Ειδικά Κεφάλαια Οδοποιίας (2011-12)

Συντονιστής: University Editors

Re: Ειδικά Κεφάλαια Οδοποιίας (2011-12)

Δημοσίευσηαπό eki13 » Τετ, 15 Φεβ 2012 12:44 am

Το παίρνω πίσω,για θάμνους κτλ δεν το δείχνει η οριζοντιογραφία αλλά το έχει η εκφώνηση συνεπώς αλλάζουν τα πράγματα τώρα και μάλιστα λέει 50% και πλέον οπότε γίνεται πανικός,λογικά το πλέον σημαίνει ότι είναι στην ευχέρειά σου πόσο θα πάρεις και που θα τοποθετήσεις τη χλόη για να βρεις τις υποτείνουσες γωνίες.
eki13
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Σάβ, 06 Σεπ 2008 12:00 am

Re: Ειδικά Κεφάλαια Οδοποιίας (2011-12)

Δημοσίευσηαπό Balleader » Τετ, 15 Φεβ 2012 1:18 am

Αυτό που εννοεί η άσκηση είναι να γίνει διόρθωση για το έδαφος και στα 3 τμήματα που χωρίζεται ο δρόμος (σελ Β-46).

Έχει κανείς ιδέα πώς θα δίνεται η εκφώνηση στην ασκηση της υψομετρικής διαμόρφωσης? Θα είναι πχ σαν την σελίδα Α-42 πχ?
Always Confused
Balleader Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ, 16 Οκτ 2008 12:39 am

Re: Ειδικά Κεφάλαια Οδοποιίας (2011-12)

Δημοσίευσηαπό eki13 » Τετ, 15 Φεβ 2012 1:46 am

Ναι αλλά γιατί να είναι απαραίτητα 3 τμήματα?Δεν παίζει ρόλο που είναι οι θάμνοι για να μπορέσουμε να χωρίσουμε το οδικό τμήμα?
eki13
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Σάβ, 06 Σεπ 2008 12:00 am

Re: Ειδικά Κεφάλαια Οδοποιίας (2011-12)

Δημοσίευσηαπό Balleader » Τετ, 15 Φεβ 2012 1:52 am

eki13 έγραψε:Ναι αλλά γιατί να είναι απαραίτητα 3 τμήματα?Δεν παίζει ρόλο που είναι οι θάμνοι για να μπορέσουμε να χωρίσουμε το οδικό τμήμα?


Πιστεύω πως εννοεί οτι υπάρχουν θάμνοι σ'ολη την περιοχη και οχι σε καποιο συγκεκριμένο τμημα. Φαντάσου την περιοχη μεταξύ παρατηρητη και δρόμου, όλη καλυμμένη με θάμνους. Στο ίδιο αποτέλεσμα θα καταλήξεις.
Always Confused
Balleader Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ, 16 Οκτ 2008 12:39 am

Re: Ειδικά Κεφάλαια Οδοποιίας (2011-12)

Δημοσίευσηαπό eleftheria » Τετ, 15 Φεβ 2012 12:21 pm

Καλημερα!! Οντως δεν μας ειχε επιστρεψει ο Γλαρος τις ασκησεις με τις υψομετρικες διαμορφωσεις αλλα εγω τις πηρα προχθες που ειχα παει να παρω και το θεμα..

Οσον αφορα την ασκηση του θορυβου και εγω σε 3 τμηματα το χωρισα,με την ιδια λογικη του Balleader.
eleftheria
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Παρ, 17 Οκτ 2008 5:24 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ειδικά Κεφάλαια Οδοποιίας (2011-12)

Δημοσίευσηαπό lol » Τετ, 15 Φεβ 2012 7:03 pm

Γεια! Ξερει κανεις αν το κεφαλαιο 8 ειναι εντος και πιο συγκεκριμενα τα 8,7 κ 8,8? Γιατι δεν θυμαμαι να τα εχει πει καθολου μεσα στο μαθημα!
lol
 
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 4:47 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Ειδικά Κεφάλαια Οδοποιίας (2011-12)

Δημοσίευσηαπό elena13 » Τετ, 15 Φεβ 2012 7:25 pm

Είχε πει ο Κανελλαΐδης ότι θα βάλει την απόδειξη α=fτ*g. Ξέρει κανείς που υπάρχει αυτή η απόδειξη;
elena13
 
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: Κυρ, 08 Φεβ 2009 11:16 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ειδικά Κεφάλαια Οδοποιίας (2011-12)

Δημοσίευσηαπό ballet » Πέμ, 16 Φεβ 2012 12:03 am

σελίδα 148 από τις Σημειώσεις για το γεωμετρικό σχεδιασμό των οδών (οδοποιία Ι)!
ballet
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Παρ, 21 Ιαν 2011 7:04 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Ειδικά Κεφάλαια Οδοποιίας (2011-12)

Δημοσίευσηαπό elena13 » Πέμ, 16 Φεβ 2012 1:04 pm

Ξέρει κανείς γιατί μεταβάλλεται το ύψος γραμμικής πηγής θορύβου οχημάτων με την αλλαγή της ταχύτητας;
elena13
 
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: Κυρ, 08 Φεβ 2009 11:16 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Ειδικά Κεφάλαια Οδοποιίας (2011-12)

Δημοσίευσηαπό Shinden » Πέμ, 16 Φεβ 2012 4:00 pm

ballet έγραψε:σελίδα 148 από τις Σημειώσεις για το γεωμετρικό σχεδιασμό των οδών (οδοποιία Ι)!

Δεν εχει καμια αποδειξη στην σελιδα 148, ενα πινακα μονο για τον υπολογισμο μηκους ορατοτητας για σταση εχει......
Shinden
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Τετ, 24 Αύγ 2011 9:53 pm
Έτος εισαγωγής: 2003

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 5ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης