Σελίδα 1 από 3

Λειτουργία Δικτύων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (2011-12)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 20 Νοέμ 2011 5:20 pm
από recon
Ρε παιδιά στο mycourses δεν ειπε ο Καρλαυτης οτι ανέβασε το τυπολογιο;
Ή ελεγε οτι θα το ανεβάσει και το ξέχασε;; Παντως τυπολογιο δεν υπαρχει..
Ας του στείλει κάποιος μήνυμα στο facebook :lol: :raspberry:

Re: Λειτουργία Δικτύων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (2011-12)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 23 Φεβ 2012 7:32 pm
από recon
Απόσπασμα απο το βίβλιο :
''Το φύλο του χρήστη έχει ιδιαίτερη σημασία στη χρήση αστικών συγκοινωνιών. Σύμφωνα με μελέτη του ΟΑΣΑ (2007), στην Αθήνα, το 32,5% των χρηστών Αστικών Συγκοινωνιών είναι άνδρες και το 47,4% γυναίκες. Το γεγονός αποδίδεται στο ότι υπάρχουν περισσότεροι άνδρες-οδηγοί στο λεκανοπέδιο.''

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
χαχααχαχα τρολλιαααα

Re: Λειτουργία Δικτύων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (2011-12)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 23 Φεβ 2012 7:52 pm
από bob21
Φίλε Recon, θα με αναγκάσεις τώρα να απαντήσω με ακόμα μια τρολιά από το εν λόγω βιβλίο, και δεν το έχω και εύκαιρο...
Λοιπον το βρηκα: σελ 276 κάτω κάτω..Λέει ο τύπος: "Σημειώνεται ότι επιλέγεται αυξημένος χρόνος αναμονής στη Δροσιά όπου υπάρχει περισσότερος χώρος (και πεινιρλί) για την παραμονή των λεωφορείων" !!! Γαματο? χαχαχαχαχα

Re: Λειτουργία Δικτύων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (2011-12)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 23 Φεβ 2012 8:02 pm
από recon
χαχαχαχααχαχαχαα

επικο βιβλιο!



Απορία:
Έχει μια ερώτηση στις σημειώσεις που μπαίνει και στο τελικό διαγώνισμα και ρωτάει γιατι ενω το 85% είναι συχνοί χρήστες, μόνο το 50% χρησιμοποιεί κάρτα απεριορίστων. Για αυτό υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση πουθενά;; ή κάνουμε brainstorming και όπως λέει και στα θέματα του 2011 : ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ να εξηγήσετε;;

Re: Λειτουργία Δικτύων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (2011-12)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 23 Φεβ 2012 8:19 pm
από akrovolistos
Η συγκεκριμένη ερώτηση σίγουρα δεν υπάρχει στο βιβλίο. Γενικά απότι έχω καταλάβει ο Καρλαύτης βάζει κάποιες τέτοιες ερωτήσεις γενικής φύσεως (όπως και αυτή με την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων).

Για τις κάρτες μπορείς να αναφέρεις διάφορα όπως :
* σημεία αγοράς καρτών περιορισμένα
* μη-ενημέρωση του επιβατικού κοινού
* "προκαταβολή" του ποσού στην αρχή του μήνα

Re: Λειτουργία Δικτύων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (2011-12)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 23 Φεβ 2012 9:26 pm
από lym
Παίδες καλησπέρα.
Κανείς που παρακολουθησε φέτος το μάθημα κράτησε καμιά ερώτηση-θεμα θεωρίας που τυχόν επισείμανε ο καρλαύτης?
Ακόμα πέρσυ στην ερώτηση αν συμφωνούμε με την αύξηση του εισητηρίου στα 1,40 τι απαντάμε?

Re: Λειτουργία Δικτύων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (2011-12)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 24 Φεβ 2012 12:56 am
από smerna
Απαντάμε ότι η αύξηση είναι απαράδεκτη ,καθώς δεν δικαιολογούταν ,εφόσον δεν είχαν καν βελτιωθεί οι παρεχόμενες υπηρεσίες! Να μην πω για την αναγκαιότητα των μμμ να είναι προσιτά στον καθένα από εμάς... αυτή είναι σίγουρα μια σωστή απάντηση! Υ.Γ. η ερώτηση είναι προφανώς κρίσεως :roll:

Re: Λειτουργία Δικτύων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (2011-12)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 24 Φεβ 2012 12:59 am
από akrovolistos
Επίσης θα μπορούσε να αναφερθεί η ελαστικότητα ζήτησης/τιμής.

Re: Λειτουργία Δικτύων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (2011-12)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 24 Φεβ 2012 1:02 am
από ingenieurin26
Στο ΣΜΣ μας είχε πει ότι από τότε που αυξήθηκε η τιμή του εισητηρίου μειώθηκαν τα έσοδα από τα εισητήρια. Οπότε απαντάς αύξηση τιμής=>μείωση ζήτησης ( επειδή μειώθηκε ο κόσμος που χρησιμοποιεί τα μέσα μεταφοράς και αυξήθηκαν αυτοί που δεν χτυπάνε εισητήριο)

(έγραφα ταυτόχρονα με akrovolistos, το ίδιο λέμε ουσιαστικά)

Re: Λειτουργία Δικτύων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (2011-12)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 24 Φεβ 2012 1:29 am
από lybe33
lym έγραψε:Ακόμα πέρσυ στην ερώτηση αν συμφωνούμε με την αύξηση του εισητηρίου στα 1,40 τι απαντάμε?


cebccebccebc2.jpg