Σελίδα 1 από 2

Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 04 Οκτ 2010 7:08 pm
από lx1842
Καλησπέρα! Πήγε κάποιος στο πρώτο μάθημα σήμερα; Δυστυχώς δεν πρόλαβα να παω, αν και ήμουν στη σχολή.
Ξέρετε είτε από το σημερινό μάθημα είτε γενικότερα, αν η εργασία που κάνουμε μπορεί να είναι και ατομική;

Re: Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 04 Οκτ 2010 7:34 pm
από rosebud
H εργασία δεν είναι ατομική.Θα δουλέψουμε σε ομάδες των 4 ατόμων,το λιγότερο 3 αν πχ είναι 43 οι φοιτητές που θα επιλέξουν το μάθημα.
Κάθε ομάδα επιλέγει να ασχοληθεί με ένα έργο σχετικό με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας,διαχείρηση αποβλήτων,μεταφορές,δομοστατικά κ.α.
Στο μάθημα δε θα δοθούν στοιχεία,ούτε βιβλιογραφία σχετικά με το κάθε θέμα,αλλά θα πρέπει κάθε ομάδα να ψάξει μόνη της για ο,τι απαιτείται.

Re: Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 04 Οκτ 2010 7:37 pm
από lx1842
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση! Είναι κάποια συγκεκριμένα θέματα ή επιλέγουμε απλώς από τους τομείς που ανέφερες;

Re: Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 04 Οκτ 2010 7:39 pm
από havale_tsoglan
Μιας κι εγώ αυτό είχα πάρει σαν επιλογής,έχω να παρατηρήσω το εξής : αν θέλεις απλά να περάσεις ένα μάθημα ακόμα τότε σίγουρα είναι η καλύτερη επιλογή,όμως αν θες καλό βαθμό θα πρέπει να ζοριστείς αρκετά!Τώρα καθένας επιλέγει όπως νομίζει ;)

Re: Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 04 Οκτ 2010 7:44 pm
από lx1842
Μ' άρεσε από την αρχή είναι η αλήθεια. Διαφέρει από τα άλλα και πρέπει να είναι αρκετά πιο ενδιαφέρον. Δεν σκέφτομαι αν θα το πάρω (αυτό επέλεξα), αλλά κοιτάζω να δω πως γίνεται.

Re: Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 04 Οκτ 2010 7:53 pm
από merde_conserve
Είναι σίγουρα μάθημα που διαφέρει από το σύνηθες "παρακολουθώ-διαβάζω-γράφω" στο οποίο μας έχει συνηθίσει το Πολυτεχνείο. Απαιτεί ομαδική δουλειά μέσα στο εξάμηνο, μελέτη του αντικειμένου και έχει τελικώς μία προφορική εξέταση πάνω στο θέμα, η οποία γίνεται μετά τη χειμερινή εξεταστική. Καλλιεργεί λοιπόν κάποια "skills" τα οποία είναι αρκετά χρήσιμα (συλλογή πηγών/μελέτη-διαλογή/συγγραφή κειμένου/προφορικός λόγος) και τα οποία δυστυχώς δεν εμφανίζονται πολλές φορές στη σχολή.

Θεωρώ ότι όσοι το πήραν για να το περάσουν θα το περάσουν χωρίς κόπο, και ότι όσοι το πήραν για να πάνε καλά θα πάνε καλά με στοιχειώδη οργάνωση και μελέτη, οπότε όλοι είναι καλυμμένοι.
Spoiler: show
Υ.Γ Επίσης δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω γιατί μπορούν να το διαλέξουν οι δομοστατικοί και όχι οι γεωτεχνικοί, αφού βρίσκεται πλησιέστερα ως ύλη σε όλα τα έργα πλην των δομοστατικών. Μάλλον για να μπορούν να διαλέξουν κάτι διαφορετικό από τα μπετά και οι μπετατζήδες. :P :P

Re: Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 04 Οκτ 2010 9:18 pm
από rosebud
@lx1842: Δεν κάνει τίποτα!! Τα θέματα είναι καθορισμένα από τους καθηγητές,όμως εμείς μπορούμε να δηλώσουμε την προτίμησή μας.Αν υπάρχει διαθέσιμο σχετικό θέμα τότε οκ.Αλλιώς παίρνουμε ό,τι υπάρχει!!

Re: Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 07 Οκτ 2010 9:32 pm
από stv7
καποιος που ειχε παρει το μαθημα μπορει να πει τι θεματα υπαρχουν?ειδικα για δομοστατικα τι μπορει να ειναι?χρειαζεται καθε εβδομαδα να πηγαινουμε στον καθηγητη η οταν εχουμε αποριες?ευχαριστω..

Re: Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 10 Οκτ 2010 1:05 pm
από Giorgitseli
stv7 έγραψε:καποιος που ειχε παρει το μαθημα μπορει να πει τι θεματα υπαρχουν?ειδικα για δομοστατικα τι μπορει να ειναι?χρειαζεται καθε εβδομαδα να πηγαινουμε στον καθηγητη η οταν εχουμε αποριες?ευχαριστω..


Εγώ το είχα πάρει ως υδραυλικός,αλλά το θέμα μου είχε να κάνει με εκτροπή σιδηροδρομικής γραμμής, η οποία περνούσε μέσα από οικισμό. Γενικά υπάρχει ποικιλία θεμάτων. Κάποια έχουν να κάνουν με φράγματα (Στεφανάκος), λιμενικά έργα(Τσουκαλά), αλλά σίγουρα υπάρχουν και θέματα πιο κοντά στον δομοστατικό. Λογικά δε θ΄αργήσουν να σας ανακοινώσουν τα θέματα για φέτος.

Δε χρειάζετια να πηγαίνεις κάθε βδομάδα στον καθηγητή για απορίες. Γενικά είναι 4-5 συναντήσεις , τις οποίες κανονίζετε εσείς με τον επιβλέποντα. Κάθε φορά εκείνος ελέγχει το τι έχετε κάνει και σας συμβουλέυει πάνω σ' αυτά, ενώ σας ζητάει και το επόμενο κομμάτι της εργασίας. Κάθε φορά δηλαδή αναλαμβάνεται και ένα μέρος της εργασίας.
Για παράδειγμα, στο πρώτο ραντεβού γνωριζόσαστε και σας ζητάει να περιγράψετε την υφιστάμενη κατάσταση στην περιοχή που επιλέξατε (πχ πληροφορίες σχετικά με γεωλογία, χλωρίδα, πανίδα, ανθρωπογενές περιβάλλον κλπ ,το έργο,τεχνικά χαρακτηριστικά, επιπτώσεις της κατασκευής στο περιβάλλον κλπ κλπ)..Στο επόμενο, θα σας ζητήσει κάποιες εναλλακτικές λύσεις για το πρόβλημα , τις οποίες και θα περιγράψετε(2ο ή 3ο ραντεβού). Στη συνέχεια θα επιλέξετε μια λύση, η οποία θα είναι και η καλύτερη και θα αιτιολογήσετε την επιλογή σας(3ο ή 4ο ραντεβού). Σε γενικές γραμμές αυτή είναι η διάρθρωση της εργασίας. Συνήθως το τελευταίο ραντεβού είναι μόνο για διορθώσεις(5ο ραντεβού).

Αυτά από τη δική μου εμπειρία.Είναι ενδιαφέρον μάθημα!Δεν παπαγαλίζεις,δε ζορίζεις το μυαλό σου με εξισώσεις κ.α., απλά θέτεις σε λειτουργία την κρίση σου ως μηχανικός και αυτό είναι όλο!Καλό θα είναι να μην αφήσετε τα περισσότερα ραντεβού για μετά τα Χριστούγεννα γιατί μπορεί να ζοριστείτε. Δεν είναι δύσκολα τα πράματα αφού έχετε τον υπεύθυνο να σας καθοδηγεί. (Εξαρτάται πάντα και από τον υπεύθυνο βέβαια- ονόματα δε λέμε). Εγώ πάντως είχα το Χατζημπίρο, ο οποίος ήταν πάντα διαθέσιμος και πολύ τυπικός και τελικά πήραμε και βαθμό. :P :P

Re: Περιβαλλοντικές Επιπτώσεις (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 10 Οκτ 2010 1:10 pm
από stv7
πολυ κατατοπιστικος φιλε Giorgitseli και πολυ χρισιμες πληροφοριες ..ευχαριστουμε..γιατι ειναι καιρος να κατασταλαξουμε και σε καποιο επιλογης..