Αύριο Πέμπτη 12:00 ~ 14:00 επιστροφή Ασκήσεων και απορίες
Άντε, ίσως στις επόμενες 6 ώρες σήμερα καταφέρω να "κλείσω" τα Θεματα... (συνεκτικά, αντιπροσωπευτικά, χρονομετρημένα και τσαχπινογαργαλιάρικα )
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk "Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk "Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk "Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
(προς το παρόν) ΚΑΝΟΝΙΚΑ! Με την ευκαιρία, on line απορίες Σήμερα έως έως τις 20:30 (μετά αναλαμβάνουν οι m_c, dimos και efp@linos ) Αύριο 10:00 έως 12:00
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk "Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
Στη συμβολή αγωγών, οι απώλειες ενέργειας δίνονται από τον τύπο στη σελ.215 του βιβλίου που περιλαμβάνει τους 3 αγωγούς? Ρωτάω γιατί στο μάθημα είχε ειπωθεί ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί κ τύπος που ενσωματώνει μόνο δύο αγωγούς.