
OxYdO έγραψε:pshlos92 έγραψε:χαιρω πολυ οτι ξερουν αν ειναι ευκολα η δυσκολα αλλα αλλο να το ξερουν και αλλο να τους το λες μεσα στη μουρη, εχει παρατηρηθει σε μαθηματα να δυσκολευουν κατα πολυ επειδη καποιοι νιωσαν γαματοι και λεγαν στους καθηγητες οτι βαζουν ευκολα κτλ. Δεν απαραιτητο να το κανει απο εμπαθεια ο καθηγητης αλλα οταν ακουει ευκολα ευκολα θα βαλει πιο δυσκολα στο τελος. Λογικο ειναι και απο τη θεση του
Αν ακόμα και ο καθηγητής περιμένει να επιβεβαιωθεί - ολοκληρωθεί από το πόσο δύσκολο είναι το μάθημά του (και όχι από το πόσο μεταδοτικός είναι, τι σημειώσεις μοιράζει, τι σχέσεις αναπτύσσει με τους φοιτητές του, αν κάνει ενδιαφέρουσα τη διδασκαλία) τότε καταλήγουμε πάλι στο ίδιο... Ας βάλει τέλος στη μίζερη ζωή του
Ελα να μου το πεις του χρονου στο 3ο ετος και στα επομενα αυτο, μαλλον δεν εχεις νιωσει τι ειναι το πολυτεχνειο και λογικο αμα εισαι ακομα 2ο ετος. Επιπλεον ειπα οτι μπορει να μην το κανει απο ΕΜΠΑΘΕΙΑ(διαβαζε πιο προσεκτικα την επομενη φορα) αλλα επειδη νιωθει οτι δεν ικανοποιησε τισ προσδοκιες των φοιτητων με τα θεματα που εβαλε δεν μπορεις να ξερεις πως το βλεπει ο καθενας. Αυτα που λεω δεν ειναι εικασιες υπαρχουν περιπτωσεις που τα επιβεβαιωνουν