Σιδηρές Γέφυρες (2011-12)

Συντονιστής: University Editors

Re: Σιδηρές Γέφυρες (2011-12)

Δημοσίευσηαπό manolios » Τρί, 10 Ιαν 2012 12:23 am

Kon έγραψε:Ποιο ειναι το μεγιστο παχος πλακας που μπορουμε να παρουμε?? Ευχαριστω!!!
Επισης στον ελεγχο της πλακας παιρνουμε τα φορτια με συντελεστες ασφαλειας ή χαρακτηριστικες τιμες??


Απο βιβλίο του Βάγια καθώς και απο το μάθημα:
Συνήθης πάχος πλάκας σε γέφυρες με βάθρα: (20-30)cm
1)Αν πάς πιο χαμηλά προκύπτει πρόβλημα με τους ελέγχους του οπλισμού...
2)Αν πάς πιο ψηλά έχεις πρόβλημα γιατί βάζεις πολύ σκυρόδεμα->μεγάλο βάρος χωρίς λόγο στην κατασκευή
Λυση στο τελευταίο είναι να κάνεις μεταβλητό πάχος πλάκας έτσι ώστε να μειώνεται το πάχος της πλάκας
εκεί όπου έχεις χαμηλές τιμές ροπών και να αυξάνει εκεί όπου έχεις μεγάλες ροπές.
Είναι εξαιρετικά επίπονο όμως υπολογιστικά και δεν θα στο πρότεινα...
Ελπίζω να σε βοήθησα :D
manolios Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Κυρ, 13 Ιούλ 2008 4:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σιδηρές Γέφυρες (2011-12)

Δημοσίευσηαπό manolios » Τρί, 10 Ιαν 2012 12:28 am

spiritually revived έγραψε:Παιδια τι οπλισμο εχετε βγαλει στην πλακα?? Μπορει καποιος να δωσει μια ταξη μεγεθους??

1)Το έχεις λύσει κατα την εγκάρσια έννοια ή κατα την διαμήκη?
2)Αν είναι κατα την διαμήκη τι πάχος πλάκας σκυροδέματος έχεις,ποιον τύπο γέφυρας και τι ποιότητες πήρες?
3)Απλά ανάφερε μας τι οπλισμό έχεις και θα σου πω αν είναι σε λογικά πλαίσια... :)
manolios Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Κυρ, 13 Ιούλ 2008 4:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σιδηρές Γέφυρες (2011-12)

Δημοσίευσηαπό manolios » Τρί, 10 Ιαν 2012 12:32 am

vaggelio έγραψε:Καλησπερα παιδια! Να σας ρωτησω..Με ποια φορτια βρισκουμε τη δρωσα τεμνουσα, την οποια συγκρινουμε στον ελεγχο διατμησης με την αντοχη? Με ολα τα φορτια η μονο με τα φορτια σκυροδετησης? Ευχαριστω πολυ!


1)Με όλα τα φορτία βρίσκεις τη δρώσα τέμνουσα.
2)Ελέγχεις τον κορμό της σιδηράς δοκού να δεις άμα αντέχει σε τέμνουσα(με όλα τα φορτία).
3)Αν αντέχει και δεν έχει και προβλήματα κύρτωσης τότε είσαι οκ!
Δεν χρειάζεται να κάνεις έλεγχο να δεις τι γίνεται μόνο με τα φορτία σκυροδέτησης γιατι έχουν τιμή
πολύ μικρότερη απο όλα τα φορτία μαζί.Την τέμνουσα που προκύπτει απο τα φορτία σκυροδέτησης
θα πας να την συγκρίνεις πάλι με την τέμνουσα αντοχής του κορμού η οποία θα είναι πολύ μεγαλύτερη
αφού εχεις ήδη απαιτήσει να είναι μεγαλύτερη απο τα όλα τα φορτία μαζί.
Ελπίζω να μην άργησα να απαντήσω :) :) :) :) :) :) :) ΔΕΝ ειχα ιντερνετ στην Κρήτη :cry: :D
manolios Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Κυρ, 13 Ιούλ 2008 4:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σιδηρές Γέφυρες (2011-12)

Δημοσίευσηαπό manolito » Πέμ, 12 Ιαν 2012 12:52 am

Σήμερα είχαμε παρουσίαση προγραμμάτων.
Ο υπεύθυνος για την εξήγηση του SAP2000 δεν εμφανίστηκε και μερικοί αλλάξαμε πρόγραμμα από SAP2000 σε Scia Engineer 2011.1.
Ήρθε σήμερα από την Scia αντιπρόσωπος, μας έκανε μια μικρή παρουσίαση και μας έδωσε ένα cd με βοηθήματα για εκμάθηση και tutorials.

Το πρόγραμμα διατείθεται δωρεάν στους σπουδαστές και για το κλειδί χρειάζεται να συμπληρώσουμε τα στοιχεία μας με το email του πολυτεχνείου ("cv011#####"@mail.ntua.gr) στη σελίδα αυτή. Αποστέλλεται κατευθείαν στο email μήνυμα με το κλειδί της μορφής SCIA######.lid.
Διαφορετικά μας είπε να βάλουμε το προσωπικό μας mail και να στείλουμε και επιβεβαίωση (πχ σκαναρισμένο πάσο).

Το πρόγραμμα είναι στα ελληνικά παρότι τα περιεχόμενα βοηθήματα στο CD που μας έδωσε σήμερα είναι στα αγγλικά.

Ανέβασα προς διάθεση ένα αρχείο που περιέχει:
-το βοηθητικό CD
-το ίδιο το πρόγραμμα Scia Engineer 2011.1
-το βοηθητικό πρόγραμμα για ενεργοποίηση της άδειας FlexNET
-οδηγό εγκατάστασης.


Scia Engineer 2011.1

Το μόνο που χρειάζεται είναι το κλειδί από την Scia.

Το αρχείο δεν έχει πρόβλημα όσον αφορά τα πνευματικά δικαιώματα. Είναι ΔΩΡΕΑΝ για σπουδαστές και δεν περιέχει παράνομο τρόπο ενεργοποίησης.
Επειδή το αρχείο τώρα το ανεβάζω, θα είναι διαθέσιμο σε περίπου 2h. Είναι συνολικά 1.52 GB.
Άβαταρ μέλους
manolito Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Παρ, 06 Φεβ 2009 10:48 pm
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Σιδηρές Γέφυρες (2011-12)

Δημοσίευσηαπό microkoko » Πέμ, 12 Ιαν 2012 10:00 pm

Γεια σας παιδιά!
Θα ήθελα να ρωτήσω στη διαστασιολόγηση της πλάκας, πως γίνεται η κατανομή των συγκεντρωμένων φορτίων των τροχών των οχημάτων;
microkoko
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιουν 2008 9:56 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Σιδηρές Γέφυρες (2011-12)

Δημοσίευσηαπό Kon » Παρ, 13 Ιαν 2012 9:20 pm

Παιδια στην διαδοκιδα θα χρησιμοποιησουμε καποια προτυπη διατομη η πρεπει να την διαστασιολογησουμε οπως καναμε στις κυριες σιδηροδοκους?
Kon
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Παρ, 27 Ιουν 2008 2:15 am

Re: Σιδηρές Γέφυρες (2011-12)

Δημοσίευσηαπό manolios » Σάβ, 14 Ιαν 2012 5:35 pm

Kon έγραψε:Παιδια στην διαδοκιδα θα χρησιμοποιησουμε καποια προτυπη διατομη η πρεπει να την διαστασιολογησουμε οπως καναμε στις κυριες σιδηροδοκους?


Όπως θές :)
Η πρότυπη διατομή έχει το καλό ότι το εργοστάσιο μπορεί να στην παράγει πιο γρήγορα και με μικρότερο κατασκευαστικό κόστος. ;)
Η συγγολητή διατομή έχει το καλό ότι μπορείς να κάνεις τέλεια βελτιστοποίηση έτσι ώστε να χρησιμοποιήσεις όσο υλικό
πραγματικά χρειάζεσαι για να αναλάβεις τις εντάσεις που έχεις. :)
Εχει το αρνητικό όμως ότι έχει μεγάλο κατασκευαστικό κόστος. :oops:
Απο τις δυο αυτές άρτιες τεχνικά λύσεις διαλέγεις αυτη που τελικα θα σου δώσει το λιγότερο κόστος. ;)
Το κόστος αυτό δεν μπορείς να το υπολογίσεις εξ' αρχής και θέλει πολύ καλή γνώση της διαδικασίας (και του κόστους)
παραγωγής του χάλυβα απο τον κατασκευαστή. :)
Πρόταση δική μου:Βάλε έτοιμη γιατι αν βάλεις συγγολητή θα ζορίσει το πράμα... :D
manolios Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Κυρ, 13 Ιούλ 2008 4:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σιδηρές Γέφυρες (2011-12)

Δημοσίευσηαπό manolios » Σάβ, 14 Ιαν 2012 5:44 pm

microkoko έγραψε:Γεια σας παιδιά!
Θα ήθελα να ρωτήσω στη διαστασιολόγηση της πλάκας, πως γίνεται η κατανομή των συγκεντρωμένων φορτίων των τροχών των οχημάτων;


Καλησπέρα, :)
Κανονικά θα πρεπει να κάνει κατανομή με ισοσκελή τρίγωνα,κάτι σαν την μεθοδολογία που κάναμε στο μπετόν 1!
Εγώ προτείνω το εξής:Μετατρόχιο ειναι 1,20 m ->
1)διάλεξε πλάκα με πάχος λωρίδας 1,20 m
2)Τα 4 ροδάκια γίνονται στην τομή 2 ροδάκια!!!!Το κάθε ροδάκι έχει το μισό φορτίο.
3)Τα 2 ροδάκια απλοποιητικά γίνονται 1 με όλο το φορτίο!!!Δεν είναι λάθος δεδομένου ότι η απόσταση η εγκάρσια των τροχών
ειναι πάρα πολύ μικρή σε σχέση με το πλάτος του καταστρώματος της γέφυρας!!!!
Και για να το σκεφτούμε και λίγο πιο φιλοσοφικά...Τα σίδερα που υπολογίζουμε παραλαμβάνουν ΠΑΝΤΑ λίγο μεγαλύτερη ροπή απο
την απαιτούμενη σε ένα εύρος γύρω απο το σημείο υπολογισμού(θυμηθείτε τις περιβάλλουσες ΑΝΤΟΧΗΣ που κάναμε πέρυσι!!!)
Οπότε είτε βάλεις 2 ροδάκια είτε ένα... το αποτέλεσμα τελικά που θα έχεις ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ διαφορά στα σίδερα που θα βγάλεις!!!
(ενδεχομένως να έχει διαφορά τάξης ενός σιδέρου->υπέρ της ασφαλείας-κατα της οικονομικότητας σε σπάνιες περιπτώσεις)
Η μόνη διαφορά θα είναι στο πόσο θα επεκτείνεις τα σίδερα εκατέρωθεν της ροπής που σε ενδιαφέρει πράγμα όμως που δεν είναι
αντικείμενο του μαθήματος των σιδηρών γεφυρών!
manolios Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Κυρ, 13 Ιούλ 2008 4:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Σιδηρές Γέφυρες (2011-12)

Δημοσίευσηαπό microkoko » Δευτ, 16 Ιαν 2012 8:36 pm

Ευχαριστω παρα πολυ! :)
microkoko
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιουν 2008 9:56 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Σιδηρές Γέφυρες (2011-12)

Δημοσίευσηαπό microkoko » Σάβ, 21 Ιαν 2012 9:37 pm

Καλησπέρα παιδιά!
Μετά τη τοποθέτηση των διαδοκίδων θεωρούμε την κύρια δοκό συνεχή πολλών ανοιγμάτων;
Τις ροπές πόσων ανοιγμάτων πρέπει να υπολογίσουμε;
Ευχαριστώ!
microkoko
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιουν 2008 9:56 pm
Έτος εισαγωγής: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 5ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης