Σελίδα 1 από 1

Εφαρμοσμένη Υδραυλική - 5ο Εξάμηνο - (Προτάσεις για) ΑΛΛΑΓΕΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 23 Αύγ 2011 9:45 pm
από neaoktana
Έχω επεξεργαστεί μια πρόταση προς την ομάδα Διδασκόντων. :think:
Αντιστροφή διδασκαλίας: Πρώτα η <Ροή με Ελεύθερη Επιφάνεια> και στη συνέχεια η <Ροή υπό Πίεση>.
Η πρόταση έχει - κατά τη γνώμη του γράφοντος - (περισσότερα) πλεονεκτήματα και (λιγότερα) μειονεκτήματα για την ομάδα Διδασκόντων ΚΑΙ για την εκπαιδευτική διαδικασία - άρα και τους Διδασκόμενους, τα οποία (για λόγους οικονομίας της συζήτησης) δεν παραθέτω τώρα.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ - ΝΑΙ ή ΟΧΙ - χωρίς μακροσκελή τεκμηρίωση :eh:

Η έρευνα αφορά κυρίως σε όσες/ους παρηκολούθησαν κανονικά και πρόσφατα ( τρέχον 5ο και 7ο ή 9ο).

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική - 5ο Εξάμηνο - (Προτάσεις για) ΑΛΛΑΓΕΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 24 Αύγ 2011 1:30 am
από akis
Δάσκαλε με εκπλήσσετε που εσείς δεν θέλετε αιτιολόγηση και δεν εξηγείται γιατί το προτείνετε...!!!!
Θέλω να ακούσω επιχειρήματα αλλιώς δυσκολεύομαι να αποφασίσω...
Πάντως αρχικά κλείνω προς το ΟΧΙ γιατί θεωρώ ότι καλύτερα με τους κλειστούς στην αρχή εξασφαλίζεται η συνέχεια από τη μηχανική των Ρευστών. Μόνο αυτό!!!

Off topic:
Ολοι αύριο στην πορεία στις 12 στα Προπύλαια!!!!

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική - 5ο Εξάμηνο - (Προτάσεις για) ΑΛΛΑΓΕΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 24 Αύγ 2011 3:26 am
από Carantine
OXI :D

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική - 5ο Εξάμηνο - (Προτάσεις για) ΑΛΛΑΓΕΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 24 Αύγ 2011 1:00 pm
από Elendil
Θα συμφωνήσω με τον Άκη για την ακολουθία της ύλης - να τελειώνουμε με τα Reynolds πριν τις κρίσιμες ροές, τα βάθη κλπ. Το μόνο θετικό που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι υπάρχει περισσότερος χρόνος για την κατανόηση αυτών των κεφαλαίων ακριβώς επειδή είναι πιο διαφορετικά (δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο επιβάλλεται από τις στατιστικές για το θέμα των ανοιχτών - που δεν είναι τόσο "μετρημένα κουκιά" σαν τους κλειστούς, είτε για καλύτερη προετοιμασία για τα ποταμάκια :P), αλλά αυτό μπορεί να επιτευχθεί και με καλύτερη ρύθμιση του ωρολογίου προγράμματος.

Επομένως, αδιάφορο προς το ΟΧΙ!

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική - 5ο Εξάμηνο - (Προτάσεις για) ΑΛΛΑΓΕΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 24 Αύγ 2011 4:05 pm
από Lost.in.Athens
Συμφωνώ με τις παραπάνω απόψεις. Μάλλον ΑΔΙΑΦΟΡΟ θα έλεγα εγώ...

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική - 5ο Εξάμηνο - (Προτάσεις για) ΑΛΛΑΓΕΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 24 Αύγ 2011 4:25 pm
από vassilia_gr
Lost.in.Athens έγραψε:Συμφωνώ με τις παραπάνω απόψεις. Μάλλον ΑΔΙΑΦΟΡΟ θα έλεγα εγώ...


+1

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική - 5ο Εξάμηνο - (Προτάσεις για) ΑΛΛΑΓΕΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 24 Αύγ 2011 4:31 pm
από neaoktana
'ντάξει, καταθέτω την τεκμηρίωση:
Μειονεκτήματα: Ένα και αναφέρθηκε. Η συνέχεια με τη <Μ.τ.Ρ.> - θεωρία "Κλειστών.
Πλεονεκτήματα:
Είναι στατιστικώς τεκμηριωμένη η "χαλάρωση" προς το τέλος του εξαμήνου, ειδικώς λόγω Θεμάτων σε άλλα μαθήματα.
Στους "Ανοιχτούς" η Θεωρία συμβαδίζει με τις Εφαρμογές και μάλιστα περιλαμβάνονται στην εξεταστική (Θεωρία και Ασκήσεις) όσα διαδάχθηκαν μέχρι την "τελευταία ώρα".
Αντιθέτως στους "Κλειστούς" η Θεωρία ουσιαστικώς ολοκληρώνεται και έπονται οι Εφαρμογές και μάλιστα τα "πολύπλοκα" θέματα των Εφαρμογών πρακτικώς δεν εξετάζονται.
Με βάση την πρόταση - προτού επέλθει η "χαλάρωση" - θα έχουν ολοκληρωθεί πλήρως (δηλαδή όχι απλώς διδαχθεί...).
Το σύνολο της Θεωρίας ("Ανοιχτοί" - "Κλειστοί").
Το σύνολο των Εφαρμογών στους "Ανοιχτούς" και
Ποσοστό > 80% των εξεταζομένων Εφαρμογών στους "Κλειστούς".

Re: Εφαρμοσμένη Υδραυλική - 5ο Εξάμηνο - (Προτάσεις για) ΑΛΛΑΓΕΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 24 Αύγ 2011 5:01 pm
από Lost.in.Athens
Τότε με βάση το παραπάνω σκεπτικό ακούγεται καλή η πρόταση, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα να εφαρμοστεί έστω και δοκιμαστικά φέτος (αν και δεν θα είναι και ενδεικτικό φέτος, λόγω των συγκυριών που θα προκύψουν με την εξέλιξη του εξαμήνου...)