη και αποψεις παραδειγματα τραβηγμενα απο τα "μαλλια".

βεβαια ειναι πιο ευκολο να συγκεντρωθουν ολα τα στοιχεια απο τις 2 εξεταστικες.Να γινουν επιτροπες για καταγραφη των στοιχειων, να δημιουργηθουν υποεπιτροπες για αξιολογηση των επιμερους δεδομενων.Να γινουν συνεδριασεις και συμποσια που αφορουν την αποτελεσματικοτητα και τον φορτο που δημιουργει στην γραμματεια και στους καθηγητες το συγκεκριμενο μετρο.
Και μην ξεχναμε τους επιστημονικους συνεργατες που πρεπει να προσληφθουν για εμπεριστατωμενη κριση των παραπανω αποτελεσματων.
Αυτοι μπορει να προερχονται και απο το ΕΜΠ,ισως απο την σχολη των Πολ.Μηχ. και ισως ισως απο τον 1ο οροφο του τομεα Υδραυλικης (αν υπαρχει φυσικα και συγκλιση αποψεων)
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται , διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία."
xaxixo
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τρί, 03 Φεβ 2009 5:37 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2012-13)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 15 Ιούλ 2013 2:09 pm

1. Το "ζουμί" του άρθρου είναι να μαζευτούν στοιχεία για την αποτελεσματικότητα του μέτρου.
2. Για μας τους Μηχανικούς, η αποτελεσματικότητα είναι πρωταρχικό κριτήριο. Τι πόροι χρειάζονται, τι πετυχαίνει η δράση και κυρίως τι ΑΡΝΗΤΙΚΑ αποτελέσματα έχει!..
3. Από το ΟΠΑ είναι, αλλά τι σημασία έχει; Επιβεβαιώνεται η αρχική μου θέση περί "Υπουργού του Παντείου" και (μη) Αυτοδιοίκησης των ΑΕΙ.
4. Διαβάζω (το γνώριζα ήδη) ότι το "3 μαθήματα + έτοιμη Διπλωματική", δεν είχε καθολική στη Σχολή. Ωραία, η θέση του "κινήματος" ποια έπρεπε να είνα;
α) "Δως μου στο κακομοιράκι πατερούλη Υπουργέ μια ξεκούδουνη εξεταστική ευκαιρία, να κάνω τα 36 μαθήματα 30 "...
β) "Κύριε Πρύτανη, Πρόεδρε της Σχολής κ.λπ. απαιτούμε να εφαρμοστεί, από ΟΛΟΥΣ τους Διδάσκοντες μια πάγια ρύθμιση π.χ. 5μαθήματα + έτοιμη Διπλωματική, ώστε όσοι/ες είναι σε θέση να πάρουν Δίπλωμα να διευκολυνθούν"...
5. Λες και θα κατέβει κάποιος με "2 μέρες διάβασμα - χωρίς επαφή - και θα περάσει ΕφΥδρ". Με την ευκαιρία:
- Κάποιος με ρώτησε κάτι στην εξέταση.
- Του απήντησα: Είναι έτοιμο στις Σημειώσεις, δεν τις έχεις;
- Τις έχω! Μου απήντησε και μου έδειξε τη version "0"... Μιλάμε για "συλλεκτικό κομμάτι", 25 σελίδες, μόνο "Κλειστοί"...
6. Τα περί "συμμετοχής σε επιτροπές" δεν είναι δυνατό να αντιπαρέλθω. ΟΥΔΕΜΙΑ επ' αμοιβή είχα σε οιοδήποτε χρηματοδοτούμενο από λαμογιοκονδύλια και με λαμογιοσκοπούς "'εργο". Αντιθέτως καταγράφω, με υπηρηφάνεια, έτη (όχι απλώς ώρες, εβδομάδες, μήνες) εθελοντικής προσφοράς. "Honni soit qui mal y pense"!..
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2012-13)

Δημοσίευσηαπό xaxixo » Δευτ, 15 Ιούλ 2013 2:32 pm

δεν νομιζω η αρχικη προθεση συνταξης και κατοπιν παραθεσης του αρθρου εδω να ηταν η συλλογη στοιχειων και κατοπιν η αξιολογηση του μετρου.
η καταδικη εχει γινει απο την πρωτη προταση και του συντακτη και του αναμεταδοτη.
εκ των υστερων βεβαια το ζουμι του αρθρου μπορει να ειναι και η γραμματοσειρα που χρησιμοποιει

καθηγητρια σε zombie που κατεβηκε στη χαριστικη του ιουνιου:
-Εσυ κοπηκες με 4,4.Κατεβα το σεπτεμβρη και αν ξανακοπεις ελα το φεβρουαριο.
αλλωστε και να τελειωσεις τωρα δεν προκειται να βρεις δουλεια.

"O tempora o mores"!..
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται , διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία."
xaxixo
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τρί, 03 Φεβ 2009 5:37 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2012-13)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 15 Ιούλ 2013 2:51 pm

Δεν πήρες πίσω τον κατάπτυστο υπαινιγμό σου προς το πρόσωπό μου (τελευταίο σημείο της απάντησής μου).

Να χαίρεσαι την ηλεκτρονική σου υπογραφή:
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται , διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία."
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική (2012-13)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 15 Ιούλ 2013 3:24 pm

Εφ'οσον, ήρθες, ΕΙΔΕΣ και ΑΠΗΛΘΕΣ να προσθέσω:
Όποιος/α έχει ως όραμα να εξελιχθεί σε λαμόγιο, ή ήδη είναι είναι... Βλέπει λαμόγια παντού!
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 3ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες