

Συντονιστής: University Editors
akrovolistos έγραψε:
Που να δεις εγώ που δεν τούμπαρα τη διατομή και δούλεψα με τις 6 στρώσεις!Το παρανοικό είναι πως βρέθηκε η λύση για εc=-3%%. Κρίμα για τις τόσες τσάμπα πράξεις δηλαδή...
akrovolistos έγραψε:Όχι είχα βγει να γιορτάσω την επιτυχία μου
civil έγραψε:Πιστευω πως αν μαζευτουμε αρκετα παιδια,που ειναι το τελευταιο τους μαθημα για πτυχιο και πιεσουμε τους καθηγητες,θα μας δωσουν χαριστικη.
Ημουν αρτια διαβασμενος,οπως ολοι γνωριζουν,για το τελευταιο μαθημα ξεσκιζεσαι στο διαβασμα και το μονο που εισεπραξα,κρινοντας απο τα θεματα,κυριως μιλαω για το δευτερο,που τελικα ολη η διατομη ηταν στην θλιψη,ειναι πως δεν εψαχναν οι καθηγητες να στοχοποιησουν τους καλα διαβασμενους μηχανικους,αλλα απλα εγινε ενας αγωνας εντυπωσιασμου αναμεσα τους,για το ποιος θα βαλει ενα θεμα που θα κοψει ολον τον κοσμο.Τελος,αυτο που με νευριασε αφανταστα,ειναι οτι στην εκφωνηση συζητα για αριστερο εφελκυομενο τμημα,αρα ειναι σαν να μου λεει,παρε το σκυροδεμα 3,5/1000 και ψαξε το χ μεσω ισοδυναμιας δυναμεων,οπως και εκανα και το χ μου εβγαινε εκτος διατομης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πηρα τεσσερις διαφορετικες παραδοχες (για να εχω τουλαχιστον μια στρωση οπλισμου εφελκυομενη,οπως εμμεσα ζητουσε),εγραφα και ελυνα δευτεροβαθμιες σαν τον...........και το χ ολο εβγαινε εκτος διατομης οποτε και τελειωσε ο χρονος μου αδοξα.Δεν ξερω λοιπον εν ολιγοις αν ψαχνανε τον καλα διαβασμενο φοιτητη η τον φοιτητη που απλα εχει διαβασει τις σημειωσεις ολων των καθηγητων η στο τελος τελος για το ποιος εχει κανει καλυτερη παραδοση στο μαθημα,ποος καθηγητης εχει τις καλυτερες σημειωσεις κτλ.
Mpourmpoulithras έγραψε:civil έγραψε:Πιστευω πως αν μαζευτουμε αρκετα παιδια,που ειναι το τελευταιο τους μαθημα για πτυχιο και πιεσουμε τους καθηγητες,θα μας δωσουν χαριστικη.
Ημουν αρτια διαβασμενος,οπως ολοι γνωριζουν,για το τελευταιο μαθημα ξεσκιζεσαι στο διαβασμα και το μονο που εισεπραξα,κρινοντας απο τα θεματα,κυριως μιλαω για το δευτερο,που τελικα ολη η διατομη ηταν στην θλιψη,ειναι πως δεν εψαχναν οι καθηγητες να στοχοποιησουν τους καλα διαβασμενους μηχανικους,αλλα απλα εγινε ενας αγωνας εντυπωσιασμου αναμεσα τους,για το ποιος θα βαλει ενα θεμα που θα κοψει ολον τον κοσμο.Τελος,αυτο που με νευριασε αφανταστα,ειναι οτι στην εκφωνηση συζητα για αριστερο εφελκυομενο τμημα,αρα ειναι σαν να μου λεει,παρε το σκυροδεμα 3,5/1000 και ψαξε το χ μεσω ισοδυναμιας δυναμεων,οπως και εκανα και το χ μου εβγαινε εκτος διατομης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πηρα τεσσερις διαφορετικες παραδοχες (για να εχω τουλαχιστον μια στρωση οπλισμου εφελκυομενη,οπως εμμεσα ζητουσε),εγραφα και ελυνα δευτεροβαθμιες σαν τον...........και το χ ολο εβγαινε εκτος διατομης οποτε και τελειωσε ο χρονος μου αδοξα.Δεν ξερω λοιπον εν ολιγοις αν ψαχνανε τον καλα διαβασμενο φοιτητη η τον φοιτητη που απλα εχει διαβασει τις σημειωσεις ολων των καθηγητων η στο τελος τελος για το ποιος εχει κανει καλυτερη παραδοση στο μαθημα,ποος καθηγητης εχει τις καλυτερες σημειωσεις κτλ.
Βασικά το είδες εντελώς στραβά το θέμα από την αρχή. Η διατομή ήταν όλη σε θλίψη, δεν ήταν δυνατό να υπάρχει εφελκυόμενος οπλισμός.
Το αριστερό τμήμα που έλεγε πως εφελκύεται ήταν για να μας προσδιορίσει ως προς πιο άξονα ροπή μας ζητούσε. (η τουλάχιστον έτσι νομίζω)
Η λύση του θέματος 1 της θεωρίας ανέβηκε στο panel. Ευχαριστούμε
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης