Εφαρμοσμένη Υδραυλική - 5ο Εξάμηνο - (Προτάσεις για) ΑΛΛΑΓΕΣ

Έχω επεξεργαστεί μια πρόταση προς την ομάδα Διδασκόντων.
Αντιστροφή διδασκαλίας: Πρώτα η <Ροή με Ελεύθερη Επιφάνεια> και στη συνέχεια η <Ροή υπό Πίεση>.
Η πρόταση έχει - κατά τη γνώμη του γράφοντος - (περισσότερα) πλεονεκτήματα και (λιγότερα) μειονεκτήματα για την ομάδα Διδασκόντων ΚΑΙ για την εκπαιδευτική διαδικασία - άρα και τους Διδασκόμενους, τα οποία (για λόγους οικονομίας της συζήτησης) δεν παραθέτω τώρα.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ - ΝΑΙ ή ΟΧΙ - χωρίς μακροσκελή τεκμηρίωση
Η έρευνα αφορά κυρίως σε όσες/ους παρηκολούθησαν κανονικά και πρόσφατα ( τρέχον 5ο και 7ο ή 9ο).

Αντιστροφή διδασκαλίας: Πρώτα η <Ροή με Ελεύθερη Επιφάνεια> και στη συνέχεια η <Ροή υπό Πίεση>.
Η πρόταση έχει - κατά τη γνώμη του γράφοντος - (περισσότερα) πλεονεκτήματα και (λιγότερα) μειονεκτήματα για την ομάδα Διδασκόντων ΚΑΙ για την εκπαιδευτική διαδικασία - άρα και τους Διδασκόμενους, τα οποία (για λόγους οικονομίας της συζήτησης) δεν παραθέτω τώρα.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ - ΝΑΙ ή ΟΧΙ - χωρίς μακροσκελή τεκμηρίωση

Η έρευνα αφορά κυρίως σε όσες/ους παρηκολούθησαν κανονικά και πρόσφατα ( τρέχον 5ο και 7ο ή 9ο).