@ mixalis, η αλήθεια είναι πως δεν είχα σημειώσεις, ούτε καν είχα βρει το βιβλίο, και το μόνο που είχα βρει να διαβάσω από το internet ήταν κάτι σχετικό με τα fuzzy sets και νομίζω κάτι με Primavera που είχε ανεβάσει ο akrovolistos σε παλαιότερο τόπικ για το μάθημα, οπότε πήγα κυρίως για να δω τα θέματα και να μάθω τι περίπου μπαίνει. Όταν τελείωσα την αντιγραφή των θεμάτων είδα το 4ο θέμα που μου φάνηκε γελοίο, και μετά είπα να απαντήσω κάτι και στα υπόλοιπα θέματα μιας και είχα ώρα (τελικά τίποτα δεν έγραψα μόνο στο 3ο επειδή δεν είχα δει καν τη μέθοδο RSM, αν και σαν θέμα με πρώτη ματιά φαίνεται εύκολο). Βέβαια δεδομένου πως και στην θεωρία απαντούσα ενστικτωδώς κυρίως και στις ασκήσεις δεν είχα ένα πρότυπο μπροστά μου, θα το θεωρώ θετικό στοιχείο απλώς αν δεν κρατήσει την κόλλα μου ο καθηγητής για να δείχνει τα μαργαριτάρια που έγραφα.
That being said, μου έκανε εντύπωση πως ενώ το μάθημα δινόταν με ανοιχτά βιβλία και σημειώσεις ουσιαστικά 3,5 μονάδες (Θέματα 1,4,5) ήταν από θεωρία και άλλες 2 ήταν από μία αρκετά απλή άσκηση (τουλάχιστον έτσι δείχνει το θέμα 3). Η αίσθηση που πήρα από τα θέματα ήταν σαν να θέλει να περάσει τον περισσότερο κόσμο με 5-6 και να έχει ένα θέμα (το 2ο στην προκειμένη περίπτωση) που δείχνει πόσο καλά έχει δουλέψει ο καθένας το μάθημα για να του βάλει και τον ανάλογο βαθμό.
Perception dictates reality.