Σύμμικτες Κατασκευές (2011-12)

Συντονιστής: University Editors

Re: Σύμμικτες Κατασκευές (2011-12)

Δημοσίευσηαπό αννα ζερβα » Κυρ, 04 Μαρ 2012 12:09 am

όσο αφορά τις ασκήσεις με τους ήλους...πχ αν υπολογίσω 1Φ13/7,5 ή 2Φ13/15 οι έλεγχοι αποστάσεων πρέπει να γίνουν και για τα δυο? επίσης ο έλεγχος για την επικάλυψη του σκυροδέματος είναι η διαφορά του ύψους της πλάκας του σκυροδέματος μείον το ύψος του ήλου?
αννα ζερβα
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Τρί, 19 Ιαν 2010 11:45 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Σύμμικτες Κατασκευές (2011-12)

Δημοσίευσηαπό taliampes » Κυρ, 04 Μαρ 2012 1:17 am

@αννα ζέρβα και στα 2 ναι.
Εχω και εγώ την εξης απορία.Σε παλαιοτερα θέματα είδα ότι
εχει πέσει σύμμικτη πλάκα ανοιγματος 5m.Δεδομένου οτι σύμφωνα
με το βιβλίο για πάνω απο 3 μέτρα άνοιγμα δε μπορώ να κάνω πλαστική
ανάλυση μπορεί καποιος να πεί πώς δουλευουμε?
taliampes
 
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Παρ, 06 Φεβ 2009 2:02 pm
Τοποθεσία: Συνοικισμος
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σύμμικτες Κατασκευές (2011-12)

Δημοσίευσηαπό sk23 » Κυρ, 04 Μαρ 2012 1:43 am

Όταν πάμε να υπολογίσουμε τα βέλη κάμψης λόγω μόνιμων φορτίων σε ανυποστήριχτη δοκό η ροπή αδράνειας Ia που χρησιμοποιούμε, σε περίπτωση συγκολλητής διατομής είναι ως προς το κέντρο βάρους της διατομής...Σωστά; Το υπολογίζω δλδ με χρήση Steiner στα πέλματα και στον κορμό ως προς το ΚΒ της σιδηροδοκού...Πάλι σωστά;
Γίνε ό,τι θέλεις.
Ένας ονειροπόλος, ένας ανένταχτος, ένας αραχτός, ένας ερευνητής, ένας ακτιβιστής, ένας ανύπαρκτος, ένας θεατής, ένας δάσκαλος...
Γίνε ό,τι γουστάρεις ρε παιδάκι μου. Εγώ μαζί σου.
Μόνο αυτό, που προσπαθούν με τόσο πείσμα να σε κάμουν, πρόσεξε να μη γίνεις.
Ένας χρήσιμος ηλίθιος!
Αλκυόνη Παπαδάκη
sk23
 
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Τρί, 20 Ιαν 2009 7:05 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Σύμμικτες Κατασκευές (2011-12)

Δημοσίευσηαπό sirma » Κυρ, 04 Μαρ 2012 2:01 pm

Το έλεγχο της διαμηκους απόστασης στις ηλώσεις θα τον παίρνουμε απο τον πινακα της σελ 74 η αυτόν της σελ201?
sirma
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: Κυρ, 01 Φεβ 2009 3:53 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σύμμικτες Κατασκευές (2011-12)

Δημοσίευσηαπό mesol2009 » Κυρ, 04 Μαρ 2012 2:19 pm

Απο την ασκηση 7 του Κ καριδακη υπολογιζουμε βελη κατα την σκυροδετηση μετα την αφαιρεση των ικριωματων? ευχαριστω
mesol2009
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: Τρί, 02 Ιουν 2009 4:49 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σύμμικτες Κατασκευές (2011-12)

Δημοσίευσηαπό tsiou » Κυρ, 04 Μαρ 2012 2:25 pm

sirma έγραψε:Το έλεγχο της διαμηκους απόστασης στις ηλώσεις θα τον παίρνουμε απο τον πινακα της σελ 74 η αυτόν της σελ201?


ο πίνακας σελ.201 είναι οι min και max επιτρεπόμενες αποστάσεις των ήλων. Ο πίνακας στη σελ. 74 είναι για να ελέγξεις αν με βάση τις αποστάσεις των ήλων μπορεί η διατομή να χαρακτηριστεί κατηγορίας 1 ή 2 (σε περίπτωση που αν αγνοούσες την πλάκα η διατομή έβγαινε κατηγορίας 3 ή 4)

sk23 έγραψε:Όταν πάμε να υπολογίσουμε τα βέλη κάμψης λόγω μόνιμων φορτίων σε ανυποστήριχτη δοκό η ροπή αδράνειας Ia που χρησιμοποιούμε, σε περίπτωση συγκολλητής διατομής είναι ως προς το κέντρο βάρους της διατομής...Σωστά; Το υπολογίζω δλδ με χρήση Steiner στα πέλματα και στον κορμό ως προς το ΚΒ της σιδηροδοκού...Πάλι σωστά;


σωστά

strava έγραψε:γεια σε ολους! :D θα ηθελα να σας ρωτησω κατι...στην ασκηση 7 το διαγραμμα των τασεων φτανει μεχρι το 41,71(κατω πελμα-χωρις υποστηριξη)! δε θα επρεπε να εχει σταματησει απο το 35,5/1,1=32,3?


κανονικά θα έπρεπε το τριγωνάκι των εφελκυστικών τάσεων να είναι τραπέζιο με πλευρά 32.28 γιατί έχει γίνει πλαστικοποίηση. Φτάνει δηλαδή από 0 στο κ.β. της διατομής μέχρι το 32,28 και μετά συνεχίζει κατακόρυφα με σταθερή τιμή 32,28 μέχρι κάτω.

mesol2009 έγραψε:Απο την ασκηση 7 του Κ καριδακη υπολογιζουμε βελη κατα την σκυροδετηση μετα την αφαιρεση των ικριωματων? ευχαριστω


όλα μετά την αφαίρεση των ικριωμάτων είναι, γιατί πριν όλα τα σηκώνουν τα ικριώματα και δεν υπάρχει ένταση στη δοκό. Απλά στη μία περίπτωση τα ικριώματα κρατάνε τα πάντα μέχρι να σκληρυνθεί το σκυρόδεμα και η δοκός να γίνει σύμμικτη και μετά αφαιρούνται ενώ στην άλλη περίπτωση το νωπό σκυρόδεμα παραλαμβάνεται από τη σιδηροδοκό (η οποία όμως τα μόνιμα δεν τα παραλαμβάνει ως σύμμικτη αλλά ως απλή σιδηροδοκός)
Give me a place to stand, and I will move the Earth.
tsiou Σημαντική βοήθεια & οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 374
Εγγραφή: Κυρ, 06 Ιούλ 2008 10:05 pm
Τοποθεσία: Βύρωνας
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Σύμμικτες Κατασκευές (2011-12)

Δημοσίευσηαπό tsiou » Κυρ, 04 Μαρ 2012 3:54 pm

Αν έχει δει κάποιος το θέμα 2008-09, όσον αφορά τα ελαστικά βέλη κατά την εφαρμογή και αφαίρεση του κινητού φορτίου (t3 - t4), θεωρώ ότι οι παραμορφώσεις είναι πλήρως ελαστικές οπότε με την αφαίρεση του κινητού φορτίου το βέλος γυρίζει πίσω σε όσο ήταν πριν την εφαρμογή του κινητού?
Give me a place to stand, and I will move the Earth.
tsiou Σημαντική βοήθεια & οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 374
Εγγραφή: Κυρ, 06 Ιούλ 2008 10:05 pm
Τοποθεσία: Βύρωνας
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Σύμμικτες Κατασκευές (2011-12)

Δημοσίευσηαπό sk23 » Κυρ, 04 Μαρ 2012 5:58 pm

Έτσι είναι εφόσον υπολογίζεις ελαστικά βέλη...
Γίνε ό,τι θέλεις.
Ένας ονειροπόλος, ένας ανένταχτος, ένας αραχτός, ένας ερευνητής, ένας ακτιβιστής, ένας ανύπαρκτος, ένας θεατής, ένας δάσκαλος...
Γίνε ό,τι γουστάρεις ρε παιδάκι μου. Εγώ μαζί σου.
Μόνο αυτό, που προσπαθούν με τόσο πείσμα να σε κάμουν, πρόσεξε να μη γίνεις.
Ένας χρήσιμος ηλίθιος!
Αλκυόνη Παπαδάκη
sk23
 
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Τρί, 20 Ιαν 2009 7:05 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Σύμμικτες Κατασκευές (2011-12)

Δημοσίευσηαπό αννα ζερβα » Κυρ, 04 Μαρ 2012 7:08 pm

taliampes έγραψε:@αννα ζέρβα και στα 2 ναι.
Εχω και εγώ την εξης απορία.Σε παλαιοτερα θέματα είδα ότι
εχει πέσει σύμμικτη πλάκα ανοιγματος 5m.Δεδομένου οτι σύμφωνα
με το βιβλίο για πάνω απο 3 μέτρα άνοιγμα δε μπορώ να κάνω πλαστική
ανάλυση μπορεί καποιος να πεί πώς δουλευουμε?



αν έχεις παλαιότερες λυμένες ασκήσεις εγώ τις συμ πλάκες τις λύνω όπως την άσκηση 15
αννα ζερβα
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Τρί, 19 Ιαν 2010 11:45 am
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Σύμμικτες Κατασκευές (2011-12)

Δημοσίευσηαπό αννα ζερβα » Κυρ, 04 Μαρ 2012 9:59 pm

γεια σας παιδιά ...σε ενα παλιότερο θέμα το 1ο ερώτημα ζητάει να βρεθεί το μέγιστο φορτίο πού μπορεί να φέρει η δοκός ...σε επόμενο ερώτημα ζητάει με αυτό το μέγιστο φορτίο να κάνω ελέγχο επάρκειας υποστυλώματος ...ξέρω ότι πρέπει να κάνω ¨ ελέγχο έναντι λυγισμού και στους δυο άξονες και από αυτό το Ν να πάρω το μικρότερο το οποίο να πρέπει να είναι μεγαλύτερο του Νsd αλλά πώς θα το βρω αυτό ???
αννα ζερβα
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Τρί, 19 Ιαν 2010 11:45 am
Έτος εισαγωγής: 2006

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 5ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης