Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

Συντονιστής: University Editors

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό eki13 » Κυρ, 03 Ιούλ 2011 12:31 am

·Παράγραφος 7.2
1) Προϋποθέσεις για να βάλουμε σηματοδότηση. Τι είναι; Με ποια λογική;
2) Συντονισμός Φωτ.Σηματοδότησης / Διαφορά Έναρξης Πρασίνου / Offset
3) Επηρεάζει το πράσινο κύμα μιας κατεύθυνσης την άλλη κατεύθυνση;

·Παράγραφος 7.3
1)Χρόνος Ενεργού Πρασίνου
2) Τι είνα ροή κορεσμού;
3) Χαμένος Χρόνος
4) Χρόνος Εκκένωσης
5) Κυκλοφοριακή Ικανότητα Κόμβου / Ροή Κορεσμού Κόμβου. Πως σχετίζονται;
6)3-4 Παραμέτρους που επηρεάζουν τη ροή κορεσμού.

·Παράγραφος 7.4.4
1) Μέση Καθυστέρηση
2) Από τι εξαρτάται η ποιότητα ενός κόμβου;
3) Να ξέρουμε τους τύπους, όχι απ' έξω, αλλά πως λειτουργούνε.
4) Βαθμός χρησιμοποίησης του κόμβου.

· Σελίδα 269 - Το διάγραμμα με τη μέση καθυστέρηση ανά όχημα και την περίοδο και πως «λειτουργεί». Τι σημαίνει.

· Προσοχή, στο ότι μπορεί να φαίνεται ότι ένας κόμβος λειτουργεί καλά όμως μια πρόσβαση στον κόμβο όχι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα με Μεσογείων και κάθετους. Ένας έλεγχος δεν επαρκεί, πρέπει να δούμε όλες τις προσβάσεις.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τα SOS από τη Στάθμευση είναι:
·Ορισμοί (Προσφορά,Ζήτηση,Ισοζύγιο Στάθμευσης,Συσσώρευση,Κατάληψη,Διάρκεια,Εναλλαγή, Συντ.Κin/Kout) και προσοχή στις μονάδες
·Χαρακτηριστικά Στάθμευσης
·Παράγοντες που επηρρεάζουν τα χαρακτηριστικά της Στάθμευσης
·Κατηγορίες Χώρων Στάθμευσης
·Σταθμοί με Ράμπες
·Επιπτώσεις από Στάθμευση στην Οδό
·Σταθμοί Αυτοκινήτων (Θετικά/Αρνητικά στους τρόπους μετακίνσης των οχημάτων)
·Σταθμοί με Μηχανικά Μέσα

Για τη Σηματοδότηση έχω:
·Κατηγορίες Πινακίδων (Κ,Ρ,Π,Πρ)
·Διάκριση ανάλογα με μέγεθος
·Θέση
·Παράγοντες Χρόνου
·Διάκριση ανάλογα με το υλικό Κατασκευής
·Παροδική Σήμανση

Τα sos είναι από περσινό τόπικ από το manosbar. thanx manosbar
eki13
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Σάβ, 06 Σεπ 2008 12:00 am

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό Balleader » Κυρ, 03 Ιούλ 2011 5:08 pm

Ευχαριστουμε πολύ για την βοηθεια!!!
Always Confused
Balleader Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ, 16 Οκτ 2008 12:39 am

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό eki13 » Κυρ, 03 Ιούλ 2011 7:56 pm

Τπτ νασαι καλά!!!Ό,τι ξέρουμε το λέμε διαφορετικά δε γίνεται δουλειά!!!Όσο για 1 ποστ για τη στάθμευση,δεν έχω κοιτάξει σημειώσεις μου,παρακολούθησα πέρυσι αλλά όχι όλα τα μαθήματα,σε γενικές γραμμές σηματοδότηση νομίζω ότι απτο κεφ 7 είναι μέχρι και το συντονισμό,δλδ εκτός το 7.6,για τις ασκήσεις ελπίζω να είμαστε καλυμμένοι με το φυλλάδιο και το βιβλίο,δεν νομίζω να ξεφύγει τόσο η Βλαχογιάννη,στάθμευση νομίζω κεφ 3,4 και 5.Ίσως και να λέω λίγα γτ δεν τα έχω φρέσκα!!!Αν έχει κάποιος την ευγενή καλοσύνη να κάνει και αυτός μια συγκεντρωτική σούμα(συμφωνεί,διαφωνεί,προσθέτει υλικό) που έχει παρακολουθήσει φέτος τακτικά και τα έχει φρέσκα,θα μας βοηθούσε όλους!!!Αυτά από μένα!!!
eki13
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Σάβ, 06 Σεπ 2008 12:00 am

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό elena13 » Κυρ, 03 Ιούλ 2011 8:32 pm

Εγώ για τη στάθμευση θυμάμαι ότι είχε πει SOS πλεονεκτήματα-μειωνεκτήματα σταθμών με μηχανικά μέσα. Στη σηματοδότηση υπάρχει περίπτωση να έχει να υπολογίσουμε και για πεζούς η άσκηση;
elena13
 
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: Κυρ, 08 Φεβ 2009 11:16 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό Balleader » Κυρ, 03 Ιούλ 2011 9:35 pm

·Παράγραφος 7.2
3) Επηρεάζει το πράσινο κύμα μιας κατεύθυνσης την άλλη κατεύθυνση;

·Παράγραφος 7.3
5) Κυκλοφοριακή Ικανότητα Κόμβου / Ροή Κορεσμού Κόμβου. Πως σχετίζονται;

για το 5) μπορούμε να πουμε πως συνδέοντε μέσψ της σχέσης c=s*g/C ???
Οποιος γνωρίζει ας μας πει κ εμας...
Always Confused
Balleader Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ, 16 Οκτ 2008 12:39 am

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό eki13 » Κυρ, 03 Ιούλ 2011 11:26 pm

eki13 έγραψε:·Παράγραφος 7.2
1) Προϋποθέσεις για να βάλουμε σηματοδότηση. Τι είναι; Με ποια λογική;
2) Συντονισμός Φωτ.Σηματοδότησης / Διαφορά Έναρξης Πρασίνου / Offset
3) Επηρεάζει το πράσινο κύμα μιας κατεύθυνσης την άλλη κατεύθυνση;

·Παράγραφος 7.3
1)Χρόνος Ενεργού Πρασίνου
2) Τι είνα ροή κορεσμού;
3) Χαμένος Χρόνος
4) Χρόνος Εκκένωσης
5) Κυκλοφοριακή Ικανότητα Κόμβου / Ροή Κορεσμού Κόμβου. Πως σχετίζονται;
6)3-4 Παραμέτρους που επηρεάζουν τη ροή κορεσμού.

·Παράγραφος 7.4.4
1) Μέση Καθυστέρηση
2) Από τι εξαρτάται η ποιότητα ενός κόμβου;
3) Να ξέρουμε τους τύπους, όχι απ' έξω, αλλά πως λειτουργούνε.
4) Βαθμός χρησιμοποίησης του κόμβου.

· Σελίδα 269 - Το διάγραμμα με τη μέση καθυστέρηση ανά όχημα και την περίοδο και πως «λειτουργεί». Τι σημαίνει.

· Προσοχή, στο ότι μπορεί να φαίνεται ότι ένας κόμβος λειτουργεί καλά όμως μια πρόσβαση στον κόμβο όχι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα με Μεσογείων και κάθετους. Ένας έλεγχος δεν επαρκεί, πρέπει να δούμε όλες τις προσβάσεις.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τα SOS από τη Στάθμευση είναι:
·Ορισμοί (Προσφορά,Ζήτηση,Ισοζύγιο Στάθμευσης,Συσσώρευση,Κατάληψη,Διάρκεια,Εναλλαγή, Συντ.Κin/Kout) και προσοχή στις μονάδες
·Χαρακτηριστικά Στάθμευσης
·Παράγοντες που επηρρεάζουν τα χαρακτηριστικά της Στάθμευσης
·Κατηγορίες Χώρων Στάθμευσης
·Σταθμοί με Ράμπες
·Επιπτώσεις από Στάθμευση στην Οδό
·Σταθμοί Αυτοκινήτων (Θετικά/Αρνητικά στους τρόπους μετακίνσης των οχημάτων)
·Σταθμοί με Μηχανικά Μέσα

Για τη Σηματοδότηση έχω:
·Κατηγορίες Πινακίδων (Κ,Ρ,Π,Πρ)
·Διάκριση ανάλογα με μέγεθος
·Θέση
·Παράγοντες Χρόνου
·Διάκριση ανάλογα με το υλικό Κατασκευής
·Παροδική Σήμανση

Τα sos είναι από περσινό τόπικ από το manosbar. thanx manosbar

http://dap.ntua.gr/cv/phpBB/viewtopic.p ... 22#p116591 Εδώ είναι και η πηγή από όπου το κόπιασα,συνεπώς μην ευχαριστείτε εμένα :lol: :lol: :lol:
eki13
 
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Σάβ, 06 Σεπ 2008 12:00 am

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό elena13 » Δευτ, 04 Ιούλ 2011 9:50 am

Στο φυλλάδιο των ασκήσεων στην τελευταία άσκηση που είναι σαν το θέμα μήπως έχει κανένα λάθος στη συσσώρευση; Γιατί λέει μέγιστη συσσώρευση 71% ενώ υπάρχει και 79% (110 οχήματα) και υπάρχει και ένα 80% (42 οχήματα :? ). Μετά, στο συντελεστή καθοριστικού φόρτου δεν θα πρεπε να διαιρεί με τη μέγιστη συσσώρευση (110) αφού ο χώρος δεν γεμίζει; Γιατί διαιρεί με την προσφορά;
elena13
 
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: Κυρ, 08 Φεβ 2009 11:16 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό eleftheria » Δευτ, 04 Ιούλ 2011 2:30 pm

Εχω και εγω μια απορια στην ασκηση 5 απο το φυλλαδιο..δεν καταλαβαινω, στο κομματι 3 της ασκησης, πως προκυπτουν τα νουμερα απο τον πινακα 5.2?? :crazy:
eleftheria
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Παρ, 17 Οκτ 2008 5:24 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό Balleader » Δευτ, 04 Ιούλ 2011 4:10 pm

eleftheria έγραψε:Εχω και εγω μια απορια στην ασκηση 5 απο το φυλλαδιο..δεν καταλαβαινω, στο κομματι 3 της ασκησης, πως προκυπτουν τα νουμερα απο τον πινακα 5.2?? :crazy:


Εχω την εντυπωση πως οι τιμες ειναι ενδεικτικές. Γενικά όλη η ασκηση ειναι πολυ φλου απ'οτι καταλαβαινω...
Always Confused
Balleader Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ, 16 Οκτ 2008 12:39 am

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

Δημοσίευσηαπό Balleader » Δευτ, 04 Ιούλ 2011 4:26 pm

Από το site της ΔΑΠ βρήκα αυτα (ελπίζω να μην με κυνηγήσουν).
Δυστυχως η ποιοτητα ειναι κακή(ειδικά της 2ης σελίδας). Τα ανεβασα μηπως τα αποκρυπτογραφήσουμε. ;P
Always Confused
Balleader Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Πέμ, 16 Οκτ 2008 12:39 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης